Morgen ben ik vrij en kan ik vrijwel niet Fok!ken, dat wordt pas ergquote:Op donderdag 28 april 2005 13:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pffffff ik ga ff wat anders doen en meteen moet ik 100 berichten doorlezen
ijsmeis is van mij, afblijvenquote:
ja jesus, wie is het nou, ijsmeis of godness-in-heaven?quote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag goddess net weer even, liefje waar ben je ?
Nog even geduld hebben hoorquote:
ijsmeis gaat wel aan knox_ z'n lolly sabbelenquote:
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op playersquote:Op donderdag 28 april 2005 13:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zag goddess net weer even, liefje waar ben je ?
Beide, ijsmeis is toch bisexueelquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja jesus, wie is het nou, ijsmeis of godness-in-heaven?
Ik ben heel monogaamquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op players
ja maar ik niet!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beide, ijsmeis is toch bisexueel![]()
nu is de vraag nog of ze het allebei willenquote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Beide, ijsmeis is toch bisexueel![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
tsss jij bent alweer overgelopen naar ijsmeis. ik heb het niet zo op players
Nice ge-edit je postquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja maar ik niet!
Misschien is Megter wel interessant
Neinquote:Op donderdag 28 april 2005 13:35 schreef R-Alph het volgende:
[..]
nu is de vraag nog of ze het allebei willen
ja, maar ik heb veel aandacht nodig. die kan je niet delen met 2 vrouwen...quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess blijft toch mijn godin, liefje ik blijf van je houden no matter what
foto's zien wil van goddes-in-heaven.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef stribe het volgende:
* stribe foto's zien wil van goddes-in-heaven.![]()
Simsalabim:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:36 schreef stribe het volgende:
* stribe foto's zien wil van goddes-in-heaven.![]()
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....quote:Op donderdag 28 april 2005 13:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, maar ik heb veel aandacht nodig. die kan je niet delen met 2 vrouwen...
en ik heb fotoboek met 1 foto
Nee is nee hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....
Wat een wanhoop allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....
that's the way!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja en ik hou ook niet van wanhopige jongens.....
Ze heeft tenminste muziek smaakquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, niet zo groot ja!
en ik heb op die foto een rood hoofd omdat ik toen op In Qontrol was, dus veel gedanst
niet meteen in de verdediging schieten, dat zegt iets over jezelfquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, niet zo groot ja!
en ik heb op die foto een rood hoofd omdat ik toen op In Qontrol was, dus veel gedanst
Heb je mijn fotoboek al gezien, ik ben heel lief als ik slaapquote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou van stoere, beetje agressieve jongens
Ik sla die teardrop helemaal lens!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ze houd niet van pussy motherfuckers
was hier beter geplaatst
ik doe breakdance = stooooeeeerrrrrr!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Sla deze eens op en gebruik die eens:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
herkennen jullie die foto
<---------
alleen lijk ik op mn usericon wel wat dikker, maar dat komt omdat ie kleiner gemaakt moest worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |