Nee is nee hequote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....
Wat een wanhoop allemaalquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik doe alles voor jou, voor jou laat ik ijsmeis vanaf nu links liggen....
that's the way!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja en ik hou ook niet van wanhopige jongens.....
Ze heeft tenminste muziek smaakquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, niet zo groot ja!
en ik heb op die foto een rood hoofd omdat ik toen op In Qontrol was, dus veel gedanst
niet meteen in de verdediging schieten, dat zegt iets over jezelfquote:Op donderdag 28 april 2005 13:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ey, niet zo groot ja!
en ik heb op die foto een rood hoofd omdat ik toen op In Qontrol was, dus veel gedanst
Heb je mijn fotoboek al gezien, ik ben heel lief als ik slaapquote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou van stoere, beetje agressieve jongens
Ik sla die teardrop helemaal lens!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2005 13:44 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Ze houd niet van pussy motherfuckers
was hier beter geplaatst
ik doe breakdance = stooooeeeerrrrrr!!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Sla deze eens op en gebruik die eens:quote:Op donderdag 28 april 2005 13:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
herkennen jullie die foto
<---------
alleen lijk ik op mn usericon wel wat dikker, maar dat komt omdat ie kleiner gemaakt moest worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |