quote:Op woensdag 27 april 2005 22:17 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. als ik ga bestellen kan ik meteen wel een kadootje voor een vriendin bestellen.. Alleen wat![]()
Het is een jonge moeder, 2 kinderen... Zo'n beetje 15 euro (voor het kadootje dan) (o ja, ze heeft geen bad)
Zien de zeepjes er net zo leuk uit als op de site? Want dan is het leuker om losse zeepjes te doen ipv een smooth/sweetie/top stack (kan daar ook maar niet uit kiezen voor mezelf) en leuk in te pakken...
Iemand tips????
Voor mezelf ben ik er wel redelijk uit denk ik. Ik kan alleen maar niet kiezen
Maar wat is leuker om te geven (en te krijgen natuurlijk) ?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:30 schreef Sanne het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd de zeepjes van de stack lekkerder qua vorm. Ze zijn niet grillig en liggen goed in de hand.
verkapte terugvindpost
Massage bars!quote:Op woensdag 27 april 2005 22:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar wat is leuker om te geven (en te krijgen natuurlijk) ?
Ik zie door de Lush-zeepjes het sop niet meer![]()
Voor zover ik ze heb uitgeprobeerd wel. Ik zou echt uren door kunnen gaan altijd.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan je er ook lekker lange uitgebreide massages mee doen?
Ja, op elke aankoop plakken ze er een sticker op, wat het nu precies is en waar het goed voor is. Op 'vreemde' aankopen, zoals de massagebars staat er ook een minieme uitleg bij geschreven.quote:Op woensdag 27 april 2005 22:47 schreef E.T. het volgende:
doen ze er eigenlijk iets van 'gebruiksaanwijzingen' oid bij?
Als ik met een paar 'klontjes' aankom is het natuurlijk wel handig als ze weet hoe en wat
Hmz.. massage bars.. Zijn toch ook geschikt zonder massage (om gewoon lekker uit te smeren?). Zie haar man niet echt een massage geven
Feverquote:Op woensdag 27 april 2005 22:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, op elke aankoop plakken ze er een sticker op, wat het nu precies is en waar het goed voor is. Op 'vreemde' aankopen, zoals de massagebars staat er ook een minieme uitleg bij geschreven.
Sommige van die bars kun je ook gebruiken als lotion. Bar in je handen, smelten, en smeren maar.
Dacht ik ook. Het is geen Pasen of Kerst ofzo.quote:Op donderdag 28 april 2005 01:55 schreef _Boo_ het volgende:
In Amsterdam zijn de winkels toch gewoon elke zondag open? Moederdag is geen feestdag hoor.
Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.quote:Op donderdag 28 april 2005 07:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
gut, voor mn volgende lush bezoek gaat er toc echt een massage bar op t verlanglijstje.
toen ik gisteren in bed lag, rook ik de i should coco, die nog onaangebroken bij mn deur lag
Ik vind die gewone vierkante vorm wel fijner.. ligt makkelijker in de handquote:Op donderdag 28 april 2005 07:54 schreef Sanne het volgende:
Als je in de winkel koopt zijn de losse zepen afgesneden van de grote kaasvormige zepen.
Dus ligt het er maar net aan wat voor stuk je hebt. Als die je besteld hebt keurig vierkant zijn zijn ze volgens mij niet van die grotere afgesneden.
Ik heb er vijf minuten geleden mee gedoucht maar ik ruik er nu al niets meer van. Ik ruik hem wel heel goed elke keer als ik de badkamer binnen loop. Blijft ie bij jou ook lang hangen op je huid?quote:Op donderdag 28 april 2005 07:51 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat ik van Coco ook zo lekker vind is dat ie een lekkere zachte schuimlaag achter laat. Sommige andere zepen schuimen helemaal niet zo lekker als deze. De geur blijft ook superlang hangen.
En door die cocos die erin verwerkt zit heb je meteen je scrubbeurt gehad.
I love I should Coco
Ik heb 'm gebruikt en ik vind 'm echt geweldig!quote:Op donderdag 28 april 2005 20:21 schreef Shantee het volgende:
Is er nog iemand anders hier die Angels on bare skin heeft geprobeerd?![]()
niemand?quote:Op woensdag 27 april 2005 22:46 schreef imago het volgende:
Heeft iemand ervaring met dat verse spul dat je in de koelkast moet bewaren? Vooral het Cosmetic Warrior Masker klinkt heel erg goed voor wanneer m'n huid weer eens niet mee wil werken, maar 10 euro voor iets dat na 4 keer op is, is wel duur. Tenzij het echt zo geweldig is dus
Ik ken het (nog) niet. Geen enkel vers product trouwens.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2005 10:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh la la soap,
Bij mij kwam er allemaal spul uit.quote:
En druivensap, dacht ik.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Bij mij kwam er allemaal spul uit.
Lavendel enzo?
Ik vind het ook lastig om uit al die omschrijvingen nou net dat te kiezen dat misschien wel goed is speciaal voor mijn huid. Dus misschien kun je je daarvoor dan beter in een winkel laten adviseren? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:05 schreef agneria het volgende:
Niemand die weet welk reinigingsproduct het effectiefst is tegen een probleemhuid?
quote:Huid Conditioners
The Soft Touch 95g (body butter voor de handen)
prijs (incl. BTW) ¤ 8,95
Een fantastische, (nachtelijke) handmassage en manicure in één die je huid, nagels en nagelriemen verzorgt. Een heerlijk ruikend blok cacaoboter en sheaboter dat rijk is aan olie. The Soft Touch werkt verzachtend en vochtinbrengend en voorkomt dat je huid vocht verliest via je handen en nagels. Etherische kardemomolie stimuleert de bloedcirculatie en verwarmt koude handen, met name je vingertopjes. Laat dit blokje 's avonds tussen je handen smelten en laat de ingrediënten na het inwrijven van je handen diep intrekken terwijl je slaapt!
LOL!quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:14 schreef Auticia het volgende:
Ik heb de was gedaan met een stuk shampoo bar... nu heeft de wasmachine kuren en gaat het deurtje niet meer open.
Ik zou daar even voor naar de winkel gaan. Er is namelijk wel een masker dat effectief schijnt te zijn tegen een probleemhuid. Daar kunnen ze je ook advies geven enzo. Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:05 schreef agneria het volgende:
Niemand die weet welk reinigingsproduct het effectiefst is tegen een probleemhuid?
Gaarne wel hier nederplempen wat u aan wil gaan schaffen,quote:Op zondag 1 mei 2005 11:49 schreef PeRi het volgende:
*verlanglijstje maakt*
Ik moet even kijken. Ligt aan FF's budget namelijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Gaarne wel hier nederplempen wat u aan wil gaan schaffen,.
Misschien moet hij zeggen: "Ik heet FlyingFox", dan krijgt hij misschien korting.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet even kijken. Ligt aan FF's budget namelijk.
*Weer lacht!*quote:Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Misschien moet hij zeggen: "Ik heet FlyingFox", dan krijgt hij misschien korting.
Oja ik hoorde al dat die hennep extracten hadquote:Op zondag 1 mei 2005 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik stgond vanavond aan een plantje te snuffelen, en die rook gewoon precies hetzelfde als de demon in the dark!
het was geen hennep. maar t zou me niks verbazen. t was 1 of ander klein grondplantjequote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Oja ik hoorde al dat die hennep extracten had
5, als je de losse zeepjes teltquote:Op zondag 1 mei 2005 23:42 schreef Ils het volgende:
volgens mij ook wel![]()
( ik ben aan het wachten op mijn 3 (jaja) dingetjes)
Staat er toch bij?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef novita het volgende:
Ik heb het net besteld in de onlineshop, met eenmalige machtiging. Wanneer zou ik het dan thuis krijgen denken jullie?
En waar dient die shampoo ookal weer voor? Bedenk ik me net
quote:Opmerkingen
Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.
Ik vroeg aan het meisje in de winkel wanneer ze eruit gingen. Ze zei dat ze ergens in mei stopten met de verkoop van de douchegels, behalve FlyingFox inderdaad. Dat is echt al snel! Daarom heb ik Happy For Sad maar vanmiddag aangeschaft.quote:Op vrijdag 29 april 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
Slecht nieuws voor de showergel-fans.
Alle shower-gels, op Flying Fox na, gaan eruit. Er komen nieuwe producten voor terug.
Je kunt nu dus nog inslaan.
Deze verdwijnen:
-Tramp
-Freeze
-Narcotick
-Happy for SAD
-Slammer
-Back for Breakfast
-Chai
-Skinny Dip
http://forum.lush.com/forum/viewtopic.php?t=29843
Ik ga in ieder geval nog wat Happy for SAD bijhalen. Hopelijk op die VIP-avond, met tien procent korting. Komt bovenaan mijn verlanglijstje
5de van onder! die heb ik ook besteld. Die 3 stukken bij elkaar (of zijn het er nou vier)quote:Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Funnie het volgende:
Deze heb ik gehaald... Ik kan niet wachten op de dag dat ik weer in bad mag!
[afbeelding]
Deze meurt enorm. Maar ik heb last van schilfers en jeuk op de hoofd. Ik hoop dat het helpt
[afbeelding]
Dit is de seanik waar ik mij net al mee gewassen heb (mijn haar dan) Errug lekker vind ik hem.
En ik heb 2 x een shampoo en dus ook een blikje gratis.
[afbeelding]
Deze bubble bar kon ik niet vinden op de site, is waarschijnlijk nieuw?
De Hollywood Bubble Bar.
Ik was niet te houden. Dus deze ook mee genomen
Sea Vegetable
[afbeelding]
en de rock star kan niet missen
[afbeelding]
ehm ik ben nog steeds niet klaar![]()
![]()
Met deze heb ik net gedoucht, en het is echt heerlijk. Ook nu na het douchen is mijn huid heel erg zacht. Echt fijn! Buffy The Back side Slayer
[afbeelding]
Honey i washed the kids. Die kon niet missen. Wat ruikt ie al heerlijk zacht zeg!
[afbeelding]
En deze smelt heerlijk in je handen.. Daar uitgeprobeerd en toen ik thuis kwam waren mijn handig nog steeds lekker zacht en rook ook erg lekker...
[afbeelding]
Deze rook lekker fris. You've Been Mangoed
[afbeelding]
En de Flying Fox Temple Balm. Ruikt gewoon erg lekker.
[afbeelding]
Deze heb ik nog gehaald. En ook gelijk als kadootjes meegenomen.
[afbeelding]
En deze ook nog gehaald voor mijzelf.
[afbeelding]
En deze voor mijn dochter als ze volgende week de marathon heeft gelopen. Dat was het enige wat ze lekker vond ruiken daar. Maar nu 1maal in huis. Vindt ze de rest ook wel lekker. Het was teveel door elkaar voor haar daar in de winkel.
[afbeelding]
En nu hoef ik volgens mij een jaar of langer er niet meer heen![]()
Deze 2 kreeg ik als proefmonster mee...
De Ooh la la (best wel een groot stuk!)
[afbeelding]
En de Trichomania, Die ruikt ook wel lekker.
[afbeelding]![]()
Ooh ja.. toen was ik blutMaar ik vind het echt erg lekker. En in iedere geval de moeite waard geweest om naar Amsterdam heen te gaan daarvoor.
![]()
Zijn idd de Honey i washed, rock star en i should coco soap.quote:Op maandag 2 mei 2005 17:24 schreef novita het volgende:
[..]
5de van onder! die heb ik ook besteld. Die 3 stukken bij elkaar (of zijn het er nou vier)
Welke soorten zijn dat eigenlijk![]()
Dat maakt indd niet uit, zijn 2 van mijn favorieten, geen miskoop begaan! Die babyface heb ik ook, kijk anders op de Lush wiki, ik heb er wat over neergezetquote:Op maandag 2 mei 2005 17:28 schreef novita het volgende:
ooh, nee niet echt met mijn ogen dicht besteld! Maar zag zoveel
Dus nou heb ik Rockstar en i should coco dubbel! Nou ja is niet erg! Als het maar onwijs lekker is
De babyface is super!quote:Op maandag 2 mei 2005 18:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat maakt indd niet uit, zijn 2 van mijn favorieten, geen miskoop begaan! Die babyface heb ik ook, kijk anders op de Lush wiki, ik heb er wat over neergezet
Hihi, jij zei ook giechel.quote:Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
die babyface, hoe grbuik je dat
dat stond ik me echt af te vragen in de winkel.
wattenschijfje nat maken, erover heen halen en dan over je giechel?
LOL, you're my kind!quote:Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
Goed nieuws Sanne!! Dan pakken we de agenda's er maar bij he! Zelf heb ik geen voorkeur voor een bepaalde avond, als het maar zo snel mogelijk is
Is dit hem Funnie?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Funnie het volgende:
Deze bubble bar kon ik niet vinden op de site, is waarschijnlijk nieuw?
De Hollywood Bubble Bar.
Wat gaaf! Is dat nog steeds van dat pak voor je verjaardag? Leuk dat je die ook zo lekker vind.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef Aventura het volgende:
Net trouwens de Honey i Washed the Kids-zeep geprobeerd..Nu is dat mijn favoriet
Vooralsnog is elke nieuwe zeep die ik probeer meteen het lekkerst
Ja, is alweer de laatste uit het pakje, was een schot in de roos, ik vind die 3 allemaal even lekkerquote:Op maandag 2 mei 2005 21:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat gaaf! Is dat nog steeds van dat pak voor je verjaardag? Leuk dat je die ook zo lekker vind.
Ik heb het ook hoor dat mijn nieuwste aanwinst de meest favoriete is. Misschien komt dat ook omdat die het meest vers is? Mijn Angle Delight's ruiken een stuk minder dan 4 maanden geleden. Cereology is nu mijn favo zeepje. Die geur, die zachtheid.
Die smooth pack vind ik ook zo lekker, alleen zit daar Sod Soap in. (100g Sod Soap, 100g Miranda, 100g Rock Star.) En dat vind ik dus drie keer niks, die andere twee vind ik heerlijk. Maar de Sod Soap verdwijnt. En als ie eruit is ga ik zo'n pack scoren.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:18 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, is alweer de laatste uit het pakje, was een schot in de roos, ik vind die 3 allemaal even lekker![]()
Cereology ken ik niet, ben van plan daar wat van te kopen op de meet
![]()
Heej, die Lemony Flutter Cuticle butter is dus ook niet nieuw in ons topic.quote:Op zaterdag 30 april 2005 00:09 schreef _Boo_ het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag deze gekocht,
en volgende week wordt het denk ik de Lemony Flutter Cuticle Butter:
[afbeelding]
Na aan een stuk of drie dingen geroken te hebben, ruik ik helemaal geen verschil meer dus dan ga ik maar naar huis om een week later weer terug te keren![]()
Ja dat klopt helemaal.. Ben benieuwd hoe die is. Maar ja, eerst weer in bad mogenquote:Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Is dit hem Funnie?
[afbeelding]
Ik heb het in de winkel even gevraagd en het is een speciale kersteditie. Die is maar tijdelijk te koop. Grappig dat ze die nog hadden.
topic
Volgens mij had Aventura of schatje die.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef josja het volgende:
Net weer heerlijk gedouched met mijn karma zeep![]()
En als het goed is komen morgen mijn I should Coco en Rockstar, dat wordt weer een uur douchen. Iemand van hier overigens de Silky Underwear al geprobeerd? Ben benieuwd of je geen erg droge huid krijgt van zo'n poeder.
We zitten in hetzelfde schuitje met dat niet-in-bad-mogen. Die Youki-Hi blijft mij ook zo verleidelijk aankijken in de badkamer.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Funnie het volgende:
[..]
Ja dat klopt helemaal.. Ben benieuwd hoe die is. Maar ja, eerst weer in bad mogenMorgen gaan mijn laatste hechtingen eruit
you're hooked 2!quote:Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef josja het volgende:
Hmm thanx.. dat wordt weer een bestelling denk ik morgen![]()
My dear, you have been Lushed.quote:
Ja, op de site wel, in het is ie gelukkig niet zo chemisch van kleur.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:07 schreef _Boo_ het volgende:
Wat heeft die onderste van de smooth stack een chemisch kleurtje.
9,95.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:55 schreef bibi het volgende:
The Sweety Stack, met Honey I washed, I Should Coco, en Rockstar.
Wat kost die?
Als je gaat kwijlen bij het horen van ''Lush'' wel ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:14 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb er ook zeep van. Enzo. Hoor ik nu bij jullie?
Ik haal altijd m'n portefeuille uit mijn broekzak bij het woord ''Lush''.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:15 schreef Together-Alone het volgende:
[..]
Als je gaat kwijlen bij het horen van ''Lush'' wel ja.
Heb je ook een broer toevallig?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik haal altijd m'n portefeuille uit mijn broekzak bij het woord ''Lush''.
Das ook goed.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:16 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik haal altijd m'n portefeuille uit mijn broekzak bij het woord ''Lush''.
Geweldig hequote:
I know, it's a godessquote:
dat was die Two Timing Tart he?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef Together-Alone het volgende:
mn bubble bar werkte nu wel goed nu ik het goed gebruikte.Een roze schuimbad.
![]()
Jij mag de eerste Fuwari recensie doen! Die heeft niemand van ons nog gebruikt geloof ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:23 schreef cora4034 het volgende:
Ik kende de zeepjes wel al langer maar heb door hier te lezen me ook laten verleiden tot het kopen van zeg maar "niet zeep" producten.
Ben bv erg benieuwd naar de (hopelijk langdurende ) werking van het deoblok.
Ik zal na een paar daagjes gebruik laten weten wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij mag de eerste Fuwari recensie doen! Die heeft niemand van ons nog gebruikt geloof ik.
Er komt één woord in me op bij deze omschrijving: Karma!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:35 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Zelf ben wel een liefhebber van oosterse ( meestal wat zwaardere ) geuren.
Karma zeep vind ik inderdaad erg lekker.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:59 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er komt één woord in me op bij deze omschrijving: Karma!
You love it, or you hate it.
I think you'll love it.
ik zet je erbij.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:27 schreef imago het volgende:
Oe ja als het kan wil ik ook wel meeHangt natuurlijk van de uiteindelijke datum af, maar meestal kan ik doordeweeks 's avonds wel.
Ja, ik droom er ook van, maar ik ontken het, want het gaat wel erg ver hè!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
ps. dromen jullie ook van Lush? mijn verslaving loopt uit de hand. ik overweeg mijn baan op te zeggen en een Lush-winkeltje te beginnen. er lijkt me geen fijnere baan op aarde momenteel.
Vrijdagavond..meteen door naar de B&W?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
Ik zit te denken om voor die meeting even een hapje te gaan eten bij een goedkope pizzeria.
En na het lushen wil ik wel ergens een biertje drinken. (Leidseplein).
Wat dat betreft zou vrijdag wel een goede dag zijn, dan kan ik meteen doorzakken.
Aan de andere kant vergeet ik dan waarschijnlijk mijn zeepcollectie in de taxi op weg naar huis.
ps. dromen jullie ook van Lush? mijn verslaving loopt uit de hand. ik overweeg mijn baan op te zeggen en een Lush-winkeltje te beginnen. er lijkt me geen fijnere baan op aarde momenteel.
Ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:51 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft nog niemand de 'figs and leaves' zeep geprobeerd? Dat was mijn eerste aankoop (samen met het Marilyn-haarmasker) en ik vind hem echt superlekker! Er zitten allemaal pitjes in die je huid lekker scrubben en hij ruikt super!
quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:17 schreef nixxx het volgende:
Jullie zijn echt erg he... zelfs zo'n barbaar als ik ga binnenkort eens voor een vriendin een kadootje kopen bij lush... en misschien nog wel iets voor mezelf ook.. massagebar ofzo.. damn you... damn you all!!!!
en toen was het binnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:24 schreef Ils het volgende:
wat duurt het wachten op mn bestelling toch langal vier volle dagen
niet veel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef PeRi het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Ilse!!
Hoe bedoel je precies? Sommige zeepjes zijn wel ouder hier, hoor. Ik gebruik ze afwisselend naargelang ik ergens zin in heb. 1 stukje heb ik al zeker sinds December. Maar je kunt ze denk ik wel nog langer bewaren, stel je krijgt er heel veel kado, dan zou het gek zijn als je ze kon weggooien na een tijdje omdat je er niet aan toe bent gekomen. Bovendien; ik vraag me af hoelang die 'kazen' in de winkel liggen voordat ze worden verkocht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:17 schreef PeRi het volgende:
Vraagje aan iedereen;
hoe lang blijven de zeepjes goed bij jullie? Ik dacht ergens te lezen dat iemand (Sanne volgens mij?) zeepjes had van 4 maanden oud?
Bij mij smelten ze echt snel! (Nee ik douche geen 5 keer per dag, hoe graag ik dat ook zou willen) Ik bewaar ze op mn kamer, in aparte doosjes, op een koele plek.
Ik bedoel meer dat ze bij mij worden zo snel kleiner worden! Dat ze echt opraken. Ik kan echt over een paar weken nieuwe stukken zeep in de winkel halen. Ze smelten zo snel bij mij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Sommige zeepjes zijn wel ouder hier, hoor. Ik gebruik ze afwisselend naargelang ik ergens zin in heb. 1 stukje heb ik al zeker sinds December. Maar je kunt ze denk ik wel nog langer bewaren, stel je krijgt er heel veel kado, dan zou het gek zijn als je ze kon weggooien na een tijdje omdat je er niet aan toe bent gekomen. Bovendien; ik vraag me af hoelang die 'kazen' in de winkel liggen voordat ze worden verkocht.
Dan zeg je ' heej ik zit op fok! ik weet dat allemaal wel 'quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind die verkoopsters altijd zo irritant. Duiken meteen bovenop je en gaan alles uitleggen
Bij mij gaan sommige eerder op dan andere. Karma en Spice mountain bv, doe ik maanden mee. Maar I Should Coco bv. en Honey blabla die gaan weer veel harder. Ligt denk ik aan de samensteling van de zeep, die eerste 2 zijn harder dan die andere.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze bij mij worden zo snel kleiner worden! Dat ze echt opraken. Ik kan echt over een paar weken nieuwe stukken zeep in de winkel halen. Ze smelten zo snel bij mij.
Hmm, dat zou op zich wel kunnen. Honey, I should coco en rockstar gaan idd erg hard. Maar Sea vegetable en Karma gaan ook erg hard hier. (Ik heb van de week een nieuw stuk gekocht, had een maand geleden mn eerste stuk karma gekocht.).quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij mij gaan sommige eerder op dan andere. Karma en Spice mountain bv, doe ik maanden mee. Maar I Should Coco bv. en Honey blabla die gaan weer veel harder. Ligt denk ik aan de samensteling van de zeep, die eerste 2 zijn harder dan die andere.
Volgens mij is dit bij nader inzien de Angel's Delightquote:Op maandag 2 mei 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
Iemand hier die een beetje Italiaans spreekt?
Galactus
Sapone stellare al mandarino per addolcire chi durante l’anno non si è comportato troppo bene. A Natale siamo tutti più buoni!
[afbeelding]
Tutto tempestato di brillantini, di stelle e di lune, Galactus ritorna anche quest’anno con l’intento di stupire tutti, vestito a festa come una diva di Las Vegas! La sua frizzante fragranza al mandarino tonifica la pelle e addolcisce anche chi è stato piuttosto acidello e/o antipatico durante l’anno. Perché si sa, a Natale siamo tutti più buoni.
en nu ga ik echt naar bed, mét mijn Soft Toch
Dat verklaart mijn grote aantrekkingskracht. Hij ziet er wel veel bonter uit dan die ik heb. Die is wat ingetogener met sterren. Wellicht is dit de versie van kerst 2003.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Volgens mij is dit bij nader inzien de Angel's Delight![]()
Ja, maar dat kan dus niet he. Je moet natuurlijk wel even vertellen wat je psies hebt gekochtquote:
Ja shit, dinsdag 17 mei kan ik niet. Overdag krijg ik de sleutel van mn huis, maar ik weet niet zeker of ik vrij krijg. Die week is namelijk erg druk op mn werk en ik moet die zaterdag ook al vrij hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Ik stem trouwens voor dinsdag 17 mei, aangezien dat de enige dinsdag is wanneer ik kan Lushen.
Mijn baas heeft me voor de rest van de maand op dinsdagen en woensdagen ingeroosterd
Ik kan alledrie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:33 schreef Sanne het volgende:
O.k. drie voorstellen dan:
dinsdag 17 mei
dinsdag 24 mei
of dinsdag 31 mei
mij maakt het niet uit, zeggen jullie het maar. als het goed is is het vakantiegeld dan ook binnen of in ieder geval onderweg.
Jup, die heb ik. Ik las pas later dat het wittechocoladesmaak moet zijn, het is voornamelijk erg zoet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
! Met Witte chocolade en honing. Is deze er al in de winkels? Ik dacht dat ik m nog niet gezien had namelijk.![]()
ja, die heb ik al gezien. Leidsestraat heeft hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
! Met Witte chocolade en honing. Is deze er al in de winkels? Ik dacht dat ik m nog niet gezien had namelijk.![]()
Ja een zwart potje nog wat, weet ik veelquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus niet he. Je moet natuurlijk wel even vertellen wat je psies hebt gekocht![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja een zwart potje nog wat, weet ik veelHet is alvast voor als ik mijn haar heb ontkleurd. En ik heb er een proefje bijgekregen, voor zwart haar
![]()
Allemachtig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef PeRi het volgende:
*verlanglijstje*
Ik wil nog een Sweetie Stack, babyface, Karma kream, Candy Fluff, Dream Kream, Aromocrème, en I love Juicy.
En dan nog wat zeepjes; milky bar, figs 'n leaves.
ultiem!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef dorian_g het volgende:
. Hij heeft toen álles gekocht, zucht.
and again: heeft hij een broer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef dorian_g het volgende:
Hij heeft toen álles gekocht, zucht.
Volgens mij elke.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:13 schreef Sanne het volgende:
Auticia, welke dinsdag kun jij voor de meeting?
Nee, Marilynquote:
Marilyn is voor blond toch? Arabian Bright (ofzo) was toch voor donker haar?quote:
Ik ga het ook pas gebruiken als mijn haar niet meer zwart isquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Marilyn is voor blond toch? Arabian Bright (ofzo) was toch voor donker haar?
Oeh, spannend!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ga het ook pas gebruiken als mijn haar niet meer zwart is( Ben bezig met ontkleuren)
Mijn haar wordt er ook gruwelijk stroef van, zelfs na het douchenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mn haar weer gewassen met die new.
voordeel: t haat alle stylingrommel uit je haar
nadeel: soms komt je haarverf ook mee
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe produkten die komen worden; Happy Hippy, Skin Sin, The Olive Branch, Sonic Death Monkey .
Wat heb je allemaal gekregen??quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef Darkphorze het volgende:
Ik heb mijn spulletjes binnen en het ruikt allemaal geweldig
Ik zit op de site te kijken voor de volgende aankoop en zit tussen 2 producten te twijfelen. WIe helpt mij?
Het gaat om de volgende producten : Ambrosia of Prince shaving cream.
Iemand ervaring?
Ik ga niet eens op de site kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:28 schreef Together-Alone het volgende:
Ik hoop ook zooo dat het gaat gebeuren op de avond dat ik kan. Ik wil nog zoveel hebben. Steeds als ik weer op die site kijk zie ik weer wat.
Die wil ik juist niet. In ieder geval niet om zelf te kopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ga niet eens op de site kijkenOoit wil ik zo'n mooie cadeauverpakkingdoos set ding kopen krijgen
![]()
Ik heb gekregen :quote:
Dat heb ik niet hoor. Die Karma-shampoo maakt mijn haar heel schoon maar niet klitterig ofzo. De zeep voelt ook niet stroef aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:52 schreef agneria het volgende:
jessie: de zeepjes ruiken heerlijk en maken je huid zacht na het douchen maar als je het onder de douche of in bad eraf spoelt voelt je huid heel stroef aan, zelfde met de shampoo's, ik zit met lang, dik haar en MOET echt een conditioner gebruiken want ik kan na het wassen met een shampoobar niet eens met mijn vingers door mijn haar. Heel erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |