Ik vind het ook lastig om uit al die omschrijvingen nou net dat te kiezen dat misschien wel goed is speciaal voor mijn huid. Dus misschien kun je je daarvoor dan beter in een winkel laten adviseren? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:05 schreef agneria het volgende:
Niemand die weet welk reinigingsproduct het effectiefst is tegen een probleemhuid?
quote:Huid Conditioners
The Soft Touch 95g (body butter voor de handen)
prijs (incl. BTW) ¤ 8,95
Een fantastische, (nachtelijke) handmassage en manicure in één die je huid, nagels en nagelriemen verzorgt. Een heerlijk ruikend blok cacaoboter en sheaboter dat rijk is aan olie. The Soft Touch werkt verzachtend en vochtinbrengend en voorkomt dat je huid vocht verliest via je handen en nagels. Etherische kardemomolie stimuleert de bloedcirculatie en verwarmt koude handen, met name je vingertopjes. Laat dit blokje 's avonds tussen je handen smelten en laat de ingrediënten na het inwrijven van je handen diep intrekken terwijl je slaapt!
LOL!quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:14 schreef Auticia het volgende:
Ik heb de was gedaan met een stuk shampoo bar... nu heeft de wasmachine kuren en gaat het deurtje niet meer open.
Ik zou daar even voor naar de winkel gaan. Er is namelijk wel een masker dat effectief schijnt te zijn tegen een probleemhuid. Daar kunnen ze je ook advies geven enzo. Wel makkelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:05 schreef agneria het volgende:
Niemand die weet welk reinigingsproduct het effectiefst is tegen een probleemhuid?
Gaarne wel hier nederplempen wat u aan wil gaan schaffen,quote:Op zondag 1 mei 2005 11:49 schreef PeRi het volgende:
*verlanglijstje maakt*
Ik moet even kijken. Ligt aan FF's budget namelijk.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:50 schreef Auticia het volgende:
[..]
Gaarne wel hier nederplempen wat u aan wil gaan schaffen,.
Misschien moet hij zeggen: "Ik heet FlyingFox", dan krijgt hij misschien korting.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik moet even kijken. Ligt aan FF's budget namelijk.
*Weer lacht!*quote:Op zondag 1 mei 2005 11:54 schreef Auticia het volgende:
[..]
Misschien moet hij zeggen: "Ik heet FlyingFox", dan krijgt hij misschien korting.
Oja ik hoorde al dat die hennep extracten hadquote:Op zondag 1 mei 2005 21:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik stgond vanavond aan een plantje te snuffelen, en die rook gewoon precies hetzelfde als de demon in the dark!
het was geen hennep. maar t zou me niks verbazen. t was 1 of ander klein grondplantjequote:Op zondag 1 mei 2005 22:07 schreef tonks het volgende:
[..]
Oja ik hoorde al dat die hennep extracten had
5, als je de losse zeepjes teltquote:Op zondag 1 mei 2005 23:42 schreef Ils het volgende:
volgens mij ook wel![]()
( ik ben aan het wachten op mijn 3 (jaja) dingetjes)
Staat er toch bij?quote:Op maandag 2 mei 2005 12:55 schreef novita het volgende:
Ik heb het net besteld in de onlineshop, met eenmalige machtiging. Wanneer zou ik het dan thuis krijgen denken jullie?
En waar dient die shampoo ookal weer voor? Bedenk ik me net
quote:Opmerkingen
Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |