Ja, ik droom er ook van, maar ik ontken het, want het gaat wel erg ver hè!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
ps. dromen jullie ook van Lush? mijn verslaving loopt uit de hand. ik overweeg mijn baan op te zeggen en een Lush-winkeltje te beginnen. er lijkt me geen fijnere baan op aarde momenteel.

Vrijdagavond..meteen door naar de B&W?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:47 schreef Sanne het volgende:
Ik zit te denken om voor die meeting even een hapje te gaan eten bij een goedkope pizzeria.
En na het lushen wil ik wel ergens een biertje drinken. (Leidseplein).
Wat dat betreft zou vrijdag wel een goede dag zijn, dan kan ik meteen doorzakken.
Aan de andere kant vergeet ik dan waarschijnlijk mijn zeepcollectie in de taxi op weg naar huis.
ps. dromen jullie ook van Lush? mijn verslaving loopt uit de hand. ik overweeg mijn baan op te zeggen en een Lush-winkeltje te beginnen. er lijkt me geen fijnere baan op aarde momenteel.

Ik heb hem ook.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:51 schreef morgaine21 het volgende:
Heeft nog niemand de 'figs and leaves' zeep geprobeerd? Dat was mijn eerste aankoop (samen met het Marilyn-haarmasker) en ik vind hem echt superlekker! Er zitten allemaal pitjes in die je huid lekker scrubben en hij ruikt super!

quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:17 schreef nixxx het volgende:
Jullie zijn echt erg he... zelfs zo'n barbaar als ik ga binnenkort eens voor een vriendin een kadootje kopen bij lush... en misschien nog wel iets voor mezelf ook.. massagebar ofzo.. damn you... damn you all!!!!

en toen was het binnenquote:Op woensdag 4 mei 2005 08:24 schreef Ils het volgende:
wat duurt het wachten op mn bestelling toch langal vier volle dagen

niet veel hoorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:13 schreef PeRi het volgende:
Wat heb je allemaal gekocht Ilse!!

Hoe bedoel je precies? Sommige zeepjes zijn wel ouder hier, hoor. Ik gebruik ze afwisselend naargelang ik ergens zin in heb. 1 stukje heb ik al zeker sinds December. Maar je kunt ze denk ik wel nog langer bewaren, stel je krijgt er heel veel kado, dan zou het gek zijn als je ze kon weggooien na een tijdje omdat je er niet aan toe bent gekomen. Bovendien; ik vraag me af hoelang die 'kazen' in de winkel liggen voordat ze worden verkocht.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:17 schreef PeRi het volgende:
Vraagje aan iedereen;
hoe lang blijven de zeepjes goed bij jullie? Ik dacht ergens te lezen dat iemand (Sanne volgens mij?) zeepjes had van 4 maanden oud?
Bij mij smelten ze echt snel! (Nee ik douche geen 5 keer per dag, hoe graag ik dat ook zou willen) Ik bewaar ze op mn kamer, in aparte doosjes, op een koele plek.

Ik bedoel meer dat ze bij mij worden zo snel kleiner worden! Dat ze echt opraken. Ik kan echt over een paar weken nieuwe stukken zeep in de winkel halen. Ze smelten zo snel bij mij.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hoe bedoel je precies? Sommige zeepjes zijn wel ouder hier, hoor. Ik gebruik ze afwisselend naargelang ik ergens zin in heb. 1 stukje heb ik al zeker sinds December. Maar je kunt ze denk ik wel nog langer bewaren, stel je krijgt er heel veel kado, dan zou het gek zijn als je ze kon weggooien na een tijdje omdat je er niet aan toe bent gekomen. Bovendien; ik vraag me af hoelang die 'kazen' in de winkel liggen voordat ze worden verkocht.

Dan zeg je ' heej ik zit op fok! ik weet dat allemaal wel 'quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:06 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind die verkoopsters altijd zo irritant. Duiken meteen bovenop je en gaan alles uitleggen

Bij mij gaan sommige eerder op dan andere. Karma en Spice mountain bv, doe ik maanden mee. Maar I Should Coco bv. en Honey blabla die gaan weer veel harder. Ligt denk ik aan de samensteling van de zeep, die eerste 2 zijn harder dan die andere.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:58 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ze bij mij worden zo snel kleiner worden! Dat ze echt opraken. Ik kan echt over een paar weken nieuwe stukken zeep in de winkel halen. Ze smelten zo snel bij mij.

Hmm, dat zou op zich wel kunnen. Honey, I should coco en rockstar gaan idd erg hard. Maar Sea vegetable en Karma gaan ook erg hard hier. (Ik heb van de week een nieuw stuk gekocht, had een maand geleden mn eerste stuk karma gekocht.).quote:Op woensdag 4 mei 2005 13:08 schreef Aventura het volgende:
[..]
Bij mij gaan sommige eerder op dan andere. Karma en Spice mountain bv, doe ik maanden mee. Maar I Should Coco bv. en Honey blabla die gaan weer veel harder. Ligt denk ik aan de samensteling van de zeep, die eerste 2 zijn harder dan die andere.

Volgens mij is dit bij nader inzien de Angel's Delightquote:Op maandag 2 mei 2005 23:32 schreef Sanne het volgende:
Iemand hier die een beetje Italiaans spreekt?
Galactus
Sapone stellare al mandarino per addolcire chi durante l’anno non si è comportato troppo bene. A Natale siamo tutti più buoni!
[afbeelding]
Tutto tempestato di brillantini, di stelle e di lune, Galactus ritorna anche quest’anno con l’intento di stupire tutti, vestito a festa come una diva di Las Vegas! La sua frizzante fragranza al mandarino tonifica la pelle e addolcisce anche chi è stato piuttosto acidello e/o antipatico durante l’anno. Perché si sa, a Natale siamo tutti più buoni.
en nu ga ik echt naar bed, mét mijn Soft Toch

Dat verklaart mijn grote aantrekkingskracht. Hij ziet er wel veel bonter uit dan die ik heb. Die is wat ingetogener met sterren. Wellicht is dit de versie van kerst 2003.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:15 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Volgens mij is dit bij nader inzien de Angel's Delight![]()

Ja, maar dat kan dus niet he. Je moet natuurlijk wel even vertellen wat je psies hebt gekochtquote:

Ja shit, dinsdag 17 mei kan ik niet. Overdag krijg ik de sleutel van mn huis, maar ik weet niet zeker of ik vrij krijg. Die week is namelijk erg druk op mn werk en ik moet die zaterdag ook al vrij hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2005 12:15 schreef Skaai het volgende:
Ik stem trouwens voor dinsdag 17 mei, aangezien dat de enige dinsdag is wanneer ik kan Lushen.
Mijn baas heeft me voor de rest van de maand op dinsdagen en woensdagen ingeroosterd

Ik kan alledrie.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:33 schreef Sanne het volgende:
O.k. drie voorstellen dan:
dinsdag 17 mei
dinsdag 24 mei
of dinsdag 31 mei
mij maakt het niet uit, zeggen jullie het maar. als het goed is is het vakantiegeld dan ook binnen of in ieder geval onderweg.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |