abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 16:43:41 #101
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26668990
respect voor de aankopen
ik heb gister de i should coco getetst, en goed bevonden
stond vanmiddag aan mn arm te snuffelen, en rook m nog
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 2 mei 2005 @ 17:00:23 #102
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_26669515
Ben ik nu reukobeet of ruik ik het verschil gewoon steeds niet.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:11:35 #103
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26669853
Onze aankopen

Maar dan heb ik de Handy Box gekocht.

Fever, die vond mijn meneer ook zo lekker, dus dat was weer een extra reden om te kopen.

Karma zeep.

Happy for sad douchegel.

Ik wilde wel meer, maar ik moet echt wachten tot de Lush avond.
Whatever I want.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:14:06 #104
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26669933
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 23:24 schreef Sanne het volgende:
Slecht nieuws voor de showergel-fans.
Alle shower-gels, op Flying Fox na, gaan eruit. Er komen nieuwe producten voor terug.

Je kunt nu dus nog inslaan.
Deze verdwijnen:
-Tramp
-Freeze
-Narcotick
-Happy for SAD
-Slammer
-Back for Breakfast
-Chai
-Skinny Dip
http://forum.lush.com/forum/viewtopic.php?t=29843

Ik ga in ieder geval nog wat Happy for SAD bijhalen. Hopelijk op die VIP-avond, met tien procent korting. Komt bovenaan mijn verlanglijstje
Ik vroeg aan het meisje in de winkel wanneer ze eruit gingen. Ze zei dat ze ergens in mei stopten met de verkoop van de douchegels, behalve FlyingFox inderdaad. Dat is echt al snel! Daarom heb ik Happy For Sad maar vanmiddag aangeschaft.
De nieuwe produkten die komen worden; Happy Hippy, Skin Sin, The Olive Branch, Sonic Death Monkey .
Whatever I want.
  maandag 2 mei 2005 @ 17:17:39 #105
119979 novita
Lush is geweldig
pi_26670053
Bruisbal: Bon Bomp
Zeep: Demon in the dark, Miranda, I should coco, rock star
Van cadeau's: de Sweetie stack
Reiningsproducten: Baby face
Poeder: Candy Fluff
Shampoobar: Trichoma nia

Iemand ervaring met bovenstaande producten?

Ik moet ze wel via internet bestellen aangezien de winkels voor mij gewoon veel te ver weg zjn. En ik geen eigen vervoer heb. Ja eventueel met trein/bus maar goed. Heb dus bovenstaande producten besteld. alle ervaringen zijn van harte welkom
  maandag 2 mei 2005 @ 17:24:37 #106
119979 novita
Lush is geweldig
pi_26670273
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Funnie het volgende:
Deze heb ik gehaald... Ik kan niet wachten op de dag dat ik weer in bad mag!

[afbeelding]

Deze meurt enorm. Maar ik heb last van schilfers en jeuk op de hoofd. Ik hoop dat het helpt

[afbeelding]

Dit is de seanik waar ik mij net al mee gewassen heb (mijn haar dan) Errug lekker vind ik hem.
En ik heb 2 x een shampoo en dus ook een blikje gratis.

[afbeelding]

Deze bubble bar kon ik niet vinden op de site, is waarschijnlijk nieuw?
De Hollywood Bubble Bar.

Ik was niet te houden. Dus deze ook mee genomen
Sea Vegetable
[afbeelding]

en de rock star kan niet missen
[afbeelding]

ehm ik ben nog steeds niet klaar

Met deze heb ik net gedoucht, en het is echt heerlijk. Ook nu na het douchen is mijn huid heel erg zacht. Echt fijn! Buffy The Back side Slayer

[afbeelding]

Honey i washed the kids. Die kon niet missen. Wat ruikt ie al heerlijk zacht zeg!

[afbeelding]

En deze smelt heerlijk in je handen.. Daar uitgeprobeerd en toen ik thuis kwam waren mijn handig nog steeds lekker zacht en rook ook erg lekker...

[afbeelding]

Deze rook lekker fris. You've Been Mangoed

[afbeelding]

En de Flying Fox Temple Balm. Ruikt gewoon erg lekker.

[afbeelding]

Deze heb ik nog gehaald. En ook gelijk als kadootjes meegenomen.

[afbeelding]

En deze ook nog gehaald voor mijzelf.

[afbeelding]

En deze voor mijn dochter als ze volgende week de marathon heeft gelopen. Dat was het enige wat ze lekker vond ruiken daar. Maar nu 1maal in huis. Vindt ze de rest ook wel lekker. Het was teveel door elkaar voor haar daar in de winkel.

[afbeelding]

En nu hoef ik volgens mij een jaar of langer er niet meer heen

Deze 2 kreeg ik als proefmonster mee...

De Ooh la la (best wel een groot stuk!)
[afbeelding]

En de Trichomania, Die ruikt ook wel lekker.
[afbeelding]

Ooh ja.. toen was ik blut Maar ik vind het echt erg lekker. En in iedere geval de moeite waard geweest om naar Amsterdam heen te gaan daarvoor.
5de van onder! die heb ik ook besteld. Die 3 stukken bij elkaar (of zijn het er nou vier)
Welke soorten zijn dat eigenlijk
pi_26670320
Novita heb je met je ogen dicht besteld?
Sweety stack is : Honey i washed the kids,Rockstar, en i should coco dacht ik
  maandag 2 mei 2005 @ 17:28:01 #108
119979 novita
Lush is geweldig
pi_26670370
ooh, nee niet echt met mijn ogen dicht besteld! Maar zag zoveel

Dus nou heb ik Rockstar en i should coco dubbel! Nou ja is niet erg! Als het maar onwijs lekker is
  maandag 2 mei 2005 @ 18:30:00 #109
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26671974
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:24 schreef novita het volgende:

[..]

5de van onder! die heb ik ook besteld. Die 3 stukken bij elkaar (of zijn het er nou vier)
Welke soorten zijn dat eigenlijk
Zijn idd de Honey i washed, rock star en i should coco soap.

Ik heb die eerste 2 ook dubbel. En ingepakt voor kadootje
  maandag 2 mei 2005 @ 18:31:27 #110
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26672005
quote:
Op maandag 2 mei 2005 17:28 schreef novita het volgende:
ooh, nee niet echt met mijn ogen dicht besteld! Maar zag zoveel

Dus nou heb ik Rockstar en i should coco dubbel! Nou ja is niet erg! Als het maar onwijs lekker is
Dat maakt indd niet uit, zijn 2 van mijn favorieten, geen miskoop begaan! Die babyface heb ik ook, kijk anders op de Lush wiki, ik heb er wat over neergezet
  maandag 2 mei 2005 @ 18:36:45 #111
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26672147
Krijgt die Baby Face ook écht waterproof mascara van je giechel af? En gaat dat makkelijk of sta je dan de helft van je wimpers uit je oogleden te schrobben?

Ik heb nu spul van L'Oreal, maar dat laat zo'n vettig laagje achter en dat vind ik zo vies. . Oh, op het flesje staat natuurlijk dat het absoluut geen vettig laagje achterlaat! .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 2 mei 2005 @ 18:37:03 #112
48233 Auticia
warriorette
pi_26672157
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:31 schreef Aventura het volgende:

[..]

Dat maakt indd niet uit, zijn 2 van mijn favorieten, geen miskoop begaan! Die babyface heb ik ook, kijk anders op de Lush wiki, ik heb er wat over neergezet
De babyface is super! .
I bet you are flying inside.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:39:04 #113
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26672211
Ja dat is ok mijn grootste bezwaar, meeste oogmake-up reinigers laten een vies vet filmpje af, daar heb ik zo'n hekel aan, maar dit spul doet dit niet. Je hoeft niet te rossen, bij mij gaat alels er in één keer af.
  maandag 2 mei 2005 @ 18:43:07 #114
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26672334
die babyface, hoe grbuik je dat
dat stond ik me echt af te vragen in de winkel.
wattenschijfje nat maken, erover heen halen en dan over je giechel?
  maandag 2 mei 2005 @ 18:53:21 #115
22636 MUUS
Kiwi.
pi_26672641
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:43 schreef MissyMirjaM het volgende:
die babyface, hoe grbuik je dat
dat stond ik me echt af te vragen in de winkel.
wattenschijfje nat maken, erover heen halen en dan over je giechel?
Hihi, jij zei ook giechel.

Oh, bij de weg! Ik zat die wiki eens door te neuzen en toen was me bij veel producten niet duidelijk wat het nou was. Dan staat er dat het lekker is en dat het lekker ruikt, maar dan snap ik niet goed waar het nou voor is. . Mss iets duidelijker erbij zetten wat het is, waar je het voor gebruikt, wat het zou moeten doen (wat zegt Lush dat het zou doen bij je?) en hoe je het moet gebruiken? En dan pas de persoonlijke mening? Ofzo?

Het is voor de mensen die nog niet bekend zijn met de producten van Lush soms wat onduidelijk. .
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  maandag 2 mei 2005 @ 18:54:08 #116
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26672673
het is inderdaad moeilijk, als je voor t eerst met lush kennismaakt, om erachter te komen hoe je iets gebruikt, wat het is, waar het voor dient, enz.
  maandag 2 mei 2005 @ 19:46:54 #117
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26674337
Heb net de knoop doorgehakt en on-line besteld!! Ben zo benieuwd en kan niet wachten!!

Ik heb de sweetie stack besteld, de demon in the dark en de sea vegetable.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  maandag 2 mei 2005 @ 19:48:00 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26674375
oh, zeg, hoe bewaren jullie al die stapels zeepjes?
ik heb t nu op een bordje in de kast, maar vind t niet ideaal eigenlijk
  maandag 2 mei 2005 @ 20:20:28 #119
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26675570
Veel Lush nieuws!

Ik was in de Leidsestraat vanmiddag en vroeg of ze al wisten wanneer de VIP-avond was. Nou, dat kunnen we dus eigenlijk gewoon zelf bepalen. Ze zei als jij er tien hebt (maximaal 14) bel je gewoon voor een afspraak.

De avonden die zij voorstelde waren dinsdag, woensdag of vrijdag.
(donderdag is natuurlijk koopavond)

Wat mij betreft kunnen we volgende week al, maar ik kan me voorstellen dat sommige liever even wachten tot het salaris er is. Geef asjeblieft even door welke dag jou het beste uitkomt, dan gaan we kijken wat de beste datum is en maak ik de afspraak.

Ik werd trouwens weer goed geholpen. Denk dat ze me herkende. Heb zelf die Handy Box met Soft Toch gekocht (mijn god wat is die heerlijk!!!) en Angels on bare skin omdat ik daar na jullie ervaringen toch wel heel nieuwsgierig naar ben.

Toen ik vroeg naar een proefje kreeg ik dat zonder problemen. Sterker nog toen ik aangaf dat ik de Sod Soap al kende en niet lekker vond kwam ze eerst met Noriko aan (nee, niet lekker) en ging vervolgens op zoek naar iets wat ik wel wilde. Nou eigenlijk vroeg ik gewoon wat ik wilde (17 Tree Lane, al vind ik hem in de winkel niet lekker ruiken, wil hem toch proberen) maar die kreeg ik niet omdat die niet in de sample bak zat. Toen vroeg ik om Alkmaar en die kreeg ik wel mee, flink stuk ook nog!

Ben nu verkocht aan de Leidsestraat. Ze stellen me nooit teleur met proefjes. Ze herkennen me, en dat vind ik ook heerlijk geef ik toe. God knows I've spent enough to remember me.
Ze vroeg of ik het krantje meewilde, dus zeg ik, nee dat moederdagkrantje ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd. Ging ze dus gewoon het nieuwste Engelse krantje voor mij halen.

En in het Engelse krantje staan dus alle nieuwe producten. Ze komen zelfs met tandpasta!!!
Maar daarover later meer. Vind het zo wel weer een aardig verhaaltje en ben net thuis, moet nodig douchen (met Lush want ik stink) en eten. Heb gesport, gewerkt, en voel me beter vandaag dan ik me in héél 2005 gevoeld heb!!!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26675686
Ik had al verwacht dat ze met tandpasta kwamen.. waarom weet ik niet maar zoiets dacht ik gewoon

Kan je dat engelse foldertje evt inscannen
  maandag 2 mei 2005 @ 20:25:37 #121
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26675748
Mijn scanner is stuk, maar ik typ de nieuwste producten wel even hier. Plaatjes volgen ongetwijfeld later deze week (of volgende) op de Engelse site. Heb nog gevraagd of alle douchegels in NL ook verdwijnen. Ja, dat is het geval. Maar ze hadden nog heel wat in voorraad dus geen stress, we kunnen op die VIP-avond de voorraad vast nog aanspreken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  maandag 2 mei 2005 @ 20:34:47 #122
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26676098
Goed nieuws Sanne!! Dan pakken we de agenda's er maar bij he! Zelf heb ik geen voorkeur voor een bepaalde avond, als het maar zo snel mogelijk is
  maandag 2 mei 2005 @ 20:40:58 #123
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26676272
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:34 schreef Aventura het volgende:
Goed nieuws Sanne!! Dan pakken we de agenda's er maar bij he! Zelf heb ik geen voorkeur voor een bepaalde avond, als het maar zo snel mogelijk is
LOL, you're my kind! Het maakt me niet uit welke avond, ik zeg er ALLES voor af.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:08:21 #124
48233 Auticia
warriorette
pi_26677207
Woeii!!
pi_26677251
Middle earth turns to rock tandpasta met zand
  maandag 2 mei 2005 @ 21:10:01 #126
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26677263
tandpasta met zand
lijkt me slecht voor je tanden
  maandag 2 mei 2005 @ 21:10:49 #127
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26677289
Net trouwens de Honey i Washed the Kids-zeep geprobeerd..Nu is dat mijn favoriet
Vooralsnog is elke nieuwe zeep die ik probeer meteen het lekkerst
  maandag 2 mei 2005 @ 21:11:32 #128
30203 sefer
Larrios
pi_26677321
wat is dat eigenlijk voor meeting??
is het besloten en als de winkel eigenlijk al gesloten is ofzo? klinkt best gezellig nl.
ik ben het mannetje in de chinese kamer
  maandag 2 mei 2005 @ 21:11:37 #129
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26677325
quote:
Op zondag 1 mei 2005 23:31 schreef Funnie het volgende:

Deze bubble bar kon ik niet vinden op de site, is waarschijnlijk nieuw?
De Hollywood Bubble Bar.
Is dit hem Funnie?

Ik heb het in de winkel even gevraagd en het is een speciale kersteditie. Die is maar tijdelijk te koop. Grappig dat ze die nog hadden.

topic
  maandag 2 mei 2005 @ 21:15:19 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26677441
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:10 schreef Aventura het volgende:
Net trouwens de Honey i Washed the Kids-zeep geprobeerd..Nu is dat mijn favoriet
Vooralsnog is elke nieuwe zeep die ik probeer meteen het lekkerst
Wat gaaf! Is dat nog steeds van dat pak voor je verjaardag? Leuk dat je die ook zo lekker vind.

Ik heb het ook hoor dat mijn nieuwste aanwinst de meest favoriete is. Misschien komt dat ook omdat die het meest vers is? Mijn Angle Delight's ruiken een stuk minder dan 4 maanden geleden. Cereology is nu mijn favo zeepje. Die geur, die zachtheid.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:18:34 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26677563
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:15 schreef Sanne het volgende:

[..]

Wat gaaf! Is dat nog steeds van dat pak voor je verjaardag? Leuk dat je die ook zo lekker vind.

Ik heb het ook hoor dat mijn nieuwste aanwinst de meest favoriete is. Misschien komt dat ook omdat die het meest vers is? Mijn Angle Delight's ruiken een stuk minder dan 4 maanden geleden. Cereology is nu mijn favo zeepje. Die geur, die zachtheid.
Ja, is alweer de laatste uit het pakje, was een schot in de roos, ik vind die 3 allemaal even lekker
Cereology ken ik niet, ben van plan daar wat van te kopen op de meet
pi_26677576
mijn favo is middle earth turns to rock.. die ruikt zo lekker
  maandag 2 mei 2005 @ 21:24:51 #133
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26677808
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:18 schreef Aventura het volgende:

[..]

Ja, is alweer de laatste uit het pakje, was een schot in de roos, ik vind die 3 allemaal even lekker
Cereology ken ik niet, ben van plan daar wat van te kopen op de meet
Die smooth pack vind ik ook zo lekker, alleen zit daar Sod Soap in. (100g Sod Soap, 100g Miranda, 100g Rock Star.) En dat vind ik dus drie keer niks, die andere twee vind ik heerlijk. Maar de Sod Soap verdwijnt. En als ie eruit is ga ik zo'n pack scoren.
pi_26678816
Hé maar leg eens uit wat zo'n VIP avond is?
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:59:17 #135
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26679005
Een besloten koopavond. Je krijgt zelfs een wijntje en een hapje heb ik me laten beloven.
Wij maken er een Lush-Fok-meeting van. Genoeg Lush-mensjes hier

Owja, en 10 procent korting tijdens de VIP-avond.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:00:17 #136
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26679024
ik vind de i should coco
ik moet wel erg wennen aan het gevoel van mn huid, na het wassen met zeepjes. ben echt zo gewend aan douche cremes.
maarja, het is wel heerlijk
  maandag 2 mei 2005 @ 22:08:33 #137
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26679250
Tipje van de nieuwe productjes-sluier:

Skin Sin douchegel
Happy Hippy douchegel
The Olive Branch douchegel
Sonic Death Monkey douchegel
Gorgeous moisturiser
Tisty Tosty krijg een new fragrance
Breath of Fresh Air toner
Lemony Flutter cutticle butter
Skin Sin hand & bodylotion
Black Toothgel
White Toothgel
Almond Kisses facial moisturiser
Gorgeous moisturiser (terug volgens mij, was toch niet nieuw?)
Schnuggle body butter
Honey Trap lipbalm
Its a Pleasure Treasure massage bar
T Tree Simplex lip balm (hadden we in de winkel al ontdekt)
Whoosh temple balm
Lip Lime (al eerder ontdekt per vergissing door Heaven7)
DreamTime temple balm

Als niewe zeepjes stonden Cereology en 17 Cherry Tree Lane, maar dat zijn voor mij geen nieuwe producten meer.
pi_26679297
Net weer heerlijk gedouched met mijn karma zeep

En als het goed is komen morgen mijn I should Coco en Rockstar, dat wordt weer een uur douchen. Iemand van hier overigens de Silky Underwear al geprobeerd? Ben benieuwd of je geen erg droge huid krijgt van zo'n poeder.
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:16:06 #139
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26679476
quote:
Op zaterdag 30 april 2005 00:09 schreef _Boo_ het volgende:
[afbeelding]
Ik heb vandaag deze gekocht,

en volgende week wordt het denk ik de Lemony Flutter Cuticle Butter:

[afbeelding]

Na aan een stuk of drie dingen geroken te hebben, ruik ik helemaal geen verschil meer dus dan ga ik maar naar huis om een week later weer terug te keren
Heej, die Lemony Flutter Cuticle butter is dus ook niet nieuw in ons topic.
We hebben in Nederland kennelijk snel de nieuwe producten
  maandag 2 mei 2005 @ 22:39:15 #140
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_26680278
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:11 schreef Sanne het volgende:

[..]

Is dit hem Funnie?
[afbeelding]

Ik heb het in de winkel even gevraagd en het is een speciale kersteditie. Die is maar tijdelijk te koop. Grappig dat ze die nog hadden.

topic
Ja dat klopt helemaal.. Ben benieuwd hoe die is. Maar ja, eerst weer in bad mogen Morgen gaan mijn laatste hechtingen eruit
  maandag 2 mei 2005 @ 22:48:51 #141
48233 Auticia
warriorette
pi_26680636
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:10 schreef josja het volgende:
Net weer heerlijk gedouched met mijn karma zeep

En als het goed is komen morgen mijn I should Coco en Rockstar, dat wordt weer een uur douchen. Iemand van hier overigens de Silky Underwear al geprobeerd? Ben benieuwd of je geen erg droge huid krijgt van zo'n poeder.
Volgens mij had Aventura of schatje die.
Ik heb de Candy Fluff poeder en mijn huid wordt er niet droog van.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:49:24 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26680651
Nee, je huid wordt er juist heel zacht van..
  maandag 2 mei 2005 @ 22:50:56 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26680696
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:39 schreef Funnie het volgende:

[..]

Ja dat klopt helemaal.. Ben benieuwd hoe die is. Maar ja, eerst weer in bad mogen Morgen gaan mijn laatste hechtingen eruit
We zitten in hetzelfde schuitje met dat niet-in-bad-mogen. Die Youki-Hi blijft mij ook zo verleidelijk aankijken in de badkamer.
pi_26680705
Hmm thanx.. dat wordt weer een bestelling denk ik morgen
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  maandag 2 mei 2005 @ 22:58:11 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26680946
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:51 schreef josja het volgende:
Hmm thanx.. dat wordt weer een bestelling denk ik morgen
you're hooked 2!

maandag 2 mei 2005 @ 22:59:09 #146
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26680979
Ik lig helemaal in een deuk, zit nu met 3 meiden tegelijk op msn te kleppen over lush

zal ik jullie allemaal ff samenvoegen?
  maandag 2 mei 2005 @ 22:59:58 #147
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26681021
Ik zag op de Australische site 2 zepen die ik nog niet eerder heb gezien. Eentje die naar drop ruikt en Temptation die naar appel en kaneel ruikt.
De Madrid al cielo
  maandag 2 mei 2005 @ 23:07:10 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26681274
Temptation

Temptation is our apple pie soap made with fresh, organic apple juice and spicy cinnamon leaf oil. Apples contain organic acids which are good for stimulating sedentary people. Picture this, ‘Adam, get up off your backside and come over here.’ ‘No, can’t be bothered.’ ‘Here, have an apple then.’ Temptation soap smells sharp, refreshing and spicy. Just wave it under someone’s nose when you want to tempt them into the shower with you.

Lick-Rich Soap

Reviving liquorice scented body soap to refresh a chap after a night on the the town!
  maandag 2 mei 2005 @ 23:08:29 #149
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_26681324
Precies, die ja
De Madrid al cielo
  maandag 2 mei 2005 @ 23:12:49 #150
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26681461
Temptation is volgens mij een kerstzeep.
Die drop ken ik niet, lijkt me geweldig, zou ik zo gekocht hebben als ik die ooit had gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')