Jup, die heb ik. Ik las pas later dat het wittechocoladesmaak moet zijn, het is voornamelijk erg zoet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
! Met Witte chocolade en honing. Is deze er al in de winkels? Ik dacht dat ik m nog niet gezien had namelijk.![]()
ja, die heb ik al gezien. Leidsestraat heeft hem.quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:46 schreef Together-Alone het volgende:
[afbeelding]
! Met Witte chocolade en honing. Is deze er al in de winkels? Ik dacht dat ik m nog niet gezien had namelijk.![]()
Ja een zwart potje nog wat, weet ik veelquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan dus niet he. Je moet natuurlijk wel even vertellen wat je psies hebt gekocht![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 04:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja een zwart potje nog wat, weet ik veelHet is alvast voor als ik mijn haar heb ontkleurd. En ik heb er een proefje bijgekregen, voor zwart haar
![]()
Allemachtig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:01 schreef PeRi het volgende:
*verlanglijstje*
Ik wil nog een Sweetie Stack, babyface, Karma kream, Candy Fluff, Dream Kream, Aromocrème, en I love Juicy.
En dan nog wat zeepjes; milky bar, figs 'n leaves.
ultiem!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef dorian_g het volgende:
. Hij heeft toen álles gekocht, zucht.
and again: heeft hij een broer?quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:17 schreef dorian_g het volgende:
Hij heeft toen álles gekocht, zucht.
Volgens mij elke.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:13 schreef Sanne het volgende:
Auticia, welke dinsdag kun jij voor de meeting?
Nee, Marilynquote:
Marilyn is voor blond toch? Arabian Bright (ofzo) was toch voor donker haar?quote:
Ik ga het ook pas gebruiken als mijn haar niet meer zwart isquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
Marilyn is voor blond toch? Arabian Bright (ofzo) was toch voor donker haar?
Oeh, spannend!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:51 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ga het ook pas gebruiken als mijn haar niet meer zwart is( Ben bezig met ontkleuren)
Mijn haar wordt er ook gruwelijk stroef van, zelfs na het douchenquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb mn haar weer gewassen met die new.
voordeel: t haat alle stylingrommel uit je haar
nadeel: soms komt je haarverf ook mee
quote:Op maandag 2 mei 2005 17:14 schreef PeRi het volgende:
De nieuwe produkten die komen worden; Happy Hippy, Skin Sin, The Olive Branch, Sonic Death Monkey .
Wat heb je allemaal gekregen??quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef Darkphorze het volgende:
Ik heb mijn spulletjes binnen en het ruikt allemaal geweldig
Ik zit op de site te kijken voor de volgende aankoop en zit tussen 2 producten te twijfelen. WIe helpt mij?
Het gaat om de volgende producten : Ambrosia of Prince shaving cream.
Iemand ervaring?
Ik ga niet eens op de site kijkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:28 schreef Together-Alone het volgende:
Ik hoop ook zooo dat het gaat gebeuren op de avond dat ik kan. Ik wil nog zoveel hebben. Steeds als ik weer op die site kijk zie ik weer wat.
Die wil ik juist niet. In ieder geval niet om zelf te kopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ga niet eens op de site kijkenOoit wil ik zo'n mooie cadeauverpakkingdoos set ding kopen krijgen
![]()
Ik heb gekregen :quote:
Dat heb ik niet hoor. Die Karma-shampoo maakt mijn haar heel schoon maar niet klitterig ofzo. De zeep voelt ook niet stroef aan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:52 schreef agneria het volgende:
jessie: de zeepjes ruiken heerlijk en maken je huid zacht na het douchen maar als je het onder de douche of in bad eraf spoelt voelt je huid heel stroef aan, zelfde met de shampoo's, ik zit met lang, dik haar en MOET echt een conditioner gebruiken want ik kan na het wassen met een shampoobar niet eens met mijn vingers door mijn haar. Heel erg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |