quote:Je komt helemaal niet over als een moeder die na 2 weken al met de handen in het haar zit hoor Renzell. Je komt gewoon over als een mama die het beste voor haar kindje en zichzelf wil en die net als alle andere prille mama's af en toe een gezonde dosis twijfels heeft maar voornamelijk gewoon van haar verse kindje geniet. Lekker doorgaan met oriënteren en zoals Rottdog ook al zegt gewoon je gevoel volgen.
Jeeh, we hoeven niet zo lang meer op foto's te wachten
Kunnen we daar geen petitie voor maken ofzo? Gewoon afschaffen, al die ziektes bij kinderen onder de 10quote:Op donderdag 28 april 2005 12:37 schreef Smirre het volgende:
Geen enkel kindje verdient het om ziek te zijn. Ziek-zijn en kindjes zijn per definitie een foute combinatie, moeder Natuur!!
De papa's ook toch?quote:Op donderdag 28 april 2005 12:49 schreef TearSong het volgende:
Alle zieken: veel beterschap, en alle mama's van de zieken: sterkte!
*bonkt hoofd tegen muur*quote:
nouja, dat maakt het voor mij wel moeilijk idd...maar het is wel de moeder van mijn vriend die helemaal weg van haar kleinzoon. Gelukkig is vriendje het helemaal met me eensquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:27 schreef rena het volgende:
Jeetje Githa wat ontzettend stomvan oma. Die laat je ook niet meer zomaar op Jordy passen zeker
![]()
ach, misschien is het ook alleen wel mijn sentimentele gedachten maar evengoed voelt het kutquote:Op vrijdag 29 april 2005 18:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Githa buiten dat het gewoon stront irritant is hoef je je niet druk te maken over dat proeven.
Als jij hem z´n eerste hapje wil geven is hij allang vergeten hoe het smaakte, zelfs dat hij ooit wat gehad heeft.
quote:Op zondag 1 mei 2005 16:05 schreef poemojn het volgende:
Myrthe woog een maand geleden 11,2 kilo. Als ze afgelopen maand even hard gegroeid is weegt ze nu ca 11,7 kilo.. en nu dus 76 cm. Het spek zit vooral in haar buik, billen en bovenbenen, een echte vrouw dus.
Als het niet zo heel veel scheelt moet je het sowieso niet doen, eigenlijkquote:Op zondag 1 mei 2005 19:14 schreef Luchtbel het volgende:
Ja een abonnement kun je wel nemen maar het scheelt niet eens heel veel en dat is weer zo'n investering. Als je snapt wat ik bedoel. Nu kan het gewoon of het kan niet....
Klinkt wel handig, maar hoe lang zou het groen moeten blijven dan? (als het werkt us...) anders heb je een soort van alien rondkruipenquote:Op zondag 1 mei 2005 18:34 schreef poemojn het volgende:
Welke zonnebrandcreme gebruiken jullie eigenlijk voor de baby's? Wij hebben nu een spray van Nivea (factor 40), die zou groen moeten zijn als je het opsmeert zodat je kunt zien of je alles gehad hebt, maar die van ons wordt niet groen.![]()
gedaanquote:Op zondag 1 mei 2005 18:47 schreef Faja-Lobi het volgende:
http://www.babycentrum.com/
Ik wil jullie vragen om op Morgaine te stemmen als baby van de maand.
Groetjes Faja-Lobi en Morgaine
hier ook standaard met 2/3 en 4 maanden. maxim krijgt woensdag de 3e.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:00 schreef Xanthe het volgende:
Hier krijgen ze standaard met 2 maand , 3 maand en 4 maand een enting , ik dacht dat dat overal wel gelijk zou zijn.
In haar geval zit er dus precies 4 weken tussen.
Lekker meteen aan de poets zo vroeg in de morgenquote:Op maandag 2 mei 2005 11:03 schreef Martineke het volgende:
.... begint hij weer te hoesten, maar door dat gehoest kwam ook al zn melk eruit met 2 hele grote golvenlekker hoor, melk in me haar en over me heen, vloer en stoel helemaal onder. en natuurlijk maxim ook. en dat om een uur of 7
Ik was al zo benieuwd of die methode zou werken maar aan de foto's van Myrthe te zien gaat het uitzondelijk goedquote:Op maandag 2 mei 2005 12:00 schreef poemojn het volgende:
De Rapley-methode gaat ervan uit dat een kind toe is aan het eten dat hij zelf kan oppakken en in z'n mond stoppen, vond ik ook wel handig als richtlijn wanneer je wat kunt geven. Houdt ook in dat Myrthe nu toe is aan het opeten van door andere kinderen afgesabbelde restjes biscuit.
Is hier niet meer nodig. Ik kan ze gratis bestellen via internet. Declaratie gaat rechtstreeks naar het ziekenfonds.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:35 schreef poemojn het volgende:
Op eBay wordt Nutramigen 2 aangeboden voor 9,95: klik.
We hebben nog wel wat stenen voor je, Snoopy.
Beterschap Maxim!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Smirre het volgende:
En eh, Bix, als Anna al zo vroeg slaapt, wat spook jij dan uuuuren later nog op FOK rond?Ook een avondmens?
Ooh gut ja, ik was het hele debakel 'kolven' en timen wànneer te kolven even vergeten, maar je post roept direct weer van alles bij me op. Maar jij kunt niet een hele nacht door zonder aftappen? Of houd je zo de productie hoog en leg je een voorraadje aan? wrong topic, i know, maar ik heb weinig te zoeken in het bv-topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef bixister het volgende:
[..]avondmens, genieten van die paar uurtjes van mezelf, én wachten op kolftijd (rond middernacht).
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef Smirre het volgende:
Of houd je zo de productie hoog en leg je een voorraadje aan?
Niet dat ik mij kan herinneren neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik al eens verteld hoe leuk mijn kind is?
Nou ze is gewoon leuk, ze moet steeds dansen en zingen en dat is zo liefquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef Anitra het volgende:
Djulian is zo'n lekker kereltjeSinds gister heeft hij door hoe hij dus gewoon weer kan gaan zitten na het staan. Hij liet zich altijd omvallen, maar nu dus echt door zijn knietjes en dan zitten. Dus nu is het de hele tijd staan en weer gaan zitten in de box en daar heeft hij de grootste lol mee.
En rug spierenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:25 schreef Smirre het volgende:
[..]
Wat een beenspieren zal dat jongentje ontwikkelen, Anitra!
Wat een mooi meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:04 schreef Xanthe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~peetj01/isis/ daar staan weer een paar nieuwe foto's van Isis op
Helemaal neit gek dat je ze mist. Bellen mag altijd he!! Hier gaat het prima. We zijn net naar de supermarkt geweest alwaar Djulian alle cassieres versierde, de ene kreeg een nog grotere glimlach als de andere. Nu zit ie samen met zijn grote zus kinderen voor kinderen mee te zingenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:49 schreef Anitra het volgende:
Het huis is hier leeg. De kinderen zijn naar mijn vriendin in Den Haag. Djulian is al een keer daar geweest voor 2 nachtjes, maar nu gaat hij 3 nachtjes.
Is het stom als ik zeg dat ik ze nu al enorm mis?ze zijn om 11.30 weg gegaan
Thijs wat vervelend!!! Beterschapquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is zielig Thijs net terug in bed gelegd en weer hoesten en hoesten als dit zo door gaat ga ik toch maar weer even de dokter bellen want ik vind het wel zieligjes zo voor Thijs die harstikke moe is maar niet kan liggen zonder te blafhoesten.
Hij zit nu in wipstoel die ik wat schuin heb gezet nog net niet te slapen
Helaas heb ik niemand beschikbaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En ze is nog beschikbaar....
NOg geen geschikte kanditaat voor het uithuwelijken gevonden
En gebruik je hem ook als wandelwagen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef Smirre het volgende:
Het is veel geld en eigenlijk tegen mijn principes, kopen graag 2e hands.
Laatste stuiptrekking van een enthousiasteling: Het gaat ook lang mee. Tot 60 kg of tot een jaar of 6. En ruim voor die tijd wil ik hen wel graag zelf op een fietsje hebben. Anders ben ik bang dat ik benen als heipalen krijg met 2 van die hangjongeren cq pummels in dat karretje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:30 schreef TearSong het volgende:
Goed, dat wordt sparen dan. Maar goed, een goed fietszitje is ook al 100 euro en hier heb je veel en veel meer aan....
Wowquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef Kimsomnia het volgende:
Terwijl mijn zus met een hikkende Liz op schoot zit kom ik even met de fietskar (mét inhoud) pimpen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef poemojn het volgende:
't Is een beetje een raar foutje voor mensen die hem toch moeten verzorgen, maar verder.. trek Myrthe een roze jasje aan, gympen met bloemetjes, spijkerbroek met bloemetjes, en nog zeggen mensen tegen me dat het zo'n gezonde Hollandse jongen is...Is blijkbaar erg moeilijk voor veel mensen om uit die details het geslacht op te maken.
Dat bedoel ik inderdaad. Mensen vergissen zich wel vaker, en dat is ook gewoon menselijk. En ook omdat Noah ook als meisjesnaam kan, kan ik me heus wel voorstellen dat iemand zich vergist (ookal zegt iedereen altijd dat Noah ook duidelijk een jongenskoppie heeftquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:05 schreef Lishe het volgende:
Daar heb je gelijk in Poemojn,ik word ook regelmatig aangesproken door mensen die zeggen; 'Wat een leuk zoontje heb je', maar daar gaat het ook niet om toch? De leidsters op het KDV scheuren wat uit dat schrift, alsof ze een foutje of iets dergelijks zo onopgemerkt weg willen laten. Het is gewoon de manier waarop neem ik aan.
Sorry dat ik er zo op reageer hoor, zit nog in mn KDV-wen-fase en elk minuscuul foutje is een foutje teveel...
*herkenning*quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef lily het volgende:
[..]
Ik nam David een keer op mijn schouder na het drinken en toen kwam er dus ook een hele lading voeding uit maar dan over mijn schouder zo op het laminaat.... KLETS...
Ik snapte het eerst niet. Ik hoorde alleen die klets en dacht nog; waar komt dat nu vandaan![]()
zijn rijbewijs duurt hopelijk nog even, maar hij heeft vandaag wel verschillende keren uitgebreid staan paaldansen bij alle schemerlampen hier in huisquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:10 schreef Jdee het volgende:
en Djulian: wanneer ga je op voor je rijbewijs?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef p_iglet het volgende:
[..]
zijn rijbewijs duurt hopelijk nog even, maar hij heeft vandaag wel verschillende keren uitgebreid staan paaldansen bij alle schemerlampen hier in huis![]()
Verder heeft hij zoiets van ritme??? dat is toch datgene wat mama netjes op een briefje schrijft zodat ik me er niet aan hoef te houden?
Maar hij heeft het hier prima naar zijn zin geloof ik, schuifeld het hele (niet heel kindvriendelijke) huis door. Dus alle banken, kussens, kachels, electriciteitssnoeren zijn ondergekwijld en gespuugd (lang leve de verlengstekkers met uit knop achter de kasten) en ik heb pas 3 blauwe plekken van het vallen over speelgoedautootjes of ander speelgoed. Grote zus vermaakt zich ook best, met heerlijk rustig tv kijken, spelletjes doen en knutsellen...... Moet je ze echt terug zaterdag Aniet??? Anders houd ik ze hier
![]()
Ik neem altijd het risico, ook als ik nog even naar een andere winkel toe moet.... nou woon ik op een durrup, maar ook hier wordt gepikt. ik heb wel al een paar keer gehad dat ik terugkwam en aangesproken werd dan had er een mannetje even op mn fiets gepast want dat die je toch niet?!! Al je dure boodschapjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:38 schreef poemojn het volgende:
Nog een vraagje: doen jullie wel eens boodschappen op de fiets? Ik vraag me nl af of dat ook kan zonder de boodschappen onbeheerd te laten.Dus: aankomen bij supermarkt, kind uit fietsstoeltje, kind in boodschappenkar, boodschappen in boodschappenkar & afrekenen
, boodschappen in fietstassen, teruglopen & kind uit boodschappenkar & boodschappenkar terugzetten & kind in fietsstoel. Al die tijd zijn je boodschappen dus buiten je gezichtsveld, wordt er dan nooit wat gestolen, of nemen jullie dat risico?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |