Bix, zal ik eens een lyrisch verhaal gaan afsteken over hoe leuk zo'n fietskarretje is?
![]()
Ik zal het kort houden; wij zijn er echt heel blij mee.
Nee, kort houden lukt me niet We hebben twee babyschaaltjes naast elkaar erin en daar liggen ze prins- en prinses-heerlijk in. Ze liggen idd beschut, tenzij we het muskietennet erop doen (zoals afgelopen zondag). Ze kunnen goed van zich afkijken en dat is op deze leeftijd toch ook heel erg leuk. In een kinderwagen liggen ze enkel naar de kap, blauwe lucht of een verdwaald gezicht te kijken
![]()
. Hier is meer te zien. We hebben wel een karretje gekocht met vering, voor zover dat wat uithaalt. Het is even een rare gedachte dat er zo'n karretje los van jou achter de fiets hangt, maar dat valt in de praktijk reuze mee. De kar zit vrij dicht achter de fiets. Het fijne hiervan is dat ik van de zomer niet afhankelijk ben van de auto en iets
véél verder kan komen dan te voet. En dat lopen schiet nog niet zo hard op met mij.
![]()
Dus.... het is even een rib uit je lijf, maar dan heb je ook wat.
Zijn jullie ook geïnteresseerd in een fietskar?
Had ik ook wel eerst kunnen vragen, trouwens. Nou, dit verkooppraatje was geheel gratis, dames.
Ik zal tante Kimsomnia eens vragen of zij een foto van de muppets in het karretje wil posten.
En ik denk dat Liz (met Cas in de achtervolging) verkouden is geworden van de snotneus van oma