abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26675072
Handje in de mond is dus honger?
Hmm.. Gelukkig eet Myrthe letterlijk alles..
Niet dat het lekker is. ..

Maar je blijft er wel slank bij!
pi_26675106
is mijn post weg?
/edit
Nee dus
ik kreeg geen pagina 4 te zien, vreemd. Maar hij staat er wel
  maandag 2 mei 2005 @ 21:05:40 #153
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26677092
maxim heeft geen last van zn verbranding hoor Bix (was bix toch?) wel vandaag huisarts geweest voor zn verkoudheid, niks aan de hand hij heeft een hoop slijm in zn keel dat in de weg zit, in zn longen zat een heel klein beetje slijm maar. paar tips gehad en dat was t weer.
en vanavond kreeg ik weer een plens melk over m eheen, ik legde hem in zn bedje, vond hij niet leuk en begon heel hard te huilen (echt hard) ik haalde hem er gelijk weer uit, kreeg een hoestbui van hier tot tokio en Plens daar was tie weer
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2005 @ 21:06:52 #154
81992 Githa
pi_26677148
aaaaaaaach Maxim ....van harte beterschap hoor knul snel beter worden.
  maandag 2 mei 2005 @ 21:12:39 #155
640 snoopy
peanuts
pi_26677354
Goed dieet Myrthe! Lijkt mij ook wel wat
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26678206
Op eBay wordt Nutramigen 2 aangeboden voor 9,95: klik.

We hebben nog wel wat stenen voor je, Snoopy.

Beterschap Maxim!
  maandag 2 mei 2005 @ 21:39:34 #157
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26678351
Beterschap Maxim

Myrthe is het lekker meid
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26678491
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:35 schreef poemojn het volgende:
Op eBay wordt Nutramigen 2 aangeboden voor 9,95: klik.

We hebben nog wel wat stenen voor je, Snoopy.

Beterschap Maxim!
Is hier niet meer nodig. Ik kan ze gratis bestellen via internet. Declaratie gaat rechtstreeks naar het ziekenfonds.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:01:39 #159
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26681083
Thijs heeft het wat warm denk ik, het is nu al de 4de keer dat hij zijn dekentje van hem afgetrapt heeft...
Hiervoor al eens gevoeld en echt warm was hij niet,maar toch maar even zijn pyamabroekje uitgetrokken en dekentje terug gelegd kijk ik net naar Thijstv wie ligt er met zijn beentjes prinsheerlijk te slapen.... Thijs
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_26681156
Isis is goed gegroeid haar gewicht zit nu op 5980gram en haar lengte is 59,5cm.
De prik vond ze dit maal erg vervelend en het was dus even huilen geblazen , maar dat was ook maar 2 tellen. Toen ze lekker lag te slapen ben ik snel gaan douchen , maar toen ik 10 minuten later de badkamer weer uit kwam lag mijn meisje alweer te huilen en was ze even echt ontroostbaar , iets dat niet zo vaak voorkomt bij mij.
Ken het wel dat ze moeilijk te troosten is door een ander , maar bij mij is ze eigenlijk zeer snel stil.
Maar verder is alles goed met d'r.
Volgende enting is over 6 weken , dit maal wat meer tijd ertussen omdat ze dus net als de vorige keer maar 1 tijdtsip nog hadden waarop ik terecht kon en dus ga ik naar een andere plaats voor de enting en heb ik voor de keer daar weer na een vroegere afspraak zodat ik hopenlijk wel weer wat meer keuze heb.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:05:31 #161
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26681218
xante ze is goed gegroeit ben eigenlijk heel benieuwt naar je meissie hoor...
wil je een foto plaatsen?
  maandag 2 mei 2005 @ 23:06:26 #162
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26681241
Xanthé hebbie nog foto's van je meissie???
  maandag 2 mei 2005 @ 23:07:04 #163
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26681272
LOL babyfeet
  dinsdag 3 mei 2005 @ 07:52:17 #164
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26686240
Oh Myrthe ff je tanden aan het bijslijpen

Jolie is al weer aardig opgeknapt. Er zit alleen wat witte aanslag op d'r tong nog maar ook dat lijkt langzaam weg te trekken. D'r hoest is wel weg, ik vrees dat het halve zwembad ziek is geworden van ons maar goed

Gisteren wilde ik proberen of ze wakker s avonds voor het fijne zitten of echt van de honger. Toen ik d'r hoorde om half 12 en d'r knuffeltje wilde geven hoorde ik d'r buikje gewoon knorren dus daar is ze nog niet echt aan toe
  † In Memoriam † dinsdag 3 mei 2005 @ 09:13:21 #165
43556 miss_dynastie
pi_26687038
Eet smakelijk, Myrthe

Arme Maxim, lijkt me niet fijn, dat spugen
pi_26687124
Nav mijn vorige berichtje blijkt dat Little B de Vijfde of Zesde ziekte heeft.
Ze heeft er geen last van en is vanmorgen ook naar KDV gegaan. Ze houden haar goed in de gaten en zullen mij zo bellen hoe haar temp is.
pi_26687333
ah was dat het stiekemerd... nou hopelijk was het die waarbij de bultjes ná de koors komen, dan is ze er al zowat vanaf.

die myrthe!

luchtbel wat fijn dat 't weer wat beter gaat met jolie.

anna slaapt de laatste week al hartstikke lang 's nachts: van half 10 avonds tot 7 uur 's ochtends!
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:45:11 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26687621
Lekker Bix Lekker slapen
  dinsdag 3 mei 2005 @ 09:46:56 #169
640 snoopy
peanuts
pi_26687654
Anna wat goed zeg. Daar zal je moeder welblij mee zijn

Vanmiddag naar de dokter met Morris. Hij heeft een hele nare hoest. Vannacht stikte hij er zowat in. En dat elk uur zo'n beetje. Alsof hij zware shag heeft gerookt
pi_26688157
Ik heb een heleboel foto's vn d'r maar aangezien ik niet weet hoe ik ze online krijg vanaf mijn pc....
Heb Jeroen gevraagd vandaag wat foto's op haar site te gaan zetten , incl. de foto's die we van haar hebben laten maken.

Isis heeft geen nare bijwerkingen van de enting , althans ik vind de bijwerking erg plezierig
Gisteravond was ze hangerig en een beetje huilerig rond een uurtje of 8 en heb haar toen lekker bij me genomen en zo viel ze heerlijk in slaap , uiteindelijk lekker met een dekentje erover in de box neer gelegd want als ik haar dan in de stilte van haar kamertje neer leg is ze zo weer wakker.
Toen het tijd was voor een voeding haar wakker gemaakt en daarna in haar bedje gelegd rond een uurtje of 11 en ze heeft vanaf dat moment doorgeslapen tot 7.30 vanochtend.
Eten gehad en 2 uurtjes wakker geweest en nu slaapt ze alweer. Best lekker als ze eens wat minder aandacht vraagt , want het is echt een klein drammelantje normaal (wat ik echt niet erg vind hoor).
  dinsdag 3 mei 2005 @ 10:43:11 #171
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26688871
hehe Xanthe, dat hadden wij hier bij devorige enting ook, Maxim sliep mega veel ineens vergeleken bij normaal. dat is ineens stil dan. maar ze is goed gegroeid die Isis van jullie

vandaag is Maxim gelukkig alweer beetje beter, hij hoest nog maar soms, heeft geen loopneus meer, en dus hopelijk vandaag ook geen golven melk meer.
merk ook dat zn eetlust weer terug is, om de 1 1/2 uur wil hij eten
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:11:28 #172
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26691598
Je bent eruit, Stiekemurd, vijfde of zesde ziekte (gelukkig een waterpokken). Beterschap Litte B.
En eh, Bix, als Anna al zo vroeg slaapt, wat spook jij dan uuuuren later nog op FOK rond? Ook een avondmens?
Liz heeft gisteren de hele fles weer uitgespuugd en deed dat op bijzondere wijze, namelijk met een grote grijns op haar gezicht. Zij lachen, ik niet. Vannacht heb ik haar toch nog even een klein flesje gegeven, hoewel ze amper wakker was. Hoe lang kunnen babies van 4 maanden eigenlijk zonder voeding, voordat hun suikerpeil van slag raakt?
pi_26692421
Beterschap Benthe! Maxim ook!

Anna, goed zo! Gun je moeder wat rust en tijd om te Fokken

Isis, fijn dat ze er weinig last van heeft. Zelfs slaperigheid komt bij dit vaccin weinig voor als bijwerking, dus daar heb je geluk mee.

Smirre, weet ik niet.. baby's van 10 dagen mogen 8 uur zonder voeding volgens een verpleegster. Liz moet dus langer zonder kunnen. Zolang ze maar goed wakker en alert is verder, denk ik.
pi_26692727
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Smirre het volgende:
En eh, Bix, als Anna al zo vroeg slaapt, wat spook jij dan uuuuren later nog op FOK rond? Ook een avondmens?
avondmens, genieten van die paar uurtjes van mezelf, én wachten op kolftijd (rond middernacht).
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:35:40 #175
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26694654
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef bixister het volgende:

[..]

avondmens, genieten van die paar uurtjes van mezelf, én wachten op kolftijd (rond middernacht).
Ooh gut ja, ik was het hele debakel 'kolven' en timen wànneer te kolven even vergeten, maar je post roept direct weer van alles bij me op. Maar jij kunt niet een hele nacht door zonder aftappen? Of houd je zo de productie hoog en leg je een voorraadje aan? wrong topic, i know, maar ik heb weinig te zoeken in het bv-topic .
Poehmojn, bedankt voor je antwoord. Zal de volgende keer niet meer zo overdreven doen door haar zelfs wakker te maken voor een drankje. zucht... moederschap...
pi_26694953
ik las hier over rode plekjes op de balletjes en reageer daar ff op:

Maizena schijnt een geweldig grootmoedersmiddeltje te zijn!!
Ja Gewoon Maizena uit de keuken, in een leeg/schoon kruidenpotje doen en men strooit het 3 x daags over het zakje beetje uitwrijven en klaar

erg goedkoop en t werkt echt!!
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:47:04 #177
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26695034
klopt, heb ik vd week op tv gezien. alleen die deden het gewoon in de luier en deden hem vervolgens om.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 13:54:07 #178
640 snoopy
peanuts
pi_26695251
Hier deed de kraamhulp wat maizena op een watje en deptje rondom het naveltje. Dat smette een beetje en met de Maizena ging het idd over. Was ik alweer vergeten zeg!
pi_26697488
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef Smirre het volgende:
Of houd je zo de productie hoog en leg je een voorraadje aan?
dat is 'm.

handig die huis-tuin-en-keuken-tips. zal toch ook maar weer maizena in huis halen, Piet heeft ook wel eens last van dat soort rode plekjes (gaat meestal ook vanzelf wel weer over trouwens, en mocht het nou echt erg worden texelonia, misschien toch even mee naar de huisarts. kan een schimmelinfectie zijn).

Xanthe, Isis is mooi op gewicht zeg! zo'n 100g per centimeter.

[ Bericht 5% gewijzigd door bixister op 03-05-2005 16:03:35 ]
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:02:25 #180
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26699554
Heb ik al eens verteld hoe leuk mijn kind is?

De laatste tijd heeft ze steeds de slappe lach. Soms zit ze wel een half uur d'r schouders op en neer te doen en een soort van 'hoemba'achtig geluid te maken om vervolgens heel hard te gaan lachen. Het werkt zo aanstelijk
  dinsdag 3 mei 2005 @ 16:10:57 #181
640 snoopy
peanuts
pi_26699860
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik al eens verteld hoe leuk mijn kind is?
Niet dat ik mij kan herinneren nee

De longetjes van Morris zijn gelukkig schoon bleek bij de dokter dus dat is fijn. Moet dus slijten die verkoudheid.
Net heeft ie ook voor het eerst in een winkelwagentje bij AH gezeten.Was erg grappig om te zien. Hij mocht de tortilla's vasthouden en het plastic knisperde zo lekker
En de mevrouw achter de kassa vond ook nog eens dat hij prachtige ogen had, dus onze dag is weer goed
pi_26701403
goedzo Morris. En Morris je hebt idd ogen om in te verdrinken

Luchtbel: nee, vertel

Djulian is zo'n lekker kereltje Sinds gister heeft hij door hoe hij dus gewoon weer kan gaan zitten na het staan. Hij liet zich altijd omvallen, maar nu dus echt door zijn knietjes en dan zitten. Dus nu is het de hele tijd staan en weer gaan zitten in de box en daar heeft hij de grootste lol mee.

Gaan jullie kinderen er ook met het boxkleed vandoor?
Djulian propt het nl in 1 hoek van de box.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:45:19 #183
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26705993
Fijn Morris! En het is gewoon een mooi lief en grappig jongetje!
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef Anitra het volgende:

Luchtbel: nee, vertel
Nou ze is gewoon leuk, ze moet steeds dansen en zingen en dat is zo lief en ze staat steeds in de box te ma-ma-ma-en. Voor de rest is het echt een flirt, flirt met iedereen in de bus, op straat overal

Zaten net in de bus en naast ons gaf een moeder een kindje dat niet veel ouder was dan Jolie een tik op z'n vingers en zette het kind vrij hardhandig in de wagen. Brullen natuurlijk. Ik vond het zo sneu, zo klein nog. Kan me gewoon niet voorstellen dat Jolie me al zo op kon fokken. Het was echt een naar gezicht.
pi_26706086
Heerlijk is dat he? Als ze lachen naar andere mensen en die mensen worden vrolijk van jou kindje

Dat is heel vervelend.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:52:44 #185
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26706214
Ja maar dat komt dus doordat ze zo leuk is

Nou ik moet zeggen dat ik het echt een naar en vervelend gezicht vond. En wat schiet je er mee op, zo klein. Alles waar ze in geloven ben jezelf en dan doe je het zomaar pijn
pi_26706401
En over 15 jaar vind mama het gek dat ze een klap terug krijgt.
Ik vind het ook niet kunnen, ze snappen nog niks op die leeftijd, ze moeten nog zoveel leren en idd wat jij zegt: mama is het mneest veilige wat er is en die doet je pijn, wie kan je dan nog vertrouwen?
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:04:40 #187
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26706535
Ja weet ik het ook. Misschien gaat het wel allemaal niet zo hard enzo. Ik ben zelf gewoon heel erg soft de laatste tijd en kan me daarom gewoon helemaal niks voorstellen van zulke dingen. Moest dan ook bijna meejanken
pi_26708238
http://www.xs4all.nl/~peetj01/isis/ daar staan weer een paar nieuwe foto's van Isis op
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:10:57 #189
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_26708432
isis wat ben je mooi eindelijk kan ik je bewonderen...
  dinsdag 3 mei 2005 @ 21:13:11 #190
640 snoopy
peanuts
pi_26708506
Ik zag het een tijdje geleden ook in de trein. Zo'n klein jongetje in een buggy en zijn ouders vonden hem maar lastig en zaten tegen hem te schreeuwen enzo. Ik werd er ook helemaal naar van.
pi_26709767
Hebben jullie ook dat mensen je aanspreken en je kleintje bewonderen dat ze dan vervolgens zeggen dat je heel erg blij met je kleintje moet zijn?
Ik heb dan altijd zo'n gevoel van je weet niet half hoe blij ik met d'r ben , misschien komt dit gevoel ook nog extra sterk naar boven omdat we zoveel moeite hebben moeten doen om d'r te krijgen.
Maar ook voel ik me dan weer extreem trots.
Zijn nog een paar foto's bij de site opgezet.
pi_26709982
Wat is Isis mooi Xanthe!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26710062
ja, en wat donker van haar & ogen! heel leuk!

luchtbel, ik kan daar ook verschrikkelijk slecht tegen.
pi_26710154
Wat een lieve foto's, Xanthe!
Misschien is 't tijd je onderschrift te vervangen? Kan ik daar spieken hoe oud Isis nu exact is, die tellers vind ik altijd wel makkelijk.

Gelukkig nog nooit gezien Luchtbel. Alleen pas een jochie van een jaar of twee dat aan één arm door een scheldende moeder werd meegetrokken aan de overkant van de straat.

Fijn dat het beter gaat met Morris!

Trouwens, Jolie leuk? Myrthe is minstens even leuk. Zo schattig als ze verlegen zwaait en 'da' zegt en dan weer met haar gezicht tegen m'n arm duikt.
  dinsdag 3 mei 2005 @ 23:25:10 #195
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26713275
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef Anitra het volgende:
Djulian is zo'n lekker kereltje Sinds gister heeft hij door hoe hij dus gewoon weer kan gaan zitten na het staan. Hij liet zich altijd omvallen, maar nu dus echt door zijn knietjes en dan zitten. Dus nu is het de hele tijd staan en weer gaan zitten in de box en daar heeft hij de grootste lol mee.
Wat een beenspieren zal dat jongentje ontwikkelen, Anitra!
pi_26715758
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 23:25 schreef Smirre het volgende:

[..]

Wat een beenspieren zal dat jongentje ontwikkelen, Anitra!
En rug spieren
Hij gaat dus door zijn knieen en doet zijn hoofd dan naar beneden zodat hij er zeker van is dat hij in zitstand uit komnt en niet omvalt. Als hij zit dan gaat hij rechtop zitten met een smile van oor tot oor en kijkt je aan van: heb je dat gezien mama? Als hij dan weer staat begint hij te giechelen
Wat ga ik de kids de komende dagen missen Hij gaat logeren bij mijn vriendin samen met zijn zus.
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:39:58 #197
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26722016
Ik denk dat ik het afgelopen weekend te hard gefietst heb , want Liz heeft waarschijnlijk veel wind opgevangen. Ze is nu echt snotverkouden. En ze hoest ook nog; vind ik helemaal een naar gehoor. Kan hier verder niets aan doen, toch? Gewoon uitzieken?
  woensdag 4 mei 2005 @ 11:57:28 #198
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26722461
Tegen het hoesten heb ik ook niets gekregen en kreeg idd te horen dat hoesten gaat weer over...

Met Thijs merk ik iig dat de antibiotica aanslaat, hij slaapt weer rustiger en snachts weer bijna volle nachten doorslapen (half 4 vanmorgen)
Het hoesten waarvan ik d8 dat het minder werd was vanmorgen weer helemaal terug.
Maar voor de rest doet Thijs het prima

Kreeg vanmorgen een telfoontje babytje van kennis van ons is opgenomen in het ziekenhuis met in eerste instantie uitdrogings verschijnselen maar door onderzoek is het een virus en baby ligt nu in quarantene want ze weten niet wat het is,zo zieligjes kindje is net 2,5 maand ofzo
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:16:38 #199
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26722947
he Luchtbel wat een naar mens wat jij verteld

wij zijn weer op cb geweest, maxim is nu 9 kilo rond en 69.7 cm. prikje hebben we even uitgesteld, wij hebben last minute geboekt gisteren en vertrekken dus vanmiddag naar gran canaria heb liever dat maxim zich ok voelt ipv suf en duf en misschien wel verhoging door de prik.
pi_26723371
Oeh lekker Martineke!!!
Geniet ervan met zijn 3tjes!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')