Is hier niet meer nodig. Ik kan ze gratis bestellen via internet. Declaratie gaat rechtstreeks naar het ziekenfonds.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:35 schreef poemojn het volgende:
Op eBay wordt Nutramigen 2 aangeboden voor 9,95: klik.
We hebben nog wel wat stenen voor je, Snoopy.
Beterschap Maxim!
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Smirre het volgende:
En eh, Bix, als Anna al zo vroeg slaapt, wat spook jij dan uuuuren later nog op FOK rond?Ook een avondmens?
Ooh gut ja, ik was het hele debakel 'kolven' en timen wànneer te kolven even vergeten, maar je post roept direct weer van alles bij me op. Maar jij kunt niet een hele nacht door zonder aftappen? Of houd je zo de productie hoog en leg je een voorraadje aan? wrong topic, i know, maar ik heb weinig te zoeken in het bv-topicquote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:43 schreef bixister het volgende:
[..]avondmens, genieten van die paar uurtjes van mezelf, én wachten op kolftijd (rond middernacht).
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:35 schreef Smirre het volgende:
Of houd je zo de productie hoog en leg je een voorraadje aan?
Niet dat ik mij kan herinneren neequote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:02 schreef Luchtbel het volgende:
Heb ik al eens verteld hoe leuk mijn kind is?
Nou ze is gewoon leuk, ze moet steeds dansen en zingen en dat is zo liefquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:57 schreef Anitra het volgende:
Djulian is zo'n lekker kereltjeSinds gister heeft hij door hoe hij dus gewoon weer kan gaan zitten na het staan. Hij liet zich altijd omvallen, maar nu dus echt door zijn knietjes en dan zitten. Dus nu is het de hele tijd staan en weer gaan zitten in de box en daar heeft hij de grootste lol mee.
En rug spierenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:25 schreef Smirre het volgende:
[..]
Wat een beenspieren zal dat jongentje ontwikkelen, Anitra!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |