abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2005 @ 12:51:47 #201
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26723954
have fun Martineke
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 12:53:11 #202
43556 miss_dynastie
pi_26723988
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 21:04 schreef Xanthe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~peetj01/isis/ daar staan weer een paar nieuwe foto's van Isis op
Wat een mooi meisje
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:25:51 #203
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26724760
Veel plezier, Martineke!

Hee, even over fietsen met je kindje voorop: vanaf wanneer doen jullie dat? Ik ken het criterium van zelf kunnen zitten, maar dat is bij Maria een beetje lastig te bepalen. Balans heeft ze namelijk nog niet altijd in de smiezen (denk deels door spreidbeugel die haar in de weg zit), maar ze is wel sterk genoeg. Wat denken jullie?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:44:45 #204
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26725288
Ik kreeg het advies om te wachten totdat Zoë zelf haar balans kon bepalen, als ze de neiging hebben om te vallen zij zeg maar eerst hun handje uit moesten steken.
  woensdag 4 mei 2005 @ 13:48:09 #205
640 snoopy
peanuts
pi_26725380
Je kan toch een heel klein stukje proberen Sugar? Kijken hoe ze blijft zitten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26725429
Het huis is hier leeg. De kinderen zijn naar mijn vriendin in Den Haag. Djulian is al een keer daar geweest voor 2 nachtjes, maar nu gaat hij 3 nachtjes.
Is het stom als ik zeg dat ik ze nu al enorm mis? ze zijn om 11.30 weg gegaan

Ik zou het idd proberen Sugar, want door die beugel kan ze nog niet zelf zitten. In de kinderstoel zit ze dan ook stevig?
pi_26726716
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Wat een mooi meisje
En ze is nog beschikbaar....
NOg geen geschikte kanditaat voor het uithuwelijken gevonden
pi_26726913
Heel logisch hoor dat je ze nu al mist.
Als Isis een nachtje bij mijn ouders is mis ik haar ook enorm , maar tegelijkertijd geniet ik ook even van de rust , tenslotte heeft ze het daar ook goed.
Zeker omdat ik weet dat Isis daar ook erg vrolijk is en mijn ouders erg wijs zijn met d'r.
Iets dat ik in het begin niet verwacht had aangezien ze nogal afstandelijk deed gedurende de zwangerschap enzo.
Maar mijn moeder gaat voor Isis door het vuur als dat nodig mocht zijn.
pi_26727783
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 13:49 schreef Anitra het volgende:
Het huis is hier leeg. De kinderen zijn naar mijn vriendin in Den Haag. Djulian is al een keer daar geweest voor 2 nachtjes, maar nu gaat hij 3 nachtjes.
Is het stom als ik zeg dat ik ze nu al enorm mis? ze zijn om 11.30 weg gegaan
Helemaal neit gek dat je ze mist. Bellen mag altijd he!! Hier gaat het prima. We zijn net naar de supermarkt geweest alwaar Djulian alle cassieres versierde, de ene kreeg een nog grotere glimlach als de andere. Nu zit ie samen met zijn grote zus kinderen voor kinderen mee te zingen , want slapen??? dat doe je toch niet als er zoveel leuke dingen te doen zijn.
pi_26730409
sugar, maria is nu 8 maanden geloof ik? toen ging ik 't met Piet ook voorzichtig aan proberen, in het fietsstoeltje. maar het hangt er inderdaad vanaf of ze stevig genoeg kan zitten. het CB adviseerde me zelfs om te wachten tot hij zelf kon gaan zitten, maar dat vond ik veel te lang duren.

smirre, jij fietst dus met de tweeling in zo'n kar, begrijp ik? gaat dat goed? en ze zitten toch redelijk beschut, dacht ik, dus daar ligt het vast niet aan. maar sneu dat Liz zo verkouden is. beterschap! en ik denk dat 't inderdaad gewoon een kwestie van uitzieken is. maar als ze 't erg benauwd krijgt kun je ook best even bij de huisarts langs gaan hoor.
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:46:48 #211
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26731389
Bix, zal ik eens een lyrisch verhaal gaan afsteken over hoe leuk zo'n fietskarretje is? Ik zal het kort houden; wij zijn er echt heel blij mee. Nee, kort houden lukt me niet We hebben twee babyschaaltjes naast elkaar erin en daar liggen ze prins- en prinses-heerlijk in. Ze liggen idd beschut, tenzij we het muskietennet erop doen (zoals afgelopen zondag). Ze kunnen goed van zich afkijken en dat is op deze leeftijd toch ook heel erg leuk. In een kinderwagen liggen ze enkel naar de kap, blauwe lucht of een verdwaald gezicht te kijken . Hier is meer te zien. We hebben wel een karretje gekocht met vering, voor zover dat wat uithaalt. Het is even een rare gedachte dat er zo'n karretje los van jou achter de fiets hangt, maar dat valt in de praktijk reuze mee. De kar zit vrij dicht achter de fiets. Het fijne hiervan is dat ik van de zomer niet afhankelijk ben van de auto en iets véél verder kan komen dan te voet. En dat lopen schiet nog niet zo hard op met mij. Dus.... het is even een rib uit je lijf, maar dan heb je ook wat.
Zijn jullie ook geïnteresseerd in een fietskar? Had ik ook wel eerst kunnen vragen, trouwens.
Nou, dit verkooppraatje was geheel gratis, dames.
Ik zal tante Kimsomnia eens vragen of zij een foto van de muppets in het karretje wil posten.

En ik denk dat Liz (met Cas in de achtervolging) verkouden is geworden van de snotneus van oma
  woensdag 4 mei 2005 @ 16:55:39 #212
640 snoopy
peanuts
pi_26731643
Smirre, groot aandeelhouder in fieskarren Ik ben nu wel zo ontzettend nieuwsgierig naar die fotoooooooooooo
pi_26735770
Smirre: klinkt echt goed, zo'n fietskar. Mag ik vragen wat zoiets nou kost dan? (heb er echt geen idee van) en waar je ze kan kopen?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:38:58 #214
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_26735952
Hier nog een enthousiaste fietskarfan hoor :-) Het was bij ons ook de oplossing omdat onze drie kids vrij dicht bij elkaar liggen met de leeftijd. Storm ging naar psz een paar maand nadat Lune was geboren en die ging dus ook in een bewekte maxicosi in de fietskar mee, Sverre was toen ruim een jaar en die zat ernaast. En Storm achterop de fiets. Ging prima en zo ga ik nu woensdags nog vaak met de kar naar de markt, twee kids erin en eentje op de fiets......
oh en zo'n kar nieuw was geloof ik wel tegen de vijfhonderd euro.
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
  woensdag 4 mei 2005 @ 20:57:30 #215
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26736534
ik durf thijs ff niet neer te leggen dan is het hoesten tot spugens aan toe
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:10:24 #216
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26736904
Tearsong: Zit je goed op je stoel? Wij hebben 620 euro betaald voor een tuuuuuuuuut....reclame KID-CAR Suspension. Dat betekent dat je de fietskar in 2 handelingen ombouwt tot wandelwagen, nl fietsstang eraf en wiel erop. Voor dat geld hebben wij ook2 babyschaaltjes, verlichting, tas en muskietennet. Het is veel geld en eigenlijk tegen mijn principes, kopen graag 2e hands. Maar op MP is het gekkenwerk op dit moment. De biedingen zijn hoger dan de vraagprijs en dan scheelt het een keer 100 euro. Dan liever een nieuwe. Want deze uitvoering van 2005 heeft sinds dit jaar een vering, ter schokdemper. We hebben dit geld uitgegeven in de wetenschap dat we straks ook weer goed kunnen verkopen als niet iedereen in NL voorzien is van fietskar of bakfiets . Hervat ik mijn lyrische verkooppraatje weer: Wat wij belangrijk vinden is dat het een stevig karretje is. De bodem van deze kar is itt veel goedkopere karren, namelijk van hard plastic. Daarnaast is het een model dat een goede mogelijkheid geeft tot zitten, cq ruim is, maar wel door alle deuren kan nu zijn bij ons toch alle deurposten al beschadigt, bij een ander zijn we wat voorzichtiger. Het is even passen en meten, maar het kan. I.e.i. gingen wij voor een moederfiets (ook al zo'n jeukwoord), maar daar hebben we deze zomer nog niets aan, vandaar het karretje incl. oranje vlaggetje.
Meer info: www.kidcar.com
Zal nu toch mijn zus even vragen een foto plaatsklaar te maken.
pi_26737092
Ome Doppie heeft die ook. Ik heb er wel eens foto's van geplaatst met Bo en Janneke. Wij hebben een tijd in bruikleen gehad. Heerlijk ding!!! Zal je veel plezier van hebben Smirre! En met wandelen was die ook ideaal!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26737231
Ik heb hem laatst in de dierentuin gezien. Zeker een mooi ding. als je een fiets hebt
pi_26737284
Dat klinkt goed, Smirre!
Een karretje lijkt me met twee kinderen ook fijner dan een moederfiets, zeker als ze zwaarder worden.. dan kun je ze tenminste nog met 21 versnellingen trekken.
Kun jij wel in de kar kijken om te zien hoe het met ze gaat als je ermee wandelt, of moet je op het geluid af gaan?

Thijs Beterschap!
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:30:38 #220
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26737515
Het is zielig Thijs net terug in bed gelegd en weer hoesten en hoesten als dit zo door gaat ga ik toch maar weer even de dokter bellen want ik vind het wel zieligjes zo voor Thijs die harstikke moe is maar niet kan liggen zonder te blafhoesten.

Hij zit nu in wipstoel die ik wat schuin heb gezet nog net niet te slapen
pi_26737520
Goed, dat wordt sparen dan. Maar goed, een goed fietszitje is ook al 100 euro en hier heb je veel en veel meer aan....
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26737554
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is zielig Thijs net terug in bed gelegd en weer hoesten en hoesten als dit zo door gaat ga ik toch maar weer even de dokter bellen want ik vind het wel zieligjes zo voor Thijs die harstikke moe is maar niet kan liggen zonder te blafhoesten.

Hij zit nu in wipstoel die ik wat schuin heb gezet nog net niet te slapen
Thijs wat vervelend!!! Beterschap
Bar gewoon de dokter bellen hoor als je niet lekker zit
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:36:13 #223
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26737690
Bedje schuin zetten paar boeken onder de poten ofzo sterkte ermee en idd zoals Anitra zegt gaat het niet lekker gewoon bellen hoor
  woensdag 4 mei 2005 @ 21:42:23 #224
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26737896
Zo'n fietskar is vooral handig bij meerdere kinderen vind ik. Voor alleen Noah zou ik het niet zo snel aanschaffen, zeker niet voor dat geld. Maar bij eventueel een tweede wie weet...

Weet je wat ze op het kdv hebben gedaan? Donderdag had iemand in zijn schriftje geschreven maar had het steeds over "ze" en "haar", alsof Noah een meisje is dus. Nou was het wel een onbekend handschrift dus wellicht was het een invaller ofzow. Ik had het pas thuis gezien, dus verder nog niet met hen er over gehad. Vandaag ging ie er weer heen, en ik had hem expres een T-shirt aan gedaan met de tekst: 'JONGEN dutch for boy' Ga ik vanavond zijn schriftje lezen, hebben ze die vorig pagina er gewoon uitgescheurd Niks gezegd verder, niks erover geschreven, gewoon weg gehaald Ik vind dat toch wel een beetje raar... Ik bedoel, een vergissing is menselijk, maar dat kun je dan toch gewoon uitleggen? Dan ga je toch niet de pagina eruit scheuren, terwijl je wéét dat we het gelezen hebben?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26738524
tex, wat een domme actie inderdaad zeg! schrijf jij zelf ook in het schriftje? daar zou ik er zeker even iets over gezegd hebben. en anders gewoon de volgende keer bij het brengen even aankaarten lijkt me. op z'n minst een vreemde manier van doen.

arme thijs, heel veel beterschap! heb je al met 'm gestoomd bij een hete lopende douche, bar&mar? dat kan nog wel es helpen om het slijm wat te verdunnen. maar als je 't echt niet vertrouwt inderdaad toch maar de huisartsenpost bellen.

smirre, fijn dat die kar jullie zo goed bevalt. lijkt me ook wel erg fijn, maar inderdaad een flinke investering zeg. zit er hier momenteel even niet in. over een half jaar kan Anna in 't fietsstoeltje voorop, ik denk dat ik daar toch maar gewoon op wacht. vanochtend had ik een vriendin op bezoek die het aandurft om met haar jongste achterop in de maxicosi-in-beugel en haar oudste (2,5 jr) nog voorop te fietsen, en ook erg van die extra bewegingsvrijheid geniet. maar dat vind ik maar griezelig, zo'n maxicosibeugel.
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 22:04:14 #226
43556 miss_dynastie
pi_26738597
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef Xanthe het volgende:

[..]

En ze is nog beschikbaar....
NOg geen geschikte kanditaat voor het uithuwelijken gevonden
Helaas heb ik niemand beschikbaar
pi_26738632
Heeft-ie toen wel een schone luier gehad dan?

Tearsong, een nieuw Bobike fietszitje kost 25 euro bij http://www.oudersvannu.nl (niet uit de nieuwste collectie designs). Dan heb je nog wel een windscherm nodig (18 euro in de aanbieding bij fietszaken), en evt een extra bevestigingsset (12,50). Je kunt ze ook goed tweedehands krijgen, bijv via Marktplaats.
Omdat de fietszaken twijfelden hoe lang Myrthe nog voorop kan (ivm haar gewicht en evt winterjas) raadden ze ons aan eerst tweedehands een stoeltje voor voorop te kopen en daarna over te stappen op een achterzitje. Ik heb op Marktplaats voor 12,50 een stoelje gekocht (Bobike) met windscherm en 2 bevestigingssets. Het design vh windscherm is niet helemaal mijn smaak maar 't werkt wel.
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 22:07:44 #228
43556 miss_dynastie
pi_26738773
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef Smirre het volgende:
Het is veel geld en eigenlijk tegen mijn principes, kopen graag 2e hands.
En gebruik je hem ook als wandelwagen?
Tuurlijk is het een hoop geld, maar dat is een kinderwagen natuurlijk altijd, en voor een tweeling helemaal. Het lijkt mij een hele verstandige aanschaf hoor
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:08:38 #229
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26738813
bixister, ik schrijf eigenlijk nooit in het schriftje, weet nooit zo goed wat ik erin moet zetten
en normaal gaat ie woensdag en donderdagmiddag, maar morgen zijn ze dicht vanwege 5 mei enzow, dus dan gaat ie volgende week pas weer, dus dan lijkt het me een beetje mosterd na de maaltijd ofzow....

poemojn, er zijn verschillnde leidsters, dus misschien dat iemand anders noah's luiers verschoond heeft??
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26739042
Terwijl mijn zus met een hikkende Liz op schoot zit kom ik even met de fietskar (mét inhoud) pimpen:

woensdag 4 mei 2005 @ 22:16:54 #231
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26739140
Thijs ligt nu terug in zijn bedje en het gaat goed nu, hij ligt al te slapen.Dus ik wacht het nog maar even af

Stomen hebben we hier al gedaan maar was geen s6 Thijs vond dat helemaal niet leuk Bixter
pi_26739150
ik had gisteren trouwens niet zo moeten jubelen hier over Anna's lange nachten. prompt werd ze vannacht al om half 3 wakker. ik twijfel ook weer een beetje de laatste tijd aan of ze genoeg heeft aan de BV, en vandaag vond ik haar plasluiers wat engig naar aceton ruiken. dat betekent toch dacht ik dat er op een ongezonde manier vet verbrand wordt? of was 't iets anders? ik heb er wel es wat over gelezen maar kon 't nu zo gauw niet vinden.
pi_26739224
ah fijn dat THijs nu slaapt.
en smirre wat ziet dat er leuk uit!
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:21:41 #234
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26739309
Naar aceton ruiken kan betekenen dat er ketonen in de urine zitten, en dat duidt idd op een verkeerde verbranding door tekort aan voedingsstoffen.

Let wel! Kan! Hoeft niet dus... Toevallig niet andere luiers in gebruik ofzo? Ik vond Freeks urine ook altijd wat stevig ruiken, en die dronk belabberd, maar baby heeft precies hetzelfde luchtje, en die drinkt toch meer dan genoeg...
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26739886
Dat kan ook door te weinig vocht komen toch? Maar de regeldagen van 3 maanden komen er (waarschijnlijk) weer aan, of heb je al zoiets gehad/gemerkt pas?

Leuke foto Kimsomnia!
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:36:13 #236
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26739950
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 21:30 schreef TearSong het volgende:
Goed, dat wordt sparen dan. Maar goed, een goed fietszitje is ook al 100 euro en hier heb je veel en veel meer aan....
Laatste stuiptrekking van een enthousiasteling: Het gaat ook lang mee. Tot 60 kg of tot een jaar of 6. En ruim voor die tijd wil ik hen wel graag zelf op een fietsje hebben. Anders ben ik bang dat ik benen als heipalen krijg met 2 van die hangjongeren cq pummels in dat karretje. en hun moeder maar trappen, zeker. Dat dacht ik niet .
En Poemojn: Ja, ik kan ze zien terwijl ik wandel, maar zij mij niet. Er zit een soort van hor aan de achterzijde, waar je het doek als een luikje voor kunt wegklappen. Daar kan ik doorheen spieken. En itt mijn kinderwagen heeft dit karretje een zwenkwiel (ècht handig in de stad).

Thijs, gatver dit is echt heel vervelend. Beterschap jong!

Bix, kunnen het geen naweeën zijn van de warmte van zondag? De warmte bleef hier lang in huis hangen en de plasluiers van de beebs waren ook wat minder zwaar dan normaal. Of zeg ik nu iets heel doms?

[ Bericht 4% gewijzigd door Smirre op 04-05-2005 22:58:56 ]
  † In Memoriam † woensdag 4 mei 2005 @ 22:42:05 #237
43556 miss_dynastie
pi_26740195
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef Kimsomnia het volgende:
Terwijl mijn zus met een hikkende Liz op schoot zit kom ik even met de fietskar (mét inhoud) pimpen:

[afbeelding]
Wow !!
pi_26742558
ja, kan allemaal meespelen inderdaad, de warmte, regeldagen (zie bvtopic), etc. maar geen nieuwe luiers, leah. althans, geen ander merk, wel een grotere maat. nou ja, ik hou haar even extra goed in de gaten en volgende week maar weer es naar 't weeg-uurtje.
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:44:34 #239
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26742731
Thijs toch, gauw beter worden hoor! Succes Bar_en_Mar...

En Texelonia; ik zou er gewoon wat van zeggen als ik jou was. Of in het schriftje schrijven als je het moeilijk vind om er een opmerking over te maken. Ik schrijf in dat ding gewoon een beetje de 'hoogtepunten' van de week, en of ze lekker in haar vel zit, snotterig is, of andere bijzonderheden. Vind het wel prettig werken alsof ik al jaaaren ervaring heb, ze is ook al 4 hele keren geweest en ook leuk voor later. Ik vergeet zelf nogal snel zulke dingen op te schijven dus ik gebruik dat schriftje dan maar als 'dagboekje'. (en het is vast een heeeel cool shirt wat Noah heeft! Leuke tekst in ieder geval).

Cas en Liz zien er superstoer uit in hun fietskar.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26742883
tex, ik schreef (momenteel werk- en dus kdv-loos..) ook altijd van alles in 't schriftje, meestal gewoon praktische zaken over piets 'dagschema' en dat ie z'n brood bijv. ineens alleen maar at als hij er een vorkje bij kreeg etc. verder inderdaad ook een beetje als dagboek, over de laatste ontwikkelingen. is vast leuk om later terug te lezen.
pi_26743106
't Is een beetje een raar foutje voor mensen die hem toch moeten verzorgen, maar verder.. trek Myrthe een roze jasje aan, gympen met bloemetjes, spijkerbroek met bloemetjes, en nog zeggen mensen tegen me dat het zo'n gezonde Hollandse jongen is... Is blijkbaar erg moeilijk voor veel mensen om uit die details het geslacht op te maken.

Bix, vervang je de luiers net zo vaak als eerst? Minder vol kan daar misschien wel mee te maken hebben. Geurtje misschien ook. Sterkte met 't afwachten, probeer desnoods eens met haar te douchen/badderen en kijk of ze dan extra wil drinken.
pi_26743198
toevallig heb ik haar vanavond in de tummytub gedaan, en probeerde ze wel wat van het water te drinken. of bedoel je dat niet? (nou ja, kolftijd. bye!)
pi_26743434
Hahaha.. nee, ik bedoelde samen met jou, huid-op-huidcontact werkt vaak stimulerend voor een baby om extra te drinken.
Veel moeders lezen trouwens het bv-forum terwijl ze kolven, misschien kun jij op Fok?
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:05:50 #244
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26743522
Daar heb je gelijk in Poemojn,ik word ook regelmatig aangesproken door mensen die zeggen; 'Wat een leuk zoontje heb je', maar daar gaat het ook niet om toch? De leidsters op het KDV scheuren wat uit dat schrift, alsof ze een foutje of iets dergelijks zo onopgemerkt weg willen laten. Het is gewoon de manier waarop neem ik aan.
Sorry dat ik er zo op reageer hoor, zit nog in mn KDV-wen-fase en elk minuscuul foutje is een foutje teveel...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lishe op 05-05-2005 00:18:36 ]
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26743699
Ja, dat wegscheuren is tamelijk dom idd. Daar kun je ze natuurlijk altijd op aanspreken, komt niet prettig over en kan misschien ook vertrouwen in hen wegnemen, terwijl dat nodig is om je kind bij hen achter te laten.
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:31:21 #246
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26744218
quote:
Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef poemojn het volgende:
't Is een beetje een raar foutje voor mensen die hem toch moeten verzorgen, maar verder.. trek Myrthe een roze jasje aan, gympen met bloemetjes, spijkerbroek met bloemetjes, en nog zeggen mensen tegen me dat het zo'n gezonde Hollandse jongen is... Is blijkbaar erg moeilijk voor veel mensen om uit die details het geslacht op te maken.

Hier hebben we een blauw setje waar BOY op staat en een roze waar GIRL op staat. We hebben er wel eens over gedacht om het voor de gein te verwisselen; eens kijken of mensen dan nog zo hard roepen dat Liz een OVERDUIDELIJK meisjeskoppie heeft en Cas een echt jongenssnoetje heeft. Overigens zou Cas er geen enkele moeite mee hebben, want roze staat hem fantastisch
pi_26747605
Smirre, dat lijkt me wel een geinig plan En die foto met fietskar is super

Bar, hoe is het inmiddels met Thijs?
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:35:29 #248
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26747725
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:05 schreef Lishe het volgende:
Daar heb je gelijk in Poemojn,ik word ook regelmatig aangesproken door mensen die zeggen; 'Wat een leuk zoontje heb je', maar daar gaat het ook niet om toch? De leidsters op het KDV scheuren wat uit dat schrift, alsof ze een foutje of iets dergelijks zo onopgemerkt weg willen laten. Het is gewoon de manier waarop neem ik aan.
Sorry dat ik er zo op reageer hoor, zit nog in mn KDV-wen-fase en elk minuscuul foutje is een foutje teveel...
Dat bedoel ik inderdaad. Mensen vergissen zich wel vaker, en dat is ook gewoon menselijk. En ook omdat Noah ook als meisjesnaam kan, kan ik me heus wel voorstellen dat iemand zich vergist (ookal zegt iedereen altijd dat Noah ook duidelijk een jongenskoppie heeft ). Maar het is meer dat ze zo'n foutje proberen te verdoezelen... Ik vind het echt raar, want we hebben dat schriftje bijna een week in huis gehad, dan wéten ze toch dat we het gelezen hebben?? En ik ga dan dingen denken als, wat voor dingen proberen ze nog meer voor me te verbergen..?
©Dumbo
  donderdag 5 mei 2005 @ 09:49:16 #249
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26747846
En een foto van het shirtje

Is ook van Imps& Elfs trouwens, net als dat BOY e GIRL t-shirt
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 11:01:16 #250
43556 miss_dynastie
pi_26748959
Ik zou het gewoon zeggen tex. Goh, wat me opviel, er ontbreekt zomaar een bladzijde. Nou ja, dan dus zien wat ze zeggen. Helemaal leuk is het niet, in elk geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')