Wat een mooi meisjequote:Op dinsdag 3 mei 2005 21:04 schreef Xanthe het volgende:
http://www.xs4all.nl/~peetj01/isis/ daar staan weer een paar nieuwe foto's van Isis op
Helemaal neit gek dat je ze mist. Bellen mag altijd he!! Hier gaat het prima. We zijn net naar de supermarkt geweest alwaar Djulian alle cassieres versierde, de ene kreeg een nog grotere glimlach als de andere. Nu zit ie samen met zijn grote zus kinderen voor kinderen mee te zingenquote:Op woensdag 4 mei 2005 13:49 schreef Anitra het volgende:
Het huis is hier leeg. De kinderen zijn naar mijn vriendin in Den Haag. Djulian is al een keer daar geweest voor 2 nachtjes, maar nu gaat hij 3 nachtjes.
Is het stom als ik zeg dat ik ze nu al enorm mis?ze zijn om 11.30 weg gegaan
Thijs wat vervelend!!! Beterschapquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Het is zielig Thijs net terug in bed gelegd en weer hoesten en hoesten als dit zo door gaat ga ik toch maar weer even de dokter bellen want ik vind het wel zieligjes zo voor Thijs die harstikke moe is maar niet kan liggen zonder te blafhoesten.
Hij zit nu in wipstoel die ik wat schuin heb gezet nog net niet te slapen
Helaas heb ik niemand beschikbaarquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:29 schreef Xanthe het volgende:
[..]
En ze is nog beschikbaar....
NOg geen geschikte kanditaat voor het uithuwelijken gevonden
En gebruik je hem ook als wandelwagen?quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:10 schreef Smirre het volgende:
Het is veel geld en eigenlijk tegen mijn principes, kopen graag 2e hands.
Laatste stuiptrekking van een enthousiasteling: Het gaat ook lang mee. Tot 60 kg of tot een jaar of 6. En ruim voor die tijd wil ik hen wel graag zelf op een fietsje hebben. Anders ben ik bang dat ik benen als heipalen krijg met 2 van die hangjongeren cq pummels in dat karretje.quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:30 schreef TearSong het volgende:
Goed, dat wordt sparen dan. Maar goed, een goed fietszitje is ook al 100 euro en hier heb je veel en veel meer aan....
Wowquote:Op woensdag 4 mei 2005 22:13 schreef Kimsomnia het volgende:
Terwijl mijn zus met een hikkende Liz op schoot zit kom ik even met de fietskar (mét inhoud) pimpen:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:54 schreef poemojn het volgende:
't Is een beetje een raar foutje voor mensen die hem toch moeten verzorgen, maar verder.. trek Myrthe een roze jasje aan, gympen met bloemetjes, spijkerbroek met bloemetjes, en nog zeggen mensen tegen me dat het zo'n gezonde Hollandse jongen is...Is blijkbaar erg moeilijk voor veel mensen om uit die details het geslacht op te maken.
Dat bedoel ik inderdaad. Mensen vergissen zich wel vaker, en dat is ook gewoon menselijk. En ook omdat Noah ook als meisjesnaam kan, kan ik me heus wel voorstellen dat iemand zich vergist (ookal zegt iedereen altijd dat Noah ook duidelijk een jongenskoppie heeftquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:05 schreef Lishe het volgende:
Daar heb je gelijk in Poemojn,ik word ook regelmatig aangesproken door mensen die zeggen; 'Wat een leuk zoontje heb je', maar daar gaat het ook niet om toch? De leidsters op het KDV scheuren wat uit dat schrift, alsof ze een foutje of iets dergelijks zo onopgemerkt weg willen laten. Het is gewoon de manier waarop neem ik aan.
Sorry dat ik er zo op reageer hoor, zit nog in mn KDV-wen-fase en elk minuscuul foutje is een foutje teveel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |