* Lois zoekt tips want Eva kan niet tegen zwitsal*
quote:Voor kinderen?
Op maandag 26 mei 2003 11:26 schreef Neilza het volgende:
olie natuurlijk
Ze zijn nog nooit verbrand, en ze zijn altijd op vakantie vanaf dag 1 in de zon.
Denk bij kinderen, mochten ze verbranden eens niet aan dure aftersun, maar aan doodgewone huisazijn, werkt stukken verlichtender
quote:Jhaaaa... P30!!
Op maandag 26 mei 2003 11:46 schreef dice het volgende:
Fantastisch spul gevonden : P20 of P30 !
Is spul op alcoholbasis(dus oppassen met schaafwondjes en zo) wat in smeren ontzettend vergemakkelijkt.
een half uur voordat je kind de zon in gaat insmeren en je kind kan 'droog' de zon in.
Is watervast en blijft niets aan kleven, geen zand en geen andere ellende.
Tot nu toe heb ik het alleen bij de Tuinen en de Bodyshop gezien, maar denkt dat je het bij de apotheek ook wel kunt krijgen.
Volgens mij heeft Philiene het over een dergelijk product
quote:Die heb ik ook altijd gebruikt voor René voor naar het strand en op vakantie (Turkije) Is ook te koop bij de DA.
Op maandag 26 mei 2003 12:08 schreef jessie het volgende:
Voor Bo gebruik ik No Ad (wat staat voor niet adverteren) Te koop bij de tuinen. Ik heb de versie voor baby's is factor 45. Het is waterproef en zonder parfum. Bo zat namelijk ook helemaal onder de uitslag van zwitsel. (allemaal kleine rode jeukbultjes) Hier kan ze prima tegen.
Voor de rest gebruikte ik een goedje van het eigen merk van Kruidvat. Maar zij heeft wel het voordeel dat ze niet verbrand, maar gewoon meteen bruin wordt, ook al zou ik niet smeren.
quote:Die P30 smeer je een uurtje voordat je dus naar buiten gaat. Wij deden het meestal net voor of net na het eten, dan heb je de tijd om het in te laten trekken.
Op maandag 26 mei 2003 13:28 schreef melonovy het volgende:
Wanneer moet je smeren? Chiara is nu een maandje oud, mag nog niet in de zon, maar zodra we naar buiten gaan moet ze dus wel ingesmeerd zijn, ook al blijft ze in de schaduw?????
quote:het ging hier volgens mij om de leeftijd waarop ze ermee moeten beginnen.
Op maandag 26 mei 2003 13:45 schreef dice het volgende:[..]
Die P30 smeer je een uurtje voordat je dus naar buiten gaat. Wij deden het meestal net voor of net na het eten, dan heb je de tijd om het in te laten trekken.
quote:
Op maandag 26 mei 2003 13:48 schreef Fio het volgende:[..]
het ging hier volgens mij om de leeftijd waarop ze ermee moeten beginnen.
... inderdaad ja...
quote:Dat zeg ik ...
Op dinsdag 3 juni 2003 12:48 schreef Lois het volgende:
Ik heb dus vorige week P20 gekocht, door jullie enthousiaste reacties.
Wat een geweldig spul![]()
Het plakt niet, het ruikt niet, het is niet vettig. 1 keer insmeren en voila!
Ik gebruik het nu voor mezelf ook, ik heb het ook harder nodig dan Eva. Eva verbrand helemaal niet, die is net zoals haar vader maar ik daarintegen....
Aanstaande zaterdag verschijnt er op de FP een achtergrondartikel met allerlei zonnebrandcremes (en andere zomerse artikelen).
De meeste producten worden er helaas wegens ruimtegebrek niet super uitgebreid beschreven, maar het is in ieder geval een aardige opsomming geworden.
Ook Ultrasun en P20 komen aan bod, en in de persberichten zie ik inderdaad veel staan wat er op wijst dat dit ideaal voor kinderen is. Maar 1 keer aanbrengen, waterproof en geschikt voor de gevoelige huid, etc.
Ik zal hier even een linkje plaatsen zodra de boel online staat, leg er momenteel de laatste hand aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |