abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:27:47 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26603690
Ah Githa buiten dat het gewoon stront irritant is hoef je je niet druk te maken over dat proeven.
Als jij hem z´n eerste hapje wil geven is hij allang vergeten hoe het smaakte, zelfs dat hij ooit wat gehad heeft.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 18:32:26 #52
81992 Githa
pi_26603821
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:27 schreef rena het volgende:
Jeetje Githa wat ontzettend stom van oma. Die laat je ook niet meer zomaar op Jordy passen zeker
nouja, dat maakt het voor mij wel moeilijk idd...maar het is wel de moeder van mijn vriend die helemaal weg van haar kleinzoon. Gelukkig is vriendje het helemaal met me eens
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 18:34:23 #53
81992 Githa
pi_26603873
quote:
Op vrijdag 29 april 2005 18:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ah Githa buiten dat het gewoon stront irritant is hoef je je niet druk te maken over dat proeven.
Als jij hem z´n eerste hapje wil geven is hij allang vergeten hoe het smaakte, zelfs dat hij ooit wat gehad heeft.
ach, misschien is het ook alleen wel mijn sentimentele gedachten maar evengoed voelt het kut
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:38:18 #54
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26603979
Ja dat snap ik ook wel maar dat hoofdje hoef je jezelf geen zorgen over te maken!
  vrijdag 29 april 2005 @ 18:39:12 #55
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26604002
Ik kan het me wel voorstellen hoor, Githa. Ik vond het al niet leuk dat ik er niet bij was toen Noah voor het eerst naar het strand ging
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26604050
Githa kan me voorstellen dat je je bestolen voelt hoor. Het is toch iets waar je de eerste maanden naar toe leeft.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 18:44:11 #57
81992 Githa
pi_26604098
ja precies Anitra, het "kwaad" is nu geschied dus kan me er net zo goed overheen zetten maar ik moest het toch echt even kwijt! ...MEN! wat ben ik boos.
  vrijdag 29 april 2005 @ 19:36:24 #58
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_26605369
pfff men, ik zou daar ook erg boos om worden! en geen stijl dat ze het gewoon gegeven heeft, en dat met 2,5 maand! vroeger gaven ze met 3 maanden he, zei mijn schoonmoeder.
niet leuk gewoon dat ze jouw eerste keer heeft afgepakt. ik zou hem voorlopig daar niet brengen om op te passen, en anders duidelijke regels stellen!.

dikke knuf hoor
  Jubileum moderator vrijdag 29 april 2005 @ 20:04:43 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_26606015
Oi dat zijn inderdaad geen leuke dingen, als oma's dit soort initiatieven tonen. Ik zou ook heel boos zijn, en dat ook duidelijk laten merken.

Supergirl Jolie Het is heel vreemd om Eva's jasje bij iemand anders te zien maar het staat haar wel formidabel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:29:09 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26606620
Githa, ik zou ook heel boos zijn. Alleen zou ik het moeilijk vinden om daar tegen m'n schoonouders iets van te zeggen. Maar ik zou hubbie er wel op af gestuurd hebben om er wat van te zeggen!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26606749
Githa, dat zou mij ook erg kwaad maken. het moeilijke met ouders is idd vaak dat ze jouw 'probleem' vaak helemaal niet begrijpen en het valt ook bijna niet uit te leggen

SuperJolietje Zo'n karretje kost maar 50 cent Jolie, leuk voor thuis
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:53:09 #62
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26607164
Githa, whaaaa ik zou gek worden dit is not funny niet alleen van het eerste hapje maar omdat dat niet overlegd is zou het niet leuk vinden als er zomaar dingen in mijn kind wordt gepropt

Beterschap kiddies

Leon *zucht* kleine mannetjes worden snel groot

Wauwie Jolie jij ziet er mooi uit voor die 0,50 ¤ kan mama er best 1 voor je meenemen
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 22:50:13 #63
81992 Githa
pi_26609560
Tis ook de samenhang van verschillende dingen...het geeft me ook gewoon geen veilig gevoel meer om hem daar heen te brengen
Zo zijn er nog veel meer dingen die mij of eigenlijk ons storen en er moet echt eens duidelijk over gesproken worden maar idd schoonmoeders ziet het probleem helemaal niet.

Ze heeft gewoon van die rare dingen die ze dan met Jordy wil gaan doen en dan denk ik nee! ... en morgen is schoonpapa jarig en moeten we 'gezellig' op visite....en ik ben nog zo boos
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:07:30 #64
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_26609897
Oeh Githa kan me je boosheid zó goed begrijpen!!! Wat lomp, onnadenkend en dom van je schoonmoeder. Tja jammer genoeg ziet die generatie kindertjes zo graag iets eten, ik weet niet wat dat is Hier een schoonmoeder die Kian bij 6 maanden slagroomtaart heeft zitten voeren. Kreeg gelijk flink op haar kloten van mijn man( hoorde ik achteraf allemaal *gelukkig voor mijn schoonmoeder * ) Doe je als moeder zo je best: volledige BV, stapsgewijze introduktie van nieuwe voeding, want ja we hebben al een kind met hier en daar intollerantie. Mèn wat was ik boos zeg!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:10:51 #65
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26609960
Ik kan me zo goed voorstellen dat je daar boos over bent! Ik denk dat je op de 1 of andere manier heel goed duidelijk moet maken dat jullie beslissen over Jordy, wat het dan ook is.

Maar da's wel hartstikke lastig..
Als je het nu niet doet blijf je echter dit soort akkefietjes houden, dat wordt alleen maar erger naarmate Jordy ouder wordt. Misschien kan je man/vriend dat aan zijn ouders duidelijk maken?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:10:54 #66
24188 Belana
kloon van belana
pi_26609961
Oe Githa, ik zou ook laaiend zijn! Het is ook zo frustrerend dat ze je niet begrijpt! Ik hoop dat een goed gesprek zal helpen en sterkte morgen op "gezellige" visite...
stormy waters...
sailin'
pi_26610023
Logisch dat je boos bent. Je kunt er beter inderdaad een gesprek over beginnen.
Hier gaf schoonvader met 5 maanden Haagse Bluf (bevat rauw ei) aan Myrthe, we hebben toen later een uitgebreide mail gestuurd met allerlei redenen waarom we dat niet willen, en of ze in het vervolg eerst willen vragen of Myrthe iets mag. Dat doen ze nu netjes, ze waren gewoon gewend aan de gewoontes van vroeger (bijvoeden met 2/3 maanden) en zagen dit bovendien niet als bijvoeding maar als verwennen. Een mailtje was voor ons handiger ivm afstand, en dan kan de ontvanger er nog over nadenken. Het kan wel onpersoonlijker overkomen, dus als je elkaar nooit een mailtje stuurt kun je beter een andere manier kiezen om de boodschap over te brengen. Succes ermee! En pas morgen bij die verjaardag een beetje op met slagroom enzo.. is idd een bekende.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 23:23:10 #68
81992 Githa
pi_26610169
Jordy krijgt helemaal niks morgen een knappe die langs deze mama gaat komen
Nee, een directe aapak is wel op zijn plaats hier en ik denk dat dat ook het beste aankomt....niks er omheen draaien...dit is het en zo willen we het hebben en anders .... nouja, jullie snappen me wel.

Overigens wel fijn om jullie reacties zo te lezen, om eerlijk te zijn begin ik soms aan mezelf te twijfelen....is het nu wel zo erg en ben ik nu niet aan het overdrijven maar eigenlijk vind ik het reden genoeg wanneer ik vind dat het niet kan.... tjah, ik weet best dat oma's graag verwennen maar er is toch een grens he....Zo zei ze laatst ..."oooohw, Jordy als je dan van de week komt kunnen wij ook samen douchen" dus niet dat zij hem wast ofzo maar echt samen onder de douche papa was met Jordy onder de douche geweest maar ik had echt zoiets ...echt niet he ! Jordy gaat gewoon niet met iedereen douchen en zeker niet als hij daar gewoon op visite komt...ik vind zulke dingen gewoon iets voor onszelf.

Kan ik hier nu gerust een topic over vol lullen gevoelens zitten best hoog, dus beter als het hier bij blijft
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:37:42 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_26610448
Githa, ook dat zou ik idd helemaal niks vinden , samen douchen is voor de papa's en de mama's. opa en oma mogen m in bad doen, that's the limit.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 23:39:01 #70
81992 Githa
pi_26610484
jah precies ....hoge tijd voor een babbeltje dus wel moeilijk hoor zulke dingen.
pi_26610557
Opa en oma hebben Myrthe zelfs nog nooit in bad gedaan Ze gaat (tot nu toe) meestal met mijn man of mij in bad of onder de douche, en daar hebben we geen opa of oma bij nodig.
  † In Memoriam † vrijdag 29 april 2005 @ 23:48:43 #72
81992 Githa
pi_26610705
Oma heeft Jordy al wel in bad gedaan, ze is helemaal weg van hem en wil het liefst de hele dag bij hem zijn. Ik snap dat allemaal wel en ben ook helemaal niet zo moeilijk. Ze mag de kinderwagen rijden, ze mag hem in bad doen, ze mag hem knuffelen, verschonen en eten geven maar dan wel dat wat wij meegeven en verder niet.
wij als ouders hebben toch de "eer" om al die eerste dingen te doen...ze mag erbij zijn als ze wil maar that's it.

maar zoals ik zei, ik raak hier niet over uitgepraat
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:03:36 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26611052
Toch denk ik dat het slim is om zo snel mogelijk over dit soort dingen te praten. Des te eerder stopt het en jij kunt je niet verder gaan opfokken. Zo heeft oma ook nog een kans tijdens het gesprek, wellicht doet ze het allemaal niet zo opzettelijk. En mensen waarvan je denkt dat het niet veilig is voor je kind, daar moet je hem niet achterlaten. Dan maak je jezelf alleen maar druk en er kan dan toch niks goed gaan. Denk ik.
  zaterdag 30 april 2005 @ 00:42:21 #74
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26611958
Githa; ik ben plaatsvervangend boos geworden vanavond. Vooral haar reaktie dat ze al die ophef van die nieuwbakken ouders maar overdreven vindt, is echt the limit. Oké, in alle goedheid (maar wel dom) kun je iets doen, maar iemands terechte kritiek op die manier terzijde schuiven..... .
Gelukkig hebben we hier niet zulke domme oma's. Nee, de oma van Cas en Liz rules!! En eh... kind in bad doen en voeden....graag oma. Op sommige momenten zijn alle nouja, eigenlijk alleen 'haar' handen welkom.
pi_26613610
Sterkte Ghita
Jolietje beterschap meid
Kai jij ook beterschap

Hier ook een zieke Thijs al is hij wel heerlijk vrolijk lag net heerlijk te lachen en te spelen met zijn knuffeltje (heb hem wel net een zetpilletje gegeven)
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zaterdag 30 april 2005 @ 10:56:44 #76
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26615280
Weet iemand hier toevallig of kindjes met oorontsteking een mutsje opmoeten als ze naar buiten gaan?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 30 april 2005 @ 11:01:57 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26615398
Nee hoeft niet M@x, heb ik ook eens gevraagd. Alleen als hij niet zo beschut zit is de wind wel erg pijnlijk met oorontsteking. Maar als je gewoon de zonnekap ofzo omhoog hebt, dat de wind niet van de zijkant er in kan gaan, schijnt het genoeg te zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 11:39:37 #78
43556 miss_dynastie
pi_26616072
Githa, ik zit me hier echt ontzettend boos te maken zeg, wat een rotstreek
Ook omdat het écht iets voor mijn schoonmoeder zou zijn om zoiets te flikken
En als het dan ook nog es niet het eerste is waar je het niet mee eens bent... sowieso dingen bespreken en uitpraten. En zint de uitkomst je niet, jammer dan voor hen, het is jullie kind, dus dan beslissen jullie (al snap ik heel goed dat je haar 'woord' nu ook niet meer vertrouwt).
He bah, wat ontzettend naar. Dikke
  zaterdag 30 april 2005 @ 12:52:16 #79
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26617253
Githa: Oma hier kon haar oren niet geloven van die aktie van je schoonmoeder. Ligt dus niet aan een generatiekloof .

Fijne koninginnedag allemaal!
Ik zet mijn oranje zonnebril op en ga proberen een babygym te scoren op de rommelmarkt.
pi_26617447
Githa ik ben van de week ook uit mijn slof geschoten.
Djulian gaat vaak 1x in de week naar mijn schoonouders. Vanaf het begin af aan zitten wij er boven op dat hij alleen maar dingen krijgt die wij mee geven ivm zijn allergie. Elke keer was het huilen savonds als hij thuis kwam, wij dachten vermoeidheid omdat hij niet wil slapen als hij bij hun is en ze dus de hele dag lekker met hem spelen. Tot ik van de week hoorde dat hij dus iedere keer een stukje brusselse kermis kreegbiscuitjes met suiker Ik ben me toch uit mijn vel gesprongen. Dan geef je een lijst mee met wt hij mag hebben,. geeft keurig extra dingetjes mee zodat ze hem op zijn manier kunnen verwennen met liga en rijstewafel en dan geven ze nog dingen die hij niet mag. Ik geloof dat ze het nu niet meer zullen doen na mijn uitval, maar moest gelijk aan jou denken.
pi_26618263
githa, ik zou ook behoorlijk pissig zijn zeg! hopelijk kun je haar/hen vandaag (of snel een andere keer als dat beter uitkomt) goed duidelijk maken dat jullie dit soort akties absoluut niet willen. mijn schoonmoeder zou gelukkig nooit zoiets doen, die is soms zelfs wat overdreven voorzichtig en vraagt bij alles of en hoe ze het moet doen.
pi_26618285
anitra, ik lees net pas jouw verhaal, maar dat is ook echt ongelooflijk zeg...
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 14:42:19 #83
43556 miss_dynastie
pi_26619003
Nou ja Anitra
Met een allergie is het driedubbel zo erg, want je kent het effect niet... net als van die mensen die mn neefje wel even van zn pinda-allergie af zouden helpen. NOU, zo werkt dat dus niet
Bovendien snap ik niet zo goed waarom verwennen met eten zou moeten, dat kan ook op een andere manier
  zaterdag 30 april 2005 @ 15:05:26 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26619338
Anitra onvoorstelbaar Je schoonouders weten toch van zijn allergie? Wij weten het zelfs!

Verder kan ik me goed voorstellen hoe overrompeld je moet hebben gevoeld Githa. Het grappige is dat jij er volgens mij al overheen bent, maar iedereen hier zich er nog kwaad over maakt.
Het is niet leuk, maar inderdaad het probleem niet groter maken dan het is.

Zo hebben wij hier een tijdje terug ook de rem op moeten zetten bij mijn schoonouders. Hij was daar voor het eerst een hele dag en tegen 17.30 kwam ik hem ophalen. Heb toen zelf ook een hapje mee gegeten. Mijn schoonmoeder vond dat hij zo slecht at. Soepstengels at hij wel, maar verder niet zoveel. "Hoeveel heeft hij er gehad dan?"
"Nou een stuk of 5, want hij had zo'n trek."

We hebben gezegd dat ze die soepstengels voorlopig maar even in de kast moesten houden.
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 30 april 2005 @ 16:52:26 #85
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26621343
darn en ik dacht dat mijn moeder dommig was toen ze kneip amandelolie op ela's gezichtje smeerde zonder eerst uberhaupt t uit te proberen op 1 plekje, naast dat ik me net omdraaide om dr babyolie uit de wandelwagen te halen en al had gezegd dat ik liever had dat ze dr babyolie opsmeerde ipv iets anders als ze er uit alle macht iets op wilde smeren. Ons mam lag toen net een weekje in t ziekenhuis, de diagnose 'kanker' was dus bijzonder vers voor iedereen. Ik heb haar die avond toen we weer thuis waren wel verteld dat Ela's gezicht helemaal rood was geworden, en daarna heeft ze nooit meer zoiets gedaan. Ik beno p t moment zelf niet uit mn vel gesprongen vanwege de situatie (en omdat t goed had kunnen gaan, al was ik het er niet mee eens, wat ik wel heb gezegd toen), maar heb het idee dat ze er zelf ook wel van schrok, dus hopelijk brengt ze me niet weer in zo'n vervelende situatie. Ik wens de tijd die ik nog heb met haar niet met dit soort dingen te hoeven vullen... grrrr

Ela heeft trouwens erg last van droge huid, hebben al speciale badolie die hopelijk helpt (via de kinderarts zelfs) en smeren dr maar elke dag in met vaseline. Ze is net een glibberdebibberkindje dan is ook bijzonder moeilijk om dr luier dan aan te doen trouwens, die beentjesglippen dan steeds tussen je handen vandaan
..en laat gaan...
  † In Memoriam † zaterdag 30 april 2005 @ 17:12:14 #86
81992 Githa
pi_26621879
Jemig, Anitra.... dat maakt het nog een tikkeltje erger/dommer, van Djulian zouden ze toch moeten weten dat dat echt niet kan Hopen dat ze de hint begrepen hebben.

Dutchie, ik weet dat alles met alle liefde gedaan wordt maar ze denken gewoon niet na daarbij vindt ze Jordy misschien iets te veel haar kindje...snappie nu moet ze gaan begrijpen dat dat niet zo is.....

Jdee, Ik hoop het ook niet. Al vervelend genoeg als je er wat van moet zeggen en in jouw positie lijkt me dat nog een tikkeltje erger, zou jammer zijn als je haar laatste periode zou moeten bekvechten om Ela want laten gaan kan natuurlijk ook niet, het gaat gewoon over je kind.
Nou weet ik niet meer wie het schreef en waar het stond, ik meen suzanna maar zij had ook een zalfje voor de droge huid die erg goed schijnt et werken....net iets beter te smeren als vasaline maar ook een soort vasaline...
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:16:37 #87
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26625128
ja ik zag het gisteren ook voorbijkomen inderdaad, ik dacht dat het niet Suzanna was, het was geloof ik voor een jongetje, maar ik weet t ff niet meer (en was gisteren redelijk gaar ). Zoek t nog wel even op. Die badolie werkt trouwens best goed, sojaolie-achtig iets. mijn handen zijn in ieder geval in tijden niet zo vettig geweest . En vaseline werkt ook wel goed, haar huidje is al veel minder schuurpapierig (sieluggg)...
..en laat gaan...
  zaterdag 30 april 2005 @ 19:25:10 #88
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26625339
Dat was ik, van die vaseline. Op zich vind ik het ideaal voor een droog huidje, maar smeer het niet op open plekjes (Kai heeft een mooie smetplek op zijn borstkas) want dan wordt het één grote nattige bende.

Githa, ik heb laatst met mijn moeder een hele discussie gehad omdat ik dit soort dingen ook al zag aankomen in de toekomst. Natuurlijk doen opa's en oma's alles uit liefde voor hun kleinkinderen maar ik vind dat ze zich wel aan de regeltjes (rotwoord) en wensen van de ouders moeten houden. Zij vond de ouders van nu veels te voorzichtig met hun kindjes , maar uiteindelijk begreep ze mijn standpunt wel en durf ik Kai met een gerust hart daar achter te laten.

Jdee, ik wilde nog even kwijt dat ik je heel sterk vind!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zaterdag 30 april 2005 @ 20:12:31 #89
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26626859
Ook zo'n voorbeeldje, Freek wil altijd met ons mee naar de wc, in het kader van de zindelijkheid hebben we daar indertijd geen probleem van gemaakt, en nu nog laat ik de deur vaak openstaan omdat ik dan in de gaten kan houden wat ie uitvreet.
Als je me overigens drie jaar geleden had verteld dat ik ooit met de deur open zou plassen had ik je voor gek verklaard, maar dit terzijde .

Maar goed, nu wil ie dus ook met Opa en Oma naar het toilet, en dat vind ik dus weer niet nodig...
We komen er steeds wel uit hoor, maar bepaalde dingen horen bij het gezin, niet bij Opa en Oma of andere mensen.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_26629919
Jdee dat is ook rot, juist omdat je deze tijd vol liefde wil door brengen.
Leah dat is idd ook een hele bekende. Met Djen heb ik dat gehad en de lijn van opa en oma en papa en mama is wel duidelijk voor mijn ouders. Nu Rick zijn ouders nog opvoeden
Ik werd idd erg boos. Ik snap wel dat ze hem willen verwennen, maar dat verwennen is voor hem de liga en rijstewafel. Of van fruit kan hij ook genieten. Het nadeel van melk is dat het in meer dingen zit dan je denkt. En ze denken dat de allergie wel mee valt. Nu ze weten dat we de nacht en de volgende dag met een kind met pijn zit snappen ze het beter, hoop ik. Ik ben er wel veel allerter nog op geworden dan ik al was.
Djulian heeft bronchitis en is dus weer aan de puf 4x daags.
  zaterdag 30 april 2005 @ 22:45:08 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26630996
Lastig, die niet meewerkende opa's en oma's..

(Leah, hier staat de wc-deur ook altijd open.. Komt Saskia gezellig bij me in de wc rommelen.. Gelukkig wil ze nog niet met opa of oma mee.. Zou ik ook niet zo van gecharmeerd zijn idd)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 1 mei 2005 @ 13:06:52 #92
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26638998
Julius heeft geloof ik een beetje luieruitslag op z'n kleine babykontje! Ik vind het zo zielig, maar weet eigenlijk helemaal niet of ie er echt zo veel last van heeft. Ik smeer nu met ieder luiertje wat sudocreme op de billetjes (doe ik sowieso al vanaf zijn geboorte). Zijn er (andere) wondermiddeltjes ter bevordering van de rozigheid van kleine babybilletjes? Thanks!

Trouwens- het is nog erg vroeg, maar toch lijkt het echt echt of ie steeds meer begint te lachen naar ons. Misschien nog wat onbewust, maar hij doet het wel alleen als ie zich echt lekker voelt (en dan vooral als papa en mama als twee randdebielen boven hem hangen en gekke bekken trekken ). En als ie dat doet: schmellt!!! Dan is ie zo ontzettend schatiig, dat ik het liefst een hapje van hem zou nemen! Herkennen jullie dit?
  zondag 1 mei 2005 @ 13:12:20 #93
640 snoopy
peanuts
pi_26639107
Lekker even een tijdje in z'n blote billetjes laten liggen. Kunnen ze billen wat luchten
In die luier gaat het alleen maar meer broeien.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 1 mei 2005 @ 15:16:50 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26641400
Poemojn, in het fototopic schreef je dat Jolie slanker was dan Myrthe.
Wat weegt Myrthe dan? In mijn ogen zien ze er namelijk ongeveer hetzelfde uit. Qua spekkigheid dan.
pi_26642421
Myrthe woog een maand geleden 11,2 kilo. Als ze afgelopen maand even hard gegroeid is weegt ze nu ca 11,7 kilo.. en nu dus 76 cm. Het spek zit vooral in haar buik, billen en bovenbenen, een echte vrouw dus.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:22:15 #96
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26642809
Hehe was gewoon benieuwd. Ik vind altijd dat ze wel een beetje gelijk op gaan maar ja dat is van foto's. Jolie is de afgelopen weken ineens heel erg aan het veranderen vind ik. Misschien is dat het. Vind d'r zo leuk in d'r badpakje toen ik toen straks tegen iemand ( ) zat op te scheppen hoe leuk ze was moest ik ineens huilen van blijheid omdat ze zo leuk is

Wat kost bij jullie zwemmen? Omdat we voor half 11 waren hoefden we maar 1 euro te betalen normaal kost het wel 3,70 per persoon en 2,70 (geloof ik) per kind. Ik vind het echt erg duur.
pi_26643054
Hier is het ook duur. Kardinge kost vanaf 17 jaar 4,30 euro (tot 2 jaar gratis). Het openluchtzwembad in Hoogkerk kost 3,40 (ik weet niet of kleine kinderen daar ook gratis mogen, anders 2,80) en zwembad De Parrel rekent t/m 16 jaar 2,80 en vanaf 17 jaar 3,50. Maar met een minimuminkomen kun je een Stadjerspas krijgen en dan krijg je weer korting op de tarieven, je betaalt dan rond de 2,20-2,50 pp. Heeft Almere niet zoiets? Met een uitkering kost die pas hier 5 euro, als student betaal je 40 euro. http://www.groningen.nl/stadjerspas/ voor meer info.

En ik vind ook dat Myrthe en Jolie wel ongeveer gelijk op gaan.
  zondag 1 mei 2005 @ 16:36:59 #98
49891 Luckepuk
snotneus
pi_26643090
quote:
Op zondag 1 mei 2005 16:05 schreef poemojn het volgende:
Myrthe woog een maand geleden 11,2 kilo. Als ze afgelopen maand even hard gegroeid is weegt ze nu ca 11,7 kilo.. en nu dus 76 cm. Het spek zit vooral in haar buik, billen en bovenbenen, een echte vrouw dus.
Das nog meer dan Suus weegt!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zondag 1 mei 2005 @ 16:39:21 #99
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26643153
Nee Poemojn zoiets hebben ze niet. Het zwmemen is zo leuk dat ik het er wel voor over heb hoor maar het is wel echt erg duur vind ik. Vroeger kon je ook bijvoorbeeld een kaartje kopen voor 1 uur. Plus 20 minuten omkleedtijd. Maar ja...vroeger.....
pi_26643357
Jammer, Luchtbel...

Myrthe zit ook bovenin de curve Luckepuck, ze is zwaarder dan de meeste dreumesen hier dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')