Public hotspots, lieverd, public hotspots.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat nintendo er iets op bedenkt, dat je zonder een draadloos router ook online kun
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Oops! Kan een mod even '22' in '23' veranderen in het topic titel?
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat ze dat in Nederland hebben aangelegdquote:Anyway, hier een reply van de vorige topic:
[..]
Public hotspots, lieverd, public hotspots.![]()
Waarschijnlijk kun je ook een draadloze usb adapter voor je PC gebruiken. Gewoon een stick met een antenetje waarmee je draadloos kan via je pc.quote:Rayman_NL: Ik hoop ook dat nintendo er iets op bedenkt, dat je zonder een draadloos router ook online kun
Maar daar moet je wel je pc voor aan hebben staan wat ik niet erg al te fijn vind. Ik wil 's avonds laat of 's ochtends vroeg ik bed ook wel ff kunnen gamenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ook een draadloze usb adapter voor je PC gebruiken. Gewoon een stick met een antenetje waarmee je draadloos kan via je pc.
Ja of misschien komt nintendo zelf ook wel met wat hardwarequote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ook een draadloze usb adapter voor je PC gebruiken. Gewoon een stick met een antenetje waarmee je draadloos kan via je pc.
Die microsoft software ondersteund?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja of misschien komt nintendo zelf ook wel met wat hardware![]()
Nintendo komt niet met eigen hardware.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja of misschien komt nintendo zelf ook wel met wat hardware![]()
maar daar moet je een dure draadloze router voor halenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo komt niet met eigen hardware.
Is ook helemaal niet nodig. De DS ondersteunt volledig IEEE 802.11b, wat ook volledig compatible is met IEEE 802.11g.
die zijn niet zo duur meer, onder de 50 euries heb je er eentje als je goed kijkt...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar daar moet je een dure draadloze router voor halen
En dan verwacht je dat Nintendo met een eigen dure draadlozen router komt?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar daar moet je een dure draadloze router voor halen
Maar geen goeiequote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die zijn niet zo duur meer, onder de 50 euries heb je er eentje als je goed kijkt...
http://ds.ign.com/articles/607/607790p1.htmlquote:Nintendo has announced the next phase in its Japan-only download program for the DS. Starting 4/28 (the start of Japan's Golden Week period of holidays) and continuing through 5/29, gamers will be able to take their DS system to participating retailers on the island nation to download special dog data for Nintendogs along with demos of three upcoming DS games: Konami's Ganbare Goemon, Atlus' Chou Shittou Caduceus and Nintendo's own Nou wo Kitaeru Otona no DS Training.
Ik wacht wel op de cijfers van Media Create.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:00 schreef mikando18 het volgende:
Blijkbaar heeft Nintendogs niet 300.000 exemplaren verkocht maar ergens in de 120.000, de ds is wel geboost en is maar liefst 72.000 keer verkocht. Toch nog maar even wachten op de echte verkoopresultaten.
Japan heeft ook weer nieuwe downloads![]()
[..]
http://ds.ign.com/articles/607/607790p1.html
Er doen verschillende cijfers de rondte van verschillende data. 120 000 zou voor de eerste 3 dagen zijn ofzo. 300 000 voor de eerste 5. Of tja, we wachten nog wel evenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:00 schreef mikando18 het volgende:
Blijkbaar heeft Nintendogs niet 300.000 exemplaren verkocht maar ergens in de 120.000, de ds is wel geboost en is maar liefst 72.000 keer verkocht. Toch nog maar even wachten op de echte verkoopresultaten.
als je alleen met je DS online wilt? goed genoeg...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar geen goeie
Gelukkig heb ik sinds de zomer wireless internet![]()
Ik zei net dat ik denk dat ze juist niet met eigen hardware zullen komen..quote:En dan verwacht je dat Nintendo met een eigen dure draadlozen router komt?
Ach, het is maar een reviewscore hequote:
Onzin. De wifi range zal het zelfde zijn als de draadloze lan verbinding. Ik speel vaak met mijn broer terwijl we +- 7 meter van elkaar afzitten met +- 1.5 meter muur er tussen (3 muren?).quote:Op donderdag 28 april 2005 09:31 schreef gamecube_master het volgende:
Als jij een router haalt van 50 euro dan kom je bijna nergens met je DS omdat het signaal zo zwak is dat als je een muurtje ervoor hebt je verbinding dan al weg valt. En ik neem aan dat mensen dan meteen hun pc erop willen aansluiten als je toch zo'n uitgave hebt gedaan en je er een paar kabels mee kan weg werken. En je moet minstens voor/achter/boven huis met je DS online kunnen gaan zonder dat de verbinding weg valt.
[..]
Ik zei net dat ik denk dat ze juist niet met eigen hardware zullen komen..
Stylus gebruiken? Geen ideequote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan iemand mij een tip geven voor Puzzel 15 in polarium?
Shit. Geen NDS spel die bovenaan staat (wel als de drie versies als 1 spel werd gerekend).quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef BroesWillems het volgende:
Sales uit Japan:
1. PS2 Romancing SaGa: Minstrel Song - Square Enix - 217.000 (nieuw)
2. NGC Fire Emblem: Souen no Kiseki - Nintendo - 102.000 (nieuw)
3. NDS Naruto 3 for DS - Tomy - 84.000 (nieuw)
4. NDS nintendogs: Shiba and friends - Nintendo - 83.000 (nieuw)
5. NDS nintendogs: Dachs and friends - Nintendo - 53.000 (nieuw)
6. NDS nintendogs: Chihuahua and friends - Nintendo - 46.000 (nieuw)
7. PS2 Baseball L!ve 2005 - Namco - 44.000 (nieuw)
8. GBA Rockman Zero 4 - Capcom - 38.000 (nieuw)
9. PS2 Gundam: One Year War - Bandai - 30,000 (234.000)
10. PSP Shutokou Battle - Genki - 29.000 (nieuw)
Die Wifi-routers van onder de 50 euro doen het btw perfect....
Nou daar heb je het. Je neus moet je alleen gebruiken bij button mash spellen als Mario party.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Stylus wtf?
Ik dacht dat het je neus moest
Meer dan alle consoles bij elkaar bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanse hardware sales 18-24 April:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
Zelfs meer dan PS2+PSP bij elkaar!
Op 21 April kwam de blauwe en roze DS dus daarmee heeft het ook te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:44 schreef Cheiron het volgende:
Damn, wat een gouden greep dan dat Nintendogs!
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Meer dan alle consoles bij elkaar bedoel je
Begin links naast het vakje in het midden en ga er omheen, tegen de klok in. Dan zijn alledrie de middelste rijen al dezelfde kleur, dan is het niet meer moeilijkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan iemand mij een tip geven voor Puzzel 15 in polarium?
Aardig weekje zeg, poe heequote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
Zelfs meer dan PS2+PSP bij elkaar!
Ook al tel je de drie versies bij elkaar dan komen ze nog niet op plaats 1quote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Shit. Geen NDS spel die bovenaan staat (wel als de drie versies als 1 spel werd gerekend).
Oh, nee, inderdaad. Die kut PS2 spellen toch ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ook al tel je de drie versies bij elkaar dan komen ze nog niet op plaats 1
![]()
Ik heb anders wel andere dingen meegemaakt met verbinding weg vallen. En onder de 50 euro zal je best wel een goede router kunnen halen, alleen moet je daar wel heeeeeeeel erg goed voor moeten zoeken. Als je een echte goede draadloze router wil hebben ben je echt wel een euro of 70 minimaal kwijt. En ik wacht sowieso nog even met het aanschaffen van een draadloze router omdat de opvolger van 802.11G er binnenkort aankomtquote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De wifi range zal het zelfde zijn als de draadloze lan verbinding. Ik speel vaak met mijn broer terwijl we +- 7 meter van elkaar afzitten met +- 1.5 meter muur er tussen (3 muren?).
Heb jij de opvolger nodig dan? Iedere laptop/wifi-tomaat kan gewoon op de wifi-routers die nu te koop zijn voor een prikkie.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb anders wel andere dingen meegemaakt met verbinding weg vallen. En onder de 50 euro zal je best wel een goede router kunnen halen, alleen moet je daar wel heeeeeeeel erg goed voor moeten zoeken. Als je een echte goede draadloze router wil hebben ben je echt wel een euro of 70 minimaal kwijt. En ik wacht sowieso nog even met het aanschaffen van een draadloze router omdat de opvolger van 802.11G er binnenkort aankomt
Ik wil die opvolger wel, gaat veel sneller met LAN verbinding en het bereik is veel verder.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij de opvolger nodig dan? Iedere laptop/wifi-tomaat kan gewoon op de wifi-routers die nu te koop zijn voor een prikkie.
100 mbit = 100 mbit.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik wil die opvolger wel, gaat veel sneller met LAN verbinding en het bereik is veel verder.
Maar de snelheid is veeeel stabieler dan met G, als je verder van je router af gaat dan gaat het ook minder snel, wat dus veel beter wordt met de opvolger.quote:
Hoe groot is je huis? Je gebruikt namelijk nooit de volledige snelheid van een router. De afstand van de router is dus helemaal niet belangrijk bij het gebruiken van Internet, mits je binnen de perken blijft natuurlijk. De nieuwe routers zijn waarschijnlijk beter dan degene die nu op de markt zijn, maar verschil zul je toch echt niet gaan merken bij een potje Nintendo DS over het net.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar de snelheid is veeeel stabieler dan met G, als je verder van je router af gaat dan gaat het ook minder snel, wat dus veel beter wordt met de opvolger.
Tja, Japanners en anime he... Al die DBZ games zijn ook niet bijzonder, maar ze verkopen als een tiet.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is er eigenlijk zo leuk aan Naruto?? De filmpjes vond ik nou niet echt bijzonder... helemaal niet zelfs
Tja ieder zijn eigen smaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, Japanners en anime he... Al die DBZ games zijn ook niet bijzonder, maar ze verkopen als een tiet.
het gaat er bij mij ook niet om dat ik er niet mee kan DS'en, maar het gaat er meer om dat ik op de opvolger wacht zodat ik ook me andere pc's erop kan laten draaienquote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe groot is je huis? Je gebruikt namelijk nooit de volledige snelheid van een router. De afstand van de router is dus helemaal niet belangrijk bij het gebruiken van Internet, mits je binnen de perken blijft natuurlijk. De nieuwe routers zijn waarschijnlijk beter dan degene die nu op de markt zijn, maar verschil zul je toch echt niet gaan merken bij een potje Nintendo DS over het net.
Ik ben blijkbaar geen Europeaan meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen smaak.
Mischien denken die Japanners wel; die rare europeanen met hun obsessie voor EA
Ik houd het liever bij: Zelda, Metroid 7, Zelda, Metroid, mario 128x4, metroid & Super Smash bros: allstars.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nog 3 weekjes, en da begint de e3:) I can't wait! Pokemon Pearl / Diamond, Animal Crossing, Mario Kart, WoW (zou wel gaaf zijn;))
Allemaal titels waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nog 3 weekjes, en da begint de e3:) I can't wait! Pokemon Pearl / Diamond, Animal Crossing, Mario Kart
Maarliefst 2 Zelda'squote:Op donderdag 28 april 2005 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik houd het liever bij: Zelda, Metroid 7, Zelda, Metroid, mario 128x4, metroid & Super Smash bros: allstars.
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3Dquote:
Vond je Zelda: LTTP ook niks aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3D
Ik heb nog nooit echt serieus een Zelda game gespeeltquote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3D
Die heb ik nog niet gespeelt. Maar andere 2D zelda's wel en die vond ik snel saai worden.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vond je Zelda: LTTP ook niks aan?
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt serieus een Zelda game gespeelt.
Geen gamecubequote:
Er zijn genoeg andere platformen waar een zelda op is verschenen, en een cube is toch niet zo duur?quote:
Koop. Zelda collector's edition heeft 4 zelda games en is gratis te krijgenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
hoe?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda collector's edition heeft 4 zelda games en is gratis te krijgen![]()
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'
quote:
Je dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was? Hoe kom je daar bij?quote:
Ruik ik een sony fanboyquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al gek word als Reggie het podium betreed met zijn maatje 84 schoenenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe veel fantastische games en consoles er ook op de E3 mogen verschijnen, als ik niet iets van Mario 128 te horen of te zien krijg word ik gek!
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al gek word als Reggie het podium betreed met zijn maatje 84 schoenen en helemaal niks nieuws vertelt over de Revolution, nieuwe Zelda of Mario 128![]()
Hij ownt wie?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Reggie is gewoon de man, hij ownt ken kuturagi.
een grapje moet kunnen togquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Zeg. Die. Naam. NIET!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De vijand.![]()
Creat0r of the Playstati0n.![]()
Ja, dan moet jij met iets ontopics komen. Heb je wat nieuws?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn we klaar? Dan kunnen we weer ontopic.
Lol. Iedereen wilt stiekem wel zo'n spel hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
Zou dit spel ook naar europa komen?
[afbeelding]
hehe lijkt een beetje op starship rendez-vous op de msx (de 'boss' battles)quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[afbeelding]
bronquote:"It has come to our attention that the DS will see a fully online first-person shooter in the shape of Metroid Prime: Hunters, the latest Samus-led update currently in the works at NST.
And far from paying lip service to online technology, Hunters will be a fully-optimised real-time FPS, the likes of which seemed beyond the wildest imaginings of Nintendo fans when the acclaimed GameCube updates launched.
One senior US retail source told SPOnG over the weekend, “The game will be fully online and we were as surprised as anyone. Nintendo told us that we should 'think along the lines of Halo 2, deathmatches, online leagues and so on'. It is going to be shown running online at E3 and will hit [in the US] in mid-summer.”
So there you have it. Good news indeed. What’s more, the boredom factor of training in First Hunt now has an offsetting purpose. And don’t forget, there’s also a whole single-player Metroid game to be enjoyed too. Happy days!"
Dat zeiden ze 3 weken terug ook alquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef mikando18 het volgende:
Spong, de meest betrouwbaarste bron die er is meld dat Metroid prime hunters online gaat,
[..]
bron
Ik ga toch echt een bezoek brengen aan SPoNG. Wat ga ik doen? Ik neem in ieder geval me geweer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef mikando18 het volgende:
Spong, de meest betrouwbaarste bron die er is meld dat Metroid prime hunters online gaat,
[..]
bron
't Is een woordenboek voor Korea. Het bestaat dus echt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef rikstok het volgende:
LoL dat plaatje, dat is niet echt een spel neem ik aan? Zowel, import !!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zijn de spellen voor in de treinquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb nu ook alleen mario ds ervoor, maar de multiplayer maakt veel goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Wunk het volgende:
Is de DS nou eigenlijk de moeite al waard om te kopen ?, ik vind 't aantal leuke spellen zo summier..
Het aanbod aan spellen is op dit moment nog vrij klein.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Wunk het volgende:
Is de DS nou eigenlijk de moeite al waard om te kopen ?, ik vind 't aantal leuke spellen zo summier..
in electroplankton zit zoiets alst goed is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef HomerJ het volgende:
Zit er geen funcite op de DS dat je m.b.v. de microfoon geluiden kan opnemen?
Je kan in Project Rub wel 2 seconden geluid opnemen ja..quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef HomerJ het volgende:
Zit er geen funcite op de DS dat je m.b.v. de microfoon geluiden kan opnemen?
Kirby Canvas Curse... Ik vergeef je nooit meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..] Curby Canvas Curse, Advance Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus, maar dat duurt allemaal nog wel eventjes
Ik electroplankton kan je heel lange geluiden opnemen. Met heel goede kwaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je kan in Project Rub wel 2 seconden geluid opnemen ja..
whatevah, de uitspraak is hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2005 15:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kirby Canvas Curse... Ik vergeef je nooit meer.
Kirby.![]()
[..]
Ik electroplankton kan je heel lange geluiden opnemen. Met heel goede kwaliteit.
Je vergeet another codequote:Op zondag 1 mei 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het aanbod aan spellen is op dit moment nog vrij klein.
Ik heb nu Mario64DS, Ware Ware Touched, Polarium en Yoshi Touch & Go, dat zijn de enige spellen die me op dit moment kunnen interesseren.
Maar er komen veel coole spellen aan. Mario Kart, New Super Mario Bros, Nintendogs, Curby Canvas Curse, Advance Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus, maar dat duurt allemaal nog wel eventjes
Verander nou niet steeds je avatar, geez, ik blijf maar adblocken.quote:
Wat?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef GameMaster het volgende:
wow
Hoe durf jequote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verander nou niet steeds je avatar, geez, ik blijf maar adblocken.
Ik dacht juist niet kort!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Pac-Pix schijnt nogal kort te zijn, daarom twijfel ik nog
Ik heb hem gelijk maar even besteld! Ik ben benieuwd of het nou uiteindelijk iets meer is geworden dan enkel pacmans tekenen...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde als in amerika, hopelijk met gratis stylus
![]()
Die stylus kan je wel vergeten, de amerikanen krijgen em ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde als in amerika, hopelijk met gratis stylus
![]()
http://www.m-gaming.nl/article.php?id=9862quote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk maar even besteld! Ik ben benieuwd of het nou uiteindelijk iets meer is geworden dan enkel pacmans tekenen...
Het lijkt mij wel een coole game, ik ga deze game ZEKER halen als hij dertig euro word, maar dat word tie denk ik nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Het is en blijft een techdemo.
Ik heb het ook al in de winkel gekocht, maar dat was een importversiequote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef BMH het volgende:
ligt yoshi al in de winkels?
Alleen de eerste levering DS'en had die demoquote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik nu een DS zou aanschaffen, krijg je nog steeds die metroid demo? Het is tijdelijk, dus ik vraag het me af.
En die is nu al zo goed als uitverkocht, ofwel die krijg je niet meer te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alleen de eerste levering DS'en had die demo
150 euro voor een apparaat dat GBA en DS games kan spelen, dat een microfoon, touchscreen, 2 schermen heeft? Nah. Voor een nieuw apparaat is dat echt goedkoop.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef rwbrink het volgende:
vinden jullie dat ding niet heel erg duur?
Nee, 150 euro vind ik een zeer redelijke prijs voor zo'n apparaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef rwbrink het volgende:
Dan zul je nog eventjes geduld moeten hebben totdat de prijs gezakt isquote:Op maandag 2 mei 2005 14:12 schreef rwbrink het volgende:
mwa ik zou der denk ik max 100 voor over hebben.
Nu kan in ieder geval makkelijker wachten op de kleuren. Aan de andere kant ook weer niet, want ik heb echt effe een bezigheids apparaatje nodig.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
En die is nu al zo goed als uitverkocht, ofwel die krijg je niet meer te pakken.
Nee, toen prijs nog niet was aangekondigd dacht iedereen ~200 euro, en dat vonden veel mensen al goedkoop genoeg.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef rwbrink het volgende:
Ik zie de prijs niet zo snel zakken inderdaad. Ik denk in ieder geval dat de prijs van GBA SP eerder omlaag moet. Lijkt me sterk dat Nintendo ze even duur maakt.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef Dementor het volgende:
Dan kun je lang wachten.
GBA SP is eigenlijk pas net in prijs verlaagd naar 100 euro ipv 130/140, dus voordat de DS in prijs gaat zakken ben je echt een jaar of wat verderquote:Op maandag 2 mei 2005 14:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie de prijs niet zo snel zakken inderdaad. Ik denk in ieder geval dat de prijs van GBA SP eerder omlaag moet. Lijkt me sterk dat Nintendo ze even duur maakt.
In vergelijking met hoelang de GBA al op de markt is die paar maanden kortquote:Op maandag 2 mei 2005 14:24 schreef Dementor het volgende:
De gba sp is al maanden lang 99 euro.
Je weet dat de hardware normaal gesproken al onder de kostprijs wordt verkocht? Dat de prijzen voor games omlaag kunnen ben ik helemaal met je eens, maar de prijs voor de hardware vind ik prima zo en hoe lager ze dit maken, des te meer verlies ze erop draaien.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:41 schreef rwbrink het volgende:
nou als je kijk hoeveel winst er in die markt zit kan de prijs echt omlaag hoor
quote:The other new mode, and perhaps the most surprising/exciting, is called Combat Mode. In Combat Mode, you'll purchase troops and even your CO and then place them on the battlefield and control them - in real time! Unit movement will be handled by using the control pad and attacking will be done by touching enemies with the stylus. This should make real time strategy fans very happy, and assuming there's a wireless multiplayer Combat Mode, will make AW DS one of, if not the first, DS multiplayer RTSes.
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:05 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Zet dit plaatje maar in de OP neer , alle opkomende spellen voor de ds.![]()
Waarom ook niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:05 schreef mikando18 het volgende:
[afbeelding]
Zet dit plaatje maar in de OP neer , alle opkomende spellen voor de ds.![]()
quote:Je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat de maximale editduur is verstreken.
Ga a.u.b. rayman spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
Halo 2 boxart
Natuurlijk is deze boaxart nep, maar in weze is het toch mogelijk, dat er een halo komt op de DS? Of niet? Natuurlijk is Halo het boegbeeld van M$
Tuurlijk kan dat, halo op de ds zou 3 maanden na Zelda op de psp uitkomen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
Halo 2 boxart
Natuurlijk is deze boaxart nep, maar in weze is het toch mogelijk, dat er een halo komt op de DS? Of niet? Natuurlijk is Halo het boegbeeld van M$
Oké laat maar zitten, ik sloeg een beetje doorquote:Op woensdag 4 mei 2005 11:47 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, halo op de ds zou 3 maanden na Zelda op de psp uitkomen.
Dat plaatje is van Baten Katos, een Cube RPG.quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:47 schreef mark-- het volgende:
Die final fantasy boxart is volgens mij ook niet nep want er kwam ook een final fantasy voor de nintendo ds
Jaaah, inmiddels de hele middag wolkjes getekend enzow, echt een heel erg leuk spel. Maar ik vind echt het horizontale gedeelte VEEL en VEEL leuker dan het vericale. Dat verticale gedeelte had er van mij wel uitgemogen. Maar het is zeker de moeite waard!quote:
Ziet er niet uit. Maar ik heb Bomberman echt nooit gespeeld ofzo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:26 schreef Tomasso het volgende:
Screen van Bomberman DS:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog wat meer (6 pagina's)
Ziet er goed uit moet ik zeggen![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:30 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Maar ik heb Bomberman echt nooit gespeeld ofzo.
En dat haal je alleen uit de naam van het plaatje?quote:
WTF hoe kom je eraan?quote:Op zondag 1 mei 2005 13:51 schreef mikando18 het volgende:
Vandaag de papegaai in wario ware geunlocked, heb hem even de wilhemus laten zingenwel jammer dat ie het wat te snel napraat.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:41 schreef MMaRsu het volgende:
Fight Night![]()
![]()
Vind dat spel echt zo slecht.
Hoezow nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:14 schreef Cheiron het volgende:
Ik wil niet meer over Yoshi records praten..![]()
jep, van de Y is alleen maar een M gemaakt, de getallen zijn het zelfde......quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Zou de Europese verie nou hetzelfde puntensysteem hebben als de Amerikaanse (die ik heb) ?
Dat ze gewoon simpel hebben gedaan, en 1 yard gelijk gesteld aan 1 meter. Anders moet je eerste allemaal scores gaan zitten omrekenen
Dan ben ik meer bezig met de weg te maken! Soms vergeet ik wel de weg te maken als ik punten aan het scoren ben in de score mode van eht spel. Ik heb net gister alle modes unlocked!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:20 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, ok dan
Mijn record is nog bescheiden, 3660 yards. 't gaat iedere keer mis als ik Super Mario ben. Dan ben ik zo druk met oneindig sterretjes schieten dat ik vergeet om het pad te tekenen
thnxquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Een complete DS flashkit is te koop op www.neoflash.com
Je kunt ook een andere flashcard kopen, o.a. op www.importshop.nl. Je hebt er dan nog wel een PassMe bij nodig om DS-roms te kunnen draaien
Fuck, daar trap ik altijd inquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Let goed op met de groottes. FlashCard worden weergegeven in megabits, terwijl je het normaal over megabytes hebt. Een card van 1024 megabit is 128 megabyte.
Zijn die roms niet relatief eenvoudig te cracken?quote:DS-Roms zijn niet al te groot. Super Mario 64 DS is bijvoorbeeld slechts 8 megabyte groot.
Maar de kaart kan waarschijnlijk geen commercieële DS-roms draaien, alleen 'home brew' roms,
zelfontwikkeld spul dus. Waaronder dat Linux. Normale GBA-roms draaien er wel op.
flauwe regels enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Het zal uiteindelijk vast wel mogelijk zijn om commerciële roms te draaien, maar dat mag dan niet besproken worden hier, omdat het onder warez valt.
N64 zit er mss ook nog wel inquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:12 schreef The_Tankgirl het volgende:
Ik hoop dat ze ooit een amiga emulator erop gooien, heb een hoop spelletjes die ik in de trein of gewoon op mn bed zou willen spelen ipv al die zooi eerst aan te sluiten.
jaja, regels zijn regelsquote:
ik zie eig het hele probleem niet zo, aangezien nagenoeg iedereen vrolijk meedoet, maar hier een nog hypocriet beleid heerstquote:
een hoop spelletjes van de N64 komt toch ook al uit op de NDS, Mario 64, Mario Kart 64 en nog een paar, maar de mario spelletjes zijn voor mij al genoegquote:
Hoezo hypocriet? warez zijn warez of niet dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef kanaiken het volgende:
[..]
ik zie eig het hele probleem niet zo, aangezien nagenoeg iedereen vrolijk meedoet, maar hier een nog hypocriet beleid heerst
Hmm, I see, en porten is niet haalbaar voor een amateur?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
N64 lijkt me niet. De DS heeft dan wel graphics van N64 niveau, maar een echte N64 emuleren is heel wat anders. Daar is veel rekenkracht voor nodig, veel meer dan de originele processor.
Mario Kart 64 gaat het niet worden, het wordt gelukkig een compleet nieuwe game.quote:een hoop spelletjes van de N64 komt toch ook al uit op de NDS, Mario 64, Mario Kart 64 en nog een paar, maar de mario spelletjes zijn voor mij al genoeg
Hypocriet in de betekenis dat jullie me niet wijs maken dat jullie geen warez hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo hypocriet? warez zijn warez of niet dan?
Er komt toch wel een battle mode?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Mario Kart 64 gaat het niet worden, het wordt gelukkig een compleet nieuwe game.
Uiteraard. Mario Kart zonder Battle is geen Mario Kartquote:
Toch jammer, de Banjo serie en Perfect Dark hebben me wel weten te amuseren op de N64quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:33 schreef mikando18 het volgende:
[..]
Doe me een lol zeg, volgens mij kan de psp dat zelfs niet![]()
http://news.spong.com/detail/news.asp?prid=8657&ngb2=oxy&ngb2=oxyquote:A Portable GameCube device has been mooted, though SPOnG thinks this is unlikely for various reasons. One source in the US said yesterday, “This is not going to be Nintendo’s answer to the PSP. It’s not going to be more powerful.” So will the firm release an update to the current hardware, seeing what is essentially a shrunk-down SNES re-born in its third portable iteration?
Touching is good..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe DS reclame:
[afbeelding] [afbeelding]
Bron
Vooral dat eerste kollometje bij de good girl(linksboven) is erg grappigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe DS reclame:
[afbeelding] [afbeelding]
Bron
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef mikando18 het volgende:
Firefox op de DS
http://dualfox.tblog.com/
[afbeelding]
photoshop...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef mikando18 het volgende:
Firefox op de DS
http://dualfox.tblog.com/
[afbeelding]
Dat vraag ik me ook af ja, maar hier staan wel wat software verkopen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef Alessandro het volgende:
Weet iemand waarom er geen hardware cijfers uit japan zijn deze week???
Bronquote:DS
1. Super Mario 64 DS - Nintendo - 711,424
2. Sawaru Made in Wario - Nintendo - 710,371
3. Pokemon Dash - Pokemon - 323,741
4. Daigassou! Band Brothers - Nintendo - 166,071
5. Catch! Touch! Yoshi! - Nintendo - 163,963
6. Touch! Kirby - Nintendo - 127,690
7. Another Code Futatsu no Kioku - Nintendo - 104,114
8. Chokkan Hitofude - Nintendo - 102,330
9. Kimi no tame nara Shineru - Sega - 97,629
10. Puyo Puyo Fever - Sega - 82,898
11. Kenshuui Tendou Dokuta - Spike - 76,724
12. Pac Pix - Namco - 70,514
13. Bokujou Monogatari Corobockle Station - Marvellous - 56,987
14. Tennis no Oujisama 2005 Crystal Drive - Konami - 49,385
15. Egg Monster Hero - Square Enix - 49,131
16. Mister Driller Drill Spirits - Namco - 47,976
17. Zoo Keeper - Success - 45,412
18. Meteos - Bandai - 39,232
19. Mahjong Taikai - Koei - 34,545
20. Spiderman 2 - Taito - 26,633
21. The Urbs: Sims in the City - EA - 24,685
22. Kamen Genei Satsujin Jiken - Genki - 10,254
23. Cool 104 Joker & Setline - Aruze - 9,613
24. Electroplankton - Nintendo - 5,545
25. Yakuman DS - Nintendo - 4,791
26. Tiger Woods PGA Tour - EA - 3,381
27. Space Invaders DS - Taito - 3,249
TOTAL - 2,054,016
Tie ratio - 1.53
PSP
1. Minna no Golf Portable - SCE - 337,972
2. Ridge Racers - Namco - 274,682
3. Shin Sangoku Musou - Koei - 268,514
4. Tales of Eternia - Namco - 157,043
5. Piposaru Academia - SCE - 108,599
6. Metal Gear Acid - Konami - 99,871
7. Kotoba no Puzzle Mojipittan - Namco - 98,109
8. Gagharv Trilogy: Shiroki Majou - Bandai - 89,202
9. Dokodemo Issho - SCE - 86,255
10. Mahjong Fight Club - Konami - 77,137
11. Popolocrois Monogatari - SCE - 70,364
12. Namco Museum - Namco - 61,895
13. Armored Core Formula Front - From Software - 58,288
14. Bleach - SCE - 52,140
15. Puyo Puyo Fever - Sega - 49,345
16. Sarugetchu P! - SCE - 42,674
17. Lumines - Bandai - 37,271
18. Vampire Chronicles - Capcom - 37,184
19. Rengoku: The Tower of Purgatory - Hudson - 36,424
20. Need for Speed Underground Rivals - EA - 25,689
21. Soukyuu no Fafner - Bandai - 25,622
22. Mahjong Taikai - Koei - 15,264
23. Mobile Train Simulator + Densha de Go! - Ongakukan - 12,861
24. Puzzle Bobble Pocket - Taito - 11,943
25. Sangokushi V - Koei - 9,910
26. AI Shogi - Marvellous - 9,684
27. Shinten Makai: GOCIV Another Side - Idea Factory - 9,534
28. AI Mahjong - Marvellous - 8,649
29. AI Igo - Marvellous - 8,479
30. Kollon - Cyberfront - 8,184
31. Wipeout Pure - SCE - 5,772
32. Harukanaru Toki no Naka de: Iroetebako - Koei - 1,559
TOTAL - 1,168,173
Tie ratio - 1.88
quote:Nanostrays biggest flaw appears to be the proportion of the player's ship to the screen. The little gunship that blazes through the stages isn't really so little, when it comes down to it. In fact, it feels about twice as large as the standard for games like this -- admittedly something of a necessity on a handheld's tiny screen, but still a bit rough on the nerves. Compared to the likes of a "bullet hell" style shooter, Nanostray's ship feels like it has only about a fourth of the space in which to maneuver.
Toch wel een must-have.quote:More importantly, Nanostray's control is spot-on, and the action is paced well (neither as pokey nor deliberate as an R-Type or as manic as a Cave shooter). There's no shortage of challenge on hand, either; while some of the difficulty stems from built-in design quirks, much of it is the result of the good old-fashioned ass-kicking game balance shooter fans find their fingers twitching for in the still of the night.
Bronquote:Sales van 30 april.
1 PS2 Romancing Saga: Minstrel's song Square Enix RPG 2005/4/21
2 NDS Nintendogs Shiba & friends Nintendo SLG 2005/4/21
3 NDS Naruto: Saikyou Ninja Daikesshuu 3 For DS Tommy ACT 2005/4/21
4 NDS Nintendogs Dachshund & friends Nintendo SLG 2005/4/21
5 NDS Nintendogs chihuahua & friends Nintendo SLG 2005/4/21
6 GC Fire Emblem: Souen no Kiseki Nintendo SLG 2005/4/20
7 PS2 Mobile Suit Gundam: The One Year War Bandai STG 2005/4/7
8 PS2 Live baseball 2005 Namco SPT 2005/4/21
9 PS2 Professional baseball spirits 2 Konami SPT 2005/4/7
10 NDS Touch! Kirby Nintendo ACT 2005/3/24
11 GBA The Tower SP Nintendo SLG 2005/4/28
12 PS2 World soccer winning eleven 8 Liveware evolution Konami SPT 2005/3/24
13 PS2 King adventure Bitodarcnessenture Bandai RPG 2005/4/28
14 GBA Rockman 04 Capcom ACT 2005/4/21
15 PSP The derby time Sony computer entertainment SLG 2005/4/21
16 NDS Touch! Made in Wario Nintendo ETC 2004/12/2
17 PSP Shutoko Battle Vigour SPT 2005/4/21
18 GBA ONE PIECE dragon dream. Bandai RPG 2005/4/28
19 PS2 Tengai Makyou III: Namida Hudson RPG 2005/4/14
20 PS2 Tekken 5 Namco ACT 2005/3/31
Sales van 1 mei.
1 NDS Naruto: Saikyou Ninja Daikesshuu 3 For DS Tommy ACT 2005/4/21
2 NDS Nintendogs Shiba & friends Nintendo SLG 2005/4/21
3 NDS Nintendogs Dachshund & friends Nintendo SLG 2005/4/21
4 NDS Nintendogs chihuahua & friends Nintendo SLG 2005/4/21
5 PS2 Mobile Suit Gundam: The One Year War Bandai STG 2005/4/7
6 PS2 Live baseball 2005Namco SPT 2005/4/21
7 GC Fire Emblem: Souen no Kiseki Nintendo SLG 2005/4/20
8 PS2 Romancing Saga: Minstrel's song Square Enix RPG 2005/4/21
9 GBA Rockman 04 Capcom ACT 2005/4/21
10 PS2 Professional baseball spirits 2 Konami SPT 2005/4/7
11 PS2 King adventure Bitodarcnessenture Bandai RPG 2005/4/28
12 NDS Touch! kirby Nintendo ACT 2005/3/24
13 PS2 World soccer winning eleven 8 Liveware evolution Konami SPT 2005/3/24
14 NDS Touch! Made in Wario Nintendo ETC 2004/12/2
15 GBA The Tower SP Nintendo SLG 2005/4/28
16 PSP Shutoko Battle Vigour SPT 2005/4/21
17 GBA ONE PIECE dragon dream. Bandai RPG 2005/4/28
18 PSP The derby time Sony computer entertainment SLG 2005/4/21
19 PS2 Tengai Makyou III: Namida Hudson RPG 2005/4/14
20 NDS Harvest Moon: Korobockle Station Marvelous interactive SLG 2005/3/17
Ik zie toch echt 30 april en 1 meiquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:50 schreef Tomasso het volgende:
Daily charts van 30 maart en 1 mei in Japan:
[..]
Bron
Nintendogs doet het goed, net als de andere software van de DS.
Vooralsnog alles VS, NoE heeft nog geen releasedatum bekendgemaakt voor Kirby.quote:Op zondag 8 mei 2005 19:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Is 13 juni ook de EU release datum voor Kirby, of is dat enkel de VS?
Ik zit nog steeds op de 4100 meterquote:Op zondag 8 mei 2005 20:22 schreef BMH het volgende:
Mijn broer heeft net 4949m gehaald met yoshi.
Nu nog niks. Maar je kan er binnekort gewoon mee online met sommige spellen.quote:Op maandag 9 mei 2005 15:11 schreef super-muffin het volgende:
wat kan je precies met je DS als je em aan het draadloos netwerk hangt?
Toch erg fijn dat ze zo op kosteloos online gamen hamerenquote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
http://cube.ign.com/articles/611/611192p1.html
Lezen.
Binnenkort komt er ook nog een andere review van een Japans spel die ook een heel erg mooi cijfer krijgtquote:Op maandag 9 mei 2005 20:30 schreef Tware het volgende:
Omfg er komt een andere wel erg goede game uit: Kirby Cursed Canvas. M-gaming beoordeelt de game met een 9.8: http://www.m-gaming.nl/article.php?id=10155&page=1
Hoop dat ze er ook nog wat xbox-live achtige dingen bijdoen, friends lists en rankings zou wel handig zijnquote:Op maandag 9 mei 2005 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
http://cube.ign.com/articles/611/611192p1.html
Lezen.
redelijk teleurstellende Yoshi Touch & Goquote:Op maandag 9 mei 2005 20:30 schreef Tware het volgende:
Omfg er komt een andere wel erg goede game uit: Kirby Cursed Canvas. M-gaming beoordeelt de game met een 9.8: http://www.m-gaming.nl/article.php?id=10155&page=1
Huh? Welke dan?quote:Op maandag 9 mei 2005 20:34 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Binnenkort komt er ook nog een andere review van een Japans spel die ook een heel erg mooi cijfer krijgt
't Is echt niet meer dan een uitgebouwde techdemo en geen volwaardig game. Dat is gewoon een feit, helaas.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
redelijk teleurstellende Yoshi Touch & Go
*Stopt met lezen*
Klootzakken
hehequote:Op maandag 9 mei 2005 20:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
redelijk teleurstellende Yoshi Touch & Go
*Stopt met lezen*
Klootzakken
Ok, weet je toevallig ook welke spellen? Of waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 9 mei 2005 15:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nu nog niks. Maar je kan er binnekort gewoon mee online met sommige spellen.
Waarschijnlijk Mario Kart en Animal Crossingquote:Op maandag 9 mei 2005 22:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ok, weet je toevallig ook welke spellen? Of waar kan ik dat vinden?
Omg, ziet er goed uitquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:18 schreef BMH het volgende:
Black and white komt ook naar de DS. IGN heeft screenies.
Dat ziet er best wel leuk uit, maar het is geen spel voor mijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:18 schreef BMH het volgende:
Black and white komt ook naar de DS. IGN heeft screenies.
Mario Kart DS online was bevestigd door EGM, en niet door Nintendo. Maar ja, zelfs de geruchten van de EGM zijn bijna altijd waar dus als ze het bevestigen moet het wel helemaaaaal waar zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 23:40 schreef Erwtensoep het volgende:
Het was geloof ik min of meer al bevestigd, maar pin me er niet op vast
Nintendo wil heel graag online dingen doen enzo dus ik denk wel dat Mario Kart DS en Animal Crossing To Go online zijn. En nog veel meer enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:12 schreef mikando18 het volgende:
Het zal wel typisch Nintendo zijn om het spel niet online te doen en dan weer met een matig excuus aan te komen. De laaste keer dat ze de multiplayer van Mk lieten zien hadden ze het helemaal niet over online dus het is inderdaad maar even afwachten.
er zit vast niet zon stylus bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
net pac-pix gekocht , kan niet wachten totdat ik hem vnaaf kan spelen
Ultimate Card Gamesquote:Op maandag 9 mei 2005 22:41 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ok, weet je toevallig ook welke spellen? Of waar kan ik dat vinden?
quote:"Nintendo, IGN Entertainment Join Forces To Create A New Portable Gaming Network
Nintendo DS Service Provides an Easy, Seamless Transition to Wireless Wi-Fi Gaming
REDMOND, Wash., May 10, 2005 – Nintendo is partnering with IGN Entertainment to create an innovative network for portable video games that is not only expansive but also extremely easy for everyone to use. Set to debut later this year, the wireless service for Nintendo DSTM will use IGN's GameSpy Technology to let people around the world link easily and wirelessly to play games, just as if they were playing face-to-face.
"With minimum setup procedures, Nintendo DS owners will be able to enjoy Wi-Fi gaming just as easily as if they were playing with their friends in the same room," explains Reggie Fils-Aime, Nintendo of America's executive vice president of sales & marketing. "To realize this simple and seamless transition to Wi-Fi gaming, we're partnering with one of the leaders in the multiplayer gaming world. Accessing the service will require no added Nintendo subscription charges, whether users hook up using a home broadband Wi-Fi connection or access a Wi-Fi hotspot at a coffee shop, library or elsewhere. It doesn't get any easier than that."
The service will be used by a variety of upcoming games, including the previously announced Animal Crossing® DS. Other titles will be revealed in the coming weeks. When using the service, DS owners can choose whether they would like to play with friends or strangers, whether nearby or on the other side of the world.
The service represents the first foray by IGN's GameSpy into portable games.
"We're excited to bring the technology that powers more than 300 PC and console video games to Nintendo's innovative wireless platform. Now developers can easily and confidently add advanced matchmaking, community and other multiplayer services to their Nintendo DS games," says Mark Stieglitz, general manager of IGN Entertainment's GameSpy Technology Group. "We're honored that Nintendo is choosing IGN's GameSpy as their middleware partner, and look forward to a very long relationship."
Kijk, dat hebben we nodig. Een makkelijke internet service.quote:
nou makkelijk, ik vind het geen dat je er voor nodig hebt, niet echt makkelijk. Je moet eerst een heel draadloos netwerk bij je thuis installeren. En dat heb je, of je hebt het niet.....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kijk, dat hebben we nodig. Een makkelijke internet service.
![]()
Hoe wil je anders online op een HANDHELD. een UTP kabel in dat ding douwen? Dan is ie niet echt draadloos he. En dan mag je in iedere kamer van je huis wel een UTP kabel hebben liggen want je speelt nooit maar in 1 kamer.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:47 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
nou makkelijk, ik vind het geen dat je er voor nodig hebt, niet echt makkelijk. Je moet eerst een heel draadloos netwerk bij je thuis installeren. En dat heb je, of je hebt het niet.....
dat zou wel cool zijn!quote:Op maandag 9 mei 2005 22:45 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Mario Kart en Animal Crossing
Haha cool, met je Ds in de coffee shopquote:Accessing the service will require no added Nintendo subscription charges, whether users hook up using a home broadband Wi-Fi connection or access a Wi-Fi hotspot at a coffee shop, library or elsewhere. It doesn't get any easier than that."
quote:The Nintendo DS version, scheduled for release this June, will feature eight missions, one that's completely original to the handheld version. Players will work through the confined areas using Sam Fisher's arsenal of skills and weaponry, using brute force, firepower and stealth to get through the challenges. Every skill and gadget from the console version is included in the Nintendo DS edition, but the designers have added a new "Swat Turn" move to Sam Fisher's skill set that's unique to this version of the game.
quote:Wireless Multiplayer is also a focus in Splinter Cell Chaos Theory. Cooperative Mode puts two players in the same mission, offering five different levels for this mode. Each player can choose between either Hacker or Assault, each with their own set of skills to get through the challenges. Versus mode features seven different maps, and puts as many as four players against each other; Shadownet spies versus ARGUS mercenaries In this mode, spies attempt to hack computer devices while the mercenaries patrol the area and guard the stations.
Wel versus!! geen online!!!?quote:Op woensdag 11 mei 2005 00:38 schreef mikando18 het volgende:
Info over SC
[..]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://ds.ign.com/articles/611/611673p1.html?fromint=1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |