Public hotspots, lieverd, public hotspots.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat nintendo er iets op bedenkt, dat je zonder een draadloos router ook online kun
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Oops! Kan een mod even '22' in '23' veranderen in het topic titel?
Ben benieuwd hoe lang dat gaat duren voordat ze dat in Nederland hebben aangelegdquote:Anyway, hier een reply van de vorige topic:
[..]
Public hotspots, lieverd, public hotspots.![]()
Waarschijnlijk kun je ook een draadloze usb adapter voor je PC gebruiken. Gewoon een stick met een antenetje waarmee je draadloos kan via je pc.quote:Rayman_NL: Ik hoop ook dat nintendo er iets op bedenkt, dat je zonder een draadloos router ook online kun
Maar daar moet je wel je pc voor aan hebben staan wat ik niet erg al te fijn vind. Ik wil 's avonds laat of 's ochtends vroeg ik bed ook wel ff kunnen gamenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ook een draadloze usb adapter voor je PC gebruiken. Gewoon een stick met een antenetje waarmee je draadloos kan via je pc.
Ja of misschien komt nintendo zelf ook wel met wat hardwarequote:Op woensdag 27 april 2005 18:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ook een draadloze usb adapter voor je PC gebruiken. Gewoon een stick met een antenetje waarmee je draadloos kan via je pc.
Die microsoft software ondersteund?quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja of misschien komt nintendo zelf ook wel met wat hardware![]()
Nintendo komt niet met eigen hardware.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja of misschien komt nintendo zelf ook wel met wat hardware![]()
maar daar moet je een dure draadloze router voor halenquote:Op woensdag 27 april 2005 20:01 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nintendo komt niet met eigen hardware.
Is ook helemaal niet nodig. De DS ondersteunt volledig IEEE 802.11b, wat ook volledig compatible is met IEEE 802.11g.
die zijn niet zo duur meer, onder de 50 euries heb je er eentje als je goed kijkt...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar daar moet je een dure draadloze router voor halen
En dan verwacht je dat Nintendo met een eigen dure draadlozen router komt?quote:Op woensdag 27 april 2005 20:05 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
maar daar moet je een dure draadloze router voor halen
Maar geen goeiequote:Op woensdag 27 april 2005 20:22 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
die zijn niet zo duur meer, onder de 50 euries heb je er eentje als je goed kijkt...
http://ds.ign.com/articles/607/607790p1.htmlquote:Nintendo has announced the next phase in its Japan-only download program for the DS. Starting 4/28 (the start of Japan's Golden Week period of holidays) and continuing through 5/29, gamers will be able to take their DS system to participating retailers on the island nation to download special dog data for Nintendogs along with demos of three upcoming DS games: Konami's Ganbare Goemon, Atlus' Chou Shittou Caduceus and Nintendo's own Nou wo Kitaeru Otona no DS Training.
Ik wacht wel op de cijfers van Media Create.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:00 schreef mikando18 het volgende:
Blijkbaar heeft Nintendogs niet 300.000 exemplaren verkocht maar ergens in de 120.000, de ds is wel geboost en is maar liefst 72.000 keer verkocht. Toch nog maar even wachten op de echte verkoopresultaten.
Japan heeft ook weer nieuwe downloads![]()
[..]
http://ds.ign.com/articles/607/607790p1.html
Er doen verschillende cijfers de rondte van verschillende data. 120 000 zou voor de eerste 3 dagen zijn ofzo. 300 000 voor de eerste 5. Of tja, we wachten nog wel evenquote:Op woensdag 27 april 2005 21:00 schreef mikando18 het volgende:
Blijkbaar heeft Nintendogs niet 300.000 exemplaren verkocht maar ergens in de 120.000, de ds is wel geboost en is maar liefst 72.000 keer verkocht. Toch nog maar even wachten op de echte verkoopresultaten.
als je alleen met je DS online wilt? goed genoeg...quote:Op woensdag 27 april 2005 20:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Maar geen goeie
Gelukkig heb ik sinds de zomer wireless internet![]()
Ik zei net dat ik denk dat ze juist niet met eigen hardware zullen komen..quote:En dan verwacht je dat Nintendo met een eigen dure draadlozen router komt?
Ach, het is maar een reviewscore hequote:
Onzin. De wifi range zal het zelfde zijn als de draadloze lan verbinding. Ik speel vaak met mijn broer terwijl we +- 7 meter van elkaar afzitten met +- 1.5 meter muur er tussen (3 muren?).quote:Op donderdag 28 april 2005 09:31 schreef gamecube_master het volgende:
Als jij een router haalt van 50 euro dan kom je bijna nergens met je DS omdat het signaal zo zwak is dat als je een muurtje ervoor hebt je verbinding dan al weg valt. En ik neem aan dat mensen dan meteen hun pc erop willen aansluiten als je toch zo'n uitgave hebt gedaan en je er een paar kabels mee kan weg werken. En je moet minstens voor/achter/boven huis met je DS online kunnen gaan zonder dat de verbinding weg valt.
[..]
Ik zei net dat ik denk dat ze juist niet met eigen hardware zullen komen..
Stylus gebruiken? Geen ideequote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan iemand mij een tip geven voor Puzzel 15 in polarium?
Shit. Geen NDS spel die bovenaan staat (wel als de drie versies als 1 spel werd gerekend).quote:Op donderdag 28 april 2005 11:06 schreef BroesWillems het volgende:
Sales uit Japan:
1. PS2 Romancing SaGa: Minstrel Song - Square Enix - 217.000 (nieuw)
2. NGC Fire Emblem: Souen no Kiseki - Nintendo - 102.000 (nieuw)
3. NDS Naruto 3 for DS - Tomy - 84.000 (nieuw)
4. NDS nintendogs: Shiba and friends - Nintendo - 83.000 (nieuw)
5. NDS nintendogs: Dachs and friends - Nintendo - 53.000 (nieuw)
6. NDS nintendogs: Chihuahua and friends - Nintendo - 46.000 (nieuw)
7. PS2 Baseball L!ve 2005 - Namco - 44.000 (nieuw)
8. GBA Rockman Zero 4 - Capcom - 38.000 (nieuw)
9. PS2 Gundam: One Year War - Bandai - 30,000 (234.000)
10. PSP Shutokou Battle - Genki - 29.000 (nieuw)
Die Wifi-routers van onder de 50 euro doen het btw perfect....
Nou daar heb je het. Je neus moet je alleen gebruiken bij button mash spellen als Mario party.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Stylus wtf?
Ik dacht dat het je neus moest
Meer dan alle consoles bij elkaar bedoel jequote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanse hardware sales 18-24 April:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
Zelfs meer dan PS2+PSP bij elkaar!
Op 21 April kwam de blauwe en roze DS dus daarmee heeft het ook te maken.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:44 schreef Cheiron het volgende:
Damn, wat een gouden greep dan dat Nintendogs!
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 12:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Meer dan alle consoles bij elkaar bedoel je
Begin links naast het vakje in het midden en ga er omheen, tegen de klok in. Dan zijn alledrie de middelste rijen al dezelfde kleur, dan is het niet meer moeilijkquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Max-Westerman het volgende:
Kan iemand mij een tip geven voor Puzzel 15 in polarium?
Aardig weekje zeg, poe heequote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
Zelfs meer dan PS2+PSP bij elkaar!
Ook al tel je de drie versies bij elkaar dan komen ze nog niet op plaats 1quote:Op donderdag 28 april 2005 12:07 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Shit. Geen NDS spel die bovenaan staat (wel als de drie versies als 1 spel werd gerekend).
Oh, nee, inderdaad. Die kut PS2 spellen toch ook.quote:Op donderdag 28 april 2005 14:58 schreef Alessandro het volgende:
[..]
Ook al tel je de drie versies bij elkaar dan komen ze nog niet op plaats 1
![]()
Ik heb anders wel andere dingen meegemaakt met verbinding weg vallen. En onder de 50 euro zal je best wel een goede router kunnen halen, alleen moet je daar wel heeeeeeeel erg goed voor moeten zoeken. Als je een echte goede draadloze router wil hebben ben je echt wel een euro of 70 minimaal kwijt. En ik wacht sowieso nog even met het aanschaffen van een draadloze router omdat de opvolger van 802.11G er binnenkort aankomtquote:Op donderdag 28 april 2005 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Onzin. De wifi range zal het zelfde zijn als de draadloze lan verbinding. Ik speel vaak met mijn broer terwijl we +- 7 meter van elkaar afzitten met +- 1.5 meter muur er tussen (3 muren?).
Heb jij de opvolger nodig dan? Iedere laptop/wifi-tomaat kan gewoon op de wifi-routers die nu te koop zijn voor een prikkie.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:12 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik heb anders wel andere dingen meegemaakt met verbinding weg vallen. En onder de 50 euro zal je best wel een goede router kunnen halen, alleen moet je daar wel heeeeeeeel erg goed voor moeten zoeken. Als je een echte goede draadloze router wil hebben ben je echt wel een euro of 70 minimaal kwijt. En ik wacht sowieso nog even met het aanschaffen van een draadloze router omdat de opvolger van 802.11G er binnenkort aankomt
Ik wil die opvolger wel, gaat veel sneller met LAN verbinding en het bereik is veel verder.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb jij de opvolger nodig dan? Iedere laptop/wifi-tomaat kan gewoon op de wifi-routers die nu te koop zijn voor een prikkie.
100 mbit = 100 mbit.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:59 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Ik wil die opvolger wel, gaat veel sneller met LAN verbinding en het bereik is veel verder.
Maar de snelheid is veeeel stabieler dan met G, als je verder van je router af gaat dan gaat het ook minder snel, wat dus veel beter wordt met de opvolger.quote:
Hoe groot is je huis? Je gebruikt namelijk nooit de volledige snelheid van een router. De afstand van de router is dus helemaal niet belangrijk bij het gebruiken van Internet, mits je binnen de perken blijft natuurlijk. De nieuwe routers zijn waarschijnlijk beter dan degene die nu op de markt zijn, maar verschil zul je toch echt niet gaan merken bij een potje Nintendo DS over het net.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:21 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Maar de snelheid is veeeel stabieler dan met G, als je verder van je router af gaat dan gaat het ook minder snel, wat dus veel beter wordt met de opvolger.
Tja, Japanners en anime he... Al die DBZ games zijn ook niet bijzonder, maar ze verkopen als een tiet.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat is er eigenlijk zo leuk aan Naruto?? De filmpjes vond ik nou niet echt bijzonder... helemaal niet zelfs
Tja ieder zijn eigen smaak.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tja, Japanners en anime he... Al die DBZ games zijn ook niet bijzonder, maar ze verkopen als een tiet.
het gaat er bij mij ook niet om dat ik er niet mee kan DS'en, maar het gaat er meer om dat ik op de opvolger wacht zodat ik ook me andere pc's erop kan laten draaienquote:Op donderdag 28 april 2005 16:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Hoe groot is je huis? Je gebruikt namelijk nooit de volledige snelheid van een router. De afstand van de router is dus helemaal niet belangrijk bij het gebruiken van Internet, mits je binnen de perken blijft natuurlijk. De nieuwe routers zijn waarschijnlijk beter dan degene die nu op de markt zijn, maar verschil zul je toch echt niet gaan merken bij een potje Nintendo DS over het net.
Ik ben blijkbaar geen Europeaan meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen smaak.
Mischien denken die Japanners wel; die rare europeanen met hun obsessie voor EA
Ik houd het liever bij: Zelda, Metroid 7, Zelda, Metroid, mario 128x4, metroid & Super Smash bros: allstars.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nog 3 weekjes, en da begint de e3:) I can't wait! Pokemon Pearl / Diamond, Animal Crossing, Mario Kart, WoW (zou wel gaaf zijn;))
Allemaal titels waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nog 3 weekjes, en da begint de e3:) I can't wait! Pokemon Pearl / Diamond, Animal Crossing, Mario Kart
Maarliefst 2 Zelda'squote:Op donderdag 28 april 2005 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik houd het liever bij: Zelda, Metroid 7, Zelda, Metroid, mario 128x4, metroid & Super Smash bros: allstars.
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3Dquote:
Vond je Zelda: LTTP ook niks aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3D
Ik heb nog nooit echt serieus een Zelda game gespeeltquote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3D
Die heb ik nog niet gespeelt. Maar andere 2D zelda's wel en die vond ik snel saai worden.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vond je Zelda: LTTP ook niks aan?
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt serieus een Zelda game gespeelt.
Geen gamecubequote:
Er zijn genoeg andere platformen waar een zelda op is verschenen, en een cube is toch niet zo duur?quote:
Koop. Zelda collector's edition heeft 4 zelda games en is gratis te krijgenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
hoe?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda collector's edition heeft 4 zelda games en is gratis te krijgen![]()
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'
quote:
Je dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was? Hoe kom je daar bij?quote:
Ruik ik een sony fanboyquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al gek word als Reggie het podium betreed met zijn maatje 84 schoenenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe veel fantastische games en consoles er ook op de E3 mogen verschijnen, als ik niet iets van Mario 128 te horen of te zien krijg word ik gek!
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al gek word als Reggie het podium betreed met zijn maatje 84 schoenen en helemaal niks nieuws vertelt over de Revolution, nieuwe Zelda of Mario 128![]()
Hij ownt wie?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Reggie is gewoon de man, hij ownt ken kuturagi.
een grapje moet kunnen togquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Zeg. Die. Naam. NIET!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De vijand.![]()
Creat0r of the Playstati0n.![]()
Ja, dan moet jij met iets ontopics komen. Heb je wat nieuws?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn we klaar? Dan kunnen we weer ontopic.
Lol. Iedereen wilt stiekem wel zo'n spel hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
Zou dit spel ook naar europa komen?
[afbeelding]
hehe lijkt een beetje op starship rendez-vous op de msx (de 'boss' battles)quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[afbeelding]
bronquote:"It has come to our attention that the DS will see a fully online first-person shooter in the shape of Metroid Prime: Hunters, the latest Samus-led update currently in the works at NST.
And far from paying lip service to online technology, Hunters will be a fully-optimised real-time FPS, the likes of which seemed beyond the wildest imaginings of Nintendo fans when the acclaimed GameCube updates launched.
One senior US retail source told SPOnG over the weekend, “The game will be fully online and we were as surprised as anyone. Nintendo told us that we should 'think along the lines of Halo 2, deathmatches, online leagues and so on'. It is going to be shown running online at E3 and will hit [in the US] in mid-summer.”
So there you have it. Good news indeed. What’s more, the boredom factor of training in First Hunt now has an offsetting purpose. And don’t forget, there’s also a whole single-player Metroid game to be enjoyed too. Happy days!"
Dat zeiden ze 3 weken terug ook alquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef mikando18 het volgende:
Spong, de meest betrouwbaarste bron die er is meld dat Metroid prime hunters online gaat,
[..]
bron
Ik ga toch echt een bezoek brengen aan SPoNG. Wat ga ik doen? Ik neem in ieder geval me geweer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef mikando18 het volgende:
Spong, de meest betrouwbaarste bron die er is meld dat Metroid prime hunters online gaat,
[..]
bron
't Is een woordenboek voor Korea. Het bestaat dus echt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef rikstok het volgende:
LoL dat plaatje, dat is niet echt een spel neem ik aan? Zowel, import !!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zijn de spellen voor in de treinquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |