Ik ben blijkbaar geen Europeaan meer.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:43 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja ieder zijn eigen smaak.
Mischien denken die Japanners wel; die rare europeanen met hun obsessie voor EA
Ik houd het liever bij: Zelda, Metroid 7, Zelda, Metroid, mario 128x4, metroid & Super Smash bros: allstars.quote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nog 3 weekjes, en da begint de e3:) I can't wait! Pokemon Pearl / Diamond, Animal Crossing, Mario Kart, WoW (zou wel gaaf zijn;))
Allemaal titels waar ik op zit te wachtenquote:Op donderdag 28 april 2005 16:55 schreef dstopgames.nl het volgende:
Nog 3 weekjes, en da begint de e3:) I can't wait! Pokemon Pearl / Diamond, Animal Crossing, Mario Kart
Maarliefst 2 Zelda'squote:Op donderdag 28 april 2005 16:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik houd het liever bij: Zelda, Metroid 7, Zelda, Metroid, mario 128x4, metroid & Super Smash bros: allstars.
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3Dquote:
Vond je Zelda: LTTP ook niks aan?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3D
Ik heb nog nooit echt serieus een Zelda game gespeeltquote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik vind de GBA zelda's meestal niet zo leuk dus de aankomende DS zelda (die wordt toch 2D?) lijkt me ook niets. Zelda hoort in 3D
Die heb ik nog niet gespeelt. Maar andere 2D zelda's wel en die vond ik snel saai worden.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:27 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Vond je Zelda: LTTP ook niks aan?
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:28 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt serieus een Zelda game gespeelt.
Geen gamecubequote:
Er zijn genoeg andere platformen waar een zelda op is verschenen, en een cube is toch niet zo duur?quote:
Koop. Zelda collector's edition heeft 4 zelda games en is gratis te krijgenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
Japanse hardware sales 18-24 April:
DS 96,191
PS2 33,080
PSP 33,004
GBASP 10,820
GC 8,329
GBA 422
Xbox 112
hoe?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:53 schreef BMH het volgende:
[..]
Zelda collector's edition heeft 4 zelda games en is gratis te krijgen![]()
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'
quote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Leuk plaatje, maar ik dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was dan 'mijn DS-piemel is groter dan jouw PSP-piemel.'
quote:
Je dacht dat het niveau ondertussen wel weer hoger was? Hoe kom je daar bij?quote:
Ruik ik een sony fanboyquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al gek word als Reggie het podium betreed met zijn maatje 84 schoenenquote:Op donderdag 28 april 2005 20:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe veel fantastische games en consoles er ook op de E3 mogen verschijnen, als ik niet iets van Mario 128 te horen of te zien krijg word ik gek!
Inderdaad!quote:Op donderdag 28 april 2005 21:14 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen al gek word als Reggie het podium betreed met zijn maatje 84 schoenen en helemaal niks nieuws vertelt over de Revolution, nieuwe Zelda of Mario 128![]()
Hij ownt wie?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef MMaRsu het volgende:
Reggie is gewoon de man, hij ownt ken kuturagi.
een grapje moet kunnen togquote:Op donderdag 28 april 2005 18:44 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Zeg. Die. Naam. NIET!quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:34 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De vijand.![]()
Creat0r of the Playstati0n.![]()
Ja, dan moet jij met iets ontopics komen. Heb je wat nieuws?quote:Op vrijdag 29 april 2005 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn we klaar? Dan kunnen we weer ontopic.
Lol. Iedereen wilt stiekem wel zo'n spel hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
Zou dit spel ook naar europa komen?
[afbeelding]
hehe lijkt een beetje op starship rendez-vous op de msx (de 'boss' battles)quote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[afbeelding]
bronquote:"It has come to our attention that the DS will see a fully online first-person shooter in the shape of Metroid Prime: Hunters, the latest Samus-led update currently in the works at NST.
And far from paying lip service to online technology, Hunters will be a fully-optimised real-time FPS, the likes of which seemed beyond the wildest imaginings of Nintendo fans when the acclaimed GameCube updates launched.
One senior US retail source told SPOnG over the weekend, “The game will be fully online and we were as surprised as anyone. Nintendo told us that we should 'think along the lines of Halo 2, deathmatches, online leagues and so on'. It is going to be shown running online at E3 and will hit [in the US] in mid-summer.”
So there you have it. Good news indeed. What’s more, the boredom factor of training in First Hunt now has an offsetting purpose. And don’t forget, there’s also a whole single-player Metroid game to be enjoyed too. Happy days!"
Dat zeiden ze 3 weken terug ook alquote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef mikando18 het volgende:
Spong, de meest betrouwbaarste bron die er is meld dat Metroid prime hunters online gaat,
[..]
bron
Ik ga toch echt een bezoek brengen aan SPoNG. Wat ga ik doen? Ik neem in ieder geval me geweer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2005 16:09 schreef mikando18 het volgende:
Spong, de meest betrouwbaarste bron die er is meld dat Metroid prime hunters online gaat,
[..]
bron
't Is een woordenboek voor Korea. Het bestaat dus echt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:29 schreef rikstok het volgende:
LoL dat plaatje, dat is niet echt een spel neem ik aan? Zowel, import !!!
quote:Op donderdag 28 april 2005 17:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat zijn de spellen voor in de treinquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:34 schreef Ron.666 het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |