Ik heb nu ook alleen mario ds ervoor, maar de multiplayer maakt veel goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Wunk het volgende:
Is de DS nou eigenlijk de moeite al waard om te kopen ?, ik vind 't aantal leuke spellen zo summier..
Het aanbod aan spellen is op dit moment nog vrij klein.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Wunk het volgende:
Is de DS nou eigenlijk de moeite al waard om te kopen ?, ik vind 't aantal leuke spellen zo summier..
in electroplankton zit zoiets alst goed is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef HomerJ het volgende:
Zit er geen funcite op de DS dat je m.b.v. de microfoon geluiden kan opnemen?
Je kan in Project Rub wel 2 seconden geluid opnemen ja..quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef HomerJ het volgende:
Zit er geen funcite op de DS dat je m.b.v. de microfoon geluiden kan opnemen?
Kirby Canvas Curse... Ik vergeef je nooit meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..] Curby Canvas Curse, Advance Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus, maar dat duurt allemaal nog wel eventjes
Ik electroplankton kan je heel lange geluiden opnemen. Met heel goede kwaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je kan in Project Rub wel 2 seconden geluid opnemen ja..
whatevah, de uitspraak is hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2005 15:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kirby Canvas Curse... Ik vergeef je nooit meer.
Kirby.![]()
[..]
Ik electroplankton kan je heel lange geluiden opnemen. Met heel goede kwaliteit.
Je vergeet another codequote:Op zondag 1 mei 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het aanbod aan spellen is op dit moment nog vrij klein.
Ik heb nu Mario64DS, Ware Ware Touched, Polarium en Yoshi Touch & Go, dat zijn de enige spellen die me op dit moment kunnen interesseren.
Maar er komen veel coole spellen aan. Mario Kart, New Super Mario Bros, Nintendogs, Curby Canvas Curse, Advance Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus, maar dat duurt allemaal nog wel eventjes
Verander nou niet steeds je avatar, geez, ik blijf maar adblocken.quote:
Wat?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef GameMaster het volgende:
wow
Hoe durf jequote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verander nou niet steeds je avatar, geez, ik blijf maar adblocken.
Ik dacht juist niet kort!quote:Op zondag 1 mei 2005 18:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Pac-Pix schijnt nogal kort te zijn, daarom twijfel ik nog
Ik heb hem gelijk maar even besteld! Ik ben benieuwd of het nou uiteindelijk iets meer is geworden dan enkel pacmans tekenen...quote:Op zondag 1 mei 2005 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde als in amerika, hopelijk met gratis stylus
![]()
Die stylus kan je wel vergeten, de amerikanen krijgen em ook niet.quote:Op zondag 1 mei 2005 18:14 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
Dezelfde als in amerika, hopelijk met gratis stylus
![]()
http://www.m-gaming.nl/article.php?id=9862quote:Op zondag 1 mei 2005 20:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ik heb hem gelijk maar even besteld! Ik ben benieuwd of het nou uiteindelijk iets meer is geworden dan enkel pacmans tekenen...
Het lijkt mij wel een coole game, ik ga deze game ZEKER halen als hij dertig euro word, maar dat word tie denk ik nietquote:Op maandag 2 mei 2005 11:59 schreef BMH het volgende:
Het is en blijft een techdemo.
Ik heb het ook al in de winkel gekocht, maar dat was een importversiequote:Op maandag 2 mei 2005 12:51 schreef BMH het volgende:
ligt yoshi al in de winkels?
Alleen de eerste levering DS'en had die demoquote:Op maandag 2 mei 2005 14:02 schreef Ruzbeh het volgende:
Als ik nu een DS zou aanschaffen, krijg je nog steeds die metroid demo? Het is tijdelijk, dus ik vraag het me af.
En die is nu al zo goed als uitverkocht, ofwel die krijg je niet meer te pakken.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Alleen de eerste levering DS'en had die demo
150 euro voor een apparaat dat GBA en DS games kan spelen, dat een microfoon, touchscreen, 2 schermen heeft? Nah. Voor een nieuw apparaat is dat echt goedkoop.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef rwbrink het volgende:
vinden jullie dat ding niet heel erg duur?
Nee, 150 euro vind ik een zeer redelijke prijs voor zo'n apparaat.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef rwbrink het volgende:
Dan zul je nog eventjes geduld moeten hebben totdat de prijs gezakt isquote:Op maandag 2 mei 2005 14:12 schreef rwbrink het volgende:
mwa ik zou der denk ik max 100 voor over hebben.
Nu kan in ieder geval makkelijker wachten op de kleuren. Aan de andere kant ook weer niet, want ik heb echt effe een bezigheids apparaatje nodig.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:09 schreef Thomper het volgende:
[..]
En die is nu al zo goed als uitverkocht, ofwel die krijg je niet meer te pakken.
Nee, toen prijs nog niet was aangekondigd dacht iedereen ~200 euro, en dat vonden veel mensen al goedkoop genoeg.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:08 schreef rwbrink het volgende:
Ik zie de prijs niet zo snel zakken inderdaad. Ik denk in ieder geval dat de prijs van GBA SP eerder omlaag moet. Lijkt me sterk dat Nintendo ze even duur maakt.quote:Op maandag 2 mei 2005 14:14 schreef Dementor het volgende:
Dan kun je lang wachten.
GBA SP is eigenlijk pas net in prijs verlaagd naar 100 euro ipv 130/140, dus voordat de DS in prijs gaat zakken ben je echt een jaar of wat verderquote:Op maandag 2 mei 2005 14:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie de prijs niet zo snel zakken inderdaad. Ik denk in ieder geval dat de prijs van GBA SP eerder omlaag moet. Lijkt me sterk dat Nintendo ze even duur maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |