Ik heb nu ook alleen mario ds ervoor, maar de multiplayer maakt veel goed.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Wunk het volgende:
Is de DS nou eigenlijk de moeite al waard om te kopen ?, ik vind 't aantal leuke spellen zo summier..
Het aanbod aan spellen is op dit moment nog vrij klein.quote:Op zondag 1 mei 2005 11:35 schreef Wunk het volgende:
Is de DS nou eigenlijk de moeite al waard om te kopen ?, ik vind 't aantal leuke spellen zo summier..
in electroplankton zit zoiets alst goed is.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef HomerJ het volgende:
Zit er geen funcite op de DS dat je m.b.v. de microfoon geluiden kan opnemen?
Je kan in Project Rub wel 2 seconden geluid opnemen ja..quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef HomerJ het volgende:
Zit er geen funcite op de DS dat je m.b.v. de microfoon geluiden kan opnemen?
Kirby Canvas Curse... Ik vergeef je nooit meer.quote:Op zondag 1 mei 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..] Curby Canvas Curse, Advance Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus, maar dat duurt allemaal nog wel eventjes
Ik electroplankton kan je heel lange geluiden opnemen. Met heel goede kwaliteit.quote:Op zondag 1 mei 2005 14:54 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je kan in Project Rub wel 2 seconden geluid opnemen ja..
whatevah, de uitspraak is hetzelfdequote:Op zondag 1 mei 2005 15:06 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Kirby Canvas Curse... Ik vergeef je nooit meer.
Kirby.![]()
[..]
Ik electroplankton kan je heel lange geluiden opnemen. Met heel goede kwaliteit.
Je vergeet another codequote:Op zondag 1 mei 2005 13:48 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het aanbod aan spellen is op dit moment nog vrij klein.
Ik heb nu Mario64DS, Ware Ware Touched, Polarium en Yoshi Touch & Go, dat zijn de enige spellen die me op dit moment kunnen interesseren.
Maar er komen veel coole spellen aan. Mario Kart, New Super Mario Bros, Nintendogs, Curby Canvas Curse, Advance Wars. Genoeg om naar uit te kijken dus, maar dat duurt allemaal nog wel eventjes
Verander nou niet steeds je avatar, geez, ik blijf maar adblocken.quote:
Wat?quote:Op zondag 1 mei 2005 16:15 schreef GameMaster het volgende:
wow
Hoe durf jequote:Op zondag 1 mei 2005 17:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Verander nou niet steeds je avatar, geez, ik blijf maar adblocken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |