Volgens mij heeft Ijsmeis het topic ngo niet gevondenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef R-Alph het volgende:
verdommeeeee wat waren die rode kruisjes nou
nee dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ijsmeis het topic ngo niet gevonden
Megter, ff stagiare veranderen in stagiaires in OPquote:Op woensdag 27 april 2005 14:31 schreef Megter het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Ijsmeis het topic ngo niet gevonden
Done, kwam ff wat tussenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:33 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Megter, ff stagiare veranderen in stagiaires in OP
zag het alquote:Op woensdag 27 april 2005 14:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Aaaah jullie zijn hier doorgegaan... was ff zoeken maar ik heb et weer gevonden, ik was al bezig in de klaagbaak daar werd ik alleen ook al afgesloten
Pogingen te wagen om een verkapt stagiaire topic aan de gang te krijgen in onzquote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is Teardrop-nl nou?
oh daar ben je!
Heb het ook weer gevonden jaquote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
waar is Teardrop-nl nou?
oh daar ben je!
Inderdaad maar het lukt niet echt... uitkijken dat ik geen ban krijgquote:Op woensdag 27 april 2005 14:38 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Pogingen te wagen om een verkapt stagiaire topic aan de gang te krijgen in onz
Hahahaa, geweldig!quote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb het ook weer gevonden ja
Had eerst nog een klaagbaak topic over stages maar die werd ook al gauw gesloten... nu staat er nog een koffie topic open in de onzin van je leven, stiekem wilde ik die ook over stages laten gaan
nee, wie wil jou nou een ban gevenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het lukt niet echt... uitkijken dat ik geen ban krijg
Inderdaad ik vind dat er gewoon een [CENTRAAL] topic geopend moet worden voor stagiairesquote:Op woensdag 27 april 2005 14:42 schreef R-Alph het volgende:
Even vraag aan mod's of er een reeks gemaakt mag worden in GC. Zoals jullie zien is er genoeg interesse
Dank
Amenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:01 schreef Brighteyes het volgende:
Zwiepje naar SES waar jullie van harte welkom zijn!
Have fun!
Dat lukt vast welquote:Op woensdag 27 april 2005 16:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nu alle stagiaires nog terug zien te krijgen
Ik heb je gemistquote:Op woensdag 27 april 2005 16:12 schreef goddess-in-heaven het volgende:
eeeey en we benne er weer!!!!
Vet laat die online staanquote:
Oeh laat je vriend het maar niet lezenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hebben jullie in de tussentijd nog gewerkt?voor Teardrop-nl
Ga je toch ff langsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hebben jullie in de tussentijd nog gewerkt?voor Teardrop-nl
Bah ik wilde hem als handtekening gebruiken maar dan kan blijkbaar niet op fokquote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké.
Megter, douw hem eens in de OP.
Aan jou heb ik wat !quote:Op woensdag 27 april 2005 16:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ga je toch ff langsdit is zo onpersoonlijk
Kun je me meteen voorstellen aan hem, als ik als jou fokrelatie zijndequote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tsja, alleen moet ik nog werken en word ik straks opgehaald door uuuh ja je raadt t al... mn vriendje
Bel af, ga je gezellig met lijn 1 naar huis...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tsja, alleen moet ik nog werken en word ik straks opgehaald door uuuh ja je raadt t al... mn vriendje
Probleem is alleen wel dat lijn 1 vanaf de jaarbaars nog maar 1 halte heeft en daarna op het eindpunt isquote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bel af, ga je gezellig met lijn 1 naar huis...![]()
Hier waait/regent het hard, ik hoop voor jou daar nietquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ik dus precies de andere kant op moet. en ik ben trouwens met de fiets (iedere dag)
(nog maar 1 uur)
Ik nog maar 15 minuutjes en morgen lekker vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ik dus precies de andere kant op moet. en ik ben trouwens met de fiets (iedere dag)
(nog maar 1 uur)
Hier schijnt het zonnetjequote:Op woensdag 27 april 2005 16:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hier waait/regent het hard, ik hoop voor jou daar niet
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik nog maar 15 minuutjes en morgen lekker vrij
Ik zal nog wel ff langskomen om te kijken hierzo.... en zorgen dat jij me niet teveel mist goddess
Ik heb de halve dag gespendeerd aan het ontwijken van de moderators zodat ze mn topic niet zouden lokkenquote:
You 2... zal aan je denkenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Teardrop-nl, alvast fijne avond!
netjes gedaan meisquote:
Zo moeilijk vond ik het niet. Kon daar best veel over lullen. Zoveel dat ik heb moeten inkortenquote:Op woensdag 27 april 2005 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Damn. Ik moet nog een uur.
En ik ben inmiddels bezig met mijn stageverslag.
Maar het is mijn eerste keer, dus het gaat nogal moeizaam.
En thanks Son-Of-A-Gun!
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zo moeilijk vond ik het niet. Kon daar best veel over lullen. Zoveel dat ik heb moeten inkorten
zeker van die leuke schoolopdrachtjes, hoe bepaalde zaken geregeld zijn in je bedrijf en dan moet jij als stagiaire maar een andere plan voor schrijven o.i.d. en dit bespreken met je stagebegeleiderquote:Op woensdag 27 april 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Mja, gewoon wat lullen over de dagen en wat ik heb gedaan kan ik ook wel.
Maar ik moet het volgens mij iets anders als 'de rest' .
Mijne zit nu in Egyptequote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Megter het volgende:
Zo, weer lekker thuis. Goeie shit ijsmeis!
Degenen die nog aan het stageren zijn, succes![]()
Edit: zou wel 's willen weten wie z'n/haar stagebegeleider ook op Fok! vertoeft!
Ik moet een multimedia presentatie maken (in de vorm van een website, film, flashfilm, etc)quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef R-Alph het volgende:
Wat moet jij dan anders dan de rest doen
Mijn stagebegeleider zelf niet, maar de collega die ook op dat kamertje werkt waar ik zit denk ik welquote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Megter het volgende:
Edit: zou wel 's willen weten wie z'n/haar stagebegeleider ook op Fok! vertoeft!
Ik weet wel dat een collega van me op fok! zit -> Apfel.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Megter het volgende:
Daar zijn ouders 1,5 week geleden naar toe geweest!! Gevoel zal ongeveer 'tzelfde geweest zijn!quote:
Goeie shit, heb je 'm ook al op deze topic gewezen, ook al is ie geen stagiair?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider zelf niet, maar de collega die ook op dat kamertje werkt waar ik zit denk ik wel
Whahaha, mijn stagebegeleider komt af en toe wel 's binnen, vorige keer was ik toen aan het posten in het topic Temptation Island. Ik vroeg zo: "En, kijk je ook wel 's naar Temptation Island?". Die man geeft er echt niet veel omquote:Op woensdag 27 april 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een collega van me op fok! zit -> Apfel.
Maar de rest? Geen idee..
Ik zie hier verder niemand fok!ken.. zij wel.
Done.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké.
Megter, douw hem eens in de OP.
Daar hebben we wat aan !!! goed werk jij !!! jij krijgt vast een voldoende voor je stagequote:Op woensdag 27 april 2005 18:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Done.
Hier vinden jullie de OP. Scheelt weer wat [/] typen.
Het plaatje staat hier. Met dank aan ijsmeis
Ik stel voor dat iedereen die een nieuw topic opent ook een paar regels aan het rijmpje toevoegt
Als m'n scriptie en presentatie voldoende zijn vind ik het goed, eindelijk klaar met school dan!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 18:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan !!! goed werk jij !!! jij krijgt vast een voldoende voor je stage![]()
Deze ook nog Megterquote:Op woensdag 27 april 2005 14:35 schreef hornage het volgende:
* hornage ook stage loopt, bij een industrieel automatiseringsbedrijf
En ik doe alles wat maar met software ontwikkeling te maken heeft.
ah, van ijsmeis hebben we daar al genoeg van gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 08:13 schreef Escape2Dawn het volgende:
Is dit het topic waar de stagaires naaktfoto's gaan plaatsen? [afbeelding]
Nee sorry, was vergeten te quoten. Was reactie op vorige postquote:Op donderdag 28 april 2005 08:19 schreef hornage het volgende:
jazeker, zoals ik al een stukje eerder in dit topic melde loop ik ook stage. Ik ben aan het software ontwikkelen bij een bedrijf dat doet aan industrieele automatisering.
Is mijn afstudeerstage btw
Na ONZ hebben we nog even in GC vertoefd, maar daar waren ze ook niet zo gecharmeerd van onsquote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen mensen, via de active topics van IJsmeis dit topic gevonden, aangezien ik het effe kwijt was nadat ze in onzin ons er uit hadden gekicked.
Nog 8 uurtjes!!
Genoeg van gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 08:17 schreef hornage het volgende:
[..]
ah, van ijsmeis hebben we daar al genoeg van gezien
Een goedenmorgen op deze heerlijke stagedag mensen
Niet aanstellen, ik ben al een uur bezigquote:Op donderdag 28 april 2005 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb écht geen zin!
Ik kwam me bed al bijna niet uit.
Maar goed:
Goeiemorgen![]()
.
Ik al 12 minutenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet aanstellen, ik ben al een uur bezig
Bij het volk van laafquote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef Dementor het volgende:
Waarom sta ik niet in de lijst?
Ik loop nu stage bij de Efteling.
Toegevoegd, wat doe je daar?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef Dementor het volgende:
Als lange jan?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef Dementor het volgende:
Ook zoveel te doen dusquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef Dementor het volgende:
Ik zit bij Technische Zaken als netwerkbeheerder.
Leuk joh de hele dag raket ijsjes eten
No shit Sherlock!quote:
Kijk eens of daar een user genaamd Groenleer in de AD staatquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef Dementor het volgende:
Ik zit bij Technische Zaken als netwerkbeheerder.
Leuk joh de hele dag raket ijsjes eten
Zozo, een die-hard. En tot hoe laat moet je dan?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Heras het volgende:
[..]
Wat een tijden allemaal, ik zit hier al vanaf 7.30![]()
Pas om 9 uur begonnen, maar nog ff doorbikkelen tot 19.30quote:Op donderdag 28 april 2005 09:24 schreef Heras het volgende:
[..]
Wat een tijden allemaal, ik zit hier al vanaf 7.30![]()
Deze staat niet in het tekstbestandjequote:Blik loopt stage bij DAF trucks in Eindhoven.
Heb gisteravond voor 't laatst bijgewerkt, kan hier niet op m'n stage bijwerken helaas.... Dus degene die deel 2 (5) opent moet ff de stagiaires die nog niet in de online-OP staan kopiëren.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Deze staat niet in het tekstbestandje.
Enne, die [ b ] moet om en om.
Voor de restAmen.
Hans en Griet waren broers van elkaar.quote:Op donderdag 28 april 2005 09:29 schreef Dementor het volgende:
Ok mooi, we hebben nog een heks nodig vandaag.
Staat erin! En, hoe bevalt het daar?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:31 schreef Scorpie het volgende:
stage: InterCommIT te Amersfoort
soort: Webdesign, ICT
Meten van normtijden van het verpakken van Trucks die vervoerd worden naar Zuid-Afrika en Marokko, de normtijden zijn verouderd en moeten dus opnieuw gemeten worden zodat de capaciteitsplanning van het personeel weer kloptquote:
8 weken!!! Alsofhetniksisquote:Op donderdag 28 april 2005 09:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Meten van normtijden van het verpakken van Trucks die vervoerd worden naar Zuid-Afrika en Marokko, de normtijden zijn verouderd en moeten dus opnieuw gemeten worden zodat de capaciteitsplanning van het personeel weer klopt
zeer boeiend natuurlijk, zit veel in het magazijn rond te kijken, moet nog 8 weken na deze week
Ah, ik haat dat blokkeren altijdquote:Op donderdag 28 april 2005 09:55 schreef Blik het volgende:
beetje jammer dat de IT-afdeling hier elke site blokkeert die niks met werk te maken heeft, fok staat gelukkig als nieuwssite, maar ik kan nieteens mijn mail van school checken
eigenlijk heb ik helemaal geen internet, maar onder de werknemers roeleert 1 inlognaam die wel internet heeft zodat iedereen gewoon kan internetten
In totaal is de stage 12 weken, 3 maanden dus
Geef 'm de url van deze topic, kan ie zien hoe relaxt je het gehad hebtquote:Op donderdag 28 april 2005 09:57 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Was ook alweer rond half 9 begonnen, eerst ff buiten in de zon gezeten, btje praten collega's, dat moete kunnen. Mijn stagebegeleider is weg, hij zei van: maak er een relaxte week vannou dat komt goed. Vanmiddag ff met de directeur op pad, ff wat regelen. Opzich wel rustige dag, alleen de spam in de mailbox hier, daar word je niet vrolijk van!
Dat is flauw, gelukkig heb ik zelfs het wachtwoord van het domein en de adminquote:Op donderdag 28 april 2005 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, ik haat dat blokkeren altijd.
Maar ja, op zich ook wel logisch dat ze dat doen.
Kan hem denk ik niet veel schelen, hij is zelf ook vrij relaxt ingesteld, alleen als er echt gewerkt moet worden dan staat ie erwel, maar ik natuurlijk ookquote:Op donderdag 28 april 2005 09:58 schreef Megter het volgende:
[..]
Geef 'm de url van deze topic, kan ie zien hoe relaxt je het gehad hebt
Kijk, daar hou ik ook wel van! Als er echt gewerkt moet worden je helemaal uit je naad werken, maar anders niet te snelquote:Op donderdag 28 april 2005 10:00 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
Kan hem denk ik niet veel schelen, hij is zelf ook vrij relaxt ingesteld, alleen als er echt gewerkt moet worden dan staat ie erwel, maar ik natuurlijk ook![]()
Waar heb je Teardrop-NL gelatenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goedemorgen allemaal, jullie gaan weer als een speer. Heb vandaag niet veel tijd om te fokken. Mijn stagebegeleidster is er tot een uur of 3. Daarna zal ik weer veelvuldig aanwezig zijn
Ach, kheb teardrop ook nog niet gezien dus hij zal je niet missenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goedemorgen allemaal, jullie gaan weer als een speer. Heb vandaag niet veel tijd om te fokken. Mijn stagebegeleidster is er tot een uur of 3. Daarna zal ik weer veelvuldig aanwezig zijn
Volgens mij zei hij dat hij er vandaag niet zou zijn ofzo..iets met school?quote:
Aaaah missen jullie me nu al ??? Ik heb vandaag lekker vrij, vanmiddag om 4 uur ga ik naar een opendag toe dus heb ik maar de hele dag vrijgenomenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Ach, kheb teardrop ook nog niet gezien dus hij zal je niet missen
maar wij wel natuurlijk he
Ik van half 9 tot 4quote:
Wat ben je maar laatquote:Op donderdag 28 april 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Niemand post echt veel vandaag.... jullie missen mij allemaal natuurlijk
Nee ben lekker vrij kom net mn bedje uitrollenquote:
Waarom vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ben lekker vrij kom net mn bedje uitrollen![]()
Ik neem volgende week woensdag en vrijdag vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanmiddag om 4 uur naar een opendag dus vond ik het nodig hele dag vrij te hebbenquote:
Dan zal je wel geen 100 dagen stage lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Houniet het volgende:
ik heb volgende week de hele week vrij!!!!!!111
Nep stagiairequote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
stagiaire is toch gewoon het algemene woord? toch niet vrouwelijk?quote:
ik loop 6 maanden stage, van januari tot juliquote:Op donderdag 28 april 2005 10:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen 100 dagen stage lopen
alsjeblieftquote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stagiaire is toch gewoon het algemene woord? toch niet vrouwelijk?
Er is hier taart op kantoor, collega neemt afscheid. (en ik was net zo goed op weg met mn goede dieet) iemand mijn stukje?
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Er is hier taart op kantoor, collega neemt afscheid. (en ik was net zo goed op weg met mn goede dieet) iemand mijn stukje?
stagiair de (m.), stagiaire de (v.)quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, eens nooit meerquote:
Ligt in a'dam Subway? (broodjeszaak)quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, eens nooit meeronwijs tedruk gewoon
Hoezo wil je neukenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is ijsmeis als je dr nodig hebt..........
zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ligt in a'dam Subway? (broodjeszaak)
ijsmeis is met een verslag bezigquote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Och waar ligt die danquote:Op donderdag 28 april 2005 10:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker! maar pannekoeken zijn ook lekker
die krijg je straks. er is nog een vergadering aan de gang. daarna krijg je hetquote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef Megter het volgende:
Hee, waar blijft m'n gebak goddess!!!
Anders zal ik 's meehelpen met afmaken
ik ga vanaf haarlem met de trein, om 11 uur en stap gewoon uit bij CS. maar dat kan ook meestal nog, omdat het om kwart over 11 nog niet druk is. (of naja, nog niet zó druk)quote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zaterdag moet ik met de bus vanaf heerlen naar sittard (vanwege spoorwerkzaamheden) vanaf sittard 2,15 uur naar A'dam
oja waar stappen jullie uit ?? Sloterdijk ?
wat is het adres van Subway - A'dam ?
jij met je subwayquote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zaterdag moet ik met de bus vanaf heerlen naar sittard (vanwege spoorwerkzaamheden) vanaf sittard 2,15 uur naar A'dam
oja waar stappen jullie uit ?? Sloterdijk ?
wat is het adres van Subway - A'dam ?
Wat mot je?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Laat maar heb het zelf al gedaanquote:
Subwayquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij met je subway
oh en subway heb je op de prinsengracht en keizersgracht
* ijsmeis gaat eens koekeloeren.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat maar heb het zelf al gedaan![]()
Foto's op mn fotoboekje gezet![]()
Yeaah! Heb net ook al stukje cake opquote:Op donderdag 28 april 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die krijg je straks. er is nog een vergadering aan de gang. daarna krijg je het
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Yeaah! Heb net ook al stukje cake op![]()
pannekoeken!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteen![]()
Tosti's? Of was dat weer iemand andersquote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteen![]()
Ohja dat had ik al verteldquote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Tosti's? Of was dat weer iemand anders![]()
Heb je al gekoekeloerd ?quote:
Laat staan haar vriendquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
teardrop kan wel slijmen zegniet eens godness in heaven als favo fokker
wat moet zij wel niet denken
Nog niet echt zo'n honger, over 35min pauzequote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef Houniet het volgende:
ik heb net een liga op om me hongerigheid te onderdrukken
Ik werk van half 8 tot 5, maar de dag (en de week) schiet al lekker opquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Zozo, een die-hard. En tot hoe laat moet je dan?
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik loop ook stage, verveel me hier de tering. Is niks te doen. Beetje i-netten en doen alsof k bezig ben... Kutzooi
Ohja ff toevoegen aan favo fokker lijstquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
teardrop kan wel slijmen zegniet eens godness in heaven als favo fokker
wat moet zij wel niet denken
Slijmbalquote:Op donderdag 28 april 2005 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja ff toevoegen aan favo fokker lijst![]()
Geen Subway in a'dam! Fuckquote:Op donderdag 28 april 2005 10:57 schreef Houniet het volgende:
ef reboote
internetradio loopt te bitchen.. hoere linux
Vertel, wat doe je?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik loop ook stage, verveel me hier de tering. Is niks te doen. Beetje i-netten en doen alsof k bezig ben... Kutzooi
Welcome to the clubquote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef Ballicious het volgende:
[quote]Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!
[/quote
Ik zit dus bij Fliteware, doe internationale groothandel, zit in vlissingen. En hoor bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles wat daaromheen hangt.![]()
Nog een Zeeuw hier!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef Ballicious het volgende:
[quote]Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!
[/quote
Ik zit dus bij Fliteware, doe internationale groothandel, zit in vlissingen. En hoor bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles wat daaromheen hangt.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vertel, wat doe je?.
Is al gevraagd, stomme lieve ijsmeis!
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Net ff storing opgelost. vrouwtje: " help!! mijn password verloopt over 5 dagen, wat moet ik doen?"
ik:"over 5 dagen een andere wachtwoord verzinnen", vrouwtje: "nee ik wil deze houden", ik: "nou ok, ff in de AD bij haar useraccount een vinkje zetten voor "password never expires".
Wat was ze blij, kreeg zelfs nog een salmiak lolly,maarja de rekening komt wel
Toch ff weer halfuurtje onderwegde tijd gaat hard zo
Ik weet alleen niet of het bedrijf hier zo blij mee isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Net ff storing opgelost. vrouwtje: " help!! mijn password verloopt over 5 dagen, wat moet ik doen?"
ik:"over 5 dagen een andere wachtwoord verzinnen", vrouwtje: "nee ik wil deze houden", ik: "nou ok, ff in de AD bij haar useraccount een vinkje zetten voor "password never expires".
Wat was ze blij, kreeg zelfs nog een salmiak lolly,maarja de rekening komt wel
Toch ff weer halfuurtje onderwegde tijd gaat hard zo
volgensmij is het niet echt microsoft verantwoord![]()
I know, maar de baas stond erop dat dat moest gebeuren, ik heb het nogwel aangekaart, maarja...de baas hequote:Op donderdag 28 april 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet
![]()
Wachtwoorden moeten veranderd worden en dan mag je niet in de AD gaan zetten dat het wachtwoord nooit verloopt... vrouwtje heeft gewoon pech... over 5 dagen moet ze een nieuw wachtwoord verzinnen![]()
Gewoon weer ff naar de AD gaan, account van je baas opzoeken en neerzetten dat hij elke dag zn wachtwoord moet veranderenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
I know, maar de baas stond erop dat dat moest gebeuren, ik heb het nogwel aangekaart, maarja...de baas he![]()
hahaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon weer ff naar de AD gaan, account van je baas opzoeken en neerzetten dat hij elke dag zn wachtwoord moet veranderen![]()
die zit naast mijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik mis goddess-in-heaven![]()
Waar isse nou![]()
Mag ik er een?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb koffie, wie had er een pannekoek besteld bij mij?
Ikkequote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb koffie, wie had er een pannekoek besteld bij mij?
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik woon in schreins, aka 's hh kinderen
Nee, naar GCquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Blik het volgende:
dit topic zou eigenlijk weer terug naar onzin moeten
Alleen voor mezelf bakken is niet leuk, kom jij dan gezellig mee-eten ? ik zal zorgen voor een romantische gedekte tafel voor 2 personen met kaarlichtquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kan je ze beter zelf bakken.
Hop hop, luie meneer.
Note voor de volgende dag :quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
School doe k in middelburg, Roc. Vlissingen stinks.
En nu is m'n brood op, k ga kapot van de honger.
Stuur die pannekoeken maar op!
Voor mij en ijsmeis? dat is aardig van jequote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf bakken is niet leuk, kom jij dan gezellig mee-eten ? ik zal zorgen voor een romantische gedekte tafel voor 2 personen met kaarlicht![]()
Hoezo, kvind Vlissingen goed te doen!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
School doe k in middelburg, Roc. Vlissingen stinks.
En nu is m'n brood op, k ga kapot van de honger.
Neequote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef knox_ het volgende:
[..]
Voor mij en ijsmeis? dat is aardig van je![]()
Subway zit niet in Amsterdamquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
@daywalker
subway zit echt we in amsterdam, en anders moet je le'pain opzoeken
i knowquote:Op donderdag 28 april 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Subway zit niet in Amsterdam.
Check www.subway.com maar !
Mijn pannenkoeken wat doe je !quote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef Ballicious het volgende:
Imo is Vlissingen een schrijnende klotestad. Met schrale mensen. Ze zeggen niks, en tonen geen emoties.
(ik wacht op die pannekoeken)
Ken je 't Smoske? Dat maakt heel veel goedquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef Ballicious het volgende:
Imo is Vlissingen een schrijnende klotestad. Met schrale mensen. Ze zeggen niks, en tonen geen emoties.
(ik wacht op die pannekoeken)
Ga een frikandel speciaal halen bij de lokale frietboerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
i knowwaar moet ik dan nu eten?
En dan niet iemand anders met je frikandel ervandoor laten gaanquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga een frikandel speciaal halen bij de lokale frietboer.
.
Wel goed kijken wat je krijgt danquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
http://www.subway.com/Applications/locator/index.aspxquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
@daywalker
subway zit echt we in amsterdam, en anders moet je le'pain opzoeken
Zeker bij de FEBOquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef Houniet het volgende:
eetsmakelijk allemaal
[afbeelding]
de koffie komt eraan
en voor ijsmeis[afbeelding]
Hele lekkere broodjeszaak aan de boulevard!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Ballicious het volgende:
T smoske ken k niet, Maar dat ga jij me vast vertellen? T enige dat ik hier doe is met de bus hierheen komen rijden. Hele dag zitten en weer naar huis.
Beetje te vroeg hoor!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:32 schreef Houniet het volgende:
IK HEB HIER TOMPOEZEN, ORANJE!!!!!!!!!!111
ik wil wel delen
het is nooit te vroeg voor lekker etenquote:
jou mag ikquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
Te vroeg? Zoals houniet als zei! Nooit te vroeg voor lekker eten!
No thanks, ik wacht nog steeds op het gebak!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:40 schreef Ballicious het volgende:
Eerst eens een sigaar roken, daar ben ik aan toe.
Meer gegadigden?
Ik heb liever kersenvlaaiquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
Te vroeg? Zoals houniet als zei! Nooit te vroeg voor lekker eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |