ah, van ijsmeis hebben we daar al genoeg van gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 08:13 schreef Escape2Dawn het volgende:
Is dit het topic waar de stagaires naaktfoto's gaan plaatsen? [afbeelding]
Nee sorry, was vergeten te quoten. Was reactie op vorige postquote:Op donderdag 28 april 2005 08:19 schreef hornage het volgende:
jazeker, zoals ik al een stukje eerder in dit topic melde loop ik ook stage. Ik ben aan het software ontwikkelen bij een bedrijf dat doet aan industrieele automatisering.
Is mijn afstudeerstage btw
Na ONZ hebben we nog even in GC vertoefd, maar daar waren ze ook niet zo gecharmeerd van onsquote:Op donderdag 28 april 2005 09:00 schreef Vigile het volgende:
Goedemorgen mensen, via de active topics van IJsmeis dit topic gevonden, aangezien ik het effe kwijt was nadat ze in onzin ons er uit hadden gekicked.
Nog 8 uurtjes!!
Genoeg van gezienquote:Op donderdag 28 april 2005 08:17 schreef hornage het volgende:
[..]
ah, van ijsmeis hebben we daar al genoeg van gezien
Een goedenmorgen op deze heerlijke stagedag mensen
Niet aanstellen, ik ben al een uur bezigquote:Op donderdag 28 april 2005 09:11 schreef ijsmeis het volgende:
Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Ik heb écht geen zin!
Ik kwam me bed al bijna niet uit.
Maar goed:
Goeiemorgen![]()
.
Ik al 12 minutenquote:Op donderdag 28 april 2005 09:11 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet aanstellen, ik ben al een uur bezig
Bij het volk van laafquote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef Dementor het volgende:
Waarom sta ik niet in de lijst?
Ik loop nu stage bij de Efteling.
Toegevoegd, wat doe je daar?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef Dementor het volgende:
Als lange jan?quote:Op donderdag 28 april 2005 09:18 schreef Dementor het volgende:
Ook zoveel te doen dusquote:Op donderdag 28 april 2005 09:22 schreef Dementor het volgende:
Ik zit bij Technische Zaken als netwerkbeheerder.
Leuk joh de hele dag raket ijsjes eten
No shit Sherlock!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |