Vet laat die online staanquote:
Oeh laat je vriend het maar niet lezenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hebben jullie in de tussentijd nog gewerkt?voor Teardrop-nl
Ga je toch ff langsquote:Op woensdag 27 april 2005 16:19 schreef goddess-in-heaven het volgende:
hebben jullie in de tussentijd nog gewerkt?voor Teardrop-nl
Bah ik wilde hem als handtekening gebruiken maar dan kan blijkbaar niet op fokquote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké.
Megter, douw hem eens in de OP.
Aan jou heb ik wat !quote:Op woensdag 27 april 2005 16:21 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ga je toch ff langsdit is zo onpersoonlijk
Kun je me meteen voorstellen aan hem, als ik als jou fokrelatie zijndequote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tsja, alleen moet ik nog werken en word ik straks opgehaald door uuuh ja je raadt t al... mn vriendje
Bel af, ga je gezellig met lijn 1 naar huis...quote:Op woensdag 27 april 2005 16:25 schreef goddess-in-heaven het volgende:
tsja, alleen moet ik nog werken en word ik straks opgehaald door uuuh ja je raadt t al... mn vriendje
Probleem is alleen wel dat lijn 1 vanaf de jaarbaars nog maar 1 halte heeft en daarna op het eindpunt isquote:Op woensdag 27 april 2005 16:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Bel af, ga je gezellig met lijn 1 naar huis...![]()
Hier waait/regent het hard, ik hoop voor jou daar nietquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ik dus precies de andere kant op moet. en ik ben trouwens met de fiets (iedere dag)
(nog maar 1 uur)
Ik nog maar 15 minuutjes en morgen lekker vrijquote:Op woensdag 27 april 2005 16:31 schreef goddess-in-heaven het volgende:
en ik dus precies de andere kant op moet. en ik ben trouwens met de fiets (iedere dag)
(nog maar 1 uur)
Hier schijnt het zonnetjequote:Op woensdag 27 april 2005 16:32 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Hier waait/regent het hard, ik hoop voor jou daar niet
quote:Op woensdag 27 april 2005 16:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik nog maar 15 minuutjes en morgen lekker vrij
Ik zal nog wel ff langskomen om te kijken hierzo.... en zorgen dat jij me niet teveel mist goddess
Ik heb de halve dag gespendeerd aan het ontwijken van de moderators zodat ze mn topic niet zouden lokkenquote:
You 2... zal aan je denkenquote:Op woensdag 27 april 2005 16:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Teardrop-nl, alvast fijne avond!
netjes gedaan meisquote:
Zo moeilijk vond ik het niet. Kon daar best veel over lullen. Zoveel dat ik heb moeten inkortenquote:Op woensdag 27 april 2005 17:01 schreef ijsmeis het volgende:
Damn. Ik moet nog een uur.
En ik ben inmiddels bezig met mijn stageverslag.
Maar het is mijn eerste keer, dus het gaat nogal moeizaam.
En thanks Son-Of-A-Gun!
quote:Op woensdag 27 april 2005 17:10 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Zo moeilijk vond ik het niet. Kon daar best veel over lullen. Zoveel dat ik heb moeten inkorten
zeker van die leuke schoolopdrachtjes, hoe bepaalde zaken geregeld zijn in je bedrijf en dan moet jij als stagiaire maar een andere plan voor schrijven o.i.d. en dit bespreken met je stagebegeleiderquote:Op woensdag 27 april 2005 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Mja, gewoon wat lullen over de dagen en wat ik heb gedaan kan ik ook wel.
Maar ik moet het volgens mij iets anders als 'de rest' .
Mijne zit nu in Egyptequote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Megter het volgende:
Zo, weer lekker thuis. Goeie shit ijsmeis!
Degenen die nog aan het stageren zijn, succes![]()
Edit: zou wel 's willen weten wie z'n/haar stagebegeleider ook op Fok! vertoeft!
Ik moet een multimedia presentatie maken (in de vorm van een website, film, flashfilm, etc)quote:Op woensdag 27 april 2005 17:18 schreef R-Alph het volgende:
Wat moet jij dan anders dan de rest doen
Mijn stagebegeleider zelf niet, maar de collega die ook op dat kamertje werkt waar ik zit denk ik welquote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Megter het volgende:
Edit: zou wel 's willen weten wie z'n/haar stagebegeleider ook op Fok! vertoeft!
Ik weet wel dat een collega van me op fok! zit -> Apfel.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:19 schreef Megter het volgende:
Daar zijn ouders 1,5 week geleden naar toe geweest!! Gevoel zal ongeveer 'tzelfde geweest zijn!quote:
Goeie shit, heb je 'm ook al op deze topic gewezen, ook al is ie geen stagiair?quote:Op woensdag 27 april 2005 17:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn stagebegeleider zelf niet, maar de collega die ook op dat kamertje werkt waar ik zit denk ik wel
Whahaha, mijn stagebegeleider komt af en toe wel 's binnen, vorige keer was ik toen aan het posten in het topic Temptation Island. Ik vroeg zo: "En, kijk je ook wel 's naar Temptation Island?". Die man geeft er echt niet veel omquote:Op woensdag 27 april 2005 17:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik weet wel dat een collega van me op fok! zit -> Apfel.
Maar de rest? Geen idee..
Ik zie hier verder niemand fok!ken.. zij wel.
Done.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké.
Megter, douw hem eens in de OP.
Daar hebben we wat aan !!! goed werk jij !!! jij krijgt vast een voldoende voor je stagequote:Op woensdag 27 april 2005 18:07 schreef Megter het volgende:
[..]
Done.
Hier vinden jullie de OP. Scheelt weer wat [/] typen.
Het plaatje staat hier. Met dank aan ijsmeis
Ik stel voor dat iedereen die een nieuw topic opent ook een paar regels aan het rijmpje toevoegt
Als m'n scriptie en presentatie voldoende zijn vind ik het goed, eindelijk klaar met school dan!!!quote:Op woensdag 27 april 2005 18:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Daar hebben we wat aan !!! goed werk jij !!! jij krijgt vast een voldoende voor je stage![]()
Deze ook nog Megterquote:Op woensdag 27 april 2005 14:35 schreef hornage het volgende:
* hornage ook stage loopt, bij een industrieel automatiseringsbedrijf
En ik doe alles wat maar met software ontwikkeling te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |