Waar heb je Teardrop-NL gelatenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goedemorgen allemaal, jullie gaan weer als een speer. Heb vandaag niet veel tijd om te fokken. Mijn stagebegeleidster is er tot een uur of 3. Daarna zal ik weer veelvuldig aanwezig zijn
Ach, kheb teardrop ook nog niet gezien dus hij zal je niet missenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Goedemorgen allemaal, jullie gaan weer als een speer. Heb vandaag niet veel tijd om te fokken. Mijn stagebegeleidster is er tot een uur of 3. Daarna zal ik weer veelvuldig aanwezig zijn
Volgens mij zei hij dat hij er vandaag niet zou zijn ofzo..iets met school?quote:
Aaaah missen jullie me nu al ??? Ik heb vandaag lekker vrij, vanmiddag om 4 uur ga ik naar een opendag toe dus heb ik maar de hele dag vrijgenomenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Ach, kheb teardrop ook nog niet gezien dus hij zal je niet missen
maar wij wel natuurlijk he
Ik van half 9 tot 4quote:
Wat ben je maar laatquote:Op donderdag 28 april 2005 10:16 schreef Teardrop-nl het volgende:
Niemand post echt veel vandaag.... jullie missen mij allemaal natuurlijk
Nee ben lekker vrij kom net mn bedje uitrollenquote:
Waarom vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee ben lekker vrij kom net mn bedje uitrollen![]()
Ik neem volgende week woensdag en vrijdag vrijquote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vanmiddag om 4 uur naar een opendag dus vond ik het nodig hele dag vrij te hebbenquote:
Dan zal je wel geen 100 dagen stage lopenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:22 schreef Houniet het volgende:
ik heb volgende week de hele week vrij!!!!!!111
Nep stagiairequote:Op donderdag 28 april 2005 10:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
stagiaire is toch gewoon het algemene woord? toch niet vrouwelijk?quote:
ik loop 6 maanden stage, van januari tot juliquote:Op donderdag 28 april 2005 10:23 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Dan zal je wel geen 100 dagen stage lopen
alsjeblieftquote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stagiaire is toch gewoon het algemene woord? toch niet vrouwelijk?
Er is hier taart op kantoor, collega neemt afscheid. (en ik was net zo goed op weg met mn goede dieet) iemand mijn stukje?
quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Er is hier taart op kantoor, collega neemt afscheid. (en ik was net zo goed op weg met mn goede dieet) iemand mijn stukje?
stagiair de (m.), stagiaire de (v.)quote:Op donderdag 28 april 2005 10:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee, eens nooit meerquote:
Ligt in a'dam Subway? (broodjeszaak)quote:Op donderdag 28 april 2005 10:29 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, eens nooit meeronwijs tedruk gewoon
Hoezo wil je neukenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Waar is ijsmeis als je dr nodig hebt..........
zekerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ligt in a'dam Subway? (broodjeszaak)
ijsmeis is met een verslag bezigquote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Och waar ligt die danquote:Op donderdag 28 april 2005 10:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeker! maar pannekoeken zijn ook lekker
die krijg je straks. er is nog een vergadering aan de gang. daarna krijg je hetquote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef Megter het volgende:
Hee, waar blijft m'n gebak goddess!!!
Anders zal ik 's meehelpen met afmaken
ik ga vanaf haarlem met de trein, om 11 uur en stap gewoon uit bij CS. maar dat kan ook meestal nog, omdat het om kwart over 11 nog niet druk is. (of naja, nog niet zó druk)quote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zaterdag moet ik met de bus vanaf heerlen naar sittard (vanwege spoorwerkzaamheden) vanaf sittard 2,15 uur naar A'dam
oja waar stappen jullie uit ?? Sloterdijk ?
wat is het adres van Subway - A'dam ?
jij met je subwayquote:Op donderdag 28 april 2005 10:38 schreef DaYwALKuR het volgende:
Zaterdag moet ik met de bus vanaf heerlen naar sittard (vanwege spoorwerkzaamheden) vanaf sittard 2,15 uur naar A'dam
oja waar stappen jullie uit ?? Sloterdijk ?
wat is het adres van Subway - A'dam ?
Wat mot je?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
Laat maar heb het zelf al gedaanquote:
Subwayquote:Op donderdag 28 april 2005 10:41 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij met je subway
oh en subway heb je op de prinsengracht en keizersgracht
* ijsmeis gaat eens koekeloeren.quote:Op donderdag 28 april 2005 10:43 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat maar heb het zelf al gedaan![]()
Foto's op mn fotoboekje gezet![]()
Yeaah! Heb net ook al stukje cake opquote:Op donderdag 28 april 2005 10:39 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
die krijg je straks. er is nog een vergadering aan de gang. daarna krijg je het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |