quote:Op donderdag 28 april 2005 11:15 schreef Ballicious het volgende:
Ik woon in schreins, aka 's hh kinderen
Nee, naar GCquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Blik het volgende:
dit topic zou eigenlijk weer terug naar onzin moeten
Alleen voor mezelf bakken is niet leuk, kom jij dan gezellig mee-eten ? ik zal zorgen voor een romantische gedekte tafel voor 2 personen met kaarlichtquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan kan je ze beter zelf bakken.
Hop hop, luie meneer.
Note voor de volgende dag :quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
School doe k in middelburg, Roc. Vlissingen stinks.
En nu is m'n brood op, k ga kapot van de honger.
Stuur die pannekoeken maar op!
Voor mij en ijsmeis? dat is aardig van jequote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf bakken is niet leuk, kom jij dan gezellig mee-eten ? ik zal zorgen voor een romantische gedekte tafel voor 2 personen met kaarlicht![]()
Hoezo, kvind Vlissingen goed te doen!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:19 schreef Ballicious het volgende:
School doe k in middelburg, Roc. Vlissingen stinks.
En nu is m'n brood op, k ga kapot van de honger.
Neequote:Op donderdag 28 april 2005 11:20 schreef knox_ het volgende:
[..]
Voor mij en ijsmeis? dat is aardig van je![]()
Subway zit niet in Amsterdamquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
@daywalker
subway zit echt we in amsterdam, en anders moet je le'pain opzoeken
i knowquote:Op donderdag 28 april 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Subway zit niet in Amsterdam.
Check www.subway.com maar !
Mijn pannenkoeken wat doe je !quote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef Ballicious het volgende:
Imo is Vlissingen een schrijnende klotestad. Met schrale mensen. Ze zeggen niks, en tonen geen emoties.
(ik wacht op die pannekoeken)
Ken je 't Smoske? Dat maakt heel veel goedquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef Ballicious het volgende:
Imo is Vlissingen een schrijnende klotestad. Met schrale mensen. Ze zeggen niks, en tonen geen emoties.
(ik wacht op die pannekoeken)
Ga een frikandel speciaal halen bij de lokale frietboerquote:Op donderdag 28 april 2005 11:22 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
i knowwaar moet ik dan nu eten?
En dan niet iemand anders met je frikandel ervandoor laten gaanquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ga een frikandel speciaal halen bij de lokale frietboer.
.
Wel goed kijken wat je krijgt danquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
http://www.subway.com/Applications/locator/index.aspxquote:Op donderdag 28 april 2005 11:17 schreef Houniet het volgende:
@daywalker
subway zit echt we in amsterdam, en anders moet je le'pain opzoeken
Zeker bij de FEBOquote:Op donderdag 28 april 2005 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:27 schreef Houniet het volgende:
eetsmakelijk allemaal
[afbeelding]
de koffie komt eraan
en voor ijsmeis[afbeelding]
Hele lekkere broodjeszaak aan de boulevard!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:28 schreef Ballicious het volgende:
T smoske ken k niet, Maar dat ga jij me vast vertellen? T enige dat ik hier doe is met de bus hierheen komen rijden. Hele dag zitten en weer naar huis.
Beetje te vroeg hoor!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:32 schreef Houniet het volgende:
IK HEB HIER TOMPOEZEN, ORANJE!!!!!!!!!!111
ik wil wel delen
het is nooit te vroeg voor lekker etenquote:
jou mag ikquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
Te vroeg? Zoals houniet als zei! Nooit te vroeg voor lekker eten!
No thanks, ik wacht nog steeds op het gebak!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:40 schreef Ballicious het volgende:
Eerst eens een sigaar roken, daar ben ik aan toe.
Meer gegadigden?
Ik heb liever kersenvlaaiquote:Op donderdag 28 april 2005 11:38 schreef Ballicious het volgende:
Te vroeg? Zoals houniet als zei! Nooit te vroeg voor lekker eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |