Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Yeaah! Heb net ook al stukje cake op![]()
pannekoeken!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteen![]()
Tosti's? Of was dat weer iemand andersquote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteen![]()
Ohja dat had ik al verteldquote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Tosti's? Of was dat weer iemand anders![]()
Heb je al gekoekeloerd ?quote:
Laat staan haar vriendquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
teardrop kan wel slijmen zegniet eens godness in heaven als favo fokker
wat moet zij wel niet denken
Nog niet echt zo'n honger, over 35min pauzequote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef Houniet het volgende:
ik heb net een liga op om me hongerigheid te onderdrukken
Ik werk van half 8 tot 5, maar de dag (en de week) schiet al lekker opquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Zozo, een die-hard. En tot hoe laat moet je dan?
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik loop ook stage, verveel me hier de tering. Is niks te doen. Beetje i-netten en doen alsof k bezig ben... Kutzooi
Ohja ff toevoegen aan favo fokker lijstquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
teardrop kan wel slijmen zegniet eens godness in heaven als favo fokker
wat moet zij wel niet denken
Slijmbalquote:Op donderdag 28 april 2005 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja ff toevoegen aan favo fokker lijst![]()
Geen Subway in a'dam! Fuckquote:Op donderdag 28 april 2005 10:57 schreef Houniet het volgende:
ef reboote
internetradio loopt te bitchen.. hoere linux
Vertel, wat doe je?quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik loop ook stage, verveel me hier de tering. Is niks te doen. Beetje i-netten en doen alsof k bezig ben... Kutzooi
Welcome to the clubquote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef Ballicious het volgende:
[quote]Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!
[/quote
Ik zit dus bij Fliteware, doe internationale groothandel, zit in vlissingen. En hoor bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles wat daaromheen hangt.![]()
Nog een Zeeuw hier!!quote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef Ballicious het volgende:
[quote]Op donderdag 28 april 2005 10:59 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!
[/quote
Ik zit dus bij Fliteware, doe internationale groothandel, zit in vlissingen. En hoor bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles wat daaromheen hangt.![]()
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vertel, wat doe je?.
Is al gevraagd, stomme lieve ijsmeis!
quote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Net ff storing opgelost. vrouwtje: " help!! mijn password verloopt over 5 dagen, wat moet ik doen?"
ik:"over 5 dagen een andere wachtwoord verzinnen", vrouwtje: "nee ik wil deze houden", ik: "nou ok, ff in de AD bij haar useraccount een vinkje zetten voor "password never expires".
Wat was ze blij, kreeg zelfs nog een salmiak lolly,maarja de rekening komt wel
Toch ff weer halfuurtje onderwegde tijd gaat hard zo
Ik weet alleen niet of het bedrijf hier zo blij mee isquote:Op donderdag 28 april 2005 11:05 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Net ff storing opgelost. vrouwtje: " help!! mijn password verloopt over 5 dagen, wat moet ik doen?"
ik:"over 5 dagen een andere wachtwoord verzinnen", vrouwtje: "nee ik wil deze houden", ik: "nou ok, ff in de AD bij haar useraccount een vinkje zetten voor "password never expires".
Wat was ze blij, kreeg zelfs nog een salmiak lolly,maarja de rekening komt wel
Toch ff weer halfuurtje onderwegde tijd gaat hard zo
volgensmij is het niet echt microsoft verantwoord![]()
I know, maar de baas stond erop dat dat moest gebeuren, ik heb het nogwel aangekaart, maarja...de baas hequote:Op donderdag 28 april 2005 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dat mag helemaal niet
![]()
Wachtwoorden moeten veranderd worden en dan mag je niet in de AD gaan zetten dat het wachtwoord nooit verloopt... vrouwtje heeft gewoon pech... over 5 dagen moet ze een nieuw wachtwoord verzinnen![]()
Gewoon weer ff naar de AD gaan, account van je baas opzoeken en neerzetten dat hij elke dag zn wachtwoord moet veranderenquote:Op donderdag 28 april 2005 11:09 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
[..]
I know, maar de baas stond erop dat dat moest gebeuren, ik heb het nogwel aangekaart, maarja...de baas he![]()
hahaquote:Op donderdag 28 april 2005 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gewoon weer ff naar de AD gaan, account van je baas opzoeken en neerzetten dat hij elke dag zn wachtwoord moet veranderen![]()
die zit naast mijquote:Op donderdag 28 april 2005 11:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik mis goddess-in-heaven![]()
Waar isse nou![]()
Mag ik er een?quote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb koffie, wie had er een pannekoek besteld bij mij?
Ikkequote:Op donderdag 28 april 2005 11:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb koffie, wie had er een pannekoek besteld bij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |