Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteenquote:Op donderdag 28 april 2005 10:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Yeaah! Heb net ook al stukje cake op![]()
pannekoeken!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteen![]()
Tosti's? Of was dat weer iemand andersquote:Op donderdag 28 april 2005 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zal maar niet zeggen wat ik op heb he? krijgen jullie weer allemaal zo'n honger meteen![]()
Ohja dat had ik al verteldquote:Op donderdag 28 april 2005 10:48 schreef Megter het volgende:
[..]
Tosti's? Of was dat weer iemand anders![]()
Heb je al gekoekeloerd ?quote:
Laat staan haar vriendquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
teardrop kan wel slijmen zegniet eens godness in heaven als favo fokker
wat moet zij wel niet denken
Nog niet echt zo'n honger, over 35min pauzequote:Op donderdag 28 april 2005 10:54 schreef Houniet het volgende:
ik heb net een liga op om me hongerigheid te onderdrukken
Ik werk van half 8 tot 5, maar de dag (en de week) schiet al lekker opquote:Op donderdag 28 april 2005 09:25 schreef Megter het volgende:
[..]
Zozo, een die-hard. En tot hoe laat moet je dan?
Als je in de OP wil moet je ff zeggen wat je doet, waar en bij welk bedrijf!quote:Op donderdag 28 april 2005 10:58 schreef Ballicious het volgende:
Ik loop ook stage, verveel me hier de tering. Is niks te doen. Beetje i-netten en doen alsof k bezig ben... Kutzooi
Ohja ff toevoegen aan favo fokker lijstquote:Op donderdag 28 april 2005 10:52 schreef Houniet het volgende:
teardrop kan wel slijmen zegniet eens godness in heaven als favo fokker
wat moet zij wel niet denken
Slijmbalquote:Op donderdag 28 april 2005 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ohja ff toevoegen aan favo fokker lijst![]()
Geen Subway in a'dam! Fuckquote:Op donderdag 28 april 2005 10:57 schreef Houniet het volgende:
ef reboote
internetradio loopt te bitchen.. hoere linux
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |