Tuulk. Als jij een sigaret voor me hebt.quote:MUUS schreef ook nog ergens iets:
Oh echt? Heb je dan misschien een vuurtje voor me? *wink wink*.
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tuulk. Als jij een sigaret voor me hebt..
check Waxje's sig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik de enige die de TT niet begrijpt?.
Ik een beetje meer dan jij.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen..
Waar was je van de week dan toen ik bijna de peuken uit de asbak stond te vissen? He? Toen hoorde ik je niet over delen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaaaaaamen zullen we alles deeeeeeeeeeeeeeeelen..
Ook na Nova?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:07 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, een vriend van me is na bijna anderhalf jaar eindelijk ook out voor zijn ouders... Ze nemen het op zich wel goed op gelukkig.
Rond een uur of tien... is dat na Nova?quote:
ja, het is een woordspeling. Maar die woordspeling wordt na het lezen van je sig wel duidelijker.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef Waxxer het volgende:
KUT ik ga NU, maar het is makkelijk om van elk wissewasje een issue te maken hedas niet de bedoeling van de TT
*deken over zich heenslaat*
Dahaag
Trustinvrede!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:19 schreef wonderer het volgende:
Damn, ik ga hier dood. Trusten jongens, tot morgen.
quote:
Heel gevaarlijk om dat in een [homo]-topic te zeggen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 08:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
goeiemorgen
bah m'n banaan is heel groen en taai
zo eentje die je op kan etenquote:Op dinsdag 26 april 2005 09:45 schreef xman het volgende:
[..]
Heel gevaarlijk om dat in een [homo]-topic te zeggen!
neequote:Op dinsdag 26 april 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
vanavond halve finale champions leage !!!
ja en een of ander examen nog
*Roept*quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:27 schreef Cybart het volgende:
vanavond halve finale champions leage !!!
ja en een of ander examen nog
die probeer ik te versierenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:38 schreef Cybart het volgende:
wat is er met die pinguin..???
ik ben alleen niet bepaald succesvol.quote:
dat heb je met homo's, die doen altijd alsof ze out of your leage zijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben alleen niet bepaald succesvol.![]()
nee dan ben gewoon triestquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kun je eigenlijk ook een slet zijn als je het heeeeeeel hard probeert, maar je niets gedaan kan krijgen? Zeg maar, een slet diep van binnen, die heel graag naar buiten wil, maar eenmaal buiten nog steeds niemand kan krijgen?
Ben je dan een slet, of gewoon triest?
Die kut homo's ook altijdquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat heb je met homo's, die doen altijd alsof ze out of your leage zijn
Ik ga naar HOSTAGE in de Melkwegquote:
Hey Jerruh, wat zie jij er weer fris en fruitig uit vandaag... ben je vrij?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:31 schreef Jerruh het volgende:
beterschap caz!!!
jerre op de versiertour, ik haat mezelf
I like my men rough and rugged!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:47 schreef Jerruh het volgende:
ik heb tentamensen k ben zelfs ongeschoren dus fris en fruitig my ass.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:50 schreef Jerruh het volgende:
kssht, ga iemand anders lastig vallen.
quote:
Roger is echt superklein!quote:Intwine rules
dat begin ik me inderdaad ook zo langzamerhand af te vragenquote:
mjah, maar dat was bekend...quote:Roger is echt superklein!
jer!quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:57 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!.
ach, k ben lerende, dan moet je me niet aanraken!
ik leer altijd en overal wel vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
jer!
maar als je dus niet aan het leren was, was je wel op hem ingegaan ??
(er is dus hoop kug!)
are you coming on to me?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
dat begin ik me inderdaad ook zo langzamerhand af te vragen
ik snap het niet
Mjah, ik heb er nooit iets tegen gehad, het is leuke muziek. Ik heb ergens wel respect voor ze dat ze het zo lang uit hebben weten te houden. Toen ze net begonnen dacht ik dat ze heel snel uit beeld zouden verdwijnen. Want Idols ging door, en iemand die halverwege afhaakte om muziek te maken die alles behalve leek op wat er uit een idols-stal gerold komt, zou dacht ik al snel vergeten worden.quote:mjah, maar dat was bekend...
ik vodn eerst altijd dat ie "al schijtend" zong.
maar heb die 2 albums van hun nu. erg cool
vooral als ze er weer caraibische invloeden ingooien
Ja dat klinkt idd best geinigquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:56 schreef Cybart het volgende:
vooral als ze er weer caraibische invloeden ingooien
daar kon ik van lerenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, daar heb je met je exen dan niet moeilijk over gedaan
Echt wel...maar niet handig als je toch wel een beetje op je gewicht wilt letten.....althans daar een poging tot doet.quote:
Ja zeg, ik blijf bezig.quote:
mogguh terug vanuit het zonnige zuiden.quote:
doet u toch een open sollicitatie en noem je mwooaah pakweg 6 subfora die je wel wil moddenquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf bezig..
Waar moet ik solliciteren? LIF? C&H? ONZ?
So many choices, so little time..
die erwin krol had het gisteren over wolken.. eerst in het zuiden en dan opweg naar noord.. nou ik merk er niets vanquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
mogguh terug vanuit het zonnige zuiden.
Kan ik dan niet beter gewoon meteen solliciteren voor FA?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
doet u toch een open sollicitatie en noem je mwooaah pakweg 6 subfora die je wel wil modden
Is dat niet diezelfde man die eergisteren zei dat het gisteren droog zou zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
die erwin krol had het gisteren over wolken.. eerst in het zuiden en dan opweg naar noord.. nou ik merk er niets van
denk je dat ze je aannemen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kan ik dan niet beter gewoon meteen solliciteren voor FA?.
ONZ, dna doe ik C&Hquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja zeg, ik blijf bezig..
Waar moet ik solliciteren? LIF? C&H? ONZ?
So many choices, so little time..
quote:
quote:en gisteren wŕs het droog...hier...
Ik moest lachen Jer!quote:
En het verschil met anders is... ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:39 schreef Semisane het volgende:
en toen was ik helemaal alleen......nou ja...deur dicht muziek hard en een beetje hobbien dan maar.
Dat de muziek niet al te hard kan, omdat er dan collega's om me heen zitten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En het verschil met anders is... ?
eeeeyquote:
En daar hou je anders rekening mee? Hoe ontzettend 2002 van je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dat de muziek niet al te hard kan, omdat er dan collega's om me heen zitten.
adem in.....adem uitquote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:42 schreef Jerruh het volgende:
[..]
eeeey
C&H past goed bij me, k heb geschiedenis als eindexamen gedaan, weet heel veel over cultuur en historie en ben nota bene bijna architect!.
en natalie is een beeb.
quote:
Hai Tineke,quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
adem in.....adem uit
hou dat gevoel vast, lachen is positieve energie
adem in
sla dat gevoel op, zodat je het kunt gebruiken in sje verdere leven
adem uit
tot zover deze oosterse les in levenswijsheden
u mag nu ontspannen en zelfstandig doorademen
Ik weet het...ik ben liefquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En daar hou je anders rekening mee? Hoe ontzettend 2002 van je..
goed hoor.. kijk maar:quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hai Tineke,
Hoest met de Biostabiel?
En weer moest ik lachen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:47 schreef Jerruh het volgende:
[..]![]()
.
GA NOU ES SOLLICITEREN! DE KROE WACHT OP JE, VIND IK!.
Ik word Inderdaad een beetje slapering ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
goed hoor.. kijk maar:
en volg die biostabiel, langzaam zwaaiend heen en weer..
je oogleden worden moe.. je krijgt slaap
heen en weer
je oogleden zakken dicht en je bent volledig onder mijn controle.
als ik met mijn vingers knip, dan ben je een mod op GC, *knip* gedraag je ook zo, totdat iemand het woord bifie roept.
als ik nu weer in mijn vingers knip, wordt je wakker en herinner je je alleen dat je mod van GC bent, en dat je pas stopt als iemand "bifie" roept, oja, je post ook een foto in [m] sexy en gewaagd
*knip*
denk aan MUUS!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En weer moest ik lachen!.
crew. wacht
. op mij
.
Good morning!quote:
Hoort dit ook bij dat Biostabiel gebeuren?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
denk aan MUUS!
denk aan MUUS!
denk!!!!!!
"we want you!"
maar maar maar.... en die magnetische krachten die je in trance brengen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik word Inderdaad een beetje slapering ja..
Maar daar heb je het toch wel mee gehad.
Kan nu elk moment gaan gebeuren. Hou US maar in de gaten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
maar maar maar.... en die magnetische krachten die je in trance brengen?
tsssk.. die oplichters..
maar je post toch wel een foto he![]()
![]()
![]()
they want you as a new recruit!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
denk aan MUUS!
denk aan MUUS!
denk!!!!!!
"we want you!"
Waaiquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
they want you as a new recruit!
let's go and stay at the fo-hohok-crew
comon and joint the fohohok-crehew..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
Ik zat in bad
Gewoon in bad
Een beetje met het sop te klieren
Je weet wel, met die vlokken schuim
M'n buik en schouders te versieren
Voel ik ineens twee kleine bobbels
Waar volgens mij eerst nog niks zat
Niet veel, maar toch, 't zijn echt twee hobbels
En dat hoort niet, ik hoor plat
Dus sinds een uur ben ik nu niet meer te genieten
Help! Help! Help! Help! Ik krijg tieten
kut elyse.
ik krijg het kreng maar niet uit mn kop grrrr
Ze deed dat laatst ook bij Jensen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
Ik zat in bad
Gewoon in bad
Elysa die bimbo van Automatic, of een andere elyse?quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:18 schreef Cybart het volgende:
Ik zat in bad
Gewoon in bad
die bimbo ja, met d'er dikke tieten, en strakke kontje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Elysa die bimbo van Automatic, of een andere elyse?
I liked my lunch so muchquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
............ maar ze moet niet dér mond opendoen, tenzij er een piemel in geschoven word.
nie zo miepen, jij vind het ook best wel eens een geil gezicht als z'n opgepomte snol een vleesstaaf in haar visfabriek geramd krijgt.quote:
Tussen Wiz en mij inquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:56 schreef Kugari-Ken het volgende:
voor zijn geile jonge blonde boy is er altijd wel plek, vooral naast Wizarddragon
arme Pup!quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef Blond19 het volgende:
[..]
eh....eh......eh.......hallo?heb ik daar ook wat over te zeggen?
? ? ?
Pup geven we aan Ryan of Vlarpquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
arme Pup!
maar ach ja, Pup is ook alweer boven de 20 en dus over de datum, van Blond19 kun je nog minstens een heel jaar plezier hebben voordat hij te "oud" is geworden.
Prepare your hot virgin boy ass for anal entry!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:03 schreef Blond19 het volgende:
[..]
eh....eh......eh.......hallo?heb ik daar ook wat over te zeggen?
? ? ?
Vlarp staat bekend om zijn behoefte naar sloppy seconds?quote:
1 euro! Ik bied 1 hele euro!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
dat laatste.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
Hoeveel van ons magere mannetjes passen er in 1 2p-bed?quote:
als je ze goed stapelt, toch wel zeker 4quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel van ons magere mannetjes passen er in 1 2p-bed?
ach ja, ik moet de iele magere jonge homootjes ook eens het idee geven dat ze gewenst zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wow ik ben veel waard!!! Horen jullie dat?![]()
Die meneer was uitgesloten voor het biedenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wow ik ben veel waard!!! Horen jullie dat?![]()
Des is student...dat kan hij nooit opbrengen johquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die meneer was uitgesloten voor het bieden
Des... wat biedt je? 0,01 EUR?
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waardquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die meneer was uitgesloten voor het bieden
Des... wat biedt je? 0,01 EUR?
op schiermonnikoog misschienquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waard![]()
Hmmquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach ja, ik moet de iele magere jonge homootjes ook eens het idee geven dat ze gewenst zijn.
En die ene euro kan ik nog wel missen.
Een extra blank homo-slaafje is altijd handig, want de vloer kan niet schoon genoeg zijn en er zit nog een ranzige bruin-rode aanslag onder de rand van de wc die weg moet worden gekrabt.
Jij bent dik. En je biostabiel werkt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:22 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
op schiermonnikoog misschien![]()
likken hoer, likken! Totdat ik mezelf kan zien in het witte teil van de pleequote:
You're the scatman? Bee bap bap baddebop?quote:
De straatwaarde van een 19-jarige homo ligt al in geen jaren zo hoog meer hoor....We starten bij 0.001 eurocent....het moet wel betaalbaar blijven voor de studentjes onder ons.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waard![]()
dikke mensen zijn gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Jij bent dik. En je biostabiel werkt niet.
Ik zeg alleen dat je dik bent. En de biostabiel kan ik zelf ook maken... daar heb ik jou en je nep-Italiaan niet voor nodig. Ik weet dat je graag weer op televisie wil komen.... maar dit.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
dikke mensen zijn gezelligen de biostabil werrrrkt echt! het is gewoon de ei van colombus!
Wacht jij maar eens evenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
De straatwaarde van een 19-jarige homo ligt al in geen jaren zo hoog meer hoor....We starten bij 0.001 eurocent....het moet wel betaalbaar blijven voor de studentjes onder ons.
stolpie@hotmail.com Wat wilde je gaan doen? Me virtueel met je handtas in elkaar gaan meppen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:28 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wacht jij maar eens evenwat is je msn?
![]()
0.001 centquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
stolpie@hotmail.com Wat wilde je gaan doen? Me virtueel met je handtas in elkaar gaan meppen?
Dat lukt je toch niet...zit namelijk achter een dijk van een firewall
Ja...goed ik weet dat dat niet echt bestaat...maar we ronden het wel af naar boven hoor....zo ben ik ook wel weer.quote:
Ik bied 0,005!quote:
geef maar toe dat je maar al te graag naar me kijktquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:27 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je dik bent. En de biostabiel kan ik zelf ook maken... daar heb ik jou en je nep-Italiaan niet voor nodig. Ik weet dat je graag weer op televisie wil komen.... maar dit.....![]()
ik zou het biiiiiijna gratis gaan doen. Wat 'n bodemprijzenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...goed ik weet dat dat niet echt bestaat...maar we ronden het wel af naar boven hoor....zo ben ik ook wel weer.
Dikkertje dap...... BIOSTABIEL SUCKS!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:36 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
geef maar toe dat je maar al te graag naar me kijkt![]()
Aaaaahw ben je flieft waxje-knulletje-van-ons?quote:
Tja wat wil je he....met al die uit-de-kast-zijnde-19jarige-homotjes van tegenwoordig....die worden dus voor dumpprijzen aangeboden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:37 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik zou het biiiiiijna gratis gaan doen. Wat 'n bodemprijzen![]()
Idd...ik schrok ook al van het bod....op deze manier schiet de prijs wel heel erg snel omhoog hoor.quote:
Nou.... ja..... oke oke, het waren slechts krantenartikelenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Aaaaahw ben je flieft waxje-knulletje-van-ons?Wat schatttig dan!
Nog nooit een liefdesbrief geschreven.
grmblquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Idd...ik schrok ook al van het bod....op deze manier schiet de prijs wel heel erg snel omhoog hoor.
ben ik als 18-jarige nog wel veel waard?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja wat wil je he....met al die uit-de-kast-zijnde-19jarige-homotjes van tegenwoordig....die worden dus voor dumpprijzen aangeboden.
Oh.....uuuh...na ja.....hmmm...tja....*krab*krab*.....ook leuk....quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ja..... oke oke, het waren slechts krantenartikelen
was het dan iemand die opelijk in de krant zijn liefde voor jou verklaarde??quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ja..... oke oke, het waren slechts krantenartikelen
Half-uit-de-kast-zijnde-18jarige-"ik-weet-het-wel-maar-vertel-het-niet"-homo's zijn zeer veel waard deze dagen ja.....geen idee of dat ook geld voor de 19jarige versie ervan....ik bedoel...het blijft maar heel even schattig...daarna is het meer een kwestie van "make up your mind honey"...zo iets dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben ik als 18-jarige nog wel veel waard?
(morgen 19.. dan daalt mijn markwaarde dus ineens?en teld half uit de kast ook?
)
Ooooooh jij...jij....Slet!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef wizarddragon het volgende:
Waarom zou ik bieden op iets wat ik al eerder heb gehad![]()
dus vandaag ben ik nog wat waard, en morgen moet ik me maar te grabbel gooien op straat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Half-uit-de-kast-zijnde-18jarige-"ik-weet-het-wel-maar-vertel-het-niet-homo's zijn zeer veel waard deze dagen ja.....geen idee of dat ook geld voor de 19jarige versie ervan....ik bedoel...het blijft maar heel even schattig...daarna is het meer een kwestie van "make up your mind honey"...zo iets dus
[sub[Teld, telt trouwens nooit.[/sub]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
geen idee of dat ook geld voor de 19jarige versie ervan....ik bedoel...het blijft maar heel even schattig...daarna is het meer een kwestie van "make up your mind honey"...zo iets dus
wordt Des de 2e pridemeid?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Semisane het volgende:
Wizzard is duidelijk weer de roeleerende factor in dit geheel.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus vandaag ben ik nog wat waard, en morgen moet ik me maar te grabbel gooien op straat?
quote:[sub[() teld is de dyslectische vorm van telt
[/sub]
vertel eens.. hoe heb jij dat aangepakt?quote:
Ach...toen ik jou leefdtijd was, lag de straat waarde van een 19jarige (uit de kast of in de kast,dat maakte ook nog niks uit toen) zoveel hoger, toen dacht je daar nog niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertel eens.. hoe heb jij dat aangepakt?
hier hebben we maar 1 station.. en dat is nogal verlaten.. waar kan ik me het beste te grabbel gooien?
pridemeidquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
wordt Des de 2e pridemeid?( zie boe's neuklijstje)
Ach ja.. ik ben het al gewend hoor *hoest* *kugch*quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Semisane het volgende:
Wizzard is duidelijk weer de roeleerende factor in dit geheel.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:19 schreef creno het volgende:
goeiemiddag![]()
![]()
Bu-bu-bu-bu-bu-bu- B- L- IJ. Mijn rechterhand is blij, mijn linkerhand is blij, ik steek ze in de lucht en schudt ze allebij. Een hele grote lach maakt een hele blije snuit. We dansen in de rondte en we maken veel geluid. We zijn zo blij, blij, blij. Blij, blij, blij. Ik voor jou en jij voor mij.
quote:
het zonnetje schijnt buiten en binnenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef petre86 het volgende:
middag beide.. creno.. jij zooo blij.. vertel
en des.. pridemeid.. kijk maar eens in de lijst hoeveel zij d'r gehad heeft
knorren ze van plezier als je belt ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn hele bureau ligt vol nutteloze tekeningenik teken altijd een gezicht als ik iemand moet bellen.. bedenk hoe die persoon er uit ziet
nouja meestal maak ik er een varkentje ofzo van
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:30 schreef creno het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt buiten en binnen
en ik heb gewoon een keer een goed humeur, fijn he !
nee meestal heb ik chagrijnen aan de lijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
knorren ze van plezier als je belt ofzo?![]()
Zow.. ik ben jaloers joh, dat haal ik dus bij verre echt nooitquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef petre86 het volgende:
en des.. pridemeid.. kijk maar eens in de lijst hoeveel zij d'r gehad heeft
toch wel in kanon he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.. en steun..
kleine kindjes hier zijn vader jacob aan het zingen.. 300x achter mekaar..
Meezingen joh.. en dan steeds op een evil-maniertje zingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.. en steun..
kleine kindjes hier zijn vader jacob aan het zingen.. 300x achter mekaar..
ik laat ze wel een toontje lager zingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Meezingen joh.. en dan steeds op een evil-maniertje zingen
Het was een groot succes.quote:
Ik ontken alles! ik vier het gewoon niet.quote:wow ik lees net dat jij donderdag jarig bent!
gezellig..
pauzes zijn goed !quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:41 schreef Blond19 het volgende:
Ik moet leren. Ik heb alleen nog maar pauze genomen
doe je toch ech zelf toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. ik ben het al gewend hoor *hoest* *kugch*![]()
ik vier het ook niet echt.. ja drink zaterdag wel een pilsje extraquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het was een groot succes.
[..]
Ik ontken alles! ik vier het gewoon niet.![]()
Ach ga zelf waarschijnlijk wel wat drinken met vriendje, moeders en zus (+ aanhang) maar wanneer weet ik nie...niet dit weekend...dan is het koninginnedag...en dan kan het echt nie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vier het ook niet echt.. ja drink zaterdag wel een pilsje extra
maar de buuf kwam net wel een zelfgebakken cake brengen.. ze is 70, en lekkere cake's dat ze bakt
Tja...Wat kan ik zeggen he... "What We Do In Life Echoes In Eternity." Het zijn hele GROTE dingen die in onze vergaderingen worden besproken.quote:en vertel eens van je successen? spice upp this topic
wat ga jij diep zegquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ga zelf waarschijnlijk wel wat drinken met vriendje, moeders en zus (+ aanhang) maar wanneer weet ik nie...niet dit weekend...dan is het koninginnedag...en dan kan het echt nie.![]()
[..]
Tja...Wat kan ik zeggen he... "What We Do In Life Echoes In Eternity." Het zijn hele GROTE dingen die in onze vergaderingen worden besproken.
Het komt er op neer dat wat vorige week al was besloten, nogmaals is bevestigd en dat wat we al wisten nogmaals is verteld.....![]()
Sommige mannen vinden dat lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat ga jij diep zegen dan nog niks zeggen he
quote:
Klinkt leuk!! .. Veel plezierquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ben d'r vandoor
[afbeelding]
19 t/m 21 en 26 t/m 28 april staat het Melkweg Theater in Amsterdam in het teken van Hostage, een productie van het Amsterdamse theatercollectief De Kazerne. Een avond lang word je getrakteerd op, geconfronteerd met en veroverd door acteurs, dansers en beeldend kunstenaars die de grenzen opzoeken van persoonlijke vrijheid. Het is bijzonder theater: als bezoeker leg je een route af die je door verschillende ruimtes voert waar korte eenakters plaatsvinden. Je komt oog in oog te staan met mensen die het conflict niet schuwen en zelfs een regelrechte machtsstrijd aangaan met elkaar, óf met mensen die juist ten koste van alles conflicten willen vermijden. Alle personages worstelen op een extreme manier met hun vrijheid of die van anderen. Bij de theatermakers van De Kazerne worden choreografen, regisseurs, acteurs, dansers, filmmakers, vormgevers en beeldend kunstenaars verenigd. Samen maken ze een bijzondere vorm van belevingstheater. Hostage is te zien op 19, 20, 21, 26, 27 en 28 april in het melkweg Theater te Amsterdam. aanvang: 20:00 uur. Entree: 10 euro.
Naam? Plaats? Muziek? Kosten entree? Drank?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:20 schreef creno het volgende:
slimshady ! ga je ook 4 mei ?
ik wil ook zo'n baan!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik heb een varkentje op mijn plastic beker getekend met typ-ex
tekenen/typ-exen is het enige verzetje dat ik heb hierquote:
zeurmensenquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
tekenen/typ-exen is het enige verzetje dat ik heb hierna al die zeurmensen ben ik daar hard aan toe
![]()
Ik zou zo de politiek in kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat ga jij diep zegen dan nog niks zeggen he
het ergste is nog dat de stagiaire plek hier gigantisch warm is dus zweet me altijd de pleuris zo tegen 4enquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
zeurmensen
leuk om rustig te blijven.. en dan heel extra beleefd terug antwoorden, zo beleefd dat de klant nňg pissiger wordt
dan doe je toch wat kleren uit?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
het ergste is nog dat de stagiaire plek hier gigantisch warm is dus zweet me altijd de pleuris zo tegen 4en
voetballers kunnen er ook wat van hoorquote:
Ik ken meer politici dan voetballers om eerlijk te zijn....quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
voetballers kunnen er ook wat van hoor
Ik doe een gokje.....zo'n 500.000.000 andere mensen?quote:wat zijn er dan veel jarig in april
bas, ajuu, jij, ik en nog meer?
[dirty mind]quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dus Wizarddragon heeft toch blond19 al gehad!
Ik wist het!
Als het een pols heeft, dan kan je ervan uitgaan dat Wizard het op z'n minst probeert.
ik ook.. ik zou het kwa uitelijken liever andersom zien eigenlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik ken meer politici dan voetballers om eerlijk te zijn....
Interessant. Het lijkt me dat ze niet echt comfortabel zit zo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
mijn volgende aankoop, de eerste drie delen van Tank Girl...
Hoi meesterquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoi blanke slaaf die mijn wc-pot uit gaat likken
ach ik kan tenminste zeggen dat ik er een heb, dat is al meer dan dat jij kunt zeggen Jerrieperriequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:42 schreef Jerruh het volgende:
ja en voor jou moeten we er plastic handschoenen voor gebruiken in verband met zure omgevingen enzo....
ofwel: waar gaat het weer over
Doe jij ook mee?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
"De avonturen van Meester Kugari-Ken en Slaaf Blond19"
dat is dan ook het enige wat je kan zeggen, roeliewoelie!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach ik kan tenminste zeggen dat ik er een ben, dat is al meer dan dat jij kunt zeggen Jerrieperrie
Naam: de danssalonquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Naam? Plaats? Muziek? Kosten entree? Drank?
Heuj manquote:
Datum woensdag 4 mei 2005quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef creno het volgende:
[..]
Naam: de danssalon
plaats: eindhoven
muziek: geweldig ! (zie flyer op de site of op het vorige topic)
kosten entree: 10 euro
drank: whatever you want !
super, bezig met tentamens enzo, maar dat lukt welquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heuj manja nou ja, gelukkig gaat niet alles goed he, want dan had ik niks meer te wensen en das ook niet goed
Maar ja, gaat naar eh, behoren over het algemeen
en met jou dan, architect?
Marco Vquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
Datum woensdag 4 mei 2005
Tijd van 22.00 tot 4.00 uur
Lokatie De DansSalon - Eindhoven
Muziekstromingen Club, Trance
Line Up Marco V (nl)
Benjamin Bates (nl)
Ticketprijs ¤ 10,- Alleen aan de deur.
dat dus