wordt Des de 2e pridemeid?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Semisane het volgende:
Wizzard is duidelijk weer de roeleerende factor in dit geheel.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus vandaag ben ik nog wat waard, en morgen moet ik me maar te grabbel gooien op straat?
quote:[sub[() teld is de dyslectische vorm van telt
[/sub]
vertel eens.. hoe heb jij dat aangepakt?quote:
Ach...toen ik jou leefdtijd was, lag de straat waarde van een 19jarige (uit de kast of in de kast,dat maakte ook nog niks uit toen) zoveel hoger, toen dacht je daar nog niet aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
vertel eens.. hoe heb jij dat aangepakt?
hier hebben we maar 1 station.. en dat is nogal verlaten.. waar kan ik me het beste te grabbel gooien?
pridemeidquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
wordt Des de 2e pridemeid?( zie boe's neuklijstje)
Ach ja.. ik ben het al gewend hoor *hoest* *kugch*quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:50 schreef Semisane het volgende:
Wizzard is duidelijk weer de roeleerende factor in dit geheel.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:19 schreef creno het volgende:
goeiemiddag![]()
![]()
Bu-bu-bu-bu-bu-bu- B- L- IJ. Mijn rechterhand is blij, mijn linkerhand is blij, ik steek ze in de lucht en schudt ze allebij. Een hele grote lach maakt een hele blije snuit. We dansen in de rondte en we maken veel geluid. We zijn zo blij, blij, blij. Blij, blij, blij. Ik voor jou en jij voor mij.
quote:
het zonnetje schijnt buiten en binnenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef petre86 het volgende:
middag beide.. creno.. jij zooo blij.. vertel
en des.. pridemeid.. kijk maar eens in de lijst hoeveel zij d'r gehad heeft
knorren ze van plezier als je belt ofzo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:29 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn hele bureau ligt vol nutteloze tekeningenik teken altijd een gezicht als ik iemand moet bellen.. bedenk hoe die persoon er uit ziet
nouja meestal maak ik er een varkentje ofzo van
quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:30 schreef creno het volgende:
[..]
het zonnetje schijnt buiten en binnen
en ik heb gewoon een keer een goed humeur, fijn he !
nee meestal heb ik chagrijnen aan de lijnquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:31 schreef petre86 het volgende:
[..]
knorren ze van plezier als je belt ofzo?![]()
Zow.. ik ben jaloers joh, dat haal ik dus bij verre echt nooitquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:25 schreef petre86 het volgende:
en des.. pridemeid.. kijk maar eens in de lijst hoeveel zij d'r gehad heeft
toch wel in kanon he?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.. en steun..
kleine kindjes hier zijn vader jacob aan het zingen.. 300x achter mekaar..
Meezingen joh.. en dan steeds op een evil-maniertje zingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
zucht.. en steun..
kleine kindjes hier zijn vader jacob aan het zingen.. 300x achter mekaar..
ik laat ze wel een toontje lager zingenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Meezingen joh.. en dan steeds op een evil-maniertje zingen
Het was een groot succes.quote:
Ik ontken alles! ik vier het gewoon niet.quote:wow ik lees net dat jij donderdag jarig bent!
gezellig..
pauzes zijn goed !quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:41 schreef Blond19 het volgende:
Ik moet leren. Ik heb alleen nog maar pauze genomen
doe je toch ech zelf toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ach ja.. ik ben het al gewend hoor *hoest* *kugch*![]()
ik vier het ook niet echt.. ja drink zaterdag wel een pilsje extraquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:50 schreef Semisane het volgende:
[..]
Het was een groot succes.
[..]
Ik ontken alles! ik vier het gewoon niet.![]()
Ach ga zelf waarschijnlijk wel wat drinken met vriendje, moeders en zus (+ aanhang) maar wanneer weet ik nie...niet dit weekend...dan is het koninginnedag...en dan kan het echt nie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 15:59 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik vier het ook niet echt.. ja drink zaterdag wel een pilsje extra
maar de buuf kwam net wel een zelfgebakken cake brengen.. ze is 70, en lekkere cake's dat ze bakt
Tja...Wat kan ik zeggen he... "What We Do In Life Echoes In Eternity." Het zijn hele GROTE dingen die in onze vergaderingen worden besproken.quote:en vertel eens van je successen? spice upp this topic
wat ga jij diep zegquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach ga zelf waarschijnlijk wel wat drinken met vriendje, moeders en zus (+ aanhang) maar wanneer weet ik nie...niet dit weekend...dan is het koninginnedag...en dan kan het echt nie.![]()
[..]
Tja...Wat kan ik zeggen he... "What We Do In Life Echoes In Eternity." Het zijn hele GROTE dingen die in onze vergaderingen worden besproken.
Het komt er op neer dat wat vorige week al was besloten, nogmaals is bevestigd en dat wat we al wisten nogmaals is verteld.....![]()
Sommige mannen vinden dat lekker.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
wat ga jij diep zegen dan nog niks zeggen he
quote:
Klinkt leuk!! .. Veel plezierquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik ben d'r vandoor
[afbeelding]
19 t/m 21 en 26 t/m 28 april staat het Melkweg Theater in Amsterdam in het teken van Hostage, een productie van het Amsterdamse theatercollectief De Kazerne. Een avond lang word je getrakteerd op, geconfronteerd met en veroverd door acteurs, dansers en beeldend kunstenaars die de grenzen opzoeken van persoonlijke vrijheid. Het is bijzonder theater: als bezoeker leg je een route af die je door verschillende ruimtes voert waar korte eenakters plaatsvinden. Je komt oog in oog te staan met mensen die het conflict niet schuwen en zelfs een regelrechte machtsstrijd aangaan met elkaar, óf met mensen die juist ten koste van alles conflicten willen vermijden. Alle personages worstelen op een extreme manier met hun vrijheid of die van anderen. Bij de theatermakers van De Kazerne worden choreografen, regisseurs, acteurs, dansers, filmmakers, vormgevers en beeldend kunstenaars verenigd. Samen maken ze een bijzondere vorm van belevingstheater. Hostage is te zien op 19, 20, 21, 26, 27 en 28 april in het melkweg Theater te Amsterdam. aanvang: 20:00 uur. Entree: 10 euro.
Naam? Plaats? Muziek? Kosten entree? Drank?quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:20 schreef creno het volgende:
slimshady ! ga je ook 4 mei ?
ik wil ook zo'n baan!quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:26 schreef Blubberzwijn het volgende:
en ik heb een varkentje op mijn plastic beker getekend met typ-ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |