1 euro! Ik bied 1 hele euro!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
dat laatste.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
Hoeveel van ons magere mannetjes passen er in 1 2p-bed?quote:
als je ze goed stapelt, toch wel zeker 4quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel van ons magere mannetjes passen er in 1 2p-bed?
ach ja, ik moet de iele magere jonge homootjes ook eens het idee geven dat ze gewenst zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wow ik ben veel waard!!! Horen jullie dat?![]()
Die meneer was uitgesloten voor het biedenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wow ik ben veel waard!!! Horen jullie dat?![]()
Des is student...dat kan hij nooit opbrengen johquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die meneer was uitgesloten voor het bieden
Des... wat biedt je? 0,01 EUR?
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waardquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die meneer was uitgesloten voor het bieden
Des... wat biedt je? 0,01 EUR?
op schiermonnikoog misschienquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waard![]()
Hmmquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach ja, ik moet de iele magere jonge homootjes ook eens het idee geven dat ze gewenst zijn.
En die ene euro kan ik nog wel missen.
Een extra blank homo-slaafje is altijd handig, want de vloer kan niet schoon genoeg zijn en er zit nog een ranzige bruin-rode aanslag onder de rand van de wc die weg moet worden gekrabt.
Jij bent dik. En je biostabiel werkt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:22 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
op schiermonnikoog misschien![]()
likken hoer, likken! Totdat ik mezelf kan zien in het witte teil van de pleequote:
You're the scatman? Bee bap bap baddebop?quote:
De straatwaarde van een 19-jarige homo ligt al in geen jaren zo hoog meer hoor....We starten bij 0.001 eurocent....het moet wel betaalbaar blijven voor de studentjes onder ons.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waard![]()
dikke mensen zijn gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Jij bent dik. En je biostabiel werkt niet.
Ik zeg alleen dat je dik bent. En de biostabiel kan ik zelf ook maken... daar heb ik jou en je nep-Italiaan niet voor nodig. Ik weet dat je graag weer op televisie wil komen.... maar dit.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
dikke mensen zijn gezelligen de biostabil werrrrkt echt! het is gewoon de ei van colombus!
Wacht jij maar eens evenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
De straatwaarde van een 19-jarige homo ligt al in geen jaren zo hoog meer hoor....We starten bij 0.001 eurocent....het moet wel betaalbaar blijven voor de studentjes onder ons.
stolpie@hotmail.com Wat wilde je gaan doen? Me virtueel met je handtas in elkaar gaan meppen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:28 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wacht jij maar eens evenwat is je msn?
![]()
0.001 centquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:31 schreef Semisane het volgende:
[..]
stolpie@hotmail.com Wat wilde je gaan doen? Me virtueel met je handtas in elkaar gaan meppen?
Dat lukt je toch niet...zit namelijk achter een dijk van een firewall
Ja...goed ik weet dat dat niet echt bestaat...maar we ronden het wel af naar boven hoor....zo ben ik ook wel weer.quote:
Ik bied 0,005!quote:
geef maar toe dat je maar al te graag naar me kijktquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:27 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat je dik bent. En de biostabiel kan ik zelf ook maken... daar heb ik jou en je nep-Italiaan niet voor nodig. Ik weet dat je graag weer op televisie wil komen.... maar dit.....![]()
ik zou het biiiiiijna gratis gaan doen. Wat 'n bodemprijzenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...goed ik weet dat dat niet echt bestaat...maar we ronden het wel af naar boven hoor....zo ben ik ook wel weer.
Dikkertje dap...... BIOSTABIEL SUCKS!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:36 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
geef maar toe dat je maar al te graag naar me kijkt![]()
Aaaaahw ben je flieft waxje-knulletje-van-ons?quote:
Tja wat wil je he....met al die uit-de-kast-zijnde-19jarige-homotjes van tegenwoordig....die worden dus voor dumpprijzen aangeboden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:37 schreef Blond19 het volgende:
[..]
ik zou het biiiiiijna gratis gaan doen. Wat 'n bodemprijzen![]()
Idd...ik schrok ook al van het bod....op deze manier schiet de prijs wel heel erg snel omhoog hoor.quote:
Nou.... ja..... oke oke, het waren slechts krantenartikelenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Aaaaahw ben je flieft waxje-knulletje-van-ons?Wat schatttig dan!
Nog nooit een liefdesbrief geschreven.
grmblquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Idd...ik schrok ook al van het bod....op deze manier schiet de prijs wel heel erg snel omhoog hoor.
ben ik als 18-jarige nog wel veel waard?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja wat wil je he....met al die uit-de-kast-zijnde-19jarige-homotjes van tegenwoordig....die worden dus voor dumpprijzen aangeboden.
Oh.....uuuh...na ja.....hmmm...tja....*krab*krab*.....ook leuk....quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ja..... oke oke, het waren slechts krantenartikelen
was het dan iemand die opelijk in de krant zijn liefde voor jou verklaarde??quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou.... ja..... oke oke, het waren slechts krantenartikelen
Half-uit-de-kast-zijnde-18jarige-"ik-weet-het-wel-maar-vertel-het-niet"-homo's zijn zeer veel waard deze dagen ja.....geen idee of dat ook geld voor de 19jarige versie ervan....ik bedoel...het blijft maar heel even schattig...daarna is het meer een kwestie van "make up your mind honey"...zo iets dusquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
ben ik als 18-jarige nog wel veel waard?
(morgen 19.. dan daalt mijn markwaarde dus ineens?en teld half uit de kast ook?
)
Ooooooh jij...jij....Slet!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:44 schreef wizarddragon het volgende:
Waarom zou ik bieden op iets wat ik al eerder heb gehad![]()
dus vandaag ben ik nog wat waard, en morgen moet ik me maar te grabbel gooien op straat?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
[..]
Half-uit-de-kast-zijnde-18jarige-"ik-weet-het-wel-maar-vertel-het-niet-homo's zijn zeer veel waard deze dagen ja.....geen idee of dat ook geld voor de 19jarige versie ervan....ik bedoel...het blijft maar heel even schattig...daarna is het meer een kwestie van "make up your mind honey"...zo iets dus
[sub[Teld, telt trouwens nooit.[/sub]
quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:48 schreef Semisane het volgende:
geen idee of dat ook geld voor de 19jarige versie ervan....ik bedoel...het blijft maar heel even schattig...daarna is het meer een kwestie van "make up your mind honey"...zo iets dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |