1 euro! Ik bied 1 hele euro!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
dat laatste.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:07 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Mag ik het logeerbed? Of verkoop je me aan de hoogste bieder![]()
Hoeveel van ons magere mannetjes passen er in 1 2p-bed?quote:
als je ze goed stapelt, toch wel zeker 4quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoeveel van ons magere mannetjes passen er in 1 2p-bed?
ach ja, ik moet de iele magere jonge homootjes ook eens het idee geven dat ze gewenst zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wow ik ben veel waard!!! Horen jullie dat?![]()
Die meneer was uitgesloten voor het biedenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:12 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wow ik ben veel waard!!! Horen jullie dat?![]()
Des is student...dat kan hij nooit opbrengen johquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die meneer was uitgesloten voor het bieden
Des... wat biedt je? 0,01 EUR?
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waardquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die meneer was uitgesloten voor het bieden
Des... wat biedt je? 0,01 EUR?
op schiermonnikoog misschienquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waard![]()
Hmmquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach ja, ik moet de iele magere jonge homootjes ook eens het idee geven dat ze gewenst zijn.
En die ene euro kan ik nog wel missen.
Een extra blank homo-slaafje is altijd handig, want de vloer kan niet schoon genoeg zijn en er zit nog een ranzige bruin-rode aanslag onder de rand van de wc die weg moet worden gekrabt.
Jij bent dik. En je biostabiel werkt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:22 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
op schiermonnikoog misschien![]()
likken hoer, likken! Totdat ik mezelf kan zien in het witte teil van de pleequote:
You're the scatman? Bee bap bap baddebop?quote:
De straatwaarde van een 19-jarige homo ligt al in geen jaren zo hoog meer hoor....We starten bij 0.001 eurocent....het moet wel betaalbaar blijven voor de studentjes onder ons.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
He doe ff normaal man! Ik ben zeker 10 euro waard![]()
dikke mensen zijn gezelligquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:23 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Jij bent dik. En je biostabiel werkt niet.
Ik zeg alleen dat je dik bent. En de biostabiel kan ik zelf ook maken... daar heb ik jou en je nep-Italiaan niet voor nodig. Ik weet dat je graag weer op televisie wil komen.... maar dit.....quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Tineke_de_Nooij het volgende:
[..]
dikke mensen zijn gezelligen de biostabil werrrrkt echt! het is gewoon de ei van colombus!
Wacht jij maar eens evenquote:Op dinsdag 26 april 2005 14:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
De straatwaarde van een 19-jarige homo ligt al in geen jaren zo hoog meer hoor....We starten bij 0.001 eurocent....het moet wel betaalbaar blijven voor de studentjes onder ons.
stolpie@hotmail.com Wat wilde je gaan doen? Me virtueel met je handtas in elkaar gaan meppen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:28 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Wacht jij maar eens evenwat is je msn?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |