Hoi meesterquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoi blanke slaaf die mijn wc-pot uit gaat likken
ach ik kan tenminste zeggen dat ik er een heb, dat is al meer dan dat jij kunt zeggen Jerrieperriequote:Op dinsdag 26 april 2005 17:42 schreef Jerruh het volgende:
ja en voor jou moeten we er plastic handschoenen voor gebruiken in verband met zure omgevingen enzo....
ofwel: waar gaat het weer over
Doe jij ook mee?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:40 schreef SlimShady het volgende:
[..]
"De avonturen van Meester Kugari-Ken en Slaaf Blond19"
dat is dan ook het enige wat je kan zeggen, roeliewoelie!quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ach ik kan tenminste zeggen dat ik er een ben, dat is al meer dan dat jij kunt zeggen Jerrieperrie
Naam: de danssalonquote:Op dinsdag 26 april 2005 16:29 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Naam? Plaats? Muziek? Kosten entree? Drank?
Heuj manquote:
Datum woensdag 4 mei 2005quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef creno het volgende:
[..]
Naam: de danssalon
plaats: eindhoven
muziek: geweldig ! (zie flyer op de site of op het vorige topic)
kosten entree: 10 euro
drank: whatever you want !
super, bezig met tentamens enzo, maar dat lukt welquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heuj manja nou ja, gelukkig gaat niet alles goed he, want dan had ik niks meer te wensen en das ook niet goed
Maar ja, gaat naar eh, behoren over het algemeen
en met jou dan, architect?
Marco Vquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:57 schreef petre86 het volgende:
[..]
Datum woensdag 4 mei 2005
Tijd van 22.00 tot 4.00 uur
Lokatie De DansSalon - Eindhoven
Muziekstromingen Club, Trance
Line Up Marco V (nl)
Benjamin Bates (nl)
Ticketprijs ¤ 10,- Alleen aan de deur.
dat dus