...waardoor ze weer het vooroordeel in stand houden dat alle homo's een losbandig en promiscue leven leiden, yadda yadda...quote:Op zondag 24 april 2005 03:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komen daardoor ook verkeerd terecht in het uitgaansleven, leren dat het is: sex of gesext worden en neuken er vanaf hun14e tot hun 21e flink op los....
Ja, dat ken ik. Niks zo erg als beroerd in bed liggen, niks hebben om je aandacht op te vestigen dus je nog tien keer zo beroerd te voelen.quote:Op zondag 24 april 2005 03:39 schreef SlimShady het volgende:
Ik ben hier nog.
Ik voel me niet 100%. Zo erg dat ik geen zin heb om te slapen.
quote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:
ooooi, ik ben nog wakker, hè des en mike?
Je noemt mij nietquote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:
Ja een beetje TE wakkerquote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:
ooooi beav!quote:Op zondag 24 april 2005 03:43 schreef beaverhausen het volgende:
goftedomme kon ik jullie tochnie vionden!.
Ja hoi en ik ben dorkne..
Yup.. post ze maar.quote:Op zondag 24 april 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooooi beav!
je had net gezegt dat je foto's zou posten![]()
doen dus
M'n fotomaakdinges heeft nog stedes geen nieuwe batteruijen gekregen.quote:Op zondag 24 april 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooooi beav!
je had net gezegt dat je foto's zou posten![]()
doen dus
dus mandagavond staan je foto's hier?quote:Op zondag 24 april 2005 03:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n fotomaakdinges heeft nog stedes geen nieuwe batteruijen gekregen..
Vooral afwachten.quote:Op zondag 24 april 2005 03:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus mandagavond staan je foto's hier?
Grappig. Wij vrouwen (quote:Op zondag 24 april 2005 03:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom?
Waarom zijn alle leuke jongens te sletterig, bezet of ben k te jong voor ze?
GODVERDOMME !
Damn, je weet dat lurken mijn hobby isquote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaaaa, maar ik wist niet dat jij hier lurkteokeee mensen.. PS is ook nog wakker!
ik ook nietquote:
Dat kan kloppen wondererquote:
Voornamelijk ONZ en TTK zie ikquote:Op zondag 24 april 2005 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan kloppen wonderer
Ik post zelden in HOMO, ken alleen Petre 86 van hier.
Slapen misschienquote:Op zondag 24 april 2005 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me alleen af waar blublub is gebleven
Die heeft een leven gekregen ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me alleen af waar blublub is gebleven
Klopt iidquote:Op zondag 24 april 2005 03:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voornamelijk ONZ en TTK zie ik![]()
Nou ja, je kunt ook niet iedereen kennen denk ik. Maar ik vind het leuk dat je er bent.
Bestaat dat dan, een leven zonder Fok!quote:Op zondag 24 april 2005 04:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heeft een leven gekregen ofzo..
Bron, Link?quote:
Dat vraag je aan mij?quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bestaat dat dan, een leven zonder Fok!
Bah, concurrentiequote:Op zondag 24 april 2005 04:03 schreef SlimShady het volgende:
Tering. Nu al 3 vrouwen in een homo topic.
Sorryquote:Op zondag 24 april 2005 04:03 schreef SlimShady het volgende:
Tering. Nu al 3 vrouwen in een homo topic.
There's no match to youquote:
Ik ook van jouquote:
Rotnichtquote:Op zondag 24 april 2005 04:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
You made my day![]()
Nu ga ik met een glimlach naar bed![]()
Welterusten iedereen![]()
quote:
quote:
zelfkennis, hoogste goed, enzo.quote:
*troost*quote:Op zondag 24 april 2005 04:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GRRRR..ik haat t als mensen duidelijk maken dat je alleen leuk bent voor 1x..LAAT ME DAN IN IEDER FUCKING GEVAL DE ILLUSIE HEBBEN DAT IK MEER WAARD BEN!
dat werd je achteraf medegedeelt?quote:Op zondag 24 april 2005 04:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GRRRR..ik haat t als mensen duidelijk maken dat je alleen leuk bent voor 1x..LAAT ME DAN IN IEDER FUCKING GEVAL DE ILLUSIE HEBBEN DAT IK MEER WAARD BEN!
Nee van tevoren!quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 04:34 schreef creno het volgende:
goedemorgen !
zijn jullie ook alNOG STEEDS wakker ?
Leesze en voor later welterusten wondererquote:Op zondag 24 april 2005 04:39 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ga denk ik toch maar. Nog even lezen enzo
Trusten mannen!
Wrop?quote:Op zondag 24 april 2005 04:41 schreef creno het volgende:
mensen wacht ff !!
quote:Op zondag 24 april 2005 04:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dilemma: 4 uur slaap pakken en om 9 uur opstaan..of niet slapen en om 7.30 8 uur richting Schiphol gaan?
Voor mij dus reden genoeg om nu te gaan slapenquote:
Trustequote:Op zondag 24 april 2005 04:42 schreef creno het volgende:
komt ie dan he ! komt ie, komt ie dan he !
truste
Dat zeggen er wel meerquote:
trusten psquote:Op zondag 24 april 2005 04:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor mij dus reden genoeg om nu te gaan slapen
Welterusten en tot later
Sleep well peetquote:
Welke twee mensen?quote:Op zondag 24 april 2005 04:39 schreef creno het volgende:
ik ben net thuis van het stappen, ik moet nog gaan slapen...
het stappen was erg gezellig, terwijl er niets gebeurd is.... ik moest stiekum wel lachen op de terugweg toen keizerpinguin zei dat de vonken over en weer schoten tussen twee mensen.
Verjaardag van me omaquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef tech het volgende:
Mogguh Cas en K-K!
Het weer is inderdaad heerlijk. Nog wilde plannen voor vandaag?
Homo!quote:
de chauffeur en degene die achter hem zatquote:
Dat komt nog wel...quote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo!
Ik heb verdorie bier op, witte wijn, rode wijn, witte port, parampampoli, franjelico en dom benedicto ... en ik voel niks
Dat was gisteravond!quote:
jij en Wesley?quote:Op zondag 24 april 2005 13:08 schreef creno het volgende:
[..]
de chauffeur en degene die achter hem zat![]()
Gaat hupsen jijquote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo!
Ik heb verdorie bier op, witte wijn, rode wijn, witte port, parampampoli, franjelico en dom benedicto ... en ik voel niks
quote:
Laat ik nou net de PS2 dansmat uit de kast gesleurd hebbenquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 14:38 schreef XMN8R het volgende:
wist u dat...Vlarp gisteren op een terrasje bekogeld is door duiven met eieren?
Gevolg: ei kapot op zijn broek en daarna nog één die hem nét miste!. Daarna broek wassen, broek drogen, broek strijken, broek weer aan om te gaan stappen. Wat een gedoe.
nog een geluk dat we het tafeltje een beetje verschoven hadden, anders moest hij nog gaan douchen ook!
Hier niet. Volgende week zondag is pas de 1e zondag van de maandquote:
Zal zijn moeder blij mee zijn, dat hij zo goed blijkt te kunnen strijkenquote:
Ik kan ook wel een strijker gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zal zijn moeder blij mee zijn, dat hij zo goed blijkt te kunnen strijken
dat kan hoor! ik stuur wel een huur-tarieven-lijstjequote:
Hier is dus D. hequote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet. Volgende week zondag is pas de 1e zondag van de maand
quote:Op zondag 24 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier is dus D. he
Dwz dat de zes winkels die er zijn, zomaar open zijnhet is de enige koopzondag van het jaar, naast de kerstmarkt die ook op een zondag valt. En dan rijdt er een treintje van het ene centrumpje naar het andere centrumpje (van NL naar Dld) met kinderen erin.
Wat klinkt dat cru rond deze tijd van het jaarquote:Op zondag 24 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier is dus D. he
Dwz dat de zes winkels die er zijn, zomaar open zijnhet is de enige koopzondag van het jaar, naast de kerstmarkt die ook op een zondag valt. En dan rijdt er een treintje van het ene centrumpje naar het andere centrumpje (van NL naar Dld) met kinderen erin.
Sgoedquote:Op zondag 24 april 2005 14:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat kan hoor! ik stuur wel een huur-tarieven-lijstje.
Ik neem aan dat dit treintje niet ZO'N treintje isquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat klinkt dat cru rond deze tijd van het jaar
Nope, het is time-sharingquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Sgoedis het een lease met mogelijkheid tot koop aan 't eind?
Ow ... telt daarbij ook openwerken tot ie over een barstoel zakt?quote:Op zondag 24 april 2005 14:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nope, het is time-sharing. En beschadigingen van het verhuurde worden in rekening gebracht.
Neee het is een omgebouwde tractor met drie wagonnetjes dat 6 km/h gaatquote:Op zondag 24 april 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit treintje niet ZO'N treintje ismaar je weet maar nooit in D.
nee!quote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Ow ... telt daarbij ook openwerken tot ie over een barstoel zakt?
Hoe vaak ben je al op en neer geweest van D. naar D.?quote:Op zondag 24 april 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Neee het is een omgebouwde tractor met drie wagonnetjes dat 6 km/h gaaten er is muziek en een draaimolen en aanbiedingen en balonnen etcetera, etcetera..........
Ik heb getanktquote:Op zondag 24 april 2005 14:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al op en neer geweest van D. naar D.?
quote:
nee hoor ik vermaak me welquote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef SlimShady het volgende:
Saai.........................
Hoi.quote:Op zondag 24 april 2005 16:09 schreef Blond19 het volgende:
Dat mocht niet van DennisMoore.. anders was de grap er vanaf.. en dat is wel waar ..quote:Op zondag 24 april 2005 16:37 schreef XMN8R het volgende:
alwéér het lijstje?
misschien is het slim om m in de Manager op te nemen, zodat iedereen m kan vinden?
Zo goed?quote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding].
Wat is je voornaam? Bas
Wat is de betekenis van je nickname? Blond & 19
En die van je user-icoon? Geen
En van je signature? Heb ik niet
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Via Desmond
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) No commentNee, niet geneukt
Hoe oud ben je? 19
Wat voor studie/werk doe je? VWO, laatste jaar
Waar woon je (ongeveer)? In Nederland
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? Nee
Heb je een vriendje? Nee
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? Geen
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? Weet ik niet
Wat is je eerste indruk van ons? Gezellig
Wat wil je ons nog vragen? Niks
Lijstjes van anderen staan o.a. hier.
quote:Op zondag 24 april 2005 16:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Bas. Wat een ongelovelijke stomme kut-naam is dat toch. Ook echt een homo-naam, trouwens..
Olaf? Gewoon beetje tongen is ook lekker hoorquote:Op zondag 24 april 2005 16:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik verder ga dan dat.. Ik ben Olaf niet.
.
Jah, het vast heel spanned om te tongen met iemand die z'n kunstgebit heeft uitgedaan.quote:Op zondag 24 april 2005 16:55 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Olaf? Gewoon beetje tongen is ook lekker hoor![]()
Ik bedoelde: tongen met jouquote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jah, het vast heel spanned om te tongen met iemand die z'n kunstgebit heeft uitgedaan..
had olaf een kunstgebitquote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jah, het vast heel spanned om te tongen met iemand die z'n kunstgebit heeft uitgedaan..
Ik ontken alles!quote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef creno het volgende:
[..]
had olaf een kunstgebit
G_Eje kent Olaf ?
quote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef creno het volgende:
[..]
had olaf een kunstgebit
G_Eje kent Olaf ?
Hoe was het? Vertel...quote:Op zondag 24 april 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
*had net lekker een half uur Adjudant van der Steen aan de telefoon*
quote:
Gezellig, zoals altijdquote:
Misschien wil die Mike wel.quote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Blond19 het volgende:
Wil iemand anders met me tongen?Great_Expectations heeft een vriend
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 17:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat is je voornaam? .......Uhh Dan of Mike wat je wilt
Wat is de betekenis van je nickname? ........nou niet wat je denktis al een nickname die ik al heel lang voor dingen gebruiken, ooit eens samen een vriend beginnen hij was excess_granted en ik excess_all
En die van je user-icoon? uh jah die heb ik nog niet, beetje blond
En van je signature? jah wel natuurlijk reclame maken voor waar ik werk he ..... HAMSTERRUHHHHHH
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? hahah nou ik las wel vaker dit forum en dacht hey ik ga eens mee lullen
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) whahah tja, uhm no comment
Hoe oud ben je? 19
Wat voor studie/werk doe je? studie hb bedrijfskunde en werk appie :s
Waar woon je (ongeveer)? in limburg
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? ja kijk maar in mijn fotoboek
Heb je een vriendje? nopez helemaal single
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? uhhh van alles eigenlijk uitgaan/ sporten/ koopverslaving :S
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? omdat ik een plaat voor mijn kop heb
Wat is je eerste indruk van ons? jah wel aardig
Wat wil je ons nog vragen? wat moet ik nog weten
Lijstjes van anderen staan o.a. hier.
excess_all wil welquote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Blond19 het volgende:
Wil iemand anders met me tongen?Great_Expectations heeft een vriend
![]()
Nee, hem vind ik engquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien wil die Mike wel..
nou dankje dat je aan me denktquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien wil die Mike wel..
Oh ja... vergeten iets te vertellen:quote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig, zoals altijdMoet wat dingen aanpassen enzo op de site, maar da's normaal. Telefonisch contact is rottig als je niet weet hoe het scherm er aan de andere kant uitziet.
Dank je, maar dat is niet de site waar we het over haddenquote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Oh ja... vergeten iets te vertellen:
De site ziet er echt goed uit![]()
uhh hoe oud zou ik dan moeten zijn ,quote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je 19 bent als ik in je fotoboek kijk
![]()
Sommige mensen zijn alleen cyberslet hoorquote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, alsof ik wel maar iedereen zou willen tongzoenen als ik niet bezet was.. Ik ben niet net zo'n slet als
of als
.
wie ? wie ?quote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, alsof ik wel maar iedereen zou willen tongzoenen als ik niet bezet was.. Ik ben niet net zo'n slet als
of als
.
Oh, nou ja...quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je, maar dat is niet de site waar we het over haddenDie is nog niet online.
Iets ouderquote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhh hoe oud zou ik dan moeten zijn ,
Dat durf ik niet meer. Ik heb ooit eens een koppellijstje gemaakt en dat is me toen niet bepaald in dank afgenomen.quote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef creno het volgende:
G_E maak daar ook eens een lijstje van, welke [homo] heeft welke [homo] gehad !
Persoonlijk vind ik de adjudantensite leuker, maar ochquote:
Da's toch makkelijk... iedereen doet het met iedereen, daar zijn het homo's voorquote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef creno het volgende:
[..]
G_E maak daar ook eens een lijstje van, welke [homo] heeft welke [homo] gehad !
Wrom niet?quote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Ik had dit lijstje nog nooit ingevuld dus ik heb het nu gedaan, hoewel ik eigenlijk nooit meer in deze reeks post, maar ja...
Ik vind het niet zo'n leuk lijstje
zet het dan als spoilerquote:Op zondag 24 april 2005 17:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer. Ik heb ooit eens een koppellijstje gemaakt en dat is me toen niet bepaald in dank afgenomen..
quote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Heb je een vriendje? Nee, die is op
Oh jeequote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch makkelijk... iedereen doet het met iedereen, daar zijn het homo's voor
ahh nou lief dat je het nu nog hebt gedaanquote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Ik had dit lijstje nog nooit ingevuld dus ik heb het nu gedaan, hoewel ik eigenlijk nooit meer in deze reeks post, maar ja...
Ik vind het niet zo'n leuk lijstje
Wat is je voornaam? .......Boris
Wat is de betekenis van je nickname? ........ Dat is de naam Lucas, maar dan met een Q
En die van je user-icoon? Dat is een van mijn twee ogen, in het blauw
En van je signature? Dum spiro spero (cicero) Zolang als ik adem, houd ik hoop
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Via een zoekopdracht die ik een jaar of drie geleden intypte.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je? 20
Wat voor studie/werk doe je? Ik studeer Grieks en Latijn en ik werk als docent Latijn op een middelbare school.
Waar woon je (ongeveer)? Amsterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? prrrt
Heb je een vriendje? Nee, die is op
jaquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahh nou lief dat je het nu nog hebt gedaan
danny ? weet alleen niet meer welke serie dat wasquote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Excess_All heeft zo'n sikje..
. Net als dingetje van die MTV-serie die ik zelf nooit heb gezien, maar waar zo'n hele schattige homo aan mee deed.
.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch makkelijk... iedereen doet het met iedereen, daar zijn het homo's voor
Het is eigenlijk ook helemaal niet de bedoeling dat je het invult (vandaar ook de vraag waarom je het lijstje invult).quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er staan geen dingen in die ik van iemand zou weten, ik hou niet van lijstjes
Danny van The Real World, volgens Google.quote:Op zondag 24 april 2005 17:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
danny ? weet alleen niet meer welke serie dat was
hmm nou jah mischien server probleem ofzo, ben geen computer expertquote:Op zondag 24 april 2005 17:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
jaMaar ja je moet toch iets he... www.gay.nl doet het ook niet bij mij om de een of andere duistere reden.
hahah jah zei toch heb een plaat voor mijn kop,quote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook helemaal niet de bedoeling dat je het invult (vandaar ook de vraag waarom je het lijstje invult)..
zal wel aan mij liggen maar is betty ford niet zon cliniqeu voor mensen met alcohol problemen :Squote:Op zondag 24 april 2005 17:35 schreef Jerruh het volgende:overwerken zuigt!
.
en vanavond betty ford!
k heb er zin in!
LuQas!![]()
.
kloptquote:Op zondag 24 april 2005 17:38 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen maar is betty ford niet zon cliniqeu voor mensen met alcohol problemen :S
ah ok, en waar word dat dan gehouden, ik ehb er eigenljk nog nooit van gehoordquote:Op zondag 24 april 2005 17:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klopt
in de VS.
in nederland is het een van de weinige steengoeie (homo)feesten.
Las Palmas in rotterdam!quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah ok, en waar word dat dan gehouden, ik ehb er eigenljk nog nooit van gehoord![]()
hahah jah dat is wel een pre, gelukkig maadag pas om 13.00 beginnen maar de week derna moet ik ook om 7 uur dus als ik niet geslapen heb, is dat echt een rampquote:Op zondag 24 april 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
Ergens wel jammer dat ik niet naar Betty kan.. maa ja.. uitgeslapen aan je nieuwe werkweek beginnen is ook fijn
Ik moet dus om 9 uur beginnen morgenquote:Op zondag 24 april 2005 17:50 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jah dat is wel een pre, gelukkig maadag pas om 13.00 beginnen maar de week derna moet ik ook om 7 uur dus als ik niet geslapen heb, is dat echt een ramp
er komen een aantal bekende clubhousedj's (zoals bijv. lacroix, david guetta ofzo) en daar komen mensen op af! en omdat het officieel ene homofeest is, komen er betrekkelijk meer homo's. ook al zie je er zat heteromensenquote:Op zondag 24 april 2005 17:51 schreef wonderer het volgende:
Hoe gaat zo'n feest in zijn werk dan? Vertel es?
Het is dus voornamelijk dansen? Of zijn er ook acts?quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er komen een aantal bekende clubhousedj's (zoals bijv. lacroix, david guetta ofzo) en daar komen mensen op af! en omdat het officieel ene homofeest is, komen er betrekkelijk meer homo's. ook al zie je er zat heteromensen. en die dansen dan de hele avond door
.
GEWELDIGquote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef Vlarp het volgende:
Die duif
[afbeelding]
Liet dit op mijn broek vallen gisteren op het terras
[afbeelding]
vroeg naar bed met kruidentee danquote:Op zondag 24 april 2005 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet dus om 9 uur beginnen morgen. En ik ben nu al brak.. dus als ik ook nog naar Betty ga dan komt het morgen echt niet goed
Nou.. m'n broek kon meteen in de was bij aart. Vieze vuile ei-vlek in m'n broekquote:
af en toe een dansact van dames enzo, maar vooral dancefeestquote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is dus voornamelijk dansen? Of zijn er ook acts?
Niks voor mij. Vroeg me alleen af hoe dat zou gaanquote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
af en toe een dansact van dames enzo, maar vooral dancefeest! doen!!!
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. m'n broek kon meteen in de was bij aart. Vieze vuile ei-vlek in m'n broek. En als het nou fijne eiwitten hadden geweest, dan had het nog wel leuk geweest
Dansen? Op een feest? He wat boooooringquote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
af en toe een dansact van dames enzo, maar vooral dancefeest! doen!!!
zeg, er zijn zat feesten waarop niet gedanst wordtquote:Op zondag 24 april 2005 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansen? Op een feest? He wat boooooring
Dat noem ik geen feestquote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg, er zijn zat feesten waarop niet gedanst wordt.
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. m'n broek kon meteen in de was bij aart. Vieze vuile ei-vlek in m'n broek. En als het nou fijne eiwitten hadden geweest, dan had het nog wel leuk geweest
Ik hoef al die info niet hoorquote:Op zondag 24 april 2005 18:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou.. ik zou zeggen.. JIJ begint
Neuh.... eh..quote:Op zondag 24 april 2005 18:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou.. ik zou zeggen.. JIJ begint
Ja, het moet ook helemaal uit New York komen.quote:Op zondag 24 april 2005 19:05 schreef DennisMoore het volgende:
Een simpel bakje spaghetti bij NewYorkPizza kost dus gewoon al 8 euro nogwat, bijna 20 oudhollandsche guldens..
Blond19quote:Op zondag 24 april 2005 19:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg.. en wie ben jij om dat voor mij te beslissen?
Oke Vlarp nu jijquote:Op zondag 24 april 2005 19:10 schreef wonderer het volgende:
Stelletje schijters.
Naam: Maike
Leeftijd: 23
Hoe ben je op FOK! gekomen: Via Google
Hoe ben je in dit topic gekomen: klikken
Hoeveel vriendjes heb je al gehad: eentje en die heb ik nog
Wat vind je het lekkerst op seksgebied: oraal
Lust je breezer ja/nee: Nooit gehad maar ik vermoed van niet
Naam: Herbertquote:
En ik maar denken dat ik een uitzondering was...quote:
ontvangen..quote:Op zondag 24 april 2005 19:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een uitzondering was...
Maar is het dan geven of ontvangen?
quote:
Oh, daar heb ik nog een leuk filmpje vanquote:
Maak es een betere?quote:
Dit is een schreeuw om aandacht, right?quote:
Awwww, poepje tochquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
Msn en m'n internetverbinding wilen niet meewerken.. IK WIL DOOD
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:46 schreef DennisMoore het volgende:
Lijstje, schmijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |