...waardoor ze weer het vooroordeel in stand houden dat alle homo's een losbandig en promiscue leven leiden, yadda yadda...quote:Op zondag 24 april 2005 03:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Komen daardoor ook verkeerd terecht in het uitgaansleven, leren dat het is: sex of gesext worden en neuken er vanaf hun14e tot hun 21e flink op los....
Ja, dat ken ik. Niks zo erg als beroerd in bed liggen, niks hebben om je aandacht op te vestigen dus je nog tien keer zo beroerd te voelen.quote:Op zondag 24 april 2005 03:39 schreef SlimShady het volgende:
Ik ben hier nog.
Ik voel me niet 100%. Zo erg dat ik geen zin heb om te slapen.
quote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:
ooooi, ik ben nog wakker, hè des en mike?
Je noemt mij nietquote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:
Ja een beetje TE wakkerquote:Op zondag 24 april 2005 03:41 schreef petre86 het volgende:
ooooi beav!quote:Op zondag 24 april 2005 03:43 schreef beaverhausen het volgende:
goftedomme kon ik jullie tochnie vionden!.
Ja hoi en ik ben dorkne..
Yup.. post ze maar.quote:Op zondag 24 april 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooooi beav!
je had net gezegt dat je foto's zou posten![]()
doen dus
M'n fotomaakdinges heeft nog stedes geen nieuwe batteruijen gekregen.quote:Op zondag 24 april 2005 03:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
ooooi beav!
je had net gezegt dat je foto's zou posten![]()
doen dus
dus mandagavond staan je foto's hier?quote:Op zondag 24 april 2005 03:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
M'n fotomaakdinges heeft nog stedes geen nieuwe batteruijen gekregen..
Vooral afwachten.quote:Op zondag 24 april 2005 03:51 schreef petre86 het volgende:
[..]
dus mandagavond staan je foto's hier?
Grappig. Wij vrouwen (quote:Op zondag 24 april 2005 03:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom?
Waarom zijn alle leuke jongens te sletterig, bezet of ben k te jong voor ze?
GODVERDOMME !
Damn, je weet dat lurken mijn hobby isquote:Op zondag 24 april 2005 03:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
jaaaa, maar ik wist niet dat jij hier lurkteokeee mensen.. PS is ook nog wakker!
ik ook nietquote:
Dat kan kloppen wondererquote:
Voornamelijk ONZ en TTK zie ikquote:Op zondag 24 april 2005 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat kan kloppen wonderer
Ik post zelden in HOMO, ken alleen Petre 86 van hier.
Slapen misschienquote:Op zondag 24 april 2005 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me alleen af waar blublub is gebleven
Die heeft een leven gekregen ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
Vraag me alleen af waar blublub is gebleven
Klopt iidquote:Op zondag 24 april 2005 03:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voornamelijk ONZ en TTK zie ik![]()
Nou ja, je kunt ook niet iedereen kennen denk ik. Maar ik vind het leuk dat je er bent.
Bestaat dat dan, een leven zonder Fok!quote:Op zondag 24 april 2005 04:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die heeft een leven gekregen ofzo..
Bron, Link?quote:
Dat vraag je aan mij?quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Bestaat dat dan, een leven zonder Fok!
Bah, concurrentiequote:Op zondag 24 april 2005 04:03 schreef SlimShady het volgende:
Tering. Nu al 3 vrouwen in een homo topic.
Sorryquote:Op zondag 24 april 2005 04:03 schreef SlimShady het volgende:
Tering. Nu al 3 vrouwen in een homo topic.
There's no match to youquote:
Ik ook van jouquote:
Rotnichtquote:Op zondag 24 april 2005 04:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
You made my day![]()
Nu ga ik met een glimlach naar bed![]()
Welterusten iedereen![]()
quote:
quote:
zelfkennis, hoogste goed, enzo.quote:
*troost*quote:Op zondag 24 april 2005 04:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GRRRR..ik haat t als mensen duidelijk maken dat je alleen leuk bent voor 1x..LAAT ME DAN IN IEDER FUCKING GEVAL DE ILLUSIE HEBBEN DAT IK MEER WAARD BEN!
dat werd je achteraf medegedeelt?quote:Op zondag 24 april 2005 04:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
GRRRR..ik haat t als mensen duidelijk maken dat je alleen leuk bent voor 1x..LAAT ME DAN IN IEDER FUCKING GEVAL DE ILLUSIE HEBBEN DAT IK MEER WAARD BEN!
Nee van tevoren!quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 04:34 schreef creno het volgende:
goedemorgen !
zijn jullie ook alNOG STEEDS wakker ?
Leesze en voor later welterusten wondererquote:Op zondag 24 april 2005 04:39 schreef wonderer het volgende:
Maar ik ga denk ik toch maar. Nog even lezen enzo
Trusten mannen!
Wrop?quote:Op zondag 24 april 2005 04:41 schreef creno het volgende:
mensen wacht ff !!
quote:Op zondag 24 april 2005 04:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dilemma: 4 uur slaap pakken en om 9 uur opstaan..of niet slapen en om 7.30 8 uur richting Schiphol gaan?
Voor mij dus reden genoeg om nu te gaan slapenquote:
Trustequote:Op zondag 24 april 2005 04:42 schreef creno het volgende:
komt ie dan he ! komt ie, komt ie dan he !
truste
Dat zeggen er wel meerquote:
trusten psquote:Op zondag 24 april 2005 04:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Voor mij dus reden genoeg om nu te gaan slapen
Welterusten en tot later
Sleep well peetquote:
Welke twee mensen?quote:Op zondag 24 april 2005 04:39 schreef creno het volgende:
ik ben net thuis van het stappen, ik moet nog gaan slapen...
het stappen was erg gezellig, terwijl er niets gebeurd is.... ik moest stiekum wel lachen op de terugweg toen keizerpinguin zei dat de vonken over en weer schoten tussen twee mensen.
Verjaardag van me omaquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef tech het volgende:
Mogguh Cas en K-K!
Het weer is inderdaad heerlijk. Nog wilde plannen voor vandaag?
Homo!quote:
de chauffeur en degene die achter hem zatquote:
Dat komt nog wel...quote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo!
Ik heb verdorie bier op, witte wijn, rode wijn, witte port, parampampoli, franjelico en dom benedicto ... en ik voel niks
Dat was gisteravond!quote:
jij en Wesley?quote:Op zondag 24 april 2005 13:08 schreef creno het volgende:
[..]
de chauffeur en degene die achter hem zat![]()
Gaat hupsen jijquote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo!
Ik heb verdorie bier op, witte wijn, rode wijn, witte port, parampampoli, franjelico en dom benedicto ... en ik voel niks
quote:
Laat ik nou net de PS2 dansmat uit de kast gesleurd hebbenquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 14:38 schreef XMN8R het volgende:
wist u dat...Vlarp gisteren op een terrasje bekogeld is door duiven met eieren?
Gevolg: ei kapot op zijn broek en daarna nog één die hem nét miste!. Daarna broek wassen, broek drogen, broek strijken, broek weer aan om te gaan stappen. Wat een gedoe.
nog een geluk dat we het tafeltje een beetje verschoven hadden, anders moest hij nog gaan douchen ook!
Hier niet. Volgende week zondag is pas de 1e zondag van de maandquote:
Zal zijn moeder blij mee zijn, dat hij zo goed blijkt te kunnen strijkenquote:
Ik kan ook wel een strijker gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zal zijn moeder blij mee zijn, dat hij zo goed blijkt te kunnen strijken
dat kan hoor! ik stuur wel een huur-tarieven-lijstjequote:
Hier is dus D. hequote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet. Volgende week zondag is pas de 1e zondag van de maand
quote:Op zondag 24 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier is dus D. he
Dwz dat de zes winkels die er zijn, zomaar open zijnhet is de enige koopzondag van het jaar, naast de kerstmarkt die ook op een zondag valt. En dan rijdt er een treintje van het ene centrumpje naar het andere centrumpje (van NL naar Dld) met kinderen erin.
Wat klinkt dat cru rond deze tijd van het jaarquote:Op zondag 24 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier is dus D. he
Dwz dat de zes winkels die er zijn, zomaar open zijnhet is de enige koopzondag van het jaar, naast de kerstmarkt die ook op een zondag valt. En dan rijdt er een treintje van het ene centrumpje naar het andere centrumpje (van NL naar Dld) met kinderen erin.
Sgoedquote:Op zondag 24 april 2005 14:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat kan hoor! ik stuur wel een huur-tarieven-lijstje.
Ik neem aan dat dit treintje niet ZO'N treintje isquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat klinkt dat cru rond deze tijd van het jaar
Nope, het is time-sharingquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Sgoedis het een lease met mogelijkheid tot koop aan 't eind?
Ow ... telt daarbij ook openwerken tot ie over een barstoel zakt?quote:Op zondag 24 april 2005 14:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nope, het is time-sharing. En beschadigingen van het verhuurde worden in rekening gebracht.
Neee het is een omgebouwde tractor met drie wagonnetjes dat 6 km/h gaatquote:Op zondag 24 april 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit treintje niet ZO'N treintje ismaar je weet maar nooit in D.
nee!quote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Ow ... telt daarbij ook openwerken tot ie over een barstoel zakt?
Hoe vaak ben je al op en neer geweest van D. naar D.?quote:Op zondag 24 april 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Neee het is een omgebouwde tractor met drie wagonnetjes dat 6 km/h gaaten er is muziek en een draaimolen en aanbiedingen en balonnen etcetera, etcetera..........
Ik heb getanktquote:Op zondag 24 april 2005 14:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al op en neer geweest van D. naar D.?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |