zapmomenten !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Alleen Lodewijk... dat is altijd wat minder leuk wakker worden.
Ach wat schattig!!quote:aplaus aplaus, u bent terug gekomen
ik heb de hele dag gewacht
quote:
Murgh, mijn hersenen slaan op testbeeld als hij in beeld komt, zo nu en dan pik ik wat woorden op zoals Palen, Hek, en iets over Bamboe.quote:
me me pik me!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef Excess_All het volgende:
hahah nou wie wil er trouwen
ik heb mijn bruidsjurk al klaar
oftopic:
hoi jerruhh
uh jah, ik be hier eigenlijk pas voor eerste keer, maar tuurlijk, heb mijn hele leven al gewacht hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ach wat schattig!!maar ik was er vanmorgen ook al even hoor dus je hebt me niet heel leng moeten missen toch....?
![]()
vooral dat palen dan weer he....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Murgh, mijn hersenen slaan op testbeeld als hij in beeld komt, zo nu en dan pik ik wat woorden op zoals Palen, Hek, en iets over Bamboe.
is dat een aanzoek?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uh jah, ik be hier eigenlijk pas voor eerste keer, maar tuurlijk, heb mijn hele leven al gewacht haha
en nu gaat het topic ook nog over trouwen, kan toch geen toeval zijn![]()
uhhhh, nou jah ik heb net in userpics mezelf in bruidsjurk geplaats,quote:
Ik ga morgen of overmorgen (ligt eraan hoe ik me voel, nu kut dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga strax naar de homo-huishoudbeurs..t zal me benieuwen
Foto's!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga strax naar de homo-huishoudbeurs..t zal me benieuwen
Kwist niet dat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |