zapmomenten !quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Alleen Lodewijk... dat is altijd wat minder leuk wakker worden.
Ach wat schattig!!quote:aplaus aplaus, u bent terug gekomen
ik heb de hele dag gewacht
quote:
Murgh, mijn hersenen slaan op testbeeld als hij in beeld komt, zo nu en dan pik ik wat woorden op zoals Palen, Hek, en iets over Bamboe.quote:
me me pik me!!!!!quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef Excess_All het volgende:
hahah nou wie wil er trouwen
ik heb mijn bruidsjurk al klaar
oftopic:
hoi jerruhh
uh jah, ik be hier eigenlijk pas voor eerste keer, maar tuurlijk, heb mijn hele leven al gewacht hahaquote:Op zaterdag 23 april 2005 18:56 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Ach wat schattig!!maar ik was er vanmorgen ook al even hoor dus je hebt me niet heel leng moeten missen toch....?
![]()
vooral dat palen dan weer he....quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Murgh, mijn hersenen slaan op testbeeld als hij in beeld komt, zo nu en dan pik ik wat woorden op zoals Palen, Hek, en iets over Bamboe.
is dat een aanzoek?quote:Op zaterdag 23 april 2005 18:58 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uh jah, ik be hier eigenlijk pas voor eerste keer, maar tuurlijk, heb mijn hele leven al gewacht haha
en nu gaat het topic ook nog over trouwen, kan toch geen toeval zijn![]()
uhhhh, nou jah ik heb net in userpics mezelf in bruidsjurk geplaats,quote:
Ik ga morgen of overmorgen (ligt eraan hoe ik me voel, nu kut dusquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga strax naar de homo-huishoudbeurs..t zal me benieuwen
Foto's!quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kga strax naar de homo-huishoudbeurs..t zal me benieuwen
Kwist niet dat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.quote:
ahhhhh ik kan nog scheidenquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kwist niet dat het zo makkelijk gaat tegenwoordig.
Ik doe blijkbaar toch iets fout..
Mn batterijen zijn leeg, je hebt pechquote:
ach dan koop je toch zon wegwerp dingetjequote:Op zaterdag 23 april 2005 19:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mn batterijen zijn leeg, je hebt pech
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:00 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhhhh, nou jah ik heb net in userpics mezelf in bruidsjurk geplaats,![]()
dus jah dan kan ik net zo goed trouwen haha, uhhh stuur maar een ring en ik keur hem
Uhmm ik zie je usericoon gewoon hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:11 schreef Blond19 het volgende:
mn usericon is kapot. Zou het ooit nog goedkomen?![]()
Hmmz oh ik weet al waar het aan ligtquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm ik zie je usericoon gewoon hoor.
Goudquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
alleen beide dan de mannelijke ring he! accoord?! of niet?
quote:Op zaterdag 23 april 2005 19:08 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
[afbeelding]
alleen beide dan de mannelijke ring he! accoord?! of niet?
hoiquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:12 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uhmm ik zie je usericoon gewoon hoor.
Okay danquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Hmmz oh ik weet al waar het aan ligt![]()
![]()
ohhhhhhhhh je hebt al een ring, ik dacht dat ik de enigste voor je wasquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
Die lijken een beetje op mijn ring.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |