Verjaardag van me omaquote:Op zondag 24 april 2005 11:37 schreef tech het volgende:
Mogguh Cas en K-K!
Het weer is inderdaad heerlijk. Nog wilde plannen voor vandaag?
Homo!quote:
de chauffeur en degene die achter hem zatquote:
Dat komt nog wel...quote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo!
Ik heb verdorie bier op, witte wijn, rode wijn, witte port, parampampoli, franjelico en dom benedicto ... en ik voel niks
Dat was gisteravond!quote:
jij en Wesley?quote:Op zondag 24 april 2005 13:08 schreef creno het volgende:
[..]
de chauffeur en degene die achter hem zat![]()
Gaat hupsen jijquote:Op zondag 24 april 2005 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Homo!
Ik heb verdorie bier op, witte wijn, rode wijn, witte port, parampampoli, franjelico en dom benedicto ... en ik voel niks
quote:
Laat ik nou net de PS2 dansmat uit de kast gesleurd hebbenquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 14:38 schreef XMN8R het volgende:
wist u dat...Vlarp gisteren op een terrasje bekogeld is door duiven met eieren?
Gevolg: ei kapot op zijn broek en daarna nog één die hem nét miste!. Daarna broek wassen, broek drogen, broek strijken, broek weer aan om te gaan stappen. Wat een gedoe.
nog een geluk dat we het tafeltje een beetje verschoven hadden, anders moest hij nog gaan douchen ook!
Hier niet. Volgende week zondag is pas de 1e zondag van de maandquote:
Zal zijn moeder blij mee zijn, dat hij zo goed blijkt te kunnen strijkenquote:
Ik kan ook wel een strijker gebruiken!quote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Zal zijn moeder blij mee zijn, dat hij zo goed blijkt te kunnen strijken
dat kan hoor! ik stuur wel een huur-tarieven-lijstjequote:
Hier is dus D. hequote:Op zondag 24 april 2005 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier niet. Volgende week zondag is pas de 1e zondag van de maand
quote:Op zondag 24 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier is dus D. he
Dwz dat de zes winkels die er zijn, zomaar open zijnhet is de enige koopzondag van het jaar, naast de kerstmarkt die ook op een zondag valt. En dan rijdt er een treintje van het ene centrumpje naar het andere centrumpje (van NL naar Dld) met kinderen erin.
Wat klinkt dat cru rond deze tijd van het jaarquote:Op zondag 24 april 2005 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hier is dus D. he
Dwz dat de zes winkels die er zijn, zomaar open zijnhet is de enige koopzondag van het jaar, naast de kerstmarkt die ook op een zondag valt. En dan rijdt er een treintje van het ene centrumpje naar het andere centrumpje (van NL naar Dld) met kinderen erin.
Sgoedquote:Op zondag 24 april 2005 14:44 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dat kan hoor! ik stuur wel een huur-tarieven-lijstje.
Ik neem aan dat dit treintje niet ZO'N treintje isquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat klinkt dat cru rond deze tijd van het jaar
Nope, het is time-sharingquote:Op zondag 24 april 2005 14:46 schreef Ang3l het volgende:
Sgoedis het een lease met mogelijkheid tot koop aan 't eind?
Ow ... telt daarbij ook openwerken tot ie over een barstoel zakt?quote:Op zondag 24 april 2005 14:48 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nope, het is time-sharing. En beschadigingen van het verhuurde worden in rekening gebracht.
Neee het is een omgebouwde tractor met drie wagonnetjes dat 6 km/h gaatquote:Op zondag 24 april 2005 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit treintje niet ZO'N treintje ismaar je weet maar nooit in D.
nee!quote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Ow ... telt daarbij ook openwerken tot ie over een barstoel zakt?
Hoe vaak ben je al op en neer geweest van D. naar D.?quote:Op zondag 24 april 2005 14:51 schreef Waxxer het volgende:
Neee het is een omgebouwde tractor met drie wagonnetjes dat 6 km/h gaaten er is muziek en een draaimolen en aanbiedingen en balonnen etcetera, etcetera..........
Ik heb getanktquote:Op zondag 24 april 2005 14:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je al op en neer geweest van D. naar D.?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |