Sommige mensen zijn alleen cyberslet hoorquote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, alsof ik wel maar iedereen zou willen tongzoenen als ik niet bezet was.. Ik ben niet net zo'n slet als
of als
.
wie ? wie ?quote:Op zondag 24 april 2005 17:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Trouwens, alsof ik wel maar iedereen zou willen tongzoenen als ik niet bezet was.. Ik ben niet net zo'n slet als
of als
.
Oh, nou ja...quote:Op zondag 24 april 2005 17:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je, maar dat is niet de site waar we het over haddenDie is nog niet online.
Iets ouderquote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef Excess_All het volgende:
[..]
uhh hoe oud zou ik dan moeten zijn ,
Dat durf ik niet meer. Ik heb ooit eens een koppellijstje gemaakt en dat is me toen niet bepaald in dank afgenomen.quote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef creno het volgende:
G_E maak daar ook eens een lijstje van, welke [homo] heeft welke [homo] gehad !
Persoonlijk vind ik de adjudantensite leuker, maar ochquote:
Da's toch makkelijk... iedereen doet het met iedereen, daar zijn het homo's voorquote:Op zondag 24 april 2005 17:23 schreef creno het volgende:
[..]
G_E maak daar ook eens een lijstje van, welke [homo] heeft welke [homo] gehad !
Wrom niet?quote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Ik had dit lijstje nog nooit ingevuld dus ik heb het nu gedaan, hoewel ik eigenlijk nooit meer in deze reeks post, maar ja...
Ik vind het niet zo'n leuk lijstje
zet het dan als spoilerquote:Op zondag 24 april 2005 17:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat durf ik niet meer. Ik heb ooit eens een koppellijstje gemaakt en dat is me toen niet bepaald in dank afgenomen..
quote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Heb je een vriendje? Nee, die is op
Oh jeequote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch makkelijk... iedereen doet het met iedereen, daar zijn het homo's voor
ahh nou lief dat je het nu nog hebt gedaanquote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef LuQas het volgende:
Ik had dit lijstje nog nooit ingevuld dus ik heb het nu gedaan, hoewel ik eigenlijk nooit meer in deze reeks post, maar ja...
Ik vind het niet zo'n leuk lijstje
Wat is je voornaam? .......Boris
Wat is de betekenis van je nickname? ........ Dat is de naam Lucas, maar dan met een Q
En die van je user-icoon? Dat is een van mijn twee ogen, in het blauw
En van je signature? Dum spiro spero (cicero) Zolang als ik adem, houd ik hoop
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? Via een zoekopdracht die ik een jaar of drie geleden intypte.
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer)
Hoe oud ben je? 20
Wat voor studie/werk doe je? Ik studeer Grieks en Latijn en ik werk als docent Latijn op een middelbare school.
Waar woon je (ongeveer)? Amsterdam
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? prrrt
Heb je een vriendje? Nee, die is op
jaquote:Op zondag 24 april 2005 17:30 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ahh nou lief dat je het nu nog hebt gedaan
danny ? weet alleen niet meer welke serie dat wasquote:Op zondag 24 april 2005 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
Excess_All heeft zo'n sikje..
. Net als dingetje van die MTV-serie die ik zelf nooit heb gezien, maar waar zo'n hele schattige homo aan mee deed.
.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch makkelijk... iedereen doet het met iedereen, daar zijn het homo's voor
Het is eigenlijk ook helemaal niet de bedoeling dat je het invult (vandaar ook de vraag waarom je het lijstje invult).quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef LuQas het volgende:
[..]
Er staan geen dingen in die ik van iemand zou weten, ik hou niet van lijstjes
Danny van The Real World, volgens Google.quote:Op zondag 24 april 2005 17:32 schreef Excess_All het volgende:
[..]
danny ? weet alleen niet meer welke serie dat was
hmm nou jah mischien server probleem ofzo, ben geen computer expertquote:Op zondag 24 april 2005 17:32 schreef LuQas het volgende:
[..]
jaMaar ja je moet toch iets he... www.gay.nl doet het ook niet bij mij om de een of andere duistere reden.
hahah jah zei toch heb een plaat voor mijn kop,quote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het is eigenlijk ook helemaal niet de bedoeling dat je het invult (vandaar ook de vraag waarom je het lijstje invult)..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |