Ik ontken alles!quote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef creno het volgende:
[..]
had olaf een kunstgebit
G_Eje kent Olaf ?
quote:Op zondag 24 april 2005 17:00 schreef creno het volgende:
[..]
had olaf een kunstgebit
G_Eje kent Olaf ?
Hoe was het? Vertel...quote:Op zondag 24 april 2005 17:08 schreef wonderer het volgende:
*had net lekker een half uur Adjudant van der Steen aan de telefoon*
quote:
Gezellig, zoals altijdquote:
Misschien wil die Mike wel.quote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Blond19 het volgende:
Wil iemand anders met me tongen?Great_Expectations heeft een vriend
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 17:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding].
Wat is je voornaam? .......Uhh Dan of Mike wat je wilt
Wat is de betekenis van je nickname? ........nou niet wat je denktis al een nickname die ik al heel lang voor dingen gebruiken, ooit eens samen een vriend beginnen hij was excess_granted en ik excess_all
En die van je user-icoon? uh jah die heb ik nog niet, beetje blond
En van je signature? jah wel natuurlijk reclame maken voor waar ik werk he ..... HAMSTERRUHHHHHH
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? hahah nou ik las wel vaker dit forum en dacht hey ik ga eens mee lullen
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) whahah tja, uhm no comment
Hoe oud ben je? 19
Wat voor studie/werk doe je? studie hb bedrijfskunde en werk appie :s
Waar woon je (ongeveer)? in limburg
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? ja kijk maar in mijn fotoboek
Heb je een vriendje? nopez helemaal single
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? uhhh van alles eigenlijk uitgaan/ sporten/ koopverslaving :S
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? omdat ik een plaat voor mijn kop heb
Wat is je eerste indruk van ons? jah wel aardig
Wat wil je ons nog vragen? wat moet ik nog weten
Lijstjes van anderen staan o.a. hier.
excess_all wil welquote:Op zondag 24 april 2005 17:16 schreef Blond19 het volgende:
Wil iemand anders met me tongen?Great_Expectations heeft een vriend
![]()
Nee, hem vind ik engquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien wil die Mike wel..
nou dankje dat je aan me denktquote:Op zondag 24 april 2005 17:18 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Misschien wil die Mike wel..
Oh ja... vergeten iets te vertellen:quote:Op zondag 24 april 2005 17:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gezellig, zoals altijdMoet wat dingen aanpassen enzo op de site, maar da's normaal. Telefonisch contact is rottig als je niet weet hoe het scherm er aan de andere kant uitziet.
Dank je, maar dat is niet de site waar we het over haddenquote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Oh ja... vergeten iets te vertellen:
De site ziet er echt goed uit![]()
uhh hoe oud zou ik dan moeten zijn ,quote:Op zondag 24 april 2005 17:20 schreef Blond19 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je 19 bent als ik in je fotoboek kijk
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |