zal wel aan mij liggen maar is betty ford niet zon cliniqeu voor mensen met alcohol problemen :Squote:Op zondag 24 april 2005 17:35 schreef Jerruh het volgende:overwerken zuigt!
.
en vanavond betty ford!
k heb er zin in!
LuQas!![]()
.
kloptquote:Op zondag 24 april 2005 17:38 schreef Excess_All het volgende:
[..]
zal wel aan mij liggen maar is betty ford niet zon cliniqeu voor mensen met alcohol problemen :S
ah ok, en waar word dat dan gehouden, ik ehb er eigenljk nog nooit van gehoordquote:Op zondag 24 april 2005 17:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klopt
in de VS.
in nederland is het een van de weinige steengoeie (homo)feesten.
Las Palmas in rotterdam!quote:Op zondag 24 april 2005 17:43 schreef Excess_All het volgende:
[..]
ah ok, en waar word dat dan gehouden, ik ehb er eigenljk nog nooit van gehoord![]()
hahah jah dat is wel een pre, gelukkig maadag pas om 13.00 beginnen maar de week derna moet ik ook om 7 uur dus als ik niet geslapen heb, is dat echt een rampquote:Op zondag 24 april 2005 17:44 schreef Vlarp het volgende:
Ergens wel jammer dat ik niet naar Betty kan.. maa ja.. uitgeslapen aan je nieuwe werkweek beginnen is ook fijn
Ik moet dus om 9 uur beginnen morgenquote:Op zondag 24 april 2005 17:50 schreef Excess_All het volgende:
[..]
hahah jah dat is wel een pre, gelukkig maadag pas om 13.00 beginnen maar de week derna moet ik ook om 7 uur dus als ik niet geslapen heb, is dat echt een ramp
er komen een aantal bekende clubhousedj's (zoals bijv. lacroix, david guetta ofzo) en daar komen mensen op af! en omdat het officieel ene homofeest is, komen er betrekkelijk meer homo's. ook al zie je er zat heteromensenquote:Op zondag 24 april 2005 17:51 schreef wonderer het volgende:
Hoe gaat zo'n feest in zijn werk dan? Vertel es?
Het is dus voornamelijk dansen? Of zijn er ook acts?quote:Op zondag 24 april 2005 17:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
er komen een aantal bekende clubhousedj's (zoals bijv. lacroix, david guetta ofzo) en daar komen mensen op af! en omdat het officieel ene homofeest is, komen er betrekkelijk meer homo's. ook al zie je er zat heteromensen. en die dansen dan de hele avond door
.
GEWELDIGquote:Op zondag 24 april 2005 17:55 schreef Vlarp het volgende:
Die duif
[afbeelding]
Liet dit op mijn broek vallen gisteren op het terras
[afbeelding]
vroeg naar bed met kruidentee danquote:Op zondag 24 april 2005 17:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet dus om 9 uur beginnen morgen. En ik ben nu al brak.. dus als ik ook nog naar Betty ga dan komt het morgen echt niet goed
Nou.. m'n broek kon meteen in de was bij aart. Vieze vuile ei-vlek in m'n broekquote:
af en toe een dansact van dames enzo, maar vooral dancefeestquote:Op zondag 24 april 2005 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is dus voornamelijk dansen? Of zijn er ook acts?
Niks voor mij. Vroeg me alleen af hoe dat zou gaanquote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
af en toe een dansact van dames enzo, maar vooral dancefeest! doen!!!
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. m'n broek kon meteen in de was bij aart. Vieze vuile ei-vlek in m'n broek. En als het nou fijne eiwitten hadden geweest, dan had het nog wel leuk geweest
Dansen? Op een feest? He wat boooooringquote:Op zondag 24 april 2005 18:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
af en toe een dansact van dames enzo, maar vooral dancefeest! doen!!!
zeg, er zijn zat feesten waarop niet gedanst wordtquote:Op zondag 24 april 2005 18:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dansen? Op een feest? He wat boooooring
Dat noem ik geen feestquote:Op zondag 24 april 2005 18:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg, er zijn zat feesten waarop niet gedanst wordt.
quote:Op zondag 24 april 2005 18:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou.. m'n broek kon meteen in de was bij aart. Vieze vuile ei-vlek in m'n broek. En als het nou fijne eiwitten hadden geweest, dan had het nog wel leuk geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |