dat is toch wel te hopen jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:10 schreef F1Bas het volgende:
2de plaats is nu wel binnen!
Net als PSV.. flink wat inkopen doen en nog wat oudjes scorenquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef BennieK het volgende:
Iemand al bedacht hoe we het volgend seizoen zonder Trabelsi, Maxwell, De Jong en vdVaart () gaan doen?
yupquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:18 schreef Intergalactrick het volgende:
Hoelang is Maxwel nou geblesseerd?
8 maanden?
Dank je Thomasquote:Vermaelen zorgt voor stabielere tweede plaats
Ajax kan morgen tegen De Graafschap goede zaken doen. Thomas Vermaelen heeft vanavond zijn club een duwtje in de rug gegeven. De van Ajax aan RKC verhuurde verdediger scoorde in de 32ste minuut de gelijkmaker tegen AZ. RKC scoorde in de 87ste minuut de 2-1, waardoor AZ wederom schade opliep in de race om de tweede plaats.
2-0 en 0-4, lijkt me duidelijke zaakquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij zijn dus kampioen
Pardon?quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:15 schreef BennieK het volgende:
Iemand al bedacht hoe we het volgend seizoen zonder vdVaart () gaan doen?
Ja maar dat is nu niet spannend meer daaaaagquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wij zijn dus kampioen
dat is geen prestatiequote:Op zaterdag 23 april 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Feyenoord hebben we ook ingehaald.
vooral de 0-4quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:26 schreef febster het volgende:
[..]
2-0 en 0-4, lijkt me duidelijke zaak
En we zijn met een inhaalslag bezig. Van de laatste 20 te behalen titels gingen er 11 naar PSV. en beide iig 1 clquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:26 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wij zetten de achtervolging in
Feyenoord hebben we ook ingehaald.
Daaraan zie je maar weer hoeveel waarde jullie eraan hechten om van de mooiste club van Nederland te winnen.quote:
Sinds jullie in de Arena huizen gaat ons erg goed af jaquote:Op zaterdag 23 april 2005 22:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Daaraan zie je maar weer hoeveel waarde jullie eraan hechten om van de mooiste club van Nederland te winnen.
Iemand trouwens al van die boer gehoord? Qua naam kan hij beter naar PSv gaan.quote:Zaterdag 23 april - 'AFC Ajax volgt jeugdspeler van FC Twente'
(Verslaggever PP, Enschede, 11.22u GMT+01.00, Twentse Courant)
Ajax zou volgens de Twentse Courant Turbania nadrukkelijk de verdiensten volgen van FC Twente-jeugdspeler Derk Boerrigter. De aanvaller heeft nog geen wedstrijd gespeeld in het eerste van de Tukkers.
Boerrigter, die net zoals Jan Vennegoor of Hesselink gespeeld heeft voor Quick 20, kan bij Twente een nieuw contract krijgen. Naast Ajax zou PSV ook interesse hebben in de jeugdspeler, maar de Amsterdammers zouden het meest concreet zijn.
Hoe werkt dat ook alweer, krijg nu alleen de link te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:48 schreef Dizzee het volgende:
Geen plaatje in de OP ?
[img] http://www.dreamdiscovery.nl/bart/ajaxtopic/ajaxtopic.php [/img]quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ook alweer, krijg nu alleen de link te zien.![]()
[img]quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ook alweer, krijg nu alleen de link te zien.![]()
Dacht dat het met url ook kon, maar goed het werkt!quote:Op zaterdag 23 april 2005 22:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en aan het einde met een / voor img
Arie en Danny wachten totdat Patje en Edje zélf naar ze toekomen...quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:16 schreef Nashje het volgende:
Wanneer gaat Blind eigenlijk echt beginnen met versterken voor volgend seizoen, want we horen alleen maar kleine geruchtjes.
quote:Ajax blijft het succesvolste in eredivisie
Ajax is ondanks het kampioenschap van de lampies uit Ei'hoven nog steeds verreweg de meest succesvolle ploeg uit de eredivisie: de Amsterdamse club is tot op heden 29 keer kampioen geworden in de geschiedenis van het Nederlandse voetbal. p$v is op de ranglijst de nummer twee, de titel in het seizoen 2004/2005 is voor de Brabanders het achttiende kampioenschap.
De kakkerlakken volgen op de derde plaats, de Rotte'dammers waren veertien keer de beste van het land. HVV werd acht keer kampioen, Sparta zes keer, Go Ahead Eagles vier keer, Willem II en HBS drie keer en Heracles, RAP en RCH allen twee keer. Veertien clubs wonnen één keer het landskampioenschap.
De statistieken over de periode na de invoering van de eredivisie (in 1956/57) zijn minder florisant voor Ajax, al blijft de Amsterdamse club ook daarin de beste. Ajax won 21 titels, p$v vijftien, het ongedierte negen en Sparta, AZ'67, DOS en DWS allen één.
Bron: de Telegraaf
je blijft delirium fout schrijvenquote:Op zondag 24 april 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
Topic een beetje geschoond van dilirium-achtige PSV-ertjes.
Nu niet meer he?quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 01:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu niet meer he?
Have fun verder in je PSV-topic.
Hé? Hoe wist je dat?quote:Op zondag 24 april 2005 01:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die worden kado gegeven aan Eindhoven
Ik kon een glimlach niet onderdrukken.quote:Op zondag 24 april 2005 01:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé? Hoe wist je dat?
[afbeelding]
v/d wedstrijd van deze avond
Een BSA?quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denk je zelf?
De JC schaal verliezen van een middenmotor
Nee. Heb jij de wedstrijd nog gezien? Of was je druk met kaartjes voor AC Milan aan de supporters te verkopen.quote:Op zondag 24 april 2005 03:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bracht de NOS het dan in beeld?
Ik moest lachenquote:
Ja, maar als je kijkt dat psv oppermachtig is in de competitie, en als je kijkt naar wat alle ontwikkelingen ajax heeft meegemaakt (wat toch wel ergens goed is voor ons?)quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denk je zelf?
Uitgeschakeld voor de CL
Uitgeschakeld door een provincieclubje uit Frankrijk in de UC
Uitgeschakeld door namaak jodenclub die een kut seizoen draaien in de AC
2e worden omdat er een griepepidemie heerst in Alkmaar
Je kan het zelf toch ook wel invullen
Uhm Trabelsi weet ik niet, dat is een zwaar verlies, de Jong hij heeft een paar wedstrijden goed gespeeld, maar heeft ook vele slechte wedstrijden gespeeld. Pienaar, niet meer dan een gelijkwaardige vervanger van Rosales. En Van der Vaart, wel nog de inzet, maar niet meer de KWALITEIT om iets groots neer te zetten met ajax. Voor Maxwell is Janssen van Vitesse op het oog.quote:Op zondag 24 april 2005 04:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe gaat Ajax het verlies opvangen van het vertrek van Trabelsi, De Jong, Pienaar, Van der Vaart en Maxwell die er tot de winterstop niet is?
Wat origineelquote:Op zondag 24 april 2005 01:36 schreef WooZ het volgende:
[..]
Hé? Hoe wist je dat?
[afbeelding]
v/d wedstrijd van deze avond
quote:A-junior in selectie Ajax
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM, zondag
Hatem Trabelsi speelt vandaag niet mee in de thuiswedstrijd tegen De Graafschap. De rechtsback kampt met een knieblessure en moest ook gisteren de training aan zich voorbij laten gaan. Ajax mist daardoor de twee vaste vleugelverdedigers.
Aan de linkerkant zal Urby Emanuelson de positie van Maxwell overnemen. Hij is van nature een middenvelder, maar op dit moment de enige logische kandidaat in de selectie omdat Nigel de Jong niet van het middenveld wordt weggehaald en Zdenek Grygera in het centrum blijft staan.
Robbert Schilder completeert de selectie. De verdediger speelt in de A1. Volgend seizoen maakt hij deel uit van Jong Ajax.
Waarschijnlijk geen geschikte kandidaten?quote:Op zondag 24 april 2005 10:14 schreef TimmyAsd het volgende:
Tja, ze moeten wat he..
Waarom trouwens niet iemand van Jong Ajax ipv de A1?
Ja dus?quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denk je zelf?
Uitgeschakeld voor de CL
Uitgeschakeld door een provincieclubje uit Frankrijk in de UC
2e worden omdat er een griepepidemie heerst in Alkmaar
Je kan het zelf toch ook wel invullen
Gaat die ook al spelen op de rechts back positiequote:
Daar heb je helemaal gelijk aanquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef The_Hives het volgende:
Mooi weer om bij het stadion een biertje te drinken. Ik ben weg.
Er zal hem wel iets toegezegd zijn onder leiding van Koeman, en dat zal het bestuur nu wel niet willen nakomen. Ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 12:13 schreef StarGazer het volgende:
FF over De Jong, weet iemand wrom die gast zo loopt te miepen over het gebrek aan "respect" ? Die gast moet gewoon niet zeiken en lekker bijtekenen.
Volgens mij heeft de Jong het juist over dingen die gebeurd zijn tijdens de periode Knoeiman en zijn cornuiten (Arie?).quote:Op zondag 24 april 2005 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er zal hem wel iets toegezegd zijn onder leiding van Koeman, en dat zal het bestuur nu wel niet willen nakomen. Ofzo
quote:22-04-'05: Stadionverboden Willem II supporters
Opperbevelhebber Kesler van de knvb heeft laten weten dat alle 431 Willem II supporters die het veld betraden na de gewonnen Amstelcup wedstrijd van donderdag per direct een stadionverbod opgelegd krijgen van twee jaar. Daarnaast zullen zij een boete moeten betalen van 450 euro. Het onrechtmatig betreden van het speelveld, het bedreigen van Ajax-spelers en het uitdagen van het uitvak met Ajax-supporters waren de druppel voor Kesler. "Het moet maar eens afgelopen zijn met het provoceren en het in diskrediet brengen van Ajax-supporters", aldus Kesler.
Bron: Dapp're Strijders
Ik volg je voorbeeldquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef The_Hives het volgende:
Mooi weer om bij het stadion een biertje te drinken. Ik ben weg.
Bleek een grap te zijn helaas...quote:
Ik zie er niets van, maar als ik het zo lees op teletekstquote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Ajax wel aan het prutsen en de strijd om plek 2 onnodig spannend aan het maken...
Ik ruik hier frustratie.quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kromkamp onder het mes. Eerst maar eens kijken hoe dat loopt.quote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Kromkamp en Jansen zouden kandidaat zijn om de nieuwe backs van Ajax te worden. Als dit niet lukt, verschuift de interesse naar buitenlanders, waarbij voor de linkerkant de naam Grégory Bourillon blijft vallen.
3 maal was scheepsrechtquote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Weer 86'. Echt een club om trots op te zijn.
Donder op, wrat.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Ja, afgelopen donderdagquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
Jezus dat lucky rijtje wordt wel lang dit seizoen
Den Bosch thuis, NAC uit, Feyenoord uit, de Graafschap thuis......
mis ik er nog eentje?
Zie die sig als je nou in zet 100% psv fan in plaats van je 110% ergens tegen te zijnquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
mis ik er nog eentje?
Die tijd hoort inderdaad niet bij de wedstrijd, zullen we de wedstrijden maar 5 minuten laten duren? Of krijg je dan ook gezeik dat je in de 5e minuut pas scoort?quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zie die sig als je nou in zet 100% psv fan in plaats van je 110% ergens tegen te zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef twi het volgende:
Degene die dit vandaag "lucky" noemt, moet gecastreerd worden om verdere verzieking van de voetbalkennis in dit land te voorkomen.
Nee, niet Italiaans. 't Had Italiaans geweest als De Graafschap in de 86e minuut zou hebben gescoordquote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
Op z'n Italiaans. Daar moeten de lampjes toch geen probleem mee hebben?![]()
Zelfs Italianen halen meer uit een 10 - 11 situatie.quote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
Op z'n Italiaans. Daar moeten de lampjes toch geen probleem mee hebben?![]()
Geweldig toch, die VIquote:Angelos Charisteas reddende engel bij Ajax
24/4/2005 16:26
Voor het Ajax onder Danny Blind is het hollen of stilstaan. Na het bekerdebacle tegen Willem II bleek De Graafschap zelfs met tien man voor Ajax een bijzonder lastig obstakel dat pas in de slotminuten het hoofd moest buigen (1-0).
Hoewel een loom Ajax nauwelijks imponeerde was het wachten op een Amsterdamse treffer. Van De Graafschap mocht weinig te verwachten, zeker nadat Darije Kalezic na ruim een half uur de rode kaart had gekregen. De verdediger had de doorgebroken Wesley Sneijder onreglementair afgestopt.
Zelfs met een man meer kon Ajax het Doetinchemse verzet maar niet breken. Sterker nog, De Graafschap bleef opvallend makkelijk overeind onder de Amsterdamse druk. Dat veranderde met het inbrengen van Angelos Charisteas, die het Ajax-offensief nieuw elan moest geven.
Niet lang na zijn entree maakte de Griekse Ajax-aanvaller ook de bevrijdende treffer, ware het niet dat scheidsrechter Fred Sterk voor de tweede keer in de wedstrijd een Ajax-treffer afkeurde. Maar het bleek uitstel van executie.
Charisteas, die eerder de paal op zijn weg had gevonden, maakte vier minuten voor het einde met het hoofd de verlossende treffer voor Ajax. Voor de Amsterdamse club leverde de moeizame overwinning drie belangrijke punten in de strijd om kwalificatie voor de Champions League.
Kwa einduitslag bedoel ik.quote:Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef twi het volgende:
Nee, niet Italiaans. 't Had Italiaans geweest als De Graafschap in de 86e minuut zou hebben gescoord
Yupquote:Op zondag 24 april 2005 16:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Het was toch Ananas die scoorde?
quote:Yannis Anastasiou reddende engel bij Ajax
24/4/2005 16:26
Voor het Ajax onder Danny Blind is het hollen of stilstaan. Na het bekerdebacle tegen Willem II bleek De Graafschap zelfs met tien man voor Ajax een bijzonder lastig obstakel dat pas in de slotminuten het hoofd moest buigen (1-0).
Hoewel een loom Ajax nauwelijks imponeerde was het wachten op een Amsterdamse treffer. Van De Graafschap mocht weinig te verwachten, zeker nadat Darije Kalezic na ruim een half uur de rode kaart had gekregen. De verdediger had de doorgebroken Wesley Sneijder onreglementair afgestopt.
Zelfs met een man meer kon Ajax het Doetinchemse verzet maar niet breken. Sterker nog, De Graafschap bleef opvallend makkelijk overeind onder de Amsterdamse druk. Dat veranderde met het inbrengen van Angelos Charisteas, die het Ajax-offensief nieuw elan moest geven.
Niet lang na zijn entree maakte de Griekse Ajax-aanvaller ook de bevrijdende treffer, ware het niet dat scheidsrechter Fred Sterk voor de tweede keer in de wedstrijd een Ajax-treffer afkeurde. Maar het bleek uitstel van executie.
De andere Griekse invaller Yannis Anastasiou, die ook een doelpunt zag worden afgekeurd, maakte vier minuten voor het einde met het hoofd de verlossende treffer voor Ajax. Voor de Amsterdamse club leverde de moeizame overwinning drie belangrijke punten in de strijd om kwalificatie voor de Champions League.
Flikker op johquote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
wat een sukkelsquote:
Keihard..vooral als t op deze manier moet.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Keihard..vooral als t op deze manier moet.
Seizoen...quote:Op zondag 24 april 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
3 punten, snel vergeten dit.....
Inderdaad, lucky dat er 3 goals afgekeurd werden en er vijftig keer onterecht voor buitenspel werd gevlagdquote:
ga toch weg, met je kut- antivoetbal man. Kom dan eens om te voetballen ipv met 10 man voor de goal te hangen. Ajax is best te pakken dit seizoen. Maar nee, 85 minuten je zelf op stapelen in de 16, en dan GVD nog klagen ook!!quote:
Uiteraard, maar we gaan nu voor de 2de plek, dat is het enige wat nog haalbaar is, en dat moet kostte wat kost gehaald worden....quote:
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg, met je kut- antivoetbal man. Kom dan eens om te voetballen ipv met 10 man voor de goal te hangen. Ajax is best te pakken dit seizoen. Maar nee, 85 minuten je zelf op stapelen in de 16, en dan GVD nog klagen ook!!
Bagger clubs, degradatie is te goed voor ze.....
Dan ga je lekker een eind rijden op de trekker.quote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef xJapser het volgende:
[..]
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....
Vitesse thuis, Roda thuisquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
mis ik er nog eentje?
Snap ik, ben ik al een heel seizoen. Maar je moet tegen dit Ajax gewoon voetballen, dan kan je er best van winnen,ook met minder kwaliteit, kijk maar naar WillemII. Hard werken loont, dat vertikken ze bij Ajax namelijk nogal eens....quote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef xJapser het volgende:
[..]
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....
Misschien moet je cluppie eens gaan VOETBALLEN ipv zichzelf opstapelen in de 16.quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Keihard..vooral als t op deze manier moet.
Je hebt de Amerikaanse sportmentaliteit al overgenomen zie ik!quote:
The playoffs zijn begonnen Mich.quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je hebt de Amerikaanse sportmentaliteit al overgenomen zie ik!
Er wordt gewoon begonnen met best-of-five, zover ik weet hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gelijk heb je! Best of 7 al in de eerste ronde he?
was inderdaad een mooi gebaar.quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef JaWi het volgende:
Winnende doelpunt opgedragen aan Maxwell
Anastasiou droeg zijn winnende doelpunt op aan de pechvogel Maxwell. Direct na zijn doelpunt kreeg hij naast de goal een shirtje aangegeven van Maxwell. Daarmee gaf de 'papa' van de selectie de Braziliaan een moreel steuntje in de rug..
hij zei ook voorronde CL hoorquote:Op zondag 24 april 2005 19:17 schreef okee6 het volgende:
Ik kom hier niet vaak langs, maar kan één van u Sneijder misschien duidelijk maken dat als Ajax als tweede eindigt, het niet Champions League speelt. Ook nog even kwalificatievoetbal overleven
Bron: interview Studio Sport
Je blijft me verbazenquote:Op zondag 24 april 2005 19:20 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en waarom hebben we eigenlijk die charisteas gehaald als we de veel beter spelende Anastasiou al hebben??
[/qoute]
Kom op, dat valt ook wel mee. Anastasiou had twee aardige acties, maar dat geldt voor Harry ook. Zodra hij erin kwam, kwamen er weer wat kansen.
[quote]
En ik moet toegeven dat de Ridder me erg tegenviel.
Tenzij Ajax zich laat verrassen door Basel of Schalke.quote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef twi het volgende:
Voorronde Champions League is ook Champions League hoor, ik weet niet wat je punt is, okee6.
Hij zei voorronde.quote:Op zondag 24 april 2005 19:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
hoop jezou ook wel in het beeld van vandaag passen, dat alles vanzelf gaat
quote:Op zondag 24 april 2005 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je blijft me verbazenAangezien 'ie juist vandaag gewoon lekker in de wedstrijd zat / kwam. Hij deed precies wat er van 'm werd verlangd. Vroeg voorgeven, af en toe een actie, en het veld breed houden.
Ja, daar had ie met zijn poten vanaf moeten blijvenquote:Op zondag 24 april 2005 19:42 schreef twi het volgende:
Charisteas maakte toch ook een afgekeurde goal?![]()
op het moment is Charisteas ook beter in de bal vast houden en kaatsen dan Babel.quote:Op zondag 24 april 2005 19:59 schreef twi het volgende:
Charisteas is een momentenspits he, geen voetballende spits. Een man passeren is er bij hem gewoon niet bij. Het is dus te hopen dat 'ie leert goed met z'n rug naar de goal te voetballen. Voor de rest is 'ie natuurlijk veel waard (al is het alleen als bliksemafleider) bij dode spelmomenten.
Zoiets met het dan wel worden he. Het is dus een soort Vennegoor.quote:Op zondag 24 april 2005 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op het moment is Charisteas ook beter in de bal vast houden en kaatsen dan Babel.
dus ik zeg: Chari in de spits en Babel op links![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
"KNVB alleen te horen bij spreekkoren, bij brand kop in 't zand!"
Alleen die sukkels waren de P vergeten, nu staat er sreekkorenNet als ik er niet ben bij de voorbereidingen gebeurt zoiets!
Je bent Ajacied, jij houdt vast vol dat Ajax de afgelopen jaren Nederland niet veel punten heeft gekost en dat het alleen maar goed is dat clubs als Feyenoord en AZ daarmee nooit aan de CL zullen kunnen gaan deelnemen, tenzij ze regelmatig de UEFA Cup naar Nederland slepenquote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef twi het volgende:
Voorronde Champions League is ook Champions League hoor, ik weet niet wat je punt is, okee6.
Op Canal+ wellicht, niet in SS. Overigens verschillen de meningen over of voorronde CL nu wel of niet deel is van "de CL", da's verder geneuzel. In het verband waarmee Sneijder het zei "we spelen daarmee Champions League", bestond er geen twijfel over deelname aan het hoofdtoernooi. Een CSKA loten, prima, Sneijder will overcomequote:
ik denk dat hij er op dit moment nog niet klaar voor is, hij is een speler die het vooral van zijn actie moet hebben en als hij in de spits staat dan krijgt hij te weinig ruimte en daar kan hij nu nog niet goed mee omgaan lijkt het.quote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef Nashje het volgende:
Babel zit gewoon in een dipje, logisch als 18 jarige. Babel op links is allemaal leuk en aardig, maar hij hoort natuurlijk ook gewoon in de spits, dus 4-4-2.
Ik ben ook PSV-supporter en ik vind ook dat Ajax terecht gewonnen heeft. Wie er meer maakt, die verdient te winnen. Over de manier waarop ga ik me verder niet uitlaten, nu gauw terug naar het PSV topicquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef knep het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de 2e plaats Ajacieden.
Mijn mede PSV supporters moeten idd eens kappen met miepen, jullie hebben vandaag terecht gewonnen ook al viel dat doelpunt wat laat.
Ik heb geen Canal+.quote:Op zondag 24 april 2005 20:18 schreef okee6 het volgende:
Op Canal+ wellicht, niet in SS. Overigens verschillen de meningen over of voorronde CL nu wel of niet deel is van "de CL", da's verder geneuzel. In het verband waarmee Sneijder het zei "we spelen daarmee Champions League", bestond er geen twijfel over deelname aan het hoofdtoernooi. Een CSKA loten, prima, Sneijder will overcome![]()
die is wel goedquote:
fuck toch eens op manquote:Op zondag 24 april 2005 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sneijder bij Studio Sport: Nog 3 wedstrijden winnen en we zijn verzekerd van weer een jaar CL voetbal.
Zou hij niet in het stadion hebben gezeten bij Ajax - Celtic?
Ja, want de laatste 5 minuten tellen niet mee in de speeltijdquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de 6e keer dit jaar dat Ajax in de laatste 5 minuten scoort, eigenlijk zouden ze dus minimaal een punt of 8 minder moeten hebben en dan vochten ze met Feyenoord om de 3e plaats
Ga snuiven ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de 6e keer dit jaar dat Ajax in de laatste 5 minuten scoort, eigenlijk zouden ze dus minimaal een punt of 8 minder moeten hebben en dan vochten ze met Feyenoord om de 3e plaats
quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logicaquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool. Wedstrijden duren 90 minuten plus blessuretijd, WAT begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Enorm lucky om twee onterecht afgekeurde (en een terecht afgekeurd) doelpunten te hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
mis ik er nog eentje?
leer spellenquote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool. Wedstrijden duren 90 minuten plus blessuretijd, WAT begrijp je daar niet aan?
Ik was er niet bij de voorbereidingen zaterdag. En je ziet wat er gebeurt als ik er eens niet bij benquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik was er niet bij de voorbereidingen zaterdag. En je ziet wat er gebeurt als ik er eens niet bij ben![]()
Optiesquote:Op zondag 24 april 2005 21:26 schreef The_Hives het volgende:
eigenlijk zou er wat voor dat uitrollen verzonnen moeten worden. Het duurt zo lang voordat dat bij zo'n groot doek klaar is.
quote:Ga snuiven ofzo
quote:Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool.
quote:zelden zo'n ... uitspraak gezien
Schelden is voor de slimmere medemens zullen we maar zeggenquote:fuck toch eens op man
zoek eens in het woordenboek op wat schelden is, en quote dan nog eens...quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schelden is voor de slimmere medemens zullen we maar zeggen
En trollen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens het Prisma woordenboek is schelden "lelijke dingen zeggen"....quote:Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zoek eens in het woordenboek op wat schelden is, en quote dan nog eens...
quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
'fuck' en 'snuiven' enzo vind ik geen lelijke dingenquote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens het Prisma woordenboek is schelden "lelijke dingen zeggen"....
Mag ik dan even de domme voetbalsupporter uithangen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fraai is het ook weer niet. De definitie van lelijk is "niet schoon" volgens hetzelfde Prisma woordenboek trouwens.quote:Op zondag 24 april 2005 21:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
'fuck' en 'snuiven' enzo vind ik geen lelijke dingen
Lucky? Na 86 minuten constant aanvallen flikkerde de vierde in het netje, die toevallig als eerste niet afgekeurd werd...quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was weinig mis met mijn 2 opmerkingen overigens. Ik kan er niks aan doen dat Schneider te dom is om voor de duivel te dansen en Ajax haar naam lucky Ajax eer aan doet.
JE BENT ECHT DOM HEquote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was weinig mis met mijn 2 opmerkingen overigens. Ik kan er niks aan doen dat Schneider te dom is om voor de duivel te dansen en Ajax haar naam lucky Ajax eer aan doet.
Ik wijs er alleen maar op
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurdquote:Na 86 minuten constant aanvallen flikkerde de vierde in het netje, die toevallig als eerste niet afgekeurd werd...
Studio Sport gemist? De derde was onterecht afgekeurd.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurd
Jij bent écht een mongoolquote:Op zondag 24 april 2005 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve als die gescoord wordt door Jon Dahl
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doenquote:Studio Sport gemist?
quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doen
Ik weet heel wat spoedcursussen die jou goed zouden doen, ik wil je wel helpenquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doen
Deze brakke leiding, die moeite had met het begrip "buiten spel", had ze net zo goed alle drie, terecht of onterecht, kunnen goedkeuren. Dan was het gewoon 4-0 geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurd
Name themquote:Ik weet heel wat spoedcursussen die jou goed zouden doen, ik wil je wel helpen
Buitenspel is buitenspel. Klaarquote:Deze brakke leiding, die moeite had met het begrip "buiten spel", had ze net zo goed alle drie, terecht of onterecht, kunnen goedkeuren. Dan was het gewoon 4-0 geweest.
wat twi zegtquote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef twi het volgende:
Diego, hou nou gewoon eens even 24 uur je snavel hier en stop met provoceren. Je bent potverdorie kampioen geworden dit weekend en je loopt je hier druk te maken over Ajax. Triest hoor
En niet iedere scheids ziet dat altijd even goed. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buitenspel is buitenspel. Klaar
In de halve finale van de Amstel Cup Willem II loten is inderdaad erg lucky.quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef gr8w8 het volgende:
Lucky is het loten van een ploeg als Top Oss of Willem II in de Amstel cup.
quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef StarGazer het volgende:
Kan die gast geen terminale ban krijgen ofzo?
Ze blijven me verbazen, die lampjes. Nooit genieten ze van hun eigen succes, zijn altijd bezig met de resultaten van Ajax.quote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef tha_dark het volgende:
Mensen weer ff on-topic.
Als gewoon iedereen diego negeert dan is de lol er zo af.
Ging ie over Sylvie?quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef cultheld het volgende:
Nou is er nog steeds niet geantwoord op mijn vraag, dankzij al dat getroll.
Ik miste dat woordje voorronde ook hoor, ik dacht al wie weet kan dat nog eens vies tegen vallen.quote:Op zondag 24 april 2005 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen Canal+.
Volgens mij zei Sneijder toch echt voorronde in SS. Vanavond misschien herhaling in Studio Voetbal.
Hoeveel ze per uur vraagt toch?quote:
Dat klopt maar als een scheids dus goed fluit is het nog steeds een lul?quote:En niet iedere scheids ziet dat altijd even goed. Dat weet jij ook wel.
Ik vraag me nog steeds af of iemand iets weet over het vandaag door Ajax aangetrokken talent uit Bennekom.quote:
Hij floot gewoon bagger, what's your point?quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt maar als een scheids dus goed fluit is het nog steeds een lul?
Waar ligt Bennekom in godsnaam?quote:Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of iemand iets weet over het vandaag door Ajax aangetrokken talent uit Bennekom.
Gelderlandquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op Voetbalzone () staat dat Ajax interesse heeft in Freddy Adu.
ajax.netwerk.to staat er wat overquote:Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of iemand iets weet over het vandaag door Ajax aangetrokken talent uit Bennekom.
En dan één van de users:quote:'Ajax heeft interesse in Freddy Adu'
Ajax heeft belangstelling voor het 16-jarige supertalent Freddy Adu, zo meldt Calciomerato vandaag.
In de strijd om de Amerikaanse belofte hebben de Amsterdammers concurrentie van enkele grote clubs. Ook Juventus, Internazionale, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Real Madrid en FC Barcelona volgen Adu.
De rappe aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Washington DC United.
Jes!quote:Pimmus op 24-04-2005 21:38:57
Jullie weten misschien nog niet dat Freddy een jood is, namelijk zijn vader is van joodse afkomst daarom vertrekt hij voor 70% zeker naar Mokum
Dus die speelt niet op zondag...quote:Op zondag 24 april 2005 22:14 schreef StarGazer het volgende:
Tussen Ede en Wageningen...
Dat kan je wel eens juist hebbenquote:
Dat hij gelijk had om die 3 goals af te keurenquote:Hij floot gewoon bagger, what's your point?
Het is ook een speler voor Jong Ajax. De overstap van Bennekom naar Ajax lijkt me wel erg groot overigens.quote:Op zondag 24 april 2005 22:20 schreef gr8w8 het volgende:
18 jaar? Geen aankoop voor direct het eerste lijkt me. Ben wel benieuwd wie er gaat komen.
Slecht en die worden dus teruggestuurtquote:Op zondag 24 april 2005 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Argentijnen in Jong Ajax het en zijn ze volgend jaar nog te zien op de Toekomst?
Niet goed genoeg. Nee.quote:Op zondag 24 april 2005 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Argentijnen in Jong Ajax het en zijn ze volgend jaar nog te zien op de Toekomst?
Zal die nog zo bekrompen zijnquote:
Nee dat is idd die gast. De enige vd 3 waar ik best tevreden over ben.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef Tvduijn het volgende:
Die Sagnoy (of hoe hij ook precies heet) scoort toch best vaak? Kom zijn naam regelmatig tegen als ik een wedstrijdverslag lees...Of ben ik in de war met iemand anders?
quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef StarGazer het volgende:
Kan die gast geen terminale ziekte krijgen ofzo?
Tuurlijk niet de eerste van de jong wel verder nietquote:Op zondag 24 april 2005 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat hij gelijk had om die 3 goals af te keuren
quote:Op maandag 25 april 2005 10:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de eerste van de jong wel verder niet
wel erg 'gemaakt'quote:Op maandag 25 april 2005 10:48 schreef P0RN0STAR het volgende:
Na zijn treffer toonde Yannis Anastasiou een shirt met de naam van de geblesseerde Maxwell, een schitterende actie van de Griekse spits:
[afbeelding]
De 1e helft stond hij ergens andersquote:Op maandag 25 april 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Ja als het nou een spontane actie was dan was het wel leuk. Maar nou was het niks. Met die Endt die daar de hele wedstrijd al klaar stond met dat shirt. Beetje triest.
Eigenlijk wilde ze hem een schaal overhandigen, maar ja.quote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden het in ieder geval wat spontaner kunnen brengen, al blijft het wel een mooi gebaar.
Maar de keeper stond wat verder naar voren en dan wordt de verdediger dus automatisch de laatste man. Al was het dan nog dubieus.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef keijz het volgende:
die goal van Charisteas had ook gewoon geteld moeten worden, die superboer stond op de achterlijn, kon dus nooit buitenspel geweest zijn
Mitea moet een keer banden van zichzelf te zien krijgen misschien dat hij daar wat van leert. Hij zal zelf niet door hebben dat hij telkens dezelfde actie onderneemt... buitenom lukt niet dan binnen door met buitenkant voetje een speler op de rand 16 proberen aan te spelen en zelf links door lopen voor de 1-2 zodat de bal voor zijn goede poot komt. Dat hebben tegenstanders al door hij moet er wat variatie inbrengen of zijn rechterpoot trainen.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef keijz het volgende:
die goal van Charisteas had ook gewoon geteld moeten worden, die superboer stond op de achterlijn, kon dus nooit buitenspel geweest zijn
Babel moet gewoon linksvoor, en Charisteas spits... Mitea is echt een drama
voor een bankzitter is Charisteas erg goed hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 12:39 schreef BennieK het volgende:
Als je die foto bekijkt...heeft niemand een gevoel van: HOE DE FUCK komen die 2 gasten in een ajax shirt...is dit nu het beste wat de grootste club van nederland te bieden heeft??somebody shoot me please
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |