Ja, want de laatste 5 minuten tellen niet mee in de speeltijdquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de 6e keer dit jaar dat Ajax in de laatste 5 minuten scoort, eigenlijk zouden ze dus minimaal een punt of 8 minder moeten hebben en dan vochten ze met Feyenoord om de 3e plaats
Ga snuiven ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de 6e keer dit jaar dat Ajax in de laatste 5 minuten scoort, eigenlijk zouden ze dus minimaal een punt of 8 minder moeten hebben en dan vochten ze met Feyenoord om de 3e plaats
quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logicaquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool. Wedstrijden duren 90 minuten plus blessuretijd, WAT begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Enorm lucky om twee onterecht afgekeurde (en een terecht afgekeurd) doelpunten te hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
Jezus dat lucky rijtje wordt wel lang dit seizoen
Den Bosch thuis, NAC uit, Feyenoord uit, de Graafschap thuis......
mis ik er nog eentje?
leer spellenquote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool. Wedstrijden duren 90 minuten plus blessuretijd, WAT begrijp je daar niet aan?
Ik was er niet bij de voorbereidingen zaterdag. En je ziet wat er gebeurt als ik er eens niet bij benquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik was er niet bij de voorbereidingen zaterdag. En je ziet wat er gebeurt als ik er eens niet bij ben![]()
Optiesquote:Op zondag 24 april 2005 21:26 schreef The_Hives het volgende:
eigenlijk zou er wat voor dat uitrollen verzonnen moeten worden. Het duurt zo lang voordat dat bij zo'n groot doek klaar is.
quote:Ga snuiven ofzo
quote:Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool.
quote:zelden zo'n ... uitspraak gezien
Schelden is voor de slimmere medemens zullen we maar zeggenquote:fuck toch eens op man
zoek eens in het woordenboek op wat schelden is, en quote dan nog eens...quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schelden is voor de slimmere medemens zullen we maar zeggen
En trollen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens het Prisma woordenboek is schelden "lelijke dingen zeggen"....quote:Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zoek eens in het woordenboek op wat schelden is, en quote dan nog eens...
quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
'fuck' en 'snuiven' enzo vind ik geen lelijke dingenquote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens het Prisma woordenboek is schelden "lelijke dingen zeggen"....
Mag ik dan even de domme voetbalsupporter uithangen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fraai is het ook weer niet. De definitie van lelijk is "niet schoon" volgens hetzelfde Prisma woordenboek trouwens.quote:Op zondag 24 april 2005 21:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
'fuck' en 'snuiven' enzo vind ik geen lelijke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |