Ja, want de laatste 5 minuten tellen niet mee in de speeltijdquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de 6e keer dit jaar dat Ajax in de laatste 5 minuten scoort, eigenlijk zouden ze dus minimaal een punt of 8 minder moeten hebben en dan vochten ze met Feyenoord om de 3e plaats
Ga snuiven ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is de 6e keer dit jaar dat Ajax in de laatste 5 minuten scoort, eigenlijk zouden ze dus minimaal een punt of 8 minder moeten hebben en dan vochten ze met Feyenoord om de 3e plaats
quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Logicaquote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool. Wedstrijden duren 90 minuten plus blessuretijd, WAT begrijp je daar niet aan?quote:Op zondag 24 april 2005 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Enorm lucky om twee onterecht afgekeurde (en een terecht afgekeurd) doelpunten te hebbenquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
Jezus dat lucky rijtje wordt wel lang dit seizoen
Den Bosch thuis, NAC uit, Feyenoord uit, de Graafschap thuis......
mis ik er nog eentje?
leer spellenquote:Op zondag 24 april 2005 21:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool. Wedstrijden duren 90 minuten plus blessuretijd, WAT begrijp je daar niet aan?
Ik was er niet bij de voorbereidingen zaterdag. En je ziet wat er gebeurt als ik er eens niet bij benquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 21:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik was er niet bij de voorbereidingen zaterdag. En je ziet wat er gebeurt als ik er eens niet bij ben![]()
Optiesquote:Op zondag 24 april 2005 21:26 schreef The_Hives het volgende:
eigenlijk zou er wat voor dat uitrollen verzonnen moeten worden. Het duurt zo lang voordat dat bij zo'n groot doek klaar is.
quote:Ga snuiven ofzo
quote:Flikker godverdomme eens op naar je eigen topic ofzo, achterlijke teringmongool.
quote:zelden zo'n ... uitspraak gezien
Schelden is voor de slimmere medemens zullen we maar zeggenquote:fuck toch eens op man
zoek eens in het woordenboek op wat schelden is, en quote dan nog eens...quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schelden is voor de slimmere medemens zullen we maar zeggen
En trollen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Volgens het Prisma woordenboek is schelden "lelijke dingen zeggen"....quote:Op zondag 24 april 2005 21:36 schreef The_Hives het volgende:
[..]
zoek eens in het woordenboek op wat schelden is, en quote dan nog eens...
quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
'fuck' en 'snuiven' enzo vind ik geen lelijke dingenquote:Op zondag 24 april 2005 21:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens het Prisma woordenboek is schelden "lelijke dingen zeggen"....
Mag ik dan even de domme voetbalsupporter uithangen?quote:Op zondag 24 april 2005 21:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Fraai is het ook weer niet. De definitie van lelijk is "niet schoon" volgens hetzelfde Prisma woordenboek trouwens.quote:Op zondag 24 april 2005 21:40 schreef The_Hives het volgende:
[..]
'fuck' en 'snuiven' enzo vind ik geen lelijke dingen
Lucky? Na 86 minuten constant aanvallen flikkerde de vierde in het netje, die toevallig als eerste niet afgekeurd werd...quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was weinig mis met mijn 2 opmerkingen overigens. Ik kan er niks aan doen dat Schneider te dom is om voor de duivel te dansen en Ajax haar naam lucky Ajax eer aan doet.
JE BENT ECHT DOM HEquote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was weinig mis met mijn 2 opmerkingen overigens. Ik kan er niks aan doen dat Schneider te dom is om voor de duivel te dansen en Ajax haar naam lucky Ajax eer aan doet.
Ik wijs er alleen maar op
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurdquote:Na 86 minuten constant aanvallen flikkerde de vierde in het netje, die toevallig als eerste niet afgekeurd werd...
Studio Sport gemist? De derde was onterecht afgekeurd.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurd
Jij bent écht een mongoolquote:Op zondag 24 april 2005 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve als die gescoord wordt door Jon Dahl
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doenquote:Studio Sport gemist?
quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doen
Ik weet heel wat spoedcursussen die jou goed zouden doen, ik wil je wel helpenquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doen
Deze brakke leiding, die moeite had met het begrip "buiten spel", had ze net zo goed alle drie, terecht of onterecht, kunnen goedkeuren. Dan was het gewoon 4-0 geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurd
Name themquote:Ik weet heel wat spoedcursussen die jou goed zouden doen, ik wil je wel helpen
Buitenspel is buitenspel. Klaarquote:Deze brakke leiding, die moeite had met het begrip "buiten spel", had ze net zo goed alle drie, terecht of onterecht, kunnen goedkeuren. Dan was het gewoon 4-0 geweest.
wat twi zegtquote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef twi het volgende:
Diego, hou nou gewoon eens even 24 uur je snavel hier en stop met provoceren. Je bent potverdorie kampioen geworden dit weekend en je loopt je hier druk te maken over Ajax. Triest hoor
En niet iedere scheids ziet dat altijd even goed. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buitenspel is buitenspel. Klaar
In de halve finale van de Amstel Cup Willem II loten is inderdaad erg lucky.quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef gr8w8 het volgende:
Lucky is het loten van een ploeg als Top Oss of Willem II in de Amstel cup.
quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef StarGazer het volgende:
Kan die gast geen terminale ban krijgen ofzo?
Ze blijven me verbazen, die lampjes. Nooit genieten ze van hun eigen succes, zijn altijd bezig met de resultaten van Ajax.quote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef tha_dark het volgende:
Mensen weer ff on-topic.
Als gewoon iedereen diego negeert dan is de lol er zo af.
Ging ie over Sylvie?quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef cultheld het volgende:
Nou is er nog steeds niet geantwoord op mijn vraag, dankzij al dat getroll.
Ik miste dat woordje voorronde ook hoor, ik dacht al wie weet kan dat nog eens vies tegen vallen.quote:Op zondag 24 april 2005 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen Canal+.
Volgens mij zei Sneijder toch echt voorronde in SS. Vanavond misschien herhaling in Studio Voetbal.
Hoeveel ze per uur vraagt toch?quote:
Dat klopt maar als een scheids dus goed fluit is het nog steeds een lul?quote:En niet iedere scheids ziet dat altijd even goed. Dat weet jij ook wel.
Ik vraag me nog steeds af of iemand iets weet over het vandaag door Ajax aangetrokken talent uit Bennekom.quote:
Hij floot gewoon bagger, what's your point?quote:Op zondag 24 april 2005 22:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat klopt maar als een scheids dus goed fluit is het nog steeds een lul?
Waar ligt Bennekom in godsnaam?quote:Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of iemand iets weet over het vandaag door Ajax aangetrokken talent uit Bennekom.
Gelderlandquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op Voetbalzone () staat dat Ajax interesse heeft in Freddy Adu.
ajax.netwerk.to staat er wat overquote:Op zondag 24 april 2005 22:06 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of iemand iets weet over het vandaag door Ajax aangetrokken talent uit Bennekom.
En dan één van de users:quote:'Ajax heeft interesse in Freddy Adu'
Ajax heeft belangstelling voor het 16-jarige supertalent Freddy Adu, zo meldt Calciomerato vandaag.
In de strijd om de Amerikaanse belofte hebben de Amsterdammers concurrentie van enkele grote clubs. Ook Juventus, Internazionale, Manchester United, Chelsea, AC Milan, Real Madrid en FC Barcelona volgen Adu.
De rappe aanvaller staat momenteel nog onder contract bij Washington DC United.
Jes!quote:Pimmus op 24-04-2005 21:38:57
Jullie weten misschien nog niet dat Freddy een jood is, namelijk zijn vader is van joodse afkomst daarom vertrekt hij voor 70% zeker naar Mokum
Dus die speelt niet op zondag...quote:Op zondag 24 april 2005 22:14 schreef StarGazer het volgende:
Tussen Ede en Wageningen...
Dat kan je wel eens juist hebbenquote:
Dat hij gelijk had om die 3 goals af te keurenquote:Hij floot gewoon bagger, what's your point?
Het is ook een speler voor Jong Ajax. De overstap van Bennekom naar Ajax lijkt me wel erg groot overigens.quote:Op zondag 24 april 2005 22:20 schreef gr8w8 het volgende:
18 jaar? Geen aankoop voor direct het eerste lijkt me. Ben wel benieuwd wie er gaat komen.
Slecht en die worden dus teruggestuurtquote:Op zondag 24 april 2005 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Argentijnen in Jong Ajax het en zijn ze volgend jaar nog te zien op de Toekomst?
Niet goed genoeg. Nee.quote:Op zondag 24 april 2005 22:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe doen de Argentijnen in Jong Ajax het en zijn ze volgend jaar nog te zien op de Toekomst?
Zal die nog zo bekrompen zijnquote:
Nee dat is idd die gast. De enige vd 3 waar ik best tevreden over ben.quote:Op zondag 24 april 2005 22:36 schreef Tvduijn het volgende:
Die Sagnoy (of hoe hij ook precies heet) scoort toch best vaak? Kom zijn naam regelmatig tegen als ik een wedstrijdverslag lees...Of ben ik in de war met iemand anders?
quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef StarGazer het volgende:
Kan die gast geen terminale ziekte krijgen ofzo?
Tuurlijk niet de eerste van de jong wel verder nietquote:Op zondag 24 april 2005 22:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat hij gelijk had om die 3 goals af te keuren
quote:Op maandag 25 april 2005 10:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet de eerste van de jong wel verder niet
wel erg 'gemaakt'quote:Op maandag 25 april 2005 10:48 schreef P0RN0STAR het volgende:
Na zijn treffer toonde Yannis Anastasiou een shirt met de naam van de geblesseerde Maxwell, een schitterende actie van de Griekse spits:
[afbeelding]
De 1e helft stond hij ergens andersquote:Op maandag 25 april 2005 10:51 schreef DIJK het volgende:
Ja als het nou een spontane actie was dan was het wel leuk. Maar nou was het niks. Met die Endt die daar de hele wedstrijd al klaar stond met dat shirt. Beetje triest.
Eigenlijk wilde ze hem een schaal overhandigen, maar ja.quote:Op maandag 25 april 2005 10:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze hadden het in ieder geval wat spontaner kunnen brengen, al blijft het wel een mooi gebaar.
Maar de keeper stond wat verder naar voren en dan wordt de verdediger dus automatisch de laatste man. Al was het dan nog dubieus.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef keijz het volgende:
die goal van Charisteas had ook gewoon geteld moeten worden, die superboer stond op de achterlijn, kon dus nooit buitenspel geweest zijn
Mitea moet een keer banden van zichzelf te zien krijgen misschien dat hij daar wat van leert. Hij zal zelf niet door hebben dat hij telkens dezelfde actie onderneemt... buitenom lukt niet dan binnen door met buitenkant voetje een speler op de rand 16 proberen aan te spelen en zelf links door lopen voor de 1-2 zodat de bal voor zijn goede poot komt. Dat hebben tegenstanders al door hij moet er wat variatie inbrengen of zijn rechterpoot trainen.quote:Op maandag 25 april 2005 10:56 schreef keijz het volgende:
die goal van Charisteas had ook gewoon geteld moeten worden, die superboer stond op de achterlijn, kon dus nooit buitenspel geweest zijn
Babel moet gewoon linksvoor, en Charisteas spits... Mitea is echt een drama
voor een bankzitter is Charisteas erg goed hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 12:39 schreef BennieK het volgende:
Als je die foto bekijkt...heeft niemand een gevoel van: HOE DE FUCK komen die 2 gasten in een ajax shirt...is dit nu het beste wat de grootste club van nederland te bieden heeft??somebody shoot me please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |