Lucky? Na 86 minuten constant aanvallen flikkerde de vierde in het netje, die toevallig als eerste niet afgekeurd werd...quote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was weinig mis met mijn 2 opmerkingen overigens. Ik kan er niks aan doen dat Schneider te dom is om voor de duivel te dansen en Ajax haar naam lucky Ajax eer aan doet.
JE BENT ECHT DOM HEquote:Op zondag 24 april 2005 21:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er was weinig mis met mijn 2 opmerkingen overigens. Ik kan er niks aan doen dat Schneider te dom is om voor de duivel te dansen en Ajax haar naam lucky Ajax eer aan doet.
Ik wijs er alleen maar op
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurdquote:Na 86 minuten constant aanvallen flikkerde de vierde in het netje, die toevallig als eerste niet afgekeurd werd...
Studio Sport gemist? De derde was onterecht afgekeurd.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurd
Jij bent écht een mongoolquote:Op zondag 24 april 2005 21:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Behalve als die gescoord wordt door Jon Dahl
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doenquote:Studio Sport gemist?
quote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doen
Ik weet heel wat spoedcursussen die jou goed zouden doen, ik wil je wel helpenquote:Op zondag 24 april 2005 21:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, en een spoedcursus spelregels van het voetbalspel zou je goed doen
Deze brakke leiding, die moeite had met het begrip "buiten spel", had ze net zo goed alle drie, terecht of onterecht, kunnen goedkeuren. Dan was het gewoon 4-0 geweest.quote:Op zondag 24 april 2005 21:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De eerste 3 werden gewoon terecht afgekeurd
Name themquote:Ik weet heel wat spoedcursussen die jou goed zouden doen, ik wil je wel helpen
Buitenspel is buitenspel. Klaarquote:Deze brakke leiding, die moeite had met het begrip "buiten spel", had ze net zo goed alle drie, terecht of onterecht, kunnen goedkeuren. Dan was het gewoon 4-0 geweest.
wat twi zegtquote:Op zondag 24 april 2005 21:57 schreef twi het volgende:
Diego, hou nou gewoon eens even 24 uur je snavel hier en stop met provoceren. Je bent potverdorie kampioen geworden dit weekend en je loopt je hier druk te maken over Ajax. Triest hoor
En niet iedere scheids ziet dat altijd even goed. Dat weet jij ook wel.quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buitenspel is buitenspel. Klaar
In de halve finale van de Amstel Cup Willem II loten is inderdaad erg lucky.quote:Op zondag 24 april 2005 21:51 schreef gr8w8 het volgende:
Lucky is het loten van een ploeg als Top Oss of Willem II in de Amstel cup.
quote:Op zondag 24 april 2005 21:58 schreef StarGazer het volgende:
Kan die gast geen terminale ban krijgen ofzo?
Ze blijven me verbazen, die lampjes. Nooit genieten ze van hun eigen succes, zijn altijd bezig met de resultaten van Ajax.quote:Op zondag 24 april 2005 22:00 schreef tha_dark het volgende:
Mensen weer ff on-topic.
Als gewoon iedereen diego negeert dan is de lol er zo af.
Ging ie over Sylvie?quote:Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef cultheld het volgende:
Nou is er nog steeds niet geantwoord op mijn vraag, dankzij al dat getroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |