wat een sukkelsquote:
Keihard..vooral als t op deze manier moet.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Keihard..vooral als t op deze manier moet.
Seizoen...quote:Op zondag 24 april 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
3 punten, snel vergeten dit.....
Inderdaad, lucky dat er 3 goals afgekeurd werden en er vijftig keer onterecht voor buitenspel werd gevlagdquote:
ga toch weg, met je kut- antivoetbal man. Kom dan eens om te voetballen ipv met 10 man voor de goal te hangen. Ajax is best te pakken dit seizoen. Maar nee, 85 minuten je zelf op stapelen in de 16, en dan GVD nog klagen ook!!quote:
Uiteraard, maar we gaan nu voor de 2de plek, dat is het enige wat nog haalbaar is, en dat moet kostte wat kost gehaald worden....quote:
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg, met je kut- antivoetbal man. Kom dan eens om te voetballen ipv met 10 man voor de goal te hangen. Ajax is best te pakken dit seizoen. Maar nee, 85 minuten je zelf op stapelen in de 16, en dan GVD nog klagen ook!!
Bagger clubs, degradatie is te goed voor ze.....
Dan ga je lekker een eind rijden op de trekker.quote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef xJapser het volgende:
[..]
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....
Vitesse thuis, Roda thuisquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
Jezus dat lucky rijtje wordt wel lang dit seizoen
Den Bosch thuis, NAC uit, Feyenoord uit, de Graafschap thuis......
mis ik er nog eentje?
Snap ik, ben ik al een heel seizoen. Maar je moet tegen dit Ajax gewoon voetballen, dan kan je er best van winnen,ook met minder kwaliteit, kijk maar naar WillemII. Hard werken loont, dat vertikken ze bij Ajax namelijk nogal eens....quote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef xJapser het volgende:
[..]
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |