Donder op, wrat.quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Weer 86'. Echt een club om trots op te zijn.
Ja, afgelopen donderdagquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
Jezus dat lucky rijtje wordt wel lang dit seizoen
Den Bosch thuis, NAC uit, Feyenoord uit, de Graafschap thuis......
mis ik er nog eentje?
Zie die sig als je nou in zet 100% psv fan in plaats van je 110% ergens tegen te zijnquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
mis ik er nog eentje?
Die tijd hoort inderdaad niet bij de wedstrijd, zullen we de wedstrijden maar 5 minuten laten duren? Of krijg je dan ook gezeik dat je in de 5e minuut pas scoort?quote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Precies.quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Zie die sig als je nou in zet 100% psv fan in plaats van je 110% ergens tegen te zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef twi het volgende:
Degene die dit vandaag "lucky" noemt, moet gecastreerd worden om verdere verzieking van de voetbalkennis in dit land te voorkomen.
Nee, niet Italiaans. 't Had Italiaans geweest als De Graafschap in de 86e minuut zou hebben gescoordquote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
Op z'n Italiaans. Daar moeten de lampjes toch geen probleem mee hebben?![]()
Zelfs Italianen halen meer uit een 10 - 11 situatie.quote:Op zondag 24 april 2005 16:33 schreef PJORourke het volgende:
Op z'n Italiaans. Daar moeten de lampjes toch geen probleem mee hebben?![]()
Geweldig toch, die VIquote:Angelos Charisteas reddende engel bij Ajax
24/4/2005 16:26
Voor het Ajax onder Danny Blind is het hollen of stilstaan. Na het bekerdebacle tegen Willem II bleek De Graafschap zelfs met tien man voor Ajax een bijzonder lastig obstakel dat pas in de slotminuten het hoofd moest buigen (1-0).
Hoewel een loom Ajax nauwelijks imponeerde was het wachten op een Amsterdamse treffer. Van De Graafschap mocht weinig te verwachten, zeker nadat Darije Kalezic na ruim een half uur de rode kaart had gekregen. De verdediger had de doorgebroken Wesley Sneijder onreglementair afgestopt.
Zelfs met een man meer kon Ajax het Doetinchemse verzet maar niet breken. Sterker nog, De Graafschap bleef opvallend makkelijk overeind onder de Amsterdamse druk. Dat veranderde met het inbrengen van Angelos Charisteas, die het Ajax-offensief nieuw elan moest geven.
Niet lang na zijn entree maakte de Griekse Ajax-aanvaller ook de bevrijdende treffer, ware het niet dat scheidsrechter Fred Sterk voor de tweede keer in de wedstrijd een Ajax-treffer afkeurde. Maar het bleek uitstel van executie.
Charisteas, die eerder de paal op zijn weg had gevonden, maakte vier minuten voor het einde met het hoofd de verlossende treffer voor Ajax. Voor de Amsterdamse club leverde de moeizame overwinning drie belangrijke punten in de strijd om kwalificatie voor de Champions League.
Kwa einduitslag bedoel ik.quote:Op zondag 24 april 2005 16:35 schreef twi het volgende:
Nee, niet Italiaans. 't Had Italiaans geweest als De Graafschap in de 86e minuut zou hebben gescoord
Yupquote:Op zondag 24 april 2005 16:43 schreef kreischer2000 het volgende:
Het was toch Ananas die scoorde?
quote:Yannis Anastasiou reddende engel bij Ajax
24/4/2005 16:26
Voor het Ajax onder Danny Blind is het hollen of stilstaan. Na het bekerdebacle tegen Willem II bleek De Graafschap zelfs met tien man voor Ajax een bijzonder lastig obstakel dat pas in de slotminuten het hoofd moest buigen (1-0).
Hoewel een loom Ajax nauwelijks imponeerde was het wachten op een Amsterdamse treffer. Van De Graafschap mocht weinig te verwachten, zeker nadat Darije Kalezic na ruim een half uur de rode kaart had gekregen. De verdediger had de doorgebroken Wesley Sneijder onreglementair afgestopt.
Zelfs met een man meer kon Ajax het Doetinchemse verzet maar niet breken. Sterker nog, De Graafschap bleef opvallend makkelijk overeind onder de Amsterdamse druk. Dat veranderde met het inbrengen van Angelos Charisteas, die het Ajax-offensief nieuw elan moest geven.
Niet lang na zijn entree maakte de Griekse Ajax-aanvaller ook de bevrijdende treffer, ware het niet dat scheidsrechter Fred Sterk voor de tweede keer in de wedstrijd een Ajax-treffer afkeurde. Maar het bleek uitstel van executie.
De andere Griekse invaller Yannis Anastasiou, die ook een doelpunt zag worden afgekeurd, maakte vier minuten voor het einde met het hoofd de verlossende treffer voor Ajax. Voor de Amsterdamse club leverde de moeizame overwinning drie belangrijke punten in de strijd om kwalificatie voor de Champions League.
Flikker op johquote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
wat een sukkelsquote:
Keihard..vooral als t op deze manier moet.quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Keihard..vooral als t op deze manier moet.
Seizoen...quote:Op zondag 24 april 2005 16:55 schreef HeatWave het volgende:
3 punten, snel vergeten dit.....
Inderdaad, lucky dat er 3 goals afgekeurd werden en er vijftig keer onterecht voor buitenspel werd gevlagdquote:
ga toch weg, met je kut- antivoetbal man. Kom dan eens om te voetballen ipv met 10 man voor de goal te hangen. Ajax is best te pakken dit seizoen. Maar nee, 85 minuten je zelf op stapelen in de 16, en dan GVD nog klagen ook!!quote:
Uiteraard, maar we gaan nu voor de 2de plek, dat is het enige wat nog haalbaar is, en dat moet kostte wat kost gehaald worden....quote:
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....quote:Op zondag 24 april 2005 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga toch weg, met je kut- antivoetbal man. Kom dan eens om te voetballen ipv met 10 man voor de goal te hangen. Ajax is best te pakken dit seizoen. Maar nee, 85 minuten je zelf op stapelen in de 16, en dan GVD nog klagen ook!!
Bagger clubs, degradatie is te goed voor ze.....
Dan ga je lekker een eind rijden op de trekker.quote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef xJapser het volgende:
[..]
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....
Vitesse thuis, Roda thuisquote:Op zondag 24 april 2005 16:30 schreef WooZ het volgende:
mis ik er nog eentje?
Snap ik, ben ik al een heel seizoen. Maar je moet tegen dit Ajax gewoon voetballen, dan kan je er best van winnen,ook met minder kwaliteit, kijk maar naar WillemII. Hard werken loont, dat vertikken ze bij Ajax namelijk nogal eens....quote:Op zondag 24 april 2005 16:59 schreef xJapser het volgende:
[..]
tutut...ik had t al geedit hoor. Ben gewoon gefrustreerd....
Misschien moet je cluppie eens gaan VOETBALLEN ipv zichzelf opstapelen in de 16.quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef xJapser het volgende:
[..]
Keihard..vooral als t op deze manier moet.
Je hebt de Amerikaanse sportmentaliteit al overgenomen zie ik!quote:
The playoffs zijn begonnen Mich.quote:Op zondag 24 april 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je hebt de Amerikaanse sportmentaliteit al overgenomen zie ik!
Er wordt gewoon begonnen met best-of-five, zover ik weet hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gelijk heb je! Best of 7 al in de eerste ronde he?
was inderdaad een mooi gebaar.quote:Op zondag 24 april 2005 16:54 schreef JaWi het volgende:
Winnende doelpunt opgedragen aan Maxwell
Anastasiou droeg zijn winnende doelpunt op aan de pechvogel Maxwell. Direct na zijn doelpunt kreeg hij naast de goal een shirtje aangegeven van Maxwell. Daarmee gaf de 'papa' van de selectie de Braziliaan een moreel steuntje in de rug..
hij zei ook voorronde CL hoorquote:Op zondag 24 april 2005 19:17 schreef okee6 het volgende:
Ik kom hier niet vaak langs, maar kan één van u Sneijder misschien duidelijk maken dat als Ajax als tweede eindigt, het niet Champions League speelt. Ook nog even kwalificatievoetbal overleven
Bron: interview Studio Sport
Je blijft me verbazenquote:Op zondag 24 april 2005 19:20 schreef HeatWave het volgende:
Oh, en waarom hebben we eigenlijk die charisteas gehaald als we de veel beter spelende Anastasiou al hebben??
[/qoute]
Kom op, dat valt ook wel mee. Anastasiou had twee aardige acties, maar dat geldt voor Harry ook. Zodra hij erin kwam, kwamen er weer wat kansen.
[quote]
En ik moet toegeven dat de Ridder me erg tegenviel.
Tenzij Ajax zich laat verrassen door Basel of Schalke.quote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef twi het volgende:
Voorronde Champions League is ook Champions League hoor, ik weet niet wat je punt is, okee6.
Hij zei voorronde.quote:Op zondag 24 april 2005 19:23 schreef okee6 het volgende:
[..]
hoop jezou ook wel in het beeld van vandaag passen, dat alles vanzelf gaat
quote:Op zondag 24 april 2005 19:30 schreef twi het volgende:
[..]
Je blijft me verbazenAangezien 'ie juist vandaag gewoon lekker in de wedstrijd zat / kwam. Hij deed precies wat er van 'm werd verlangd. Vroeg voorgeven, af en toe een actie, en het veld breed houden.
Ja, daar had ie met zijn poten vanaf moeten blijvenquote:Op zondag 24 april 2005 19:42 schreef twi het volgende:
Charisteas maakte toch ook een afgekeurde goal?![]()
op het moment is Charisteas ook beter in de bal vast houden en kaatsen dan Babel.quote:Op zondag 24 april 2005 19:59 schreef twi het volgende:
Charisteas is een momentenspits he, geen voetballende spits. Een man passeren is er bij hem gewoon niet bij. Het is dus te hopen dat 'ie leert goed met z'n rug naar de goal te voetballen. Voor de rest is 'ie natuurlijk veel waard (al is het alleen als bliksemafleider) bij dode spelmomenten.
Zoiets met het dan wel worden he. Het is dus een soort Vennegoor.quote:Op zondag 24 april 2005 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op het moment is Charisteas ook beter in de bal vast houden en kaatsen dan Babel.
dus ik zeg: Chari in de spits en Babel op links![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
"KNVB alleen te horen bij spreekkoren, bij brand kop in 't zand!"
Alleen die sukkels waren de P vergeten, nu staat er sreekkorenNet als ik er niet ben bij de voorbereidingen gebeurt zoiets!
Je bent Ajacied, jij houdt vast vol dat Ajax de afgelopen jaren Nederland niet veel punten heeft gekost en dat het alleen maar goed is dat clubs als Feyenoord en AZ daarmee nooit aan de CL zullen kunnen gaan deelnemen, tenzij ze regelmatig de UEFA Cup naar Nederland slepenquote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef twi het volgende:
Voorronde Champions League is ook Champions League hoor, ik weet niet wat je punt is, okee6.
Op Canal+ wellicht, niet in SS. Overigens verschillen de meningen over of voorronde CL nu wel of niet deel is van "de CL", da's verder geneuzel. In het verband waarmee Sneijder het zei "we spelen daarmee Champions League", bestond er geen twijfel over deelname aan het hoofdtoernooi. Een CSKA loten, prima, Sneijder will overcomequote:
ik denk dat hij er op dit moment nog niet klaar voor is, hij is een speler die het vooral van zijn actie moet hebben en als hij in de spits staat dan krijgt hij te weinig ruimte en daar kan hij nu nog niet goed mee omgaan lijkt het.quote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef Nashje het volgende:
Babel zit gewoon in een dipje, logisch als 18 jarige. Babel op links is allemaal leuk en aardig, maar hij hoort natuurlijk ook gewoon in de spits, dus 4-4-2.
Ik ben ook PSV-supporter en ik vind ook dat Ajax terecht gewonnen heeft. Wie er meer maakt, die verdient te winnen. Over de manier waarop ga ik me verder niet uitlaten, nu gauw terug naar het PSV topicquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef knep het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de 2e plaats Ajacieden.
Mijn mede PSV supporters moeten idd eens kappen met miepen, jullie hebben vandaag terecht gewonnen ook al viel dat doelpunt wat laat.
Ik heb geen Canal+.quote:Op zondag 24 april 2005 20:18 schreef okee6 het volgende:
Op Canal+ wellicht, niet in SS. Overigens verschillen de meningen over of voorronde CL nu wel of niet deel is van "de CL", da's verder geneuzel. In het verband waarmee Sneijder het zei "we spelen daarmee Champions League", bestond er geen twijfel over deelname aan het hoofdtoernooi. Een CSKA loten, prima, Sneijder will overcome![]()
die is wel goedquote:
fuck toch eens op manquote:Op zondag 24 april 2005 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sneijder bij Studio Sport: Nog 3 wedstrijden winnen en we zijn verzekerd van weer een jaar CL voetbal.
Zou hij niet in het stadion hebben gezeten bij Ajax - Celtic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |