op het moment is Charisteas ook beter in de bal vast houden en kaatsen dan Babel.quote:Op zondag 24 april 2005 19:59 schreef twi het volgende:
Charisteas is een momentenspits he, geen voetballende spits. Een man passeren is er bij hem gewoon niet bij. Het is dus te hopen dat 'ie leert goed met z'n rug naar de goal te voetballen. Voor de rest is 'ie natuurlijk veel waard (al is het alleen als bliksemafleider) bij dode spelmomenten.
Zoiets met het dan wel worden he. Het is dus een soort Vennegoor.quote:Op zondag 24 april 2005 20:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
op het moment is Charisteas ook beter in de bal vast houden en kaatsen dan Babel.
dus ik zeg: Chari in de spits en Babel op links![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:08 schreef Bananenman het volgende:
[afbeelding]
"KNVB alleen te horen bij spreekkoren, bij brand kop in 't zand!"
Alleen die sukkels waren de P vergeten, nu staat er sreekkorenNet als ik er niet ben bij de voorbereidingen gebeurt zoiets!
Je bent Ajacied, jij houdt vast vol dat Ajax de afgelopen jaren Nederland niet veel punten heeft gekost en dat het alleen maar goed is dat clubs als Feyenoord en AZ daarmee nooit aan de CL zullen kunnen gaan deelnemen, tenzij ze regelmatig de UEFA Cup naar Nederland slepenquote:Op zondag 24 april 2005 19:31 schreef twi het volgende:
Voorronde Champions League is ook Champions League hoor, ik weet niet wat je punt is, okee6.
Op Canal+ wellicht, niet in SS. Overigens verschillen de meningen over of voorronde CL nu wel of niet deel is van "de CL", da's verder geneuzel. In het verband waarmee Sneijder het zei "we spelen daarmee Champions League", bestond er geen twijfel over deelname aan het hoofdtoernooi. Een CSKA loten, prima, Sneijder will overcomequote:
ik denk dat hij er op dit moment nog niet klaar voor is, hij is een speler die het vooral van zijn actie moet hebben en als hij in de spits staat dan krijgt hij te weinig ruimte en daar kan hij nu nog niet goed mee omgaan lijkt het.quote:Op zondag 24 april 2005 20:12 schreef Nashje het volgende:
Babel zit gewoon in een dipje, logisch als 18 jarige. Babel op links is allemaal leuk en aardig, maar hij hoort natuurlijk ook gewoon in de spits, dus 4-4-2.
Ik ben ook PSV-supporter en ik vind ook dat Ajax terecht gewonnen heeft. Wie er meer maakt, die verdient te winnen. Over de manier waarop ga ik me verder niet uitlaten, nu gauw terug naar het PSV topicquote:Op zondag 24 april 2005 20:13 schreef knep het volgende:
Alvast gefeliciteerd met de 2e plaats Ajacieden.
Mijn mede PSV supporters moeten idd eens kappen met miepen, jullie hebben vandaag terecht gewonnen ook al viel dat doelpunt wat laat.
Ik heb geen Canal+.quote:Op zondag 24 april 2005 20:18 schreef okee6 het volgende:
Op Canal+ wellicht, niet in SS. Overigens verschillen de meningen over of voorronde CL nu wel of niet deel is van "de CL", da's verder geneuzel. In het verband waarmee Sneijder het zei "we spelen daarmee Champions League", bestond er geen twijfel over deelname aan het hoofdtoernooi. Een CSKA loten, prima, Sneijder will overcome![]()
die is wel goedquote:
fuck toch eens op manquote:Op zondag 24 april 2005 21:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Sneijder bij Studio Sport: Nog 3 wedstrijden winnen en we zijn verzekerd van weer een jaar CL voetbal.
Zou hij niet in het stadion hebben gezeten bij Ajax - Celtic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |