Daar heb je helemaal gelijk aanquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef The_Hives het volgende:
Mooi weer om bij het stadion een biertje te drinken. Ik ben weg.
Er zal hem wel iets toegezegd zijn onder leiding van Koeman, en dat zal het bestuur nu wel niet willen nakomen. Ofzoquote:Op zondag 24 april 2005 12:13 schreef StarGazer het volgende:
FF over De Jong, weet iemand wrom die gast zo loopt te miepen over het gebrek aan "respect" ? Die gast moet gewoon niet zeiken en lekker bijtekenen.
Volgens mij heeft de Jong het juist over dingen die gebeurd zijn tijdens de periode Knoeiman en zijn cornuiten (Arie?).quote:Op zondag 24 april 2005 12:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Er zal hem wel iets toegezegd zijn onder leiding van Koeman, en dat zal het bestuur nu wel niet willen nakomen. Ofzo
quote:22-04-'05: Stadionverboden Willem II supporters
Opperbevelhebber Kesler van de knvb heeft laten weten dat alle 431 Willem II supporters die het veld betraden na de gewonnen Amstelcup wedstrijd van donderdag per direct een stadionverbod opgelegd krijgen van twee jaar. Daarnaast zullen zij een boete moeten betalen van 450 euro. Het onrechtmatig betreden van het speelveld, het bedreigen van Ajax-spelers en het uitdagen van het uitvak met Ajax-supporters waren de druppel voor Kesler. "Het moet maar eens afgelopen zijn met het provoceren en het in diskrediet brengen van Ajax-supporters", aldus Kesler.
Bron: Dapp're Strijders
Ik volg je voorbeeldquote:Op zondag 24 april 2005 12:14 schreef The_Hives het volgende:
Mooi weer om bij het stadion een biertje te drinken. Ik ben weg.
Bleek een grap te zijn helaas...quote:
Ik zie er niets van, maar als ik het zo lees op teletekstquote:Op zondag 24 april 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Overigens is Ajax wel aan het prutsen en de strijd om plek 2 onnodig spannend aan het maken...
Ik ruik hier frustratie.quote:Op zondag 24 april 2005 04:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Uitgeschakeld door namaak jodenclub die een kut seizoen draaien in de AC
Kromkamp onder het mes. Eerst maar eens kijken hoe dat loopt.quote:Op zondag 24 april 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Kromkamp en Jansen zouden kandidaat zijn om de nieuwe backs van Ajax te worden. Als dit niet lukt, verschuift de interesse naar buitenlanders, waarbij voor de linkerkant de naam Grégory Bourillon blijft vallen.
3 maal was scheepsrechtquote:Op zondag 24 april 2005 16:29 schreef gr8w8 het volgende:
Weer 86'. Echt een club om trots op te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |