Nee, dat Lowlands geen regelement heeft betekent niet dat alles mag. Ik kan er allerlei vergelijkingen bij trekken maar het is gewoon niet de bedoeling dat je een website platspamt, of het nou wel of niet van het LL regelement mag, van mij mag het niet. Ik vind dat gewoon niet netjes tegenover anderen.quote:Op maandag 16 mei 2005 20:48 schreef Byte_Me het volgende:
waarom wordt dit topic nou eigenlijk gesloten: bestand onderscheppen van website naar server ?
"het mag niet" vind ik wel een beetje vaag argument. volgens mij mag dit best hoor, staat ook niks over in het regelement. sterker nog, er is geen regelement, dus mag je zo creatief zijn als je zelf wil.
nou ja, ik noem het geen hacken maar automatiseren. maar goed, met de verdere motivatie kan ik er wel mee leven. ik vond dat in het topic zelf wel heel weinig motivatie werd gegeven.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 06:15 schreef devzero het volgende:
Waarmee je dus impliciet aangeeft dat je het onder het kopje hacken vindt vallen. Valt het capturen van je eigen netwerkverkeer met de bedoeling om dat later opnieuw en aangepast te versturen onder hacken? Ja, daar kan ik je wel mee levenMaar zeg dat dan ook, ipv te verwijzen naar regeltjes. Je bent toch geen ambtenaar geworden
![]()
Ik vat dit niet op als complimentquote:Op dinsdag 17 mei 2005 09:10 schreef Slarioux het volgende:
Devzero, heb je je account uitgeleend aan Oversight ofzo?
Nee hoor, geen sarcasme. Ik hou wel van de harde aanpak.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 16:34 schreef Slarioux het volgende:
Als het niet sarcastisch is, graag gedaan. Als het dat wel is; sorry als ik té rigoreus door je topic ben heen gesjeest en iets té onsubtiel was in mijn bewoordingen
Met mij kan je alle kanten op![]()
Oké, apart....quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef mvdlubbe het volgende:
Juist ja. Ik naai graag mijzelf.
Ik ben mvdlubbe. ik had Prof. KALO aangemaakt omdat ik mijn emailadres in profiel had gewijzigd en vervolgens de passmailer een nieuw ww mailt naar het nieuwe adres. En, zoals gezegd, aphrodite was even greylisted en ik wist niet hoe lang en of ze wel zou retryen. Enz.
Het is weldegelijk mijn topic, mijn adres en mijn honeypot. En ja, ik wil wel degelijk spam. Wat jouw bewering, Slarioux, zacht gezegd opmerkelijk maakt.
Op kalo@mvdlubbe.nl, gaarne.quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:43 schreef QuietGuy het volgende:
mvdlubbe, zal ik je gelijk op een hoop pr0n subscriben?
Mijn schuldquote:Op woensdag 18 mei 2005 16:05 schreef Slarioux het volgende:
Kut.
Mag ik ook dan?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga maar even op je bips zitten. Dan is alles vergeven en vergeten.
Dat doe ik momenteel al, dus ik ben blij dat dat achter de rug is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:14 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ga maar even op je bips zitten. Dan is alles vergeven en vergeten.
reeds gebeurdquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Kan iemand deze [MSN 7]This file has been blocked because it is potentially
even naar Centraal MSN topic douwen?Dank u!
Bedoel je dit?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef Oversight het volgende:wat is de tag voor het linken van een woord, naar een url ?
http://hellup.nl
Het knopje boven je postscherm?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:24 schreef Oversight het volgende:wat is de tag voor het linken van een woord, naar een url ?
http://hellup.nl
quote:Op maandag 23 mei 2005 13:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Bedoel je dit?
mijn site
Dan is de ubb-code:
[url=http://www.quietguy.nl/]mijn site[/url]
Dat ligt dan aan die personen, maar als er te veel stickies komen wordt het een rotzooi dus beginnen we daar niet aanquote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef mistermaniac het volgende:
Is het misschien ook een idee om het WhatPulse topic sticky te maken. Sommige mensen hebben volgens mij nogal een probleem om soms het topic te vinden.![]()
Gewoon nee dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:04 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan die personen, maar als er te veel stickies komen wordt het een rotzooi dus beginnen we daar niet aan
Ze hebben toch een MyATquote:Op maandag 23 mei 2005 14:01 schreef mistermaniac het volgende:
Is het misschien ook een idee om het WhatPulse topic sticky te maken. Sommige mensen hebben volgens mij nogal een probleem om soms het topic te vinden.![]()
Fb is niet echt de plek voor dat soort dingen, maar ik denk dat de titel een beetje raar is. Want wat bedoel je met een topic op een staan? Waar gaat het over?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
Welk topic stond er op een toen jij geboren werd?
Ik heb het maar in FB geplaatst omdat ik niet weer in welk forum het hoort, iemand anders wel?
dat kan dus ook niet he?quote:Xerium, ga eens ophoeren?
Xerium die niet begon? Wie "begon" er dan? Cyberstalker omdat hij Xerium verbeterde? Of Beertje27 omdat hij het topic opende? Ik überhaubt geen reden om gelijk maar te roepen dat iemand een mongool is, puur alleen omdat iemand hetzelfde zegt als wat jij zei. Dus de "wie begon er" vraag doet echt totaal niet terzake, afgezien nog van het feit dat ik het een ontzettend slecht excuus vind om iets te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:21 schreef willie64 het volgende:
ik quote ff een text eerder vermeld in Windows schermen minimaliseren
-- Quote --
jow moderator(s) en andere hippe lui met functie van Fok!
[..]
dat kan dus ook niet he?
je verlaagt je zelf nu tot een ander met dit soort taalgebruik, ook wil ik er ff`kes op wijzen dat niet Xerium niet de enigste is, sterker nog niet eens begon!
begin met uitroeien altijd met de bron, niet waar?
Ow, dus jij hebt moderators op Fok! nodig om je een goed voorbeeld te geven? Waarom dat? Je kan zelf niet nadenken? Je bent 12? Je komt nooit buiten? Wie gebruikt in godsnaam moderators op Fok!, laat staan mij, als "voorbeeld"? Xerium soms? Dan zal ik maar op mn taalgebruik lettenquote:dat wast wel weer voor vandaag heb weer eens een goeie indruk gekregen van de "mensen" die ons een goed voorbeeld moeten geven...........![]()
weet ik veel, wat doe je hier nog?quote:Wie gebruikt in godsnaam moderators op Fok!
Waar lees je slet dan? Ik zie het niet eens? XeriuM begon uit het niets. En "ophoeren vind ik nou niet echt vergelijkbaar met "Zal ik je kankerkop is eraf schiet, mongool".quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:44 schreef willie64 het volgende:
lees mijn bijgewerkte tekst, het gaat me helemaal niet over wie er begon.
wou er alleen op duiden dat je iemand onderuit haalt op zijn taalgebruik, terwijl deze zelf toepast.
ook nog eens wijs ik erop dat deze persoon in kwestie ook reageerde op een ander, wanneer iemand je uitscheld voor "slet" dan roep je ook wel iets terug, dit doe je niet eens, je ziet iemand schelden en je doet het zelf ook.....(terwijl het niet eens naar jouw gericht was)
hij schreef naar een ander persoon die hem ook uitschold, ik wou erop wijzen dat je niet 1 persoon moet aanpakken maar dan gelijk allebij.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:10 schreef willie64 het volgende:
[..]
weet ik veel, wat doe je hier nog?
je bent hier om te modden, modden van slecht taalgebruik, mod je eigen reacties eens......
serieus het kan mij niet veel schelen, ik beledig hier gewoon jouw in je functie en niet meer dan dat.
je bent gewoon een normale Fok! 'er die een beetje overpowered is met te veel rechten.
Ik kijk naar mezelf, en ik doe ook wat met je feedback. Niet veel in dit geval, maar ik doe er wel wat mee.quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:46 schreef willie64 het volgende:
wijs niet alleen naar een ander, kijk ook naar je zelf, doe je dit niet dan vind "ik" dat jij niet de kwaliteiten hebt om je functie als mod te voldoen.
dit is feedback, doe er mee wat je wilt, het is slechts mijn mening.
Hij is wel een beetje haat-dragendquote:
hij kan gewoon geen betere reactie geven, een icon zegt meer over het feit dat hij zichzelf niet durft te verantwoorden met argumenten waarom hij dit wel zou moeten zijn.......quote:
Waarom noet hij zich verantwoorden tegen over jou?quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:42 schreef willie64 het volgende:
[..]
hij kan gewoon geen betere reactie geven, een icon zegt meer over het feit dat hij zichzelf niet durft te verantwoorden met argumenten waarom hij dit wel zou moeten zijn.......
hij is het dus met me eens, maar durft het niet te zeggen dit lijkt me duidelijk niet waar?![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:08 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben machtsgeil en heb ik een scheve blik op gans de wereld door mijn extra knopjes en mijn kleurtje. En omdat ik niet post (immers, ik ben aan het werk) heb ik geen argumenten meer, en ben ik het met je eens.
Over "goede reacties" gesproken![]()
Vond je het topic nou echt behulpzaam voor anderen, het liet niet echt zien wat je allemaal met bots kon doen, het was gewoon een logje met 3 regels text. Als je echt wilt laten zien wat je met bots kan doen, open dan een topic met een complete uitleg hoe je die dingen moet maken zodat anderen het ook kunnen gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:44 schreef woutabest het volgende:
Zeg Slar, wat is er mis met laten zien wat je allemaal met bots kan doen? Naar mijn mening had het best een leuk topic kunnen worden, maar dan moet dat niet direct de kop ingedrukt worden.
Ik had het ook niet geopend om te laten zien wat je allemaal met bots kunt doen, ik VROEG ook wat de rest er voor grappigs mee zouden kunnen doen.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Vond je het topic nou echt behulpzaam voor anderen, het liet niet echt zien wat je allemaal met bots kon doen, het was gewoon een logje met 3 regels text. Als je echt wilt laten zien wat je met bots kan doen, open dan een topic met een complete uitleg hoe je die dingen moet maken zodat anderen het ook kunnen gebruiken.
Misschien was dat dan ook wel de reden van het slotje, dat het eigenlijk niet informatief was.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:52 schreef woutabest het volgende:
Dus het was helemaal niet informatief bedoeld.
Die onderbroekenlol eindigt het altijd mee.quote:"Noem me slet"
- "Ok ik zal je slet noemen"
"Noem me hoer"
- "Ok slet, vanaf nu noem ik je hoer"
ja oke, daar kan ik wat meequote:Op maandag 30 mei 2005 16:22 schreef Slarioux het volgende:
Sorry, maar woordgrapjes maken met een machine vind ik nou niet echt iets voor DIG.
[..]
Die onderbroekenlol eindigt het altijd mee.
Mja, is het echt een oplossingquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:39 schreef SHERMAN het volgende:
Topics in DIG met een oplossing gaan niet dicht.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, is het echt een oplossing
Hij zegt alleen dat ik het programma maar niet moet gebruiken (dus heb ik een andere versie gedownload die het wel doet).
Het programma zelf werkt dus nog steeds niet.
Ja, oke, het is een beetje vaagquote:
Er is zelfs een heel subforum voor: Klaagbaakquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:32 schreef Bupatih het volgende:
Is er een topic over alternatieven van MSN?
Of een topic waarbij ik kan klagen/vragen over:Smileys die ik in MSN niet te zien krijg; Smileys die het niet doen; Aanmelden wat niet gaat; Een lege contactlijst; Afmelden wanneer ik dat niet wil; Aanmelden dat heel lang duurt.
Ik houd niet van klagen.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er is zelfs een heel subforum voor: Klaagbaak
ICQquote:Op donderdag 2 juni 2005 16:32 schreef Bupatih het volgende:
Of een topic waarbij ik kan klagen/vragen over:Smileys die ik in MSN niet te zien krijg; Smileys die het niet doen; Aanmelden wat niet gaat; Een lege contactlijst; Afmelden wanneer ik dat niet wil; Aanmelden dat heel lang duurt.
Ik weet zeker dat er verschillende topics zijn over alternatieve MSN programma's. Zowel voor Windows als voor Linux.quote:Op donderdag 2 juni 2005 16:32 schreef Bupatih het volgende:
Trillian is zo'n programma bijvoorbeeld.quote:
Oh ja....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Trillian is zo'n programma bijvoorbeeld.
Ik denk dat er werd bedoeld om google.fok.nl te gebruiken, want er zijn al vele topics over geweest op FOK!quote:
Ongeveer 10 miljoen, en dat weet DjDev ook wel.quote:Op zondag 5 juni 2005 19:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik denk dat er werd bedoeld om google.fok.nl te gebruiken, want er zijn al vele topics over geweest op FOK!
Donequote:Op maandag 6 juni 2005 09:32 schreef Sjowhan het volgende:
Kan de TT van de SC naar deeltje 89 verandert worde ipv 88? Blijkbaar zat godlike02's ogen nog wat dicht
"Nee" is voldoende antwoord.quote:Op maandag 6 juni 2005 12:30 schreef QuietGuy het volgende:
bron/link? en nee, er komen geen stickies meer bij, anders wordt het te onoverzichtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |