Al meerdere malen besproken in het centrale MSN topic.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:55 schreef BrauN het volgende:
Om bepaalde lieden om de tuin te leiden zou ik graag aanloggen bij msn met de status 'Offline weergeven'.
Op die manier ziet men dus niet mijn aanmeldingsschermpje verschijnen en ook kom ik niet in de lijst van mensen die online zijn... Ik kan natuurlijk gewoon aanmelden en binnen 1 sec. mezelf op 'offline weergeven' zetten, maar dan heeft het geen nut.
Ik heb eens in de wandelgangen vernomen dat zoiets mogelijk is, echter heb ik geen idee hoe...
Maar ik gebruik nog steeds MSN 6.2 en weiger over te schakelen naar MSN 7 om uiteenlopende redenen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef rompompom het volgende:
Op web-messenger werkt het, bij MSN 7 kun je je status tijdens het inloggen al veranderen en op offline weergeven zetten.
Ja maar de search is bagger, dus zou ik mijn hele ochtend verspillen aan het zoeken naar die ene post waarin ze het vermelden... Beetje zonde dus.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al meerdere malen besproken in het centrale MSN topic.
Raad je dus ook aan om die eerst even door te lezen.
Hint denk aan Apatch en MsnPlus
een van de twe ekon het
Ik had het net bijna gedownload, maar op het laatste moment cancelde ik 'm toch weer.quote:
nou patch?quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja maar de search is bagger, dus zou ik mijn hele ochtend verspillen aan het zoeken naar die ene post waarin ze het vermelden... Beetje zonde dus.
Maar ik begrijp dat er een soort patch voor is?
Dat kan niet ventquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik had het net bijna gedownload, maar op het laatste moment cancelde ik 'm toch weer.![]()
Eventjes afwachten of het ook met MSN 6.2 kan.![]()
Apatch ruk je alles dr uitquote:Op woensdag 18 mei 2005 10:06 schreef timmeeeh het volgende:
ik wilde eerst ook geen msn7, maar met msnplus en nog wat plugins kan je al die overbodige balken (hetgeen mij tegen de borst stoot bij msn7) weghalen en werkt het prima. en je kan je als offlijn aanmelden
En dat zegt iemand die MSN smilies probeert te gebruiken op dit forum.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:25 schreef HopelesslyForever het volgende:
Euhm ik snap het niet, gewoon bij instellingen :s veranderen en klaar is kees of beter gezegd de domme hollander :p
Sja, maakt mij niet uit want ik ga ervanuit dat de meesten hier met msn werken en dus die smileys kennen maar dat jij te dom bent om ff naar MSN instellingen te gaan en 2 keer te klikken ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
En dat zegt iemand die MSN smilies probeert te gebruiken op dit forum.
Doe eens moeite om te lezen, achterlijke. Ik zeg toch dat ik 6.2 gebruik en daar kan je níet 'ff naar de MSN instellingen' om in te stellen dat je aanmeldt als 'offline weergeven'.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:36 schreef HopelesslyForever het volgende:
[..]
Sja, maakt mij niet uit want ik ga ervanuit dat de meesten hier met msn werken en dus die smileys kennen maar dat jij te dom bent om ff naar MSN instellingen te gaan en 2 keer te klikken ...
Om 9:58 postte ik hier al dat ik 6.2 gebruik, eigenwijze donder. Maar goed..., boeiend verder.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:42 schreef HopelesslyForever het volgende:
Als jij zou lezen zou je zien dat ik mijn post heb gedaan VOOR jij zei dat je 6.2 gebruikte ... tijdsverschil natuurlijk van lezen ingeven en posten daargelaten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |