abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:36:37 #1
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_27553240
Goed, toen ik vandaag niets vermoedend thuis kwam en mijn Firefox op wou starten kreeg ik na het dubbelklikken van het pictogram, niet mijn startpagina voor me maar het "openen met"-venster.

Dus in plaats van de Firefox.exe te starten, vroeg windows me HOE ik deze .exe wou openen. Nou ja, via een work-around (als ik firefox.exe met firefox probeer te openen, probeert hij firefox.exe in de browser te downloaden, waardoor er toch gebruik van kan maken... ik weet het, het klinkt allemaal een beetje onlogisch, maar het is niet makkelijker te beschrijven) ben ik uiteindelijk op internet terecht gekomen. Ik kan echter niets over dit specifieke probleem vinden, waardoor ik het hier maar deponeer.

Ik heb de PC inmiddels overigens ook al op virussen/trojans gescanned maar volgens Trend Micro ben ik virus vrij. Natuurlijk heb ik ook andere .exe files geprobeerd, maar het is overal hetzelfde probleem.

Het betreft hier een Windows Xp Pro systeem en om eerlijk te zijn, heb ik geen idee wat dit probleem heeft kunnen veroorzaken. (nou ja, het probleem is m'n broertje, maar wat hij heeft gedaan, weet ik niet :S).

Ik zou dus eigenlijk gewoon weer m'n exe files normaal willen starten.

Wie het weet mag het zeggen.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_27553267
-edit-

[ Bericht 89% gewijzigd door nikky op 01-06-2005 23:29:38 ]
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:39:21 #3
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_27553314
Als je niets te melden hebt, aub je kop dicht houden.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:04:41 #4
17864 Ablaze
Is niet meer te houwe!
pi_27554177
Misschien heb je hier iets aan? http://windowsxp.mvps.org/exefile.htm
Ga doorrrrrr!
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:06:31 #5
118600 Ondergrond
Fruityloops Owns U.
pi_27554230
Misschien werkt dit:

Klik openen met, op een .exe bestand. Selecteer dan Windows Verkenner, en klik "Deze extensie altijd met dit programma openen".. En open daarna de .exe

Ik heb geen flauw idee of het werkt, maar dit zou ik proberen als ik het probleem had .
Wie er nu nog over mijn avatar begint, is officieel een mongool. (Artikel 29.c)
  woensdag 1 juni 2005 @ 20:10:13 #6
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_27554361
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 20:04 schreef Ablaze het volgende:
Misschien heb je hier iets aan? http://windowsxp.mvps.org/exefile.htm
Mjah, had het al met behulp van wat Tweakers opgelost, maar dit was inderdaad de juiste oplossing.

Even regedit.exe naar regedit.com veranderen & die instelling opsnorren & aanpassen.

Bedankt voor de reacties (Y)
pi_27559350
Of je leest even de FAQ. .

[ Bericht 81% gewijzigd door nikky op 01-06-2005 23:29:26 ]
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')