Link alt, spatie, mquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef XeriuM het volgende:
Linker alt... dan Spatie... en dan Minimaliseren
-edit-quote:
Hij bedoeld een enkel scherm, dat is dus niet ALLESquote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef Atreidez het volgende:
Je kan met Windowstoets + M alles minimizen. Per window weet ik niet, eigenlijk nooit tegengekomen die functie
Aangezien dit een applicatie-functie is, en geen Windows functie, werkt dit niet altijd.... Firefox ondersteund het bijvoorbeeld niet....quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:29 schreef XeriuM het volgende:
Linker alt... dan Spatie... en dan Minimaliseren
dat kan dus ook niet he?quote:Xerium, ga eens ophoeren?
Kijk maar uit, straks mag jij ook "ophoeren"quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:52 schreef willie64 het volgende:
jow moderators en andere hippe lui met functie van Fok!
[..]
dat kan dus ook niet he?
je verlaagt je zelf nu tot een ander met dit soort taalgebruik, ook wil ik er ff`kes op wijzen dat niet Xerium niet de enigste is, sterker nog niet eens begon!
begin met uitroeien altijd met de bron, niet waar?
dat wast wel weer voor vandaag heb weer eens een goeie indruk gekregen van de "mensen" die ons een goed voorbeeld moeten geven...........
Bij mij wel hoor, let wel op dat je de linker_alt inhoud terwijl je op de spatiebalk drukt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:43 schreef Croga het volgende:
[..]
Aangezien dit een applicatie-functie is, en geen Windows functie, werkt dit niet altijd.... Firefox ondersteund het bijvoorbeeld niet....
dit heb ik een tijdje geleden ook gelezen,quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:30 schreef Atreidez het volgende:
Je kan met Windowstoets + M alles minimizen. Per window weet ik niet, eigenlijk nooit tegengekomen die functie
Windows toets + M = minimize all windowsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 13:36 schreef marc1982 het volgende:
[..]
dit heb ik een tijdje geleden ook gelezen,
maar wat is het verschil tussen windowstoets + m en windowstoets + d ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |